cristianmiu Quote:
Nu ai inteles ce ti-am spus... ai citit printre randuri... in fine.
1. Masina a fost a unei pustoaice;
2. Este zgariata/infundata pe alocuri, trebuie revopsita;
3. are elemente de caroserie schimbate cum ar fi o aripa;
4. fiind foarte joasa a fost atinsa pe dedesubt;
5. trebuiesc schimbate diverse pe la articulatie;
6. gumele nici ele nu sunt o munine;
7. Motorul trebuie curatat;
8. Cam neingrijita la interior;
alte intrebari?
ps. am mai spus si ma repet, la 5000 euro nu veti gasii un GT in mintile lui si cu taxa platita, sa mai bagati maxim 500 euro si sa fie ca nou... dar daca inca mai sunt oameni naivi care consider ca se gasesc pomenii dintrastea, culmea chiar la o firma de leasing... ganditi-va ca 1500 euro din pretul masinii reprezinta timbrul de mediu, oare cat de impecabil sa fie acel GT ?
Aha. Cam asta vroiam sa stiu, nimic mai mult. Ideea e ca a curata un motor si a-l aduce la parametri normali nu e o problema, asa cum nu e mare lucru nici de a umbla la aspectul fizic al masinii. Nu as fi vrut sa am surprize de genul ca ar trebui sa schimb motorul cu totul, asta era cu totul altceva.
Oricum masina o voi folosi maxim 2 luni/an, in restul timpului va ramane in grija fratelui meu, care e student. Prin urmare unele aspecte estetice chiar nu ma intereseaza la fel de mult ca si partea tehnica.
Chiar iti multumesc pt sfaturi.
@valerica: mi se pare absolut normal sa iau in considerare cea mai buna oferta. Nu am avut pana acum nicio Alfa, asa ca nu ma declar fan infocat al marcii. In afara de asta, acel e39 va trebui achitat cash, insa chiar nu e nevoie de vreo investitie in el, iar pe de alta parte Alfa ma intereseaza in leasing, deci imi raman destui bani ca sa o aduc intr-o stare ok.
PS: Nu conteaza cui ma adresez - ca e user normal sau admin - atat timp cat folosesc un vocabular decent si un ton respectuos. Plus ca intrebarile sunt concise si la subiect.