It is currently 15 Nov 2024, 09:50

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
PostPosted: 21 Dec 2013, 16:30 
Offline
User avatar

Joined: 13 Feb 2011, 17:44
Posts: 35
Location: Braila, Iasi, Romania
In ultima vreme masina mea (Alfa GT 2.0 JTS - 2005, cca. 130.000 km) a inceput sa dea simptome de oboseala cum ar fi: putere substantial scazuta, pornire grea, martor in bord, relanti oscilant etc.

Am ajuns intr-un service din Braila, pentru un schimb de distributie si am observat axele cu came foarte uzate. Am facut rost de alte axe bune, din dezmembrari, de la un coleg din club, am schimbat distributia, uleiul, bujiile. Incantat fiind de performantele imbunatatile, o perioada de cateva zile am condus foarte sportiv cand la un moment dat, masina a inceput sa dea iar simptome de slabiciune.

Am sfidat puterea slabita pentru cateva mii de kilometri deoarece chiar obosisem sa umblu cu masina prin service, am zis ca atata timp cat merge e ok.
Am avut chiar si eroare la presiunea de ulei destul de des in ultima vreme, si am completat cu ce am gasit, nu selenia.
Acum 2-3.000 km de la schimbul de distributie/axe masina a inceput iar sa aiba pornirea grea, si un tacanit la motor, ca de variator obosit.

Am fost in reprezentanta Alfa, cu gandul ca e variatorul de faz (aveam eu unul de rezerva). Am constatat iar pe axe, camele extrem de uzate.
Ciudat este ca nu sunt uzate omogen ci pe sarite. Unele sunt intacte, altele zici cas polizate. Am schimbat, variatorul, axele, in continuare tacanitul la motor persista.

Intrebarea nr.1 care poate fi cauza uzurii axelor, de moment ce nu sunt uzate omogen e clar ca nu e din cauza ungerii chiar daca am neglijat si acest aspect.
Intrebarea nr.2 care ar putea fi cauza tacanelii? poate avea legatura cu axele?

Va rog mult, cei care cunosc situatia sa dati un sfat, poate reusesc sa-mi fac masina in timp util sa ma folosesc de ea acum de sarbatori, multumesc!

_________________
Only the best is good enough ...
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
Alfa Romeo GT - 1.9 JTDm (Ex)


Top
   
PostPosted: 21 Dec 2013, 19:54 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
trebuia sa inlocuiesti si tachetii hidraulici. la cat metal ai in motor , totu i contaminat, pompa ulei dusa, segmenti, axe, tacheti.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 21 Dec 2013, 21:25 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
comanr Quote:
trebuia sa inlocuiesti si tachetii hidraulici. la cat metal ai in motor , totu i contaminat, pompa ulei dusa, segmenti, axe, tacheti.
exact!

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 3 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited