It is currently 01 Nov 2024, 10:24

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
PostPosted: 28 Oct 2013, 14:45 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
Dupa cum stiti, am incercat sa o rezolv, schimband Tot ce am putut pe spate pentru a rezolva inclinarea rotilor. Asa ca:
1 mai intai am schimbat arcurile si amortizoarele- s-a redus unghiul de inclinare
2 Am shimbat setul de bucsi poliuretan in numar de 8 + bucsile de la fuzeta (aveam rupte sau foarte moi 5)
3 am schimbat bratul cu pivot care are o forma de bumerang (nu era neaparat necesar sa il schimb)

Ce am observat?? EXISTA REGLAJ PENTRU UNGHIUL DE CADERE AL ROTILOR SPATE!!!!! in susul puntii din spate, unde se prinde bucsa papagalului, are un suport cu 4 suruburi excentric. Dar acest lucru se poate face doar daca dai jos toata puntea, nicidecum altfel.

Am inpins suportul la maxim in ambele parti, si am puso pe geometrie... surpriza... s-a redus unghiul de cadere doar pana la 2,50 grade, desi pe calculator trebuia sa fie un 0 23.

Nu mai am ce sa mai schimb, deci singura concluzie logica este ca asa trebuie sa stea.
Singura chestie ce cred ca o sa o fac la vara este sa modific suportul de sus al bratului cu pivot pentru a culisa mai mult.


Attachments:
File comment: cele 10 bucsi
2013-10-16 13.22.02.jpg
2013-10-16 13.22.02.jpg [ 43.79 KiB | Viewed 1744 times ]
File comment: Puntea spate
2013-10-21 11.24.34.jpg
2013-10-21 11.24.34.jpg [ 34.94 KiB | Viewed 1744 times ]
File comment: Suportul care culiseaza de care se prinde bratul cu pivot
2013-10-21 11.07.12.jpg
2013-10-21 11.07.12.jpg [ 36.42 KiB | Viewed 1744 times ]
File comment: Puntea spate demontata
2013-10-21 11.09.28.jpg
2013-10-21 11.09.28.jpg [ 35.1 KiB | Viewed 1744 times ]
File comment: Bucsile montate
2013-10-18 16.03.39.jpg
2013-10-18 16.03.39.jpg [ 35.88 KiB | Viewed 1744 times ]
File comment: Geometria spate dupa ce am schimbat tot
2013-10-21 15.19.04.jpg
2013-10-21 15.19.04.jpg [ 39.45 KiB | Viewed 1744 times ]
Top
   
PostPosted: 28 Oct 2013, 15:27 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7891
Car: Vespa
Location: Bucuresti
era bine sa fi pus si tu doua poze din spate cu inainte si dupa operatie ca sa ne dam si noi seama care e diferenta ...


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2013, 15:57 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4264
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Schimba bucsile de la punte, de acolo e problema inclinatiei. Am facut la fel, de atunci nu se mai tocesc anvelopele aiurea.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2013, 16:26 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
George da si tu ceva detalii cu bucsele de punte , le ai cumparat ca piesa sau le ati facut pe la vreun mester ?

_________________
0751314197


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2013, 16:51 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
George, te referi la cele 4 tampoane prin care vine prinsa puntea de lonjeroane, nu? La mine sunt 2 mai slabe, dar nu de speriat... oricum nu stiu cum ar putea sa ajute la indreptarea rotilor din tampoanele acelea...


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2013, 17:46 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4264
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Mirica le-a facut la un mester, cost aprox. 40 lei bucata, cate una pe fiecare parte.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2013, 18:53 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
te referi la aceste bucsi, nu?


Attachments:
2013-10-21 10.19.43.jpg
2013-10-21 10.19.43.jpg [ 45.09 KiB | Viewed 1677 times ]
2013-10-21 11.09.28.jpg
2013-10-21 11.09.28.jpg [ 45.95 KiB | Viewed 1677 times ]
Top
   
PostPosted: 28 Oct 2013, 19:59 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
georgeg Quote:
Mirica le-a facut la un mester, cost aprox. 40 lei bucata, cate una pe fiecare parte.
Ok, asta si banuiam ca nu vin ca piesa separata, le a mesterit din poliuretan din ala la metru nu ?

_________________
0751314197


Top
   
PostPosted: 29 Oct 2013, 13:36 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4264
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
gabrieldima Quote:
georgeg Quote:
Mirica le-a facut la un mester, cost aprox. 40 lei bucata, cate una pe fiecare parte.
Ok, asta si banuiam ca nu vin ca piesa separata, le a mesterit din poliuretan din ala la metru nu ?
Eu tin minte ca au fost bucsi normale, nu din poliuretan. Se poate sa fie vorba de bucsi de fuzeta, nu de punte cum am scris prima data. :D

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 29 Oct 2013, 21:53 
Offline
User avatar

Joined: 21 Feb 2008, 00:12
Posts: 408
Car: 156 2,4jtd
Location: Bucuresti
Merg facute din bucsi de bascula superioara 147/156 ....e cam tiganie, dar scapi de probleme cu anvelope.


Top
   
PostPosted: 29 Oct 2013, 22:56 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2010, 21:14
Posts: 385
Car: 166 2.4jtd 136cp++
Location: Tulcea
Am schimbat si bucsile de la fuzeta... erau rupte ambele


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited