Ma tot lovesc de amanari si refuzuri in service-urile splendidei Italii asa ca vreau sa ma pregatesc de un back-up plan.
De ce scule am nevoie pentru a schimba ambreiajul singur?
Deja mi-am facut temele putin, asa ca o sa enumar mai jos un sumar al pasilor pentru acest task. Va rog sa veniti cu completari in cazul in care am omis ceva.
- masina trebuie ridicata pe niste capre pentru a putea lucra sub ea.
- se scot rotile si apoi se scoate piulita care tine planetara in butuc. Cred ca este de marime 24.
- trebuie scoasa planetara din cutia de viteze. Din ce am vazut se trage de acolo doar cu forta. Poate sa-mi confirme cineva asta? Am un pic de emotii la pasul asta.
- o sa cumpar un suport pentru a putea tine motorul suspendat atunci cand scot cutia.
http://www.ebay.com/itm/121200607963?ss ... 1423.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;
- trebuie scoasa bateria si suportul acesteia, scos cilindrul receptor, senzorul de viteza, senzorul de marsarier, cablul de schimbator.
- apoi ar trebui sa scot suruburile care leaga cutia de motor in timp ce motorul este sustinut de sus. Suportul de sus are 2 lanturi si ma gandesc ca pot tine cutia cu celalalt si dupa ce o scot sa o pot lasa usor in jos.
-trebuie sa mai cumpar o cheie dinamometrica
http://www.ebay.com/itm/121200607963?ss ... 1423.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;
- am vazut ca nu prea e de joaca cu stransul suruburilor pe volanta si pe placa de presiune asa ca vreau sa cumpar cheia de mai sus.
- am vazut ca se mai foloseste si un plastic cu care se aliniaza discul de ambreiaj dar altii spun ca se poate pune si din ochi iar apoi pui mana pe margini si simti daca este centrat. Voi ce recomandati?
- cam atat.....cred. La final se reia pocesul invers.
Mentionez ca sunt o persoana destul de tehnica si cred ca nu e un task foarte greu de facut ci doar unul care implica ceva efort fizic. Eu unul sunt destul de micut