Am fost la o mica plimbarica si e cu totul ata masina. Nici nu imi vine sa cred ce enorma este diferenta. Acum am si eu masina. Inca nu stiu cum se comporta la viteze de +180Km/h de exemplu, voi testa Vineri
Da, multumesc de urari. Stiu ca Boge sunt buni (la fel ca si Sachs care de altfel e exact acelasi amortizor, brand-urile apartinand aceluiasi consortiu si fiind absolut identice).
Amortizoarele vechi, mai ales cele de pe spate erau terminate. Cele de pe spate le-am aruncat, cele de pe fata le donez cuiva daca are neaparata nevoie o perioada de timp (sunt duse, dar in lipsa de altceva inca merg folosite un pic si cu grija..) - merg pe 1.9 JTD, 1.6 si 2.0 benzina, pana in 2004 inclusiv din cate stiu eu.
Pentru ca zilele acestea am tot cautat variante de amortizore stock, amortizoare spot, kit sport, etc..., vreau sa va spun (celor care poate inca nu stiu - cum eram si eu) care este diferenta intre suspensia stock si cea de pe TI-uri de exemplu (pentru ca luasem in calcul si aceasta varianta la un moment dat): kit-ul de suspensie de TI are urmatoarle caracteristici principale: amortizor asemantor cu cel stock (aceeasi cursa) dar tija mai groasa + arc asemanator cu cel stock (deci nu este mai scurt!) dar cu spira mai groasa. Din astea doua rezulta o mai mare rigiditate si o mai mare stabilitate (dar nu la nivelul unui kit sport aftermarket) fata de variantele stock.
In concluzie, luand raportul pret/calitate, sunt multumit de alegere si de cum se prezinta acum masina, dar diferenta de performanta fata de un kit sport ce include -30mm ramane una mare.