Puristii se supara, pe buna dreptate, insa nu lor le sunt destinate aceste produse. Ei au un comportament aparte si sunt oarecum putini, procentual vorbind. Oricum, cine ar fi crezut acum 3-5 ani ca se va ajunge atat de repede la:
- Lambo anunta un SUV - cat timp va mai trece oare pana acel SUV va primi un motor diesel? Nu mult as zice eu...
- Maserati lanseaza primul diesel din istorie.
- Porsche face cele mai mari volume cu masini diesel. (caien, panarama)
- BMW lanseaza in decursul a catorva luni un supercar hybrid, i8-ul, o masina full electrica, i3-ul, masina care obtine un punctaj rusinos la EuroNCAP, M3/M4 si, la doar cateva zile, prima masina FWD din istorie. Interesanta alaturare de modele. oricum, altii nu strang atatea modele in gama in decursul unei decade...
- Mercedes lanseaza CLA-ul/GLA. Tot ce pot sa spun despre ele este: CLA FWD 1.5 dCI! pam-pam!
s.a.m.d.
Totul este despre evolutie! Chiar si cu eventualele rateuri, pentru mine companiile astea sunt ancorate in realitate, au constientizat ca trebuie sa schimbe ceva, sa se adapteze la noile cerinte ale pietei. Sunt companii "alive", sunt dinamice si tocmai asta le confera un anumit grad de "impredictibilitate". Batalia cea mai mare acum este de a prezice ce va face un anumit constructor peste cativa ani: oare urmatoarea seria 1 M Performance va fi hybrid? dar urmatorul M3? cat de curand se va lansa M3-ul diesel, "M5" diesel existand deja ? Mitsubishi deja anunta ca urmatorul EVO va fi un hybrid; daca urmatorul Lancer, construit pe platforma de
Megane, va oferi un EVO hybrid atunci oare si Megane RS va fi hybrid? greu de zis... e.t.c.
the world is moving around me!