It is currently 20 Nov 2024, 01:21

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 58 posts ]  Go to page 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 04 Feb 2014, 16:39 
Offline

Joined: 04 Feb 2014, 01:49
Posts: 35
Car: 156, 1.6 twin s 99`
Location: Cluj Napoca
In primul rand tin sa va salut respectuos si sa va felicit pentru achizitiile voastre si ma bucur ca in acest moment sa ma aflu si eu printre voi, dupa nenumarate ezitari de a imi achizitiona Alfa Romeo. In al 2- lea rand, as dori daca ma puteti ajuta, sa gasesc raspunsul la cateva intrebari. Dar inainte de toate sa va relatez povestea mea ... :D . Acum 2 saptamani am achizitionat o Alfa Romeo 156, 1.6 twin spark din 99`, iar spre "norocul" meu, sambata seara am cumparat-o iar sambata noaptea, bum surpriza : mi s-au dus dintii de pe cureaua de distributie... Povestea isi urmeaza cursul : 16 supape schimbate, chiuloasa rectificata, scaun supape, plan, tot tacamul, distributie noua, pompa de apa si tot ce vine de la sine :) . De asta se ocupa mecanicii acum. Eu as avea alte probleme, si am incredere ca voi ma puteti ajuta:
1- caldura nu am aproape mai deloc in masina, dezaburirea lunetei nu functioneaza. Butonul de dirijat aerul catre fata/picioare/parbriz, parca ar fi inexistent, pe orice pozitie il pun, tot cum vrea el trimite aerul.
2- mi se aprinde un senzor rosu, dupa cifra "8" de la turatii, iar cat sta aprins masina "cade in nas" iar dupa ce se stinge, pleaca ca din pusca.
3- pompa de servodirectie ... i-am pus un bidon de lichid servo, si instant l-a dat afara pe dedesubt... :(
4- si asta este destul de enervanta ... nu imi indica deloc benzina, i-am pus de 200 lei si becul sta aprins si acul nemiscat, nici temperatura apei nu imi indica ... singurul care indica este ceasul :)).

Astept cu nerabdare raspunsurile voastre, sper ca nu v-am plictisit cu aceasta poveste, si sa ma ajutati. Va multumesc frumos ! :clapping:


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2014, 18:33 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7900
Car: Vespa
Location: Bucuresti
pai ar fi asa ordinea ;
1. ai luat o petarda de masina ( probabil sa nu scapi ocazia unui chilipir si orbit de bla bla-ul samsarului ai zis ca l-ai apucat pe D-zeu de picior )
2. caldura nu ai pentru ca e termostatul terminat ( ti-as zice sa il cumperi nou dar probabil vei sari in sus cand vei auzi ca e in jur de 3-400 ron iar tu ai dat pe toata masina vreo 1000 eur )
3. luneta nu se dezabureste pentru ca probabil ai ceva futut pe partea electrica ( tre sa verifici traseul , sigurantele , contactul )
4. martorul rosu iti semnaleaza o problema la motor , un senzor defect sau draq stie ce ( ar trebui sa o pui pe tester si sa zici ce cod de eroare / erori iti da , dar costa si asta )
5. daca ai putea sa mergi la un electrician sa verifice si treaba cu dezaburirea , sa se uite si la ceasurile de benzina , apa etc . Altfel , e posibil sa ai sonda de benzina defecta ...

Sper sa nu zici ca nu te asteptai la cheltuieli cand ai cumparat-o si ca Alfa e proasta :) .


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2014, 20:15 
Offline

Joined: 04 Feb 2014, 01:49
Posts: 35
Car: 156, 1.6 twin s 99`
Location: Cluj Napoca
Salut. Da, stiam ca o sa am anumite probleme cu ea, nu ma astept sa bag foarte multi bani in ea, si la cei 300euro care am luat-o, zic ca e destul de bine, parerea mea. Pana acum, partea cu motorul distributie , chiuloasa si toate alea m-au costat 1400lei. Mecanicul care o face acum, saptamana trecuta a mai facut un motor TS si este destul de priceput la AR, are toata aparatura necesara. Martorul din turometru se aprindea inainte de a se strica masina ... Sper ca dupa ce e gata masina, sa scap de acel martor. ( cand mi-a desfacut motorul a gasit senzorul de la axul cu came f***t, oare de la el sa fi fost martorul aprins? ) . Referitor la caldura, imi baga, da fff putin ... Deci ar fi indicat sa astept sa fie gata masina, si sa vad daca atunci se remediaza problema cu martorul din bord, sa verific termostatul, si ... un electrician in cele din urma, pt a vedea treaba cu dezaburirea si ceasurile , nu ?

Multumesc frumos pentru raspunsuri ! :peace:


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2014, 20:20 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
man despre ce e vorba pentru ca nu reusesc sa inteleg, vorbesti de bicicleta afla romeo sau ce anume, am impresia ca bicicleta e vreo 600 eur sau mai mult. :)

nu va mai bucurati la 300 de euro ca in final ajungi tot la 3mii-4mii euro daca vrei sa faci masina.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 04 Feb 2014, 20:33 
Offline

Joined: 04 Feb 2014, 01:49
Posts: 35
Car: 156, 1.6 twin s 99`
Location: Cluj Napoca
Salut comanr . Nu e vorba de bicicleta ... :) de masina e vorba, nu e inmatriculata pe romania, am luat-o cu defectele astea pentru ca demult vroiam sa imi iau alfa romeo, nu este singura masina care o am, am luat-o pentru ca imi place foarte mult design-ul ei, si ... masina in sine, este super. Stiu ca am bani de bagat in ea, dar .. in tot raul e un bine ;) o sa ajunga ea si masina din "rabla"care e acum :)


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2014, 20:41 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
vezi sa schimbi variatorul si sa calezi distributia calumea, ai nevoie de cale speciale pentru asta pentru a fixa cum trebuie axele cu came, nu e mare kkt insa multi nu stiu.

o sa fie nevoie de ulei bun, si mult noroc fiind teseul de 1.6, daca tot o luai de distractie mergea un motoras mai mare.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 04 Feb 2014, 20:50 
Offline

Joined: 04 Feb 2014, 01:49
Posts: 35
Car: 156, 1.6 twin s 99`
Location: Cluj Napoca
Am auzit de calele acelea speciale, si le au mecanicii, mi le-au si aratat. Pai ... Am cumparat distributie (pompa apa, role, curea), am schimbat toate supapele, ca initial au fost doar 8 indoite, dar cand au facut verificarea pe banc, la celelalte scapa, nu era etans, si am hotarat sa le schimb pe toate ... senzorul de la ax cu came ... ulei, filtru, antigel , filtru benzina, filtru aer ... Cam atat mi-au cerut sa cumpar.

Si in legatura cu distractia si motorul mare ... O sa incerc sa o fac si pe ea (Alfa) sa mearga bine, pentru distractie, pe parcurs :D ca merita ...

P.S : pt distractie am cealalta masina, audi a4 99` , 1.8 turbo benzina, 150cp stock + resoftare :)


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2014, 21:03 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
slabut acel motor 5v de pe audi.

vezi daca ai variator schimba l nu sta pe ganduri daca tot ai axa data jos, gunoiul ala chiar conteaza, ia unul original.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 04 Feb 2014, 21:06 
Offline

Joined: 04 Feb 2014, 01:49
Posts: 35
Car: 156, 1.6 twin s 99`
Location: Cluj Napoca
hmmm ... variator nu am, dar cat m-ar ajunge unul nou, ai idee ? daca tot schimb acum la motor, sa nu o mai tot desfac de 1000 de ori ... sa stiu ca e reparata si ma pot bucura de ea :). Sau nu pot curata acel variator? Asta in cazul in care costa foarte mult unul nou ... Mersi !


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2014, 21:08 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
cica orice interventie e la ghici sau ma rog nu merita pentru ca sant sanse sa nu iasa. stiu ca sant si alfe fara variator , nu stiu daca a ta are sau nu, personal nu mi as cumpara un teseu acum nici daca ar trebui sa merg pe jos dar verifica.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 04 Feb 2014, 21:10 
Offline

Joined: 04 Feb 2014, 01:49
Posts: 35
Car: 156, 1.6 twin s 99`
Location: Cluj Napoca
Oricum tot ce este dat jos acum de pe motor, toate toate componentele de acolo vor fi bine degresate si curatate inainte de a fi asamblat tot motorul inapoi ... Si voi participa si eu alaturi de mecanici la asamblare, pentru a fi sigur de treaba facuta. De ce esti asa dezamagit de TS ? :D . Sper sa nu te deranjez cu toate intrebarile mele, dar sunt foarte curios sa aflu cat mai multe despre ele. :peace:


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2014, 21:16 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
pentru ca se rud distributiile daca nu inlocuiesti cureaua la 40k si pentru ca papa ulei cu carul daca sant vechi(noi nu mai sant), pui pe langa astea problema variatorului, axele cu came care se polizeaza si rezulta un motor fain, bun de pus la suflet, observi ca nu zic nimic de consum.

cine il are de bun si l a intretinut se bucura de el insa cu grija :lol: ca nu duce abuz.

nu strica sa intrebi una alta pe forum inainte sa iei rematul.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 04 Feb 2014, 21:26 
Offline

Joined: 04 Feb 2014, 01:49
Posts: 35
Car: 156, 1.6 twin s 99`
Location: Cluj Napoca
Am inteles ... Am vazut si auzit de destule alfa 156 1.6 TS cu distributiile rupte, dar de celelalte 3 probleme... Sincer nu prea am auzit... Si de consum observ ca nu spui... Dar oricum nu ma astept sa fie consum la nici o masina ;) diferenta intre audi 1.8T si alfa ... nu o sa fie prea mare sau deloc ... Consum mic intradevar l-am avut de un golf 3 97` 1.9 TDI ... :) . Si daca o fi sa am parte si de alte probleme de care zici tu, ax, variator, ulei pe viitor, va fi la rubrica donatii aici pe forum ;). In ciuda tuturor problemelor care le am cu ea acum , eu sunt nerabdator sa o pun la punct, sa pot merge cu ea, si sa ma bucur de comfortul si toate celelalte abilitati ale unei alfa. :P .

p.s : de alfa 156 1.9 jtd ce parere ai ? am ocazia sa achizitionez si una din asta.


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2014, 21:40 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
alfa jtd e un cal de bataie, injectie sanatoasa, practic motorul in 16v bate la fundulet tigania 5v de la audi la capitolul fiabilitate fiind un motor robust si foarte puternic.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 04 Feb 2014, 21:46 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7900
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Daca o iei tot cu pret de aragaz , mai bine ramai doar cu asta de acum ...


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2014, 21:52 
Offline

Joined: 04 Feb 2014, 01:49
Posts: 35
Car: 156, 1.6 twin s 99`
Location: Cluj Napoca
mugurel Quote:
Daca o iei tot cu pret de aragaz , mai bine ramai doar cu asta de acum ...
Nu e la pret de aragaz :peace: :)) La 1200 euro inmatriculata pt BG, acte valabile.


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2014, 21:54 
Offline

Joined: 04 Feb 2014, 01:49
Posts: 35
Car: 156, 1.6 twin s 99`
Location: Cluj Napoca
comanr Quote:
alfa jtd e un cal de bataie, injectie sanatoasa, practic motorul in 16v bate la fundulet tigania 5v de la audi la capitolul fiabilitate fiind un motor robust si foarte puternic.
Asta stiu ... Dar in general nu prea imi plac diesel-urile ... Le prefer pe astea pe benzina :) . Oricum dupa ce e gata si alfa, vor merge amandoua la "liniute", si o sa le vad puterea, si dorinta de a castiga la fiecare pentru categoria ei .. :D :peace:


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2014, 21:58 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
nu stiu ce ai tu in cap cu alfele insa la liniute nu o sa iesi primul cu teseul de 1.6 pe 156, defapt o sa iesi cam ultimu'

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 04 Feb 2014, 22:02 
Offline

Joined: 04 Feb 2014, 01:49
Posts: 35
Car: 156, 1.6 twin s 99`
Location: Cluj Napoca
comanr Quote:
nu stiu ce ai tu in cap cu alfele insa la liniute nu o sa iesi primul cu teseul de 1.6 pe 156, defapt o sa iesi cam ultimu'
Hmmm ... Ce sa zic .. Nu stiu , o sa vad, mai intai ii fac motorul acum, sa mearga, si apoi urmeaza pregatirea ... Si dupa aia, prezentarea cu ea, si sa ii vedem si randamentul :) Daca se merita sau nu ... :peace:


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2014, 22:08 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
tu vorbesti serios?


Model Layout Displacement Valves Max. power output Peak torque 0–100 km/h
0–62 mph Top speed Years Note
Petrol engines
1.6 TS I4 TS 1,598 cc (97.5 cu in) 16 DOHC VVT 120 PS (88 kW; 118 hp) at 6,300 rpm 144 N·m (106 lb·ft) at 4,500 rpm 10.5 s 200 km/h (124 mph) 1997–2006
1.8 TS I4 TS 1,747 cc (106.6 cu in) 16 DOHC VVT VLIM 144 PS (106 kW; 142 hp) at 6,500 rpm 169 N·m (125 lb·ft) at 3,500 rpm 9.3 s 210 km/h (130 mph) 1997–2000 Euro2
1.8 TS I4 TS 1,747 cc (106.6 cu in) 16 DOHC VVT VLIM 140 PS (103 kW; 138 hp) at 6,500 rpm 163 N·m (120 lb·ft) at 3,900 rpm 9.4 s 208 km/h (129 mph) 2001–2006 Euro3
2.0 TS I4 2BS TS 1,970 cc (120 cu in) 16 DOHC VVT VLIM 155 PS (114 kW; 153 hp) at 6,400 rpm 187 N·m (138 lb·ft) at 3,500 rpm 8.6 s 216 km/h (134 mph) 1997–2000 Euro2
2.0 TS I4 2BS TS 1,970 cc (120 cu in) 16 DOHC VVT VLIM 150 PS (110 kW; 148 hp) at 6,300 rpm 181 N·m (133 lb·ft) at 3,800 rpm 8.8 s 214 km/h (133 mph) 2001–2002 Euro3
2.0 JTS I4 2BS DI 1,970 cc (120 cu in) 16 DOHC VVT VLIM 165 PS (121 kW; 163 hp) at 6,400 rpm 206 N·m (152 lb·ft) at 3,250 rpm 8.2 s 220 km/h (137 mph) 2002–2006 Facelift
2.5 Q-System V6 2,492 cc (152.1 cu in) 24 DOHC 190 PS (140 kW; 187 hp) at 6,300 rpm 222 N·m (164 lb·ft) at 5,000 rpm 8.5 s 227 km/h (141 mph) 1997–2000 Euro2
2.5 Q-System V6 2,492 cc (152.1 cu in) 24 DOHC 192 PS (141 kW; 189 hp) at 6,300 rpm 218 N·m (161 lb·ft) at 5,000 rpm 8.5 s 227 km/h (141 mph) 2001–2006 Euro3
2.5 V6 V6 2,492 cc (152.1 cu in) 24 DOHC 190 PS (140 kW; 187 hp) at 6,300 rpm 222 N·m (164 lb·ft) at 5,000 rpm 7.3 s 230 km/h (143 mph) 1997–2000 Euro2
2.5 V6 V6 2,492 cc (152.1 cu in) 24 DOHC 192 PS (141 kW; 189 hp) at 6,300 rpm 218 N·m (161 lb·ft) at 5,000 rpm 7.3 s 230 km/h (143 mph) 2001–2006 Euro3
3.2 GTA V6 3,179 cc (194.0 cu in) 24 DOHC 250 PS (184 kW; 247 hp) at 6,200 rpm 300 N·m (221 lb·ft) at 4,800 rpm 6.3 s 250 km/h (155 mph) 2002–2005 Euro3
Note: 2.0 TS, 2.0 JTS and GTA Selespeed versions have same performance statistics as manual transmission.
Diesel engines
1.9 JTD I4 1,910 cc (117 cu in) 8 SOHC 105 PS (77 kW; 104 hp) at 4,000 rpm 255 N·m (188 lb·ft) at 2,000 rpm 10.4 s 188 km/h (117 mph) 1997–2000
1.9 JTD I4 1,910 cc (117 cu in) 8 SOHC 110 PS (81 kW; 108 hp) at 4,000 rpm 275 N·m (203 lb·ft) at 2,000 rpm 10.3 s 191 km/h (119 mph) 2001
1.9 JTD I4 1,910 cc (117 cu in) 8 SOHC 115 PS (85 kW; 113 hp) at 4,000 rpm 275 N·m (203 lb·ft) at 2,000 rpm 10.3 s 191 km/h (119 mph) 2002 Facelift
1.9 M-Jet I4 1,910 cc (117 cu in) 16 DOHC 140 PS (103 kW; 138 hp) at 4,000 rpm 305 N·m (225 lb·ft) at 2,000 rpm 9.3 s 209 km/h (130 mph) 2003
1.9 M-Jet I4 1,910 cc (117 cu in) 16 DOHC 150 PS (110 kW; 148 hp) at 4,000 rpm 305 N·m (225 lb·ft) at 2,000 rpm 9.1 s 212 km/h (132 mph) 2003 (*)
2.4 JTD I5 2,387 cc (145.7 cu in) 10 SOHC 136 PS (100 kW; 134 hp) at 4,200 rpm 310 N·m (229 lb·ft) at 2,000 rpm 9.5 s 203 km/h (126 mph) 1997–2000
2.4 JTD I5 2,387 cc (145.7 cu in) 10 SOHC 140 PS (103 kW; 138 hp) at 4,000 rpm 304 N·m (224 lb·ft) at 1,800 rpm 9.4 s 205 km/h (127 mph) Oct - 2000
2.4 JTD I5 2,387 cc (145.7 cu in) 10 SOHC 150 PS (110 kW; 148 hp) at 4,000 rpm 305 N·m (225 lb·ft) at 1,800 rpm 9.4 s 212 km/h (132 mph) 2002–2007 Facelift
2.4 M-Jet I5 2,387 cc (145.7 cu in) 20 DOHC 175 PS (129 kW; 173 hp) at 4,000 rpm 385 N·m (284 lb·ft) at 2,000 rpm 8.3 s 225 km/h (140 mph) 2003–2006 Second facelift
Note (*): Crosswagon Q4 topspeed is 192 km/h (119 mph) and acceleration 0–100 km/h (62,5 mph) is 10.5 seconds, for Sportwagon Q4 numbers are 200 km/h (124 mph) and 10.2 seconds.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 04 Feb 2014, 22:20 
Offline

Joined: 04 Feb 2014, 01:49
Posts: 35
Car: 156, 1.6 twin s 99`
Location: Cluj Napoca
comanr Quote:
tu vorbesti serios?


Model Layout Displacement Valves Max. power output Peak torque 0–100 km/h
0–62 mph Top speed Years Note
Petrol engines
1.6 TS I4 TS 1,598 cc (97.5 cu in) 16 DOHC VVT 120 PS (88 kW; 118 hp) at 6,300 rpm 144 N·m (106 lb·ft) at 4,500 rpm 10.5 s 200 km/h (124 mph) 1997–2006
1.8 TS I4 TS 1,747 cc (106.6 cu in) 16 DOHC VVT VLIM 144 PS (106 kW; 142 hp) at 6,500 rpm 169 N·m (125 lb·ft) at 3,500 rpm 9.3 s 210 km/h (130 mph) 1997–2000 Euro2
1.8 TS I4 TS 1,747 cc (106.6 cu in) 16 DOHC VVT VLIM 140 PS (103 kW; 138 hp) at 6,500 rpm 163 N·m (120 lb·ft) at 3,900 rpm 9.4 s 208 km/h (129 mph) 2001–2006 Euro3
2.0 TS I4 2BS TS 1,970 cc (120 cu in) 16 DOHC VVT VLIM 155 PS (114 kW; 153 hp) at 6,400 rpm 187 N·m (138 lb·ft) at 3,500 rpm 8.6 s 216 km/h (134 mph) 1997–2000 Euro2
2.0 TS I4 2BS TS 1,970 cc (120 cu in) 16 DOHC VVT VLIM 150 PS (110 kW; 148 hp) at 6,300 rpm 181 N·m (133 lb·ft) at 3,800 rpm 8.8 s 214 km/h (133 mph) 2001–2002 Euro3
2.0 JTS I4 2BS DI 1,970 cc (120 cu in) 16 DOHC VVT VLIM 165 PS (121 kW; 163 hp) at 6,400 rpm 206 N·m (152 lb·ft) at 3,250 rpm 8.2 s 220 km/h (137 mph) 2002–2006 Facelift
2.5 Q-System V6 2,492 cc (152.1 cu in) 24 DOHC 190 PS (140 kW; 187 hp) at 6,300 rpm 222 N·m (164 lb·ft) at 5,000 rpm 8.5 s 227 km/h (141 mph) 1997–2000 Euro2
2.5 Q-System V6 2,492 cc (152.1 cu in) 24 DOHC 192 PS (141 kW; 189 hp) at 6,300 rpm 218 N·m (161 lb·ft) at 5,000 rpm 8.5 s 227 km/h (141 mph) 2001–2006 Euro3
2.5 V6 V6 2,492 cc (152.1 cu in) 24 DOHC 190 PS (140 kW; 187 hp) at 6,300 rpm 222 N·m (164 lb·ft) at 5,000 rpm 7.3 s 230 km/h (143 mph) 1997–2000 Euro2
2.5 V6 V6 2,492 cc (152.1 cu in) 24 DOHC 192 PS (141 kW; 189 hp) at 6,300 rpm 218 N·m (161 lb·ft) at 5,000 rpm 7.3 s 230 km/h (143 mph) 2001–2006 Euro3
3.2 GTA V6 3,179 cc (194.0 cu in) 24 DOHC 250 PS (184 kW; 247 hp) at 6,200 rpm 300 N·m (221 lb·ft) at 4,800 rpm 6.3 s 250 km/h (155 mph) 2002–2005 Euro3
Note: 2.0 TS, 2.0 JTS and GTA Selespeed versions have same performance statistics as manual transmission.
Diesel engines
1.9 JTD I4 1,910 cc (117 cu in) 8 SOHC 105 PS (77 kW; 104 hp) at 4,000 rpm 255 N·m (188 lb·ft) at 2,000 rpm 10.4 s 188 km/h (117 mph) 1997–2000
1.9 JTD I4 1,910 cc (117 cu in) 8 SOHC 110 PS (81 kW; 108 hp) at 4,000 rpm 275 N·m (203 lb·ft) at 2,000 rpm 10.3 s 191 km/h (119 mph) 2001
1.9 JTD I4 1,910 cc (117 cu in) 8 SOHC 115 PS (85 kW; 113 hp) at 4,000 rpm 275 N·m (203 lb·ft) at 2,000 rpm 10.3 s 191 km/h (119 mph) 2002 Facelift
1.9 M-Jet I4 1,910 cc (117 cu in) 16 DOHC 140 PS (103 kW; 138 hp) at 4,000 rpm 305 N·m (225 lb·ft) at 2,000 rpm 9.3 s 209 km/h (130 mph) 2003
1.9 M-Jet I4 1,910 cc (117 cu in) 16 DOHC 150 PS (110 kW; 148 hp) at 4,000 rpm 305 N·m (225 lb·ft) at 2,000 rpm 9.1 s 212 km/h (132 mph) 2003 (*)
2.4 JTD I5 2,387 cc (145.7 cu in) 10 SOHC 136 PS (100 kW; 134 hp) at 4,200 rpm 310 N·m (229 lb·ft) at 2,000 rpm 9.5 s 203 km/h (126 mph) 1997–2000
2.4 JTD I5 2,387 cc (145.7 cu in) 10 SOHC 140 PS (103 kW; 138 hp) at 4,000 rpm 304 N·m (224 lb·ft) at 1,800 rpm 9.4 s 205 km/h (127 mph) Oct - 2000
2.4 JTD I5 2,387 cc (145.7 cu in) 10 SOHC 150 PS (110 kW; 148 hp) at 4,000 rpm 305 N·m (225 lb·ft) at 1,800 rpm 9.4 s 212 km/h (132 mph) 2002–2007 Facelift
2.4 M-Jet I5 2,387 cc (145.7 cu in) 20 DOHC 175 PS (129 kW; 173 hp) at 4,000 rpm 385 N·m (284 lb·ft) at 2,000 rpm 8.3 s 225 km/h (140 mph) 2003–2006 Second facelift
Note (*): Crosswagon Q4 topspeed is 192 km/h (119 mph) and acceleration 0–100 km/h (62,5 mph) is 10.5 seconds, for Sportwagon Q4 numbers are 200 km/h (124 mph) and 10.2 seconds.
In urma ajustarilor la motor, resoftare, schimbat galerii , intercooler, si ce mai este de facut, presupun ca performantele motorului nu vor ramane aceleasi ca in tabelul dat de ei ... dupa mintea mea. sau tu crezi ca eu cu ea stock vreau sa particip ? :) sau de ce esti asa sceptic ... daca ar fi asa punem numai motoarele de la 2000 in sus sa concureze, si restul, sa stea pe tusa ... ? :D :wink:


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2014, 22:24 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
pai si cam cat de mare vrei sa pui interculerul la 1.6 ts?

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 04 Feb 2014, 22:28 
Offline

Joined: 04 Feb 2014, 01:49
Posts: 35
Car: 156, 1.6 twin s 99`
Location: Cluj Napoca
comanr Quote:
pai si cam cat de mare vrei sa pui interculerul la 1.6 ts?
Asta o sa ma sfatuiesc cu baietii de la service-ul de tunning. Insa alea sunt planuri care le pun in aplicare abia dupa ce o sa termin cu ea, cu ce am de facut momentan ... Stiu ca e ciudat sa pun o astfel de masina la treaba, rar am vazut, dar am zis ca sa incerc ... :) ;)


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2014, 22:35 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
tu nu ai nici o treaba cu craciunul trecut prietene, lasa tiuningu si pune mana pe carte.
alfele pe benzina aspirate nu au interculer si nici nu le ar ajuta daca le pui, ca sa scoti mai putin decat e in tabelul ala trebuie sa investesti minim 8-10 mii de euro in masina ta, mai putin inseamna o secunda.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 04 Feb 2014, 23:29 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4322
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Ca fapt divers, un variator te costa cam jumatate din cat ai dat pe masina :lol: sau incerci un kit de reparatie de 100 de lei.
Consum 7.5-8 exterior, 13 in oras, ~9 mixt.
Iar sa faci tuning la 1.6 e cam dificil. Deabia scoti undeva pe la 180 (si ceva) din 2.0 cu soft, axe, admisie, dar deja e mare cheltuiala. Nu stiu daca storci foarte multi cai cu bani relativ putini, banuiesc. Pe bani multi da, dar deja nu mai e rentabil ca la banii care i-ai cheltui pe tuning-uri la ea iei o masina care are deja puterea necesara si probabil un potential mai mare pentru asta :D
Eu iti doresc mult noroc cu ea.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 58 posts ]  Go to page 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited