It is currently 30 Nov 2024, 01:03

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4747 posts ]  Go to page Previous 1101 102 103 104 105190 Next
Author Message
PostPosted: 23 Nov 2013, 15:19 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 684
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Bucuresti
Duzele pt parbriz nu mai bat corect si se cer schimbate. Daca tot e sa pun altele, am zis sa va intreb pe voi daca sa merg tot pe clasicele "3 gauri" sau sa pun altceva mai nou, gen perdea/evantai. am inteles ca ultimele ar fi mai eficiente. Deci, stiti ceva, are cineva asa ceva pe 156?


Top
   
PostPosted: 23 Nov 2013, 15:44 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Mustafa Quote:
Duzele pt parbriz nu mai bat corect si se cer schimbate. Daca tot e sa pun altele, am zis sa va intreb pe voi daca sa merg tot pe clasicele "3 gauri" sau sa pun altceva mai nou, gen perdea/evantai. am inteles ca ultimele ar fi mai eficiente. Deci, stiti ceva, are cineva asa ceva pe 156?
In primul rand alt tip de duza nu cred ca intra sau sta fixa. Sunt destul de ieftine (cod produs 7767818 si pret orientativ) Cele originale au 4 gauri. Eu am luat din dezmembrari pentru ca ale mele erau complet infundate in interior si functioneaza bine. Vezi ca sunt reglabile, au un mic surubel de plastic pe laterala si curata-le cu un ac daca e nevoie (cel de seringa pare a fi cel mai eficient).

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 23 Nov 2013, 15:52 
Offline
User avatar

Joined: 20 Sep 2010, 21:56
Posts: 184
Car: ALFA ROMEO 147
Location: BUCURESTI
Nu mi ajunge solutia de spalat la luneta!!.Am bagat un mic compresor pe furtun si am auzit solutia din vas deci nu ar fi înfundat .pe fata imi merge pe spate de ce nu ???masina este ar 147


Top
   
PostPosted: 23 Nov 2013, 20:37 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 684
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Bucuresti
Am incercat si reglajul, dar pana acum am crezut ca surubelul e de design, pt ca nu am reusit nicicum sa-l misc. le-am desfundat cu un bold, iar dupa asta jetul ajunge un pic mai sus de baza parbrizului. Probabil, gaurile s-au marit, desi boldul e mai subtire ca acul de seringa.


Top
   
PostPosted: 25 Nov 2013, 21:32 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1611
Mi-ar trebui un ticket rabla. Are cineva ?


Top
   
PostPosted: 26 Nov 2013, 15:51 
Offline

Joined: 22 Jun 2010, 12:11
Posts: 61
Salut
Detin o alfa 156 1.9 jtd 2002 8v care nici cum nu vrea sa porneasca la frig (bujiile au un an Busch) bateria 3 ani Bosch 74 amperi.
Invarte ca nebuna dar nu porneste.

La unele porniri motorul porneste foarte ciudat trepideaza foarte tare si se opreste.
Tot la unele porniri se aprinde becul martor Bujie (spirala) care palpaie o vreme dupa pornire.


As avea nevoie de un releu bujii si un regulator de presiune.


Top
   
PostPosted: 27 Nov 2013, 15:02 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
La 159 care nu are cruise control se poate monta maneta și restul de accesorii de pe alta care are, în sensul că și să funcționeze?

_________________
Giulia 2,2 Diesel, AT8, Nero Vulcano

Ex:
156 mk 2, 2.0 JTS, gri metalizat, DB 18 LEK
159 JTDm, vișiniu, DB 19 LEK


Top
   
PostPosted: 28 Nov 2013, 20:05 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7429
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Se poate, cel mai probabil ai mufa. Trebuie apoi activat din soft.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2013, 19:49 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Cât m-ar costa duzele de la spălătoarele de far (156 FL)? Sau cel puțin m-ar interesa doar pe stânga, dacă ar putea să-mi facă cineva rost. Am fost la reprezentanță să întreb, însă mi s-au părut cam scumpe (40€ perechea)


Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 30 Nov 2013, 00:21 
Offline
User avatar

Joined: 03 Jul 2009, 18:03
Posts: 225
Car: Alfa Romeo 156 SW
Location: Diemrich,HD,RO
Eu le-am cumparat in vara cu 32 lei setul.Cam orice magazin care se respecta iti aduce pe comanda. ;)

Sent from my ALCATEL_ONE_TOUCH_6030X_Orange using Tapatalk

_________________
Elf:Alfa Romeo 33 - 1994-1995
Opel Vectra 1.8 16v - 2001-2004
Alegria:Alfa Romeo 156 SW 1.9JTD 16v/140 cp - 06.2009
ZAR 93200001324976


Top
   
PostPosted: 04 Dec 2013, 11:31 
Offline

Joined: 10 Dec 2010, 13:51
Posts: 70
Car: GT 1.9 JTD
Location: Cluj-Napoca
Salut,

Am schimbat anul trecut bateria la masina pe motiv ca era veche, se numea Rombat si facea floare. Momentan un o Varta noua, care s-a comportat exemplar iarna trecuta, dar momentan observ ca incepe sa faca floare din nou.

Vreau sa stiu daca e buna solutia urmatoare:

1) scufundarea bornelor intr-un borcan de apa
2) ungerea lor cu vaselina neutra (de la farmacie)

Sugestii?

Mersi

_________________
Alfa Romeo GT 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 04 Dec 2013, 11:43 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
floarea e pentru vin :mrgreen:


stergi bornele cu apa si la montaj folosesti o vaselina alba, preferabil siliconica.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 07 Dec 2013, 19:11 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Salutare! E alarmantă problema gazelor pe la joja? (Motorul era cald). E vorba de 156 jtdm iar egr-ul este blindat. Ar putea avea legatura cu epuratorul? Nu-mi consuma ulei iar fumul e in limitele normale


Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2013, 22:32 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
pai intr o masura mica nu e e alarmant.

orice motor produce gaze de carter, ele sant recuperate si rearse in motor din considerente antipoluare prin intermediul epuratorului.

in primul rand verifica sa nu ai epuratorul infundat. cum faci asta, simplu, scoti futunul care se inteapa in admisie, inainte de turbina si vezi daca ies gaze de carter pe acolo. o curatare a epuratorului nu strica.

daca cantitatea de gaze e prea mare atunci evident epuratorul nu mai reuseste sa faca fata debitului mare de gaze de carter si in unele cazuri poate sa sara si joja din locul ei sau mai grav sa arunce vre un semering si sa pierzi uleiul.

pe de alta parte un jtd in parametri nu trebuie sa scoata gaze pe la joja, nu vizibil. din semnatura vad ca motorul e remapat, remaparea unui motor "babit" adica cu multi km (peste 150k) nu e o idee prea stralucita deoarece motoarele trecute de prima tinerete nu suporta stresul indus(presiunile mai mari) de noile conditii de lucru, dupa cum se stie prezenta masiva a gazelor de carter implica neetanseitatea camerei de ardere(segmenti si camasi uzate).

deasemenea anularea valvei egr mareste timpul de incalzire a motorului si creste temperaturile in camera de ardere lucru care poate genera uzura suplimentara. Daca totusi ai valva anulata din soft e bine sa o si blindezi iar daca nu e blindata cu tabla groasa e bine de verificat starea blindajului cand apar probleme.

Orice problema de etanseitate a admisiei, aici includem si valva egr poate induce o recuperare slaba a gazelor de carter la relanti prin micsorarea depresiunii(vacuumului) pre-turbo , gazele nu mai sant trase din motor si ies si ele pe unde pot.

ce e de facut:
1. spala tot traseul de recuperare a gazelor
2.verifica/inlocuieste tot ce tine de vacuum pe la turbina si valva pierburg
3. fa un schimb de ulei+consumabile, poti merge pe o cifra mai mare de ex 5w4o in loc de 5w3o
4.verifica blind egr.

daca nu i trece cu astea ai o "roaba" si trebuie sa te obisnuiesti cu ideea sau sa o vinzi.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 07 Dec 2013, 23:10 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Inclin sa cred ca-i ceva de la epurator. Uleiul e 5w40, presiunea in boost e ok (verificata in fes). Imi ramane de verificat epuratorul si blindarea egr-ului, in prima faza. Imi amintesc ca tata a avut o problema cu epuratorul la rover, in sensul ca n-a mai facut fata, pana l-a bagat in admisie.


Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2013, 23:14 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
nu spune multe faptul ca presiunea boost e ok, sistemele astea sant facute sa indese aer pana cand iese cat trebuie adica daca ai o mica pierdere poate sa nu apara mcsf , este compensata.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 09 Dec 2013, 19:46 
Offline
User avatar

Joined: 21 Feb 2008, 00:12
Posts: 408
Car: 156 2,4jtd
Location: Bucuresti
@comnar

"daca nu i trece cu astea ai o "roaba" si trebuie sa te obisnuiesti cu ideea sau sa o vinzi"

:haha: :haha:
Cu ce suflet a scris.....!!

Ontopic:

E epuratorul dat peste cap. De la overboost-ul din soft. Curata-l


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2013, 20:32 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Epuratorul e ok, caci gazele trec cu usurinta in admisie. Verificat! Din ce-am vazut prin alte forumuri, gazele sunt relativ normale. Iar cand epuratorul e infundat, in prima faza scuipa joja. Sunt convins ca nu sunt singurul cu gaze pe joja. Acum nu va ganditi ca ies ca la locomotiva. Dar sunt vizibile de aproape.


Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2013, 21:12 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jul 2008, 17:56
Posts: 468
Car: 159 2.4 SW TI Q4
Location: Austria
ti-am scris mai devreme cu problema mea, in cazul meu a fost debitmetrul, schimbat si totul e ok...


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2013, 21:33 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
@freezer

ok, daca esti sigur ca epuratorul nu e infundat si ca e in regula. cati km are masina?

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 10 Dec 2013, 21:33 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Aproape 190.000


Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2013, 21:37 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
nu ar fi multi, dar daca ai abuzat de ea poate i se trage de la talpa. ai verificat furtunasul dintre valva pierburg si turbo, scos si uitat la el atent?

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 10 Dec 2013, 21:55 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Inca nu. Vineri ma uit mai atent la furtunase. Apoi urmeaza schimbul de ulei+becurile xenon (dreptul e cam violet) pentru ca o pregatesc pentru un alt drum de Romania. Kegat dd talpa, nu prea am fost adeptul. Poate la inceputul perioadei de resoftare. In rest, ma incadrez pe plaja dibtre 2000-3000 rpm. As intentiona sa mai probez softul stock cu admisia de inox, pentru a vedea diferentele de putere/consum dar nu dau de Xdye, pentru a schimba softul.


Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 14 Dec 2013, 22:40 
Offline

Joined: 07 Jul 2013, 13:17
Posts: 182
Car: Alfa Romeo 164
La masina am o senzatie de kick down cand accelerez.Poate ma insel.Masina are cutie manuala.Cand accelerez ea se tureaza ca dupa 1 secunda se tureaza ceva mai tare.Poate sa fie ceva la alimentatie?


Top
   
PostPosted: 14 Dec 2013, 23:25 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
pai e bine nu?

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4747 posts ]  Go to page Previous 1101 102 103 104 105190 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited