It is currently 31 Jan 2025, 18:52

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 76 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next
Author Message
PostPosted: 28 Dec 2013, 13:34 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 1231
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
Obisnuiam sa iau Selenia de la reprezentanta IVECO si il aveau mereu pe stoc sau la UNIX auto. Daca te hotarasti pe Selenia, poti incerca la cei doi distribuitori daca exista in zona ta.

_________________
Alfa Stelvio Q4 2.2
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v


Top
   
PostPosted: 28 Dec 2013, 16:39 
Offline
User avatar

Joined: 24 Dec 2013, 00:04
Posts: 41
Car: AR 156 2.0TS-155HP
Location: Iasi
Din pacate acum chiar nu pot astepta pana imi ajunge uleiul. O sa-i pun Castrol Magnatec 5w-40 + filtru Mann si la vara o sa-i fac schimbul din nou..(cu Selenia)

Mai trebuie vre-o garnitura intre baia de ulei si blocul motor sau merge doar cu mastic?

Poze o sa pun dupa ce o scot din service. Am observat ca bara de pe spate este din ABS, sper sa nu ma insel..!
O am putin crapata, se poate lipi la vre-o tinichigerie sau trebuie schimbata?

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS 155CP
Nissan Patrol 3.0TD 170CP
Jeep Grand Cherokee Laredo 4.0L 174CP
Daewoo Cielo 1.5 90CP


Top
   
PostPosted: 28 Dec 2013, 20:09 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4330
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
IlyAlafa Quote:
Din pacate acum chiar nu pot astepta pana imi ajunge uleiul. O sa-i pun Castrol Magnatec 5w-40 + filtru Mann si la vara o sa-i fac schimbul din nou..(cu Selenia)

Mai trebuie vre-o garnitura intre baia de ulei si blocul motor sau merge doar cu mastic?

Poze o sa pun dupa ce o scot din service. Am observat ca bara de pe spate este din ABS, sper sa nu ma insel..!
O am putin crapata, se poate lipi la vre-o tinichigerie sau trebuie schimbata?
La baia de ulei din cate stiu nu este garnitura. Pune adeziv/sealant pentru bai de ulei. Pentru bara din spate, daca nu-i prea mare crapatura poti folosi produse speciale pentru astfel de reparatii.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 28 Dec 2013, 20:12 
Offline
User avatar

Joined: 24 Dec 2013, 00:04
Posts: 41
Car: AR 156 2.0TS-155HP
Location: Iasi
Buun! Multumesc tomi_alfa!

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS 155CP
Nissan Patrol 3.0TD 170CP
Jeep Grand Cherokee Laredo 4.0L 174CP
Daewoo Cielo 1.5 90CP


Top
   
PostPosted: 28 Dec 2013, 20:28 
Offline
User avatar

Joined: 15 Dec 2012, 08:19
Posts: 92
Car: Alfa 147 1.9 jtdm
Location: Vaslui
IlyAlafa Quote:
Din pacate acum chiar nu pot astepta pana imi ajunge uleiul. O sa-i pun Castrol Magnatec 5w-40 + filtru Mann si la vara o sa-i fac schimbul din nou..(cu Selenia)
Filtrul de aer nu-l schimbi?Stii cand a fost schimbat ultima oara?Nu de alta dar e o investitie minora,in schimb..benefica.
Spor la treaba!

P.S incarca o fotografie,doua,trei pentru ochisorii nostri.

_________________
Before you open your mouth,make sure the BRAIN is connected
Alfa Romeo 147 1.9 jtdm


Top
   
PostPosted: 28 Dec 2013, 20:51 
Offline
User avatar

Joined: 24 Dec 2013, 00:04
Posts: 41
Car: AR 156 2.0TS-155HP
Location: Iasi
Ba da, am uitat de filtru... :clapping: , o sa fie schimbat si acela...
Poze nu am momentan, cand o scot din service o sa-i fac si le postez...

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS 155CP
Nissan Patrol 3.0TD 170CP
Jeep Grand Cherokee Laredo 4.0L 174CP
Daewoo Cielo 1.5 90CP


Top
   
PostPosted: 29 Dec 2013, 16:58 
Offline
User avatar

Joined: 24 Dec 2013, 00:04
Posts: 41
Car: AR 156 2.0TS-155HP
Location: Iasi
Inca ceva...: Stie cineva ce fel de inele trebuie pentru mentinerea tobei in zona de prindere de dupa baia de ulei?...Fostul proprietar a legat-o cu o sarma :bash: si nu va puteti imagina cum face la relanti... :disgust1:

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS 155CP
Nissan Patrol 3.0TD 170CP
Jeep Grand Cherokee Laredo 4.0L 174CP
Daewoo Cielo 1.5 90CP


Top
   
PostPosted: 29 Dec 2013, 17:29 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4330
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
IlyAlafa Quote:
Inca ceva...: Stie cineva ce fel de inele trebuie pentru mentinerea tobei in zona de prindere de dupa baia de ulei?...Fostul proprietar a legat-o cu o sarma :bash: si nu va puteti imagina cum face la relanti... :disgust1:
Sunt niste tampoane de cauciuc, dar au o intaritura. Arata asa, iar codul pentru produs este 46777942.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 29 Dec 2013, 20:02 
Offline
User avatar

Joined: 24 Dec 2013, 00:04
Posts: 41
Car: AR 156 2.0TS-155HP
Location: Iasi
Multumesc mult, mi-ar fi tare greu fara voi :clapping: !!!

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS 155CP
Nissan Patrol 3.0TD 170CP
Jeep Grand Cherokee Laredo 4.0L 174CP
Daewoo Cielo 1.5 90CP


Top
   
PostPosted: 30 Dec 2013, 22:23 
Offline
User avatar

Joined: 24 Dec 2013, 00:04
Posts: 41
Car: AR 156 2.0TS-155HP
Location: Iasi
Problema cu baia de ulei a fost rezolvata, uleiul si filtrul schimbat + filtrul de aer si toate tampoanele care sustin toba + completare ulei la cutia de viteze(pierduse aproximativ 300 ml- nu fusese insurubat total surubul de evacuare). Cost total undeva pe la 1000 RON...
Toba primita de la speedy a fost ok! Ii multumesc!

DAR CUM O PROBLEME NU VINE NICIODATA SINGURA cand am pornit caldura in a 4-a treapta s-a auzit un scartait foarte urat, asemanator cu o sursa de PC neunsa din partea dreapta, mai exact de deasupra picioarelor pasagerului din fata. Probabil compresorul e de vina, o sa desfac dupa revelion sa vad ce si cum. Problema e ca acum se aude si in treapta I si in a II-a si tot asa...cu cat cresc intensitatea climei cu atat creste si intensitatea zgomotului.
Urmatorul pas e schimbarea distributiei de care mi-e tare frica, nu am idee cand a fost schimbata ultima data, fostul proprietar nu a binevoit sa-mi lase nici-un semn :bash: . Maine am de facut un drum de 800 de km-DOAMNE AJUTA!

Stiu ca v-am promis niste poze dar acum am ajuns acasa, rupt de oboseala. Imi cer scuze ca nu m-am tinut de cuvant, dar vor veni cat de curand!

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS 155CP
Nissan Patrol 3.0TD 170CP
Jeep Grand Cherokee Laredo 4.0L 174CP
Daewoo Cielo 1.5 90CP


Top
   
PostPosted: 31 Dec 2013, 00:40 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 14:45
Posts: 2190
Car: Vauxhall Frontera
Location: Haibach-DE
asta este "sursa" de PC neunsa !

_________________
“Nothing can keep me away from the love of God”-Ayrton Senna Da Silva

Alfa 159 SW 2,4 JTDm 210 PS - neagra
Alfa 146 1,7 16v Boxer 129 ps[/b]
Ex. Alfa 159 SW 1,9 Jtdm 16v Ti
Ex.Alfa 159 SW 1;9 JTDM 16v 150+ ps rosie :cry:
Ex. Alfa 156 SW 1,9 JTD 8v 140 ps


Top
   
PostPosted: 31 Dec 2013, 02:23 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4330
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
E aeroterma care face zgomotul ala. Iese usor: ai vreo 3 suruburi (cheita tubulara de 6 parca si o surubelnita pentru mufa) si o mufa care iese destul de greu. Dupa ce scoti suruburile, trebuie rasucita aeroterma cu mana de dedesubt (in sens orar sau antiorar - nu mai stiu exact si va "cadea"). Scoate intai mufa, apoi suruburile. N-ar trebui sa-ti ia mai mult de 15-20 de minute. Va trebui sa stai in pozitii mai ciudate si neaparat o sursa de lumina. Spor! :sig:

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 02 Jan 2014, 16:54 
Offline
User avatar

Joined: 24 Dec 2013, 00:04
Posts: 41
Car: AR 156 2.0TS-155HP
Location: Iasi
http://iceimg.com/bYLZaQEt/img-1552" onclick="window.open(this.href);return false;
http://iceimg.com/mD18S3HX/img-1565" onclick="window.open(this.href);return false;
http://iceimg.com/F_-FRKJ_/img-1566" onclick="window.open(this.href);return false;
http://iceimg.com/373loe5M/img-1550" onclick="window.open(this.href);return false;

Ea este cea despre care v-am vorbit..!
Imi cer scuze ca nu foarte curata, dar am vrut sa ma tin de cuvant si sa postez poze cat mai repejor...
Din pacate suspensia este sport si nu este reglabila. Probabil ii voi pune o suspensie normala, sunt terminate drumurile in Vaslui si la orice denivelare imi sta inima :bash:

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS 155CP
Nissan Patrol 3.0TD 170CP
Jeep Grand Cherokee Laredo 4.0L 174CP
Daewoo Cielo 1.5 90CP


Top
   
PostPosted: 02 Jan 2014, 18:01 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4330
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Arata bine. E a doua care o vad cu bandouri pe laterale. Cred ca are aceeasi culoare ca a mea. :D In privinta suspensiei sport eu zic sa ramai la ea. Pe fosta am avut si eu sport din fabrica si n-am avut probleme niciodata. Daca am atins de cateva ori pe dedesubt scutul, dar foarte usor, la viteze mici. Pe actuala am suspensie normala si abia astept sa trec la cea sport, pentru ca o simt instabila, are ruliu cam mare, cand incarc masina mai mult atinge (nu-mi atingea cu cea sport) si nici nu-i mai confortabila chiar si cu asta stock.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 02 Jan 2014, 19:42 
Offline
User avatar

Joined: 24 Dec 2013, 00:04
Posts: 41
Car: AR 156 2.0TS-155HP
Location: Iasi
Multumesc! Daca e asa voi ramane la cea sport dar imi voi improviza un scut dintr-o tabla mai groasa sa stau linistit...Ai dreptate in privinta curbelor, se tine fenomenal...!
Am mai observat o problema cand am ridicat-o pe elevator. Cauciucurile sunt tocite pe interior (toate 4). Oare se rezolva cu o geometrie?

Am observat ca jantele din fata stau in pozitie "stance"..

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS 155CP
Nissan Patrol 3.0TD 170CP
Jeep Grand Cherokee Laredo 4.0L 174CP
Daewoo Cielo 1.5 90CP


Top
   
PostPosted: 02 Jan 2014, 21:53 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4330
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Poti regla doar paralelismul rotilor (convergenta), caderea si unghiul de fuga nu, valabil pentru ambele punti. Uite si un topic aici si ceva info utile aici.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 02 Jan 2014, 22:56 
Offline
User avatar

Joined: 24 Dec 2013, 00:04
Posts: 41
Car: AR 156 2.0TS-155HP
Location: Iasi
Saru' mana! Am schimbat baia la un service cu prestigiu din oras si inginerul sef de acolo si-a pus mana in cap cand a vazut ca sunt tocite anvelopele pe interior :lol: :lol: "E praf masina asta, e praf..uite si tu cum stau rotile"...Mi-am dat seama ca nu are o problema majora deoarece amandoua rotile din fata sunt cam in aceiasi pozitie de inclinatie (asa mi-am dat seama cate masini de astea a vazut dom' inginer la viata lui:bash: ). Pe langa asta nu se simte nimic in volan nici la 20 de km si nici la 220....Oricum maine primeste un set de anvelope mixte in stare perfecta...

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS 155CP
Nissan Patrol 3.0TD 170CP
Jeep Grand Cherokee Laredo 4.0L 174CP
Daewoo Cielo 1.5 90CP


Top
   
PostPosted: 03 Jan 2014, 09:23 
Offline
User avatar

Joined: 15 Dec 2012, 08:19
Posts: 92
Car: Alfa 147 1.9 jtdm
Location: Vaslui
IlyAlafa Quote:
Am schimbat baia la un service cu prestigiu din oras si inginerul sef de acolo si-a pus mana in cap cand a vazut ca sunt tocite anvelopele pe interior :lol: :lol: "E praf masina asta, e praf..uite si tu cum stau rotile"...
Service cu prestigiu nu exista in Vaslui.Daca te referi la Mira...profesionalism zero.Singurul service respectat la ora actuala este Auto Check Center,de langa Safir.Acolo a lucrat Cristi,baiatul pe care l-am recomandat (de altfel inginer mecanic si singurul care facea diagnosticul corect din prima).Indiferent de masina pe care a reparat-o nu si-a permis niciodata sa spuna nimic rau de fata cu proprietarul (chestie de bun simt).El stie ca orice ar fi,nu ai voie sa-i strici entuziasmul omului.
Masina ta arata foarte bine.Un aspect clean si de bun gust.Felicitari! :clapping:

_________________
Before you open your mouth,make sure the BRAIN is connected
Alfa Romeo 147 1.9 jtdm


Top
   
PostPosted: 03 Jan 2014, 09:37 
Offline
User avatar

Joined: 01 Feb 2010, 15:24
Posts: 623
Car: Alfa romeo 159 SW TI
Location: Cluj-Napoca
IlyAlafa Quote:
Saru' mana! Am schimbat baia la un service cu prestigiu din oras si inginerul sef de acolo si-a pus mana in cap cand a vazut ca sunt tocite anvelopele pe interior :lol: :lol: "E praf masina asta, e praf..uite si tu cum stau rotile"...Mi-am dat seama ca nu are o problema majora deoarece amandoua rotile din fata sunt cam in aceiasi pozitie de inclinatie (asa mi-am dat seama cate masini de astea a vazut dom' inginer la viata lui:bash: ). Pe langa asta nu se simte nimic in volan nici la 20 de km si nici la 220....Oricum maine primeste un set de anvelope mixte in stare perfecta...
Mie daca imi spunea ca e praf masina il plesneam direct!

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Mair
Ex:Alfa romeo 159 2.0 jtdm TI
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 jtd mk1


Top
   
PostPosted: 03 Jan 2014, 10:47 
Offline
User avatar

Joined: 15 Dec 2012, 08:19
Posts: 92
Car: Alfa 147 1.9 jtdm
Location: Vaslui
coasamihai Quote:
Mie daca imi spunea ca e praf masina il plesneam direct!
Iti imaginezi ce tragedie :lol:
Daca are o mica problema la unghiul de fuga,geometrie s.a.m.d inseamna ca e praf
Duca-se pe pustiu frate :thumbdown:

_________________
Before you open your mouth,make sure the BRAIN is connected
Alfa Romeo 147 1.9 jtdm


Top
   
PostPosted: 03 Jan 2014, 13:05 
Offline
User avatar

Joined: 24 Dec 2013, 00:04
Posts: 41
Car: AR 156 2.0TS-155HP
Location: Iasi
coasamihai Quote:
Mie daca imi spunea ca e praf masina il plesneam direct!
:lol: :lol: :lol: :lol:
L-am lasat in boii lui, mi-am dat seama ca masinile nu sunt punctul lui forte desi cu asta se ocupa...

Ma bucur ca va place masina :naughty: , multumesc!

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS 155CP
Nissan Patrol 3.0TD 170CP
Jeep Grand Cherokee Laredo 4.0L 174CP
Daewoo Cielo 1.5 90CP


Top
   
PostPosted: 03 Jan 2014, 22:52 
Offline
User avatar

Joined: 24 Dec 2013, 00:04
Posts: 41
Car: AR 156 2.0TS-155HP
Location: Iasi
http://iceimg.com/6__TeFPC/img-1580" onclick="window.open(this.href);return false;
http://iceimg.com/aZYNmwvG/img-1578" onclick="window.open(this.href);return false;
http://iceimg.com/0YhVZcwj/img-1581" onclick="window.open(this.href);return false;
http://iceimg.com/X2vY3BOf/img-1583" onclick="window.open(this.href);return false;

Inca un set de poze, de aceasta data curata! Urmeaza o curatare ca la carte a pielii + o cremuire cu Doina (am auzit ca da rezultate)

Inca doua "problemute": 1. M-am chinuit 2 ore sa-mi deau seama ce are capacul de la scrumiera de nu se inchide :uhuh: :uhuh: ! N-am reusit, bineinteles...Poate stiti voi.... :lol:
2. Carcasa de la cheie e sparta, iar cheia putin indoita (am reusit eu sa o indoi mai tare decat era, in broasca de la portbagaj-lucru foarte usor).
tomi_alfa am vazut ca esti din Iasi. Ai idee daca la Felicia acolo unde se fac chei imi poate face o copie dupa asta si sa mi-o mute intr-o carcasa noua, daca se poate tip briceag?
Nu de alta dar am o singura cheie si n-as vrea sa las jumatate din ea prin contact sau prin broasca de la portiera...

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS 155CP
Nissan Patrol 3.0TD 170CP
Jeep Grand Cherokee Laredo 4.0L 174CP
Daewoo Cielo 1.5 90CP


Top
   
PostPosted: 04 Jan 2014, 00:40 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4330
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Nu stiu sa-ti spun exact, dar fac chei si pentru masini. Eu am copiat doar chei obisnuite. Iti las numarul lor de telefon intr-un mesaj privat. Ia-ti o carcasa pentru cheie (parca era la sectiunea publicitate sau de pe ebay). La scrumiera sunt niste rotite pe acolo. Da-o jos si vezi ce-i cu ea. Nu mai stiu sigur, dar am impresia ca nu trebuie sa dai consola jos ca sa scoti scrumiera. Pentru piele nu folosi Doina, ci crema speciala pentru tapiserii din piele. Eu am de la Turtle. Are un raport pret/calitate bun.
Pe spate, ori nu vad eu bine in fotografii, dar cauciucurile din spate au o inaltime mai mica decat cele din fata? :scratch:

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 04 Jan 2014, 00:47 
Offline
User avatar

Joined: 24 Dec 2013, 00:04
Posts: 41
Car: AR 156 2.0TS-155HP
Location: Iasi
Multumesc! Asa e, cauciucurile pe fata sunt 195-65, iar pe spate 195-55. Am mai avut asa si pe alte masini si nu e nici-o problema...(compenseaza cu suspensia sport, nu o mai tine asa in nas).
Oricum nu e permanent, in primavara ii voi cumpara un set nou.
Pana atunci sper sa rezolv si problema cu tocitul pe interior...

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS 155CP
Nissan Patrol 3.0TD 170CP
Jeep Grand Cherokee Laredo 4.0L 174CP
Daewoo Cielo 1.5 90CP


Top
   
PostPosted: 04 Jan 2014, 07:00 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Din pacate suna ca si cum inginerul care iti spunea ca e praf masina nu abera.
Cum adica sa ai gume cu 10% mai inalte in talon pe puntea fata, unde s-a pomenit o asemenea tampenie ? Iar scuza cu suspensia asa zisa sport, alta tampenie si mai mare.
Nu vreau sa fiu rau, dar daca iti bati joc de masina nu te astepta sa primesti laude.

Referitor la cheie, te sfatuiesc sa nu stai cu o singura cheie, din motive practice.
Lama iti poate face orice magazin de chei, carcasa, transponder si telecomanda insa, mai greu.
Transponderul cheii modelul vechi nu se poate clona (in sensul ca nu se poate rescrie), drept urmare solutia ar fi sa il muti in cheia noua iar pentru a doua cheie va trebui sa achizitionezi o cheie uzata sau noua, completa, apoi fie o programezi in immo fie clonezi cheia veche.
Telecomanda model nou, cu deschidere portbagaj, nu va functiona pe masina ta decat cu anumite modificari asupra masinii, mai greu de realizat. Asa ca indiferent ca vei avea cheie model briceag, nu vei putea folosi deschiderea din telecomanda a portbagajului.
Lama model vechi se poate monta in cheie briceag, dar e o arta arhaica pierduta, doar initiatii stiu cum ;)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 76 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited