It is currently 19 Nov 2024, 10:11

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 909 posts ]  Go to page Previous 111 12 13 14 1537 Next
Author Message
PostPosted: 27 Oct 2013, 17:07 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
da, dar stiai o treaba.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2013, 20:29 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Imi dau seama ca imi era mai usor insa nu am facut treaba de mantuiala nici asa, piesa aia care mai avea rugina nu a ramas asa, am mai lucrat la ea dar nu am facut poza.

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2013, 21:59 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
pentru cei pasionati de resaturari si pentru rezultate 100% perfecte , ieftin, la indemana oricui, recomand electroliza intr o solutie de soda caustica(solutie de curatat in bucatarie). rugina este eliminata din orice fel de suprafata/rugozitate, o sa pun maine cateva poze cu niste arcuri ruginite care au fost puse in baia de electroliza improvizata in 2 min.

ceea ce aveti nevoie ar fi:
-zeama de bucatarie(soda)
-apa
-vas de plastic
-o bucata de fier (electrod)
-o sursa de curent continuu(redresor auto)


Attachments:
79902.jpg
79902.jpg [ 37.29 KiB | Viewed 1512 times ]

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!

Top
   
PostPosted: 27 Oct 2013, 22:39 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Foarte tare! Era bine totusi daca stiam asta acum cateva luni, acum am ajuns in momentul in care nu mai am nevoie sa curat rugina (din fericire )

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2013, 03:00 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 684
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Bucuresti
comanr,
e o chestie sigura, verificata, etc... sau info de pe net? pt ca din imagini before/after nu pare aceeasi piesa... scuze pt offf


Top
   
PostPosted: 30 Oct 2013, 15:38 
Offline
User avatar

Joined: 11 Apr 2008, 13:43
Posts: 368
Car: 159 2,4/Giulietta TB
Location: Timisoara/Trier DE
Mustafa Quote:
comanr,
e o chestie sigura, verificata, etc... sau info de pe net? pt ca din imagini before/after nu pare aceeasi piesa... scuze pt offf
Sper sa nu supar cu acest off-topic insa informatia poate fi valorificata cu succes.

Comanr are dreptate. este un procedeu ne(putin)invaziv. Cu toatea astea, daca se doreste electroliza "pura", nu si coroziune electrolitul nu este soda caustica (adica hidroxidul de sodiu - o baza ce reactioneaza in contact cu apa si "arde") ci bicarbonatul de sodiu.
Si inca un lucru important - obiectul de curatat va fi catodul (trebuie legat la sursa de curent continuu la "-")


Top
   
PostPosted: 30 Oct 2013, 15:40 
Offline
User avatar

Joined: 11 Apr 2008, 13:43
Posts: 368
Car: 159 2,4/Giulietta TB
Location: Timisoara/Trier DE
tm08alt Quote:
Mustafa Quote:
comanr,
e o chestie sigura, verificata, etc... sau info de pe net? pt ca din imagini before/after nu pare aceeasi piesa... scuze pt offf
Sper sa nu supar cu acest off-topic insa informatia poate fi valorificata cu succes.

Comanr are dreptate. este un procedeu ne(putin)invaziv. Cu toatea astea, daca se doreste electroliza "pura", nu si coroziune electrolitul nu este soda caustica (adica hidroxidul de sodiu - o baza ce reactioneaza in contact cu apa si "arde") ci bicarbonatul de sodiu.
Si inca un lucru important - obiectul de curatat va fi catodul (trebuie legat la sursa de curent continuu la "-")

P.S. Procedura poate fi cu succes folosita si pentru curatarea pe interior a rezervoarelor.


Top
   
PostPosted: 30 Oct 2013, 21:45 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Asta cu rezervorul chiar o sa o incerc pentru ca al meu e intr-o stare foarte proasta... Intre timp am mai lucrat una alta la masina si se pare ca m-am intalnit iar cu niste piese ruginite insa am recurs tot la peria de sarma pe flex pentru ca aia aveam pe moment.


Attachments:
100..JPG
100..JPG [ 634.46 KiB | Viewed 1351 times ]
101.jpg
101.jpg [ 673.42 KiB | Viewed 1351 times ]
102..JPG
102..JPG [ 399.07 KiB | Viewed 1351 times ]
103.JPG
103.JPG [ 391.97 KiB | Viewed 1351 times ]
104..JPG
104..JPG [ 403.32 KiB | Viewed 1351 times ]
105..JPG
105..JPG [ 422.8 KiB | Viewed 1351 times ]
106.JPG
106.JPG [ 396.37 KiB | Viewed 1351 times ]

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image
Top
   
PostPosted: 01 Nov 2013, 11:45 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2009, 23:45
Posts: 302
Location: Cluj-Napoca
Eu de ceva timp visez sa am asa timp si spatiu pentru asemenea interventii, dar cine stie poate , poate... Succes si spor , incanta-ne cu poze , deoarece pana iti bei cafeaua dimineata e mai cool sa citesti topicul tau decat presa manipulata . :smart:

_________________
ALFA ROMEO 147 1,6 TS ECO


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2013, 21:23 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 14:45
Posts: 2189
Car: Vauxhall Frontera
Location: Haibach-DE
_mircea_ Quote:
Eu de ceva timp visez sa am asa timp si spatiu pentru asemenea interventii, dar cine stie poate , poate... Succes si spor , incanta-ne cu poze , deoarece pana iti bei cafeaua dimineata e mai cool sa citesti topicul tau decat presa manipulata . :smart:
:goodpost: :first:

Andrei : mult respect din partea mea pentru ce faci . Ma bucur sa vad atata pasiune . :clapping:

_________________
“Nothing can keep me away from the love of God”-Ayrton Senna Da Silva

Alfa 159 SW 2,4 JTDm 210 PS - neagra
Alfa 146 1,7 16v Boxer 129 ps[/b]
Ex. Alfa 159 SW 1,9 Jtdm 16v Ti
Ex.Alfa 159 SW 1;9 JTDM 16v 150+ ps rosie :cry:
Ex. Alfa 156 SW 1,9 JTD 8v 140 ps


Top
   
PostPosted: 04 Nov 2013, 10:37 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Va multumesc mult pentru apercieri si incurajari. Nu prea am mai postat zilele astea pentru ca astept sa se adune mai multe, sa nu spammez pe aici. Am pus luneta si parbrizu, asta e vestea buna, vestea proasta e ca uitasera aia sa puna un cheder la parbriz (un ornament mai degraba) si am incercat sa il pun eu, spargand desigur parbrizul cu un talent aparte. Din fericire mai am 2 33-uri donatoare deci nu cred ca o sa fie o problema parbrizul. O chestie care m-a enervat si mai tare a fost ca am descoperit ca cacatul ala de tinichigiu nu mi-a curatat rugina din zona parbrizului si acum va trebui sa o curat eu calumea si sa dau cu ceva pe acolo sa nu reapara, alta chestie foarte enervanta e ca luneta e pusa cam nasol asa ca o sa ii chem pe baieti sa o repuna (impreuna cu ornamentul din interior de care au uitat). Ideea e ca orice fac eu cu mana mea ma straduiesc sa iasa cat mai bine cu putinta asa ca am aceleasi cerinte si pentru cei pe care ii platesc sa faca cate ceva la masina, nu as putea sa ma impac cu ideea ca mi-a ramas un ornament la luneta nepus si mi se vede masticu prin masina...
In alta ordine de idei cutia e aproape gata, au fost luate pinioane de la o cutie de IMOLA (care are aceleasi pinioane doar ca are grupul mai mic), pinioane care erau fara urme de uzura (ale mele erau uzate destul de tare dupa cum se poate vedea in posturile anterioare). Am pus toate cablurile pe masina si am tras si masele care vin pe motor (care nu e pe masina) pe la diferite suruburi ca sa testez becuri, claxoane etc. Din fericire toate becurile merg, claxonul merge, am reusit chiar sa inchid si geamul stanga fata insa cel de pe dreapta nu se inchide (tre sa verific pe la fire) si nici inchiderea centralizata nu merge. O sa revin cu poze zilele astea

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 04 Nov 2013, 11:52 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1611
In continuare sunt uimit de ce faci tu acolo, sa dai jos tot si sa pui la loc, sa cureti tot, aproape ca din fabrica..toata aprecierea pentru ce faci acolo.
Sa nu te astepti sa gasesti calitate din partea prestatorului de servicii, indiferent ca este platit sa o faca. Verifica tu tot, chiar daca lipsa timpului e de multe ori principala problema. Tot ai inceput munca asta, la final vei fi multumit de tine.
Va arata spectaculoasa !


Top
   
PostPosted: 04 Nov 2013, 16:18 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7899
Car: Vespa
Location: Bucuresti
bravo Andreiule . foarte misto treaba . nu stiu cum draq ai atata rabdare , sincer sa fiu ...


Top
   
PostPosted: 04 Nov 2013, 17:40 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Trebuie sa nu ai nici obligatii prea multe, nu e chiar o decizie usoara sa iti folosesti cam 60% din salariu timp de 2 ani pentru a reconditiona o masina :lol: Sa nu mai vorbim de timp si de nervi, cred ca daca nu aveam inca 2 33-uri de rezerva ma impuscam pana acum...

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 06 Nov 2013, 19:26 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Apreciez ceea ce faci si te invidiez pentru timpul si resursele de tot felul de care dispui. Zicea cineva deva de varsta, poate ca in cazul tau e un avantaj, e motorul entuziasmului si perseverentei tale. Cat despre experienta cu diversii furnizori de servicii, tin minte si acum ce spunea xti-ul cand si-a reconditionat masina acum cativa ani : daca vrei sa eviti sa fii dezamagit de diversi meseriasi pe care-i platesti, incearca sa faci cat mai mult cu mana ta.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 07 Nov 2013, 13:32 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Merci Marius! Probabil ca dupa experienta capatata in timpul restaurarii nu as mai apela decat la vopsitor...

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 20 Nov 2013, 13:17 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Nu prea am mai postat pentru ca vestile nu sunt in totalitate bune. Dupa cum bine stiti motorul meu a stat cu apa in el si avea uzura mare pe camasi motiv pentru care am cumparat un 16v SW, sa fac un swap de motoare. Motorul de pe SW mergea bine, tragea frumos si nu scotea deloc fum motiv pentru care am crezut ca nu prea are uzura. Weekendul trecut am dat jos motorul si l-am desfacut, am constatat ca toate 4 axele cu came sunt de aruncat la gunoi impreuna cu vreo 5 tacheti, am constatat si ca un segment era rupt. Uzura pe camasi era enorma, miscai pistonul in sus si jos pe cilindru si ramanea mult spatiu intre segment si camasa, jocul axial al arborelui era foarte mare, toti cuzinetii de biela erau praf, cuzinetii de palier erau uzati si ei, din fericire insa arborele nu pare sa aiba uzura, insa va trebui masurat. Practic eu trebuie sa bucsez motorul, am 2 blocuri si ambele au uzura mare, asta ramane singura solutie, voi bucsa motorul, set nou de segmenti desigur, voi masura arborii si il voi folosi pe cel mai putin uzat (al meu era cota 0 ultima data cand l-am masurat) deci va trebui sa cumpar si toti cuzinetii. Pentru ca m-am saturat de tacheti hidraulici care bat am hotarat sa imi cumpar toti cei 16 tacheti noi impreuna cu axele pe evacuare.
Am facut niste research pe net si cu greu am reusit sa gasesc diferentele intre modelul de 129 cai (al meu) si cel de 137 cai (non cat), aveam toate piesele inafara de axele cu came care sunt mai agresive pe varianta non cat, cu putin noroc le-am gasit reduse la pret cu 70% pe producatorul Pittatore, made in Torino. Am facut niste calcule si treaba asta ma va costa cam 1000 EURO fara manopera(pentru ca le fac eu cu taicamiu), avand in vedere ca vin sarbatorile in Decembrie voi face o pauza si voi reveni in Ianuarie cu cumparatul de piese.
Cutia de viteze a fost reconditionata, au fost luate piese de pe o cutie de IMOLA care nu avea urme de uzura (spre deosebire de cutia mea la care se vedea clar...) ramane sa o vad cum functioneaza pe masina.
O alta mare problema am avut-o cu bandourile de pe usi care la 33 se lipesc cu mastic de parbriz si banda dubla adeziva, tinichigiul care le-a scos de pe masina le-a strambat destul de tare, chiar daca dupa ce le-a vopsit aratau foarte frumos, in momentul in care le-am pus pe masina am avut o dorinta urgenta de a le da jos cu toporul... erau atat de strambe incat stricau toata linia masinii, am hotarat deci sa le caut noi, le-am gasit pe toate 4 undeva la 700 ron, le-am comandat si acum astept cu sufletul la gura sa vina. O alta mica problema este ca am spart parbrizul, parbrizul a fost scos de pe masina pentru a fi curatata rugina de pe rama insa dupa ce a fost pus parbrizul si am constatat ca am uitat sa pun un ornament, am decis sa il bag cu forta, il pusesem superb insa cand mai aveam in jur de 10 CM am exagerat putin si am spart parbrizul, dupa ce am dat parbrizul jos, s-a luat impreuna cu masticul intarit si vopseaua care acoperea rugina pe care nu a curatat-o acel gipsan infect de tinichigiu asa ca a trebuit sa izolez in juru parbrizului si sa curat cu peria de sarma pe flex, cu morcovul de 10 metri in cur sa nu iau vopseaua de pe plafon si stalpi, am reusit sa curat si am dat cu niste grund special asa ca acuma trebuie sa iau parbrizul de pe celalalt 33 si sa il montez, sper de data asta ca mult mai bine. Luneta a fost si ea montata insa nu sunt multumit de ce am gasit la parbriz asa ca voi da si luneta jos ca sa curat potentiala rugina care se afla acolo, va dati seama ca dupa cate am facut la masina asta nu vreau sa imi ramana nimic pe cap (cum ar fi aceasta potentiala rugina). Am testat partea electrica si dupa ceva munca sa pun toate mufele la locul lor pot spune ca functioneaza cam tot (inclusiv lumina de la numarul de inmatriculare care nu mi-a functionat niciodata). Scuze pentru postul lung si probabil pe alocuri incoerent :)

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 20 Nov 2013, 15:56 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7899
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Fraticaaaaa ... In ritmul asta te dai cu masina in 2015 :)
Oricum , esti de apreciat . La varsta ta as fi aruncat masina la gunoi daca imi manca atata timp si bani .


Top
   
PostPosted: 20 Nov 2013, 16:51 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
A facut treaba foarte buna la rugina aia nasoala de dedesubt, a facut treaba iarasi foarte buna la suduri si toate cele, vopsitoria a iesit iarasi FOARTE BINE insa i-au scapat mici chestii. Si-a mai spalat din pacate cand mi-a reparat pragul de plastic care era facut praf si mi l-a facut frumos, la fel si un colt de la bara. Omul e bun dar tre sa ii faci lista din prima cu ce are de facut ca sa eviti chestiile astea...

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 20 Nov 2013, 17:06 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2935
Location: Bucuresti
Andrei.P Quote:
A facut treaba foarte buna la rugina aia nasoala de dedesubt, a facut treaba iarasi foarte buna la suduri si toate cele, vopsitoria a iesit iarasi FOARTE BINE insa i-au scapat mici chestii. Si-a mai spalat din pacate cand mi-a reparat pragul de plastic care era facut praf si mi l-a facut frumos, la fel si un colt de la bara. Omul e bun dar tre sa ii faci lista din prima cu ce are de facut ca sa eviti chestiile astea...
E bun dar e superficial... ce te faceai daca peste 1an incepea sa-ti infloreasca vopseaua. Exista zone vulnerabile, se stie de cand lumea ca sub chedere rugina lucreaza in voie...
In fine, important e sa te bucuri de masina; nu-mi prea dau seama dupa ce principii te-ai ghidat cand te-ai apucat de masina, dar se pare ca esti pregatit pentru orice (moral si material) si n-o sa-ti dispara entuziasmul asa usor.
Succes!

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 20 Nov 2013, 17:35 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Am invatat multe de cand am masina, si mai multe am invatat in timpul acestei restaurari. Nu a fost planificata chiar asa direct asta e partea frumoasa, a fost ceva de genu bai e stricat motoru daca tot il dau jos hai sa vopsesc masina si in compartimentu motor, ba da parca e pacat sa nu dau si tot interioru afara impreuna cu electrica si toate cele si sa fac treaba calumea, cand am inceput montarea bai parca nu prea se mai potrivesc astea ruginite pe tabla asta frumos vopsita ia sa refac totu, din pacate insa am ajuns la un nivel de exigenta exagerat. Acuma vreau sa am totul cat mai aproape de nou, va mai dura probabil pana prin martie 2014 insa avand in vedere ca masina face in ianuarie 2 ani de cand nu mai merge, cateva luni nu se mai simt asa rau, asta m-a si invatat masina asta in primul rand, sa am rabdare...

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 20 Nov 2013, 23:26 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Mi s-a strans stomacul cand ti-am citit mesajul si peripetiile prin care treci. Iti tin pumnii, sper sa razbesti si sa iasa asa cum iti doresti!

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 25 Jan 2014, 13:38 
Offline
User avatar

Joined: 24 Jan 2014, 23:23
Posts: 179
Car: Alfa Romeo GTV 2.0TS
Location: Ilfov, Magurele
Frmoasa masina ta,... abia astept sa iesim cu ele....

_________________
Alfa Romeo GTV...


Top
   
PostPosted: 25 Jan 2014, 17:30 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Merci! Hehe, mai e ceva, deocamdata tot cumpar piese pentru motor, am toate cele 4 axe, toti tachetii si segmentii, urmeaza sa duc arborele la usurat si echilibrat si chiulasele la portat, sper sa am noroc de o zi fara grade cu minus ca sa le pot lua de la garaj :lol:

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 26 Jan 2014, 11:53 
Offline
User avatar

Joined: 24 Jan 2014, 23:23
Posts: 179
Car: Alfa Romeo GTV 2.0TS
Location: Ilfov, Magurele
Ma tot gandeam dupa ce o inscriu pe romania sa imi pun motor 2000 v6... ce parere ai? ar fi o treaba buna?

admin edit: Nu mai folosi alte culori pentru text acolo unde nu e necesar.

_________________
Alfa Romeo GTV...


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 909 posts ]  Go to page Previous 111 12 13 14 1537 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited