cristih Quote:
Mergand mai departe, 147-le ar putea fi schimbat cu 159 (cum as vrea eu), 159-le ar putea fi schimbat cu Giulietta noua (vezi Lucian). E posibilitatea ca la finalul lantului (mai lung sau mai scurt) sa se termine cu o masina noua.
foarte bun exemplul cu Lucian; e din alt cluster - a avut masina cumparata de noua, a vandut-o si si-a luat tot masina noua. Nu stiu daca se percepe bine diferenta, dar in cazul lui Lucian taxa nu a avut nicio influenta - fiind o masina cumparata oarecum recent, vestita taxa era deja platita. Putea sa fie taxa de 10 ori mai mare, acest lucru nu il afecta in niciun fel in alegerea viitoarei masini, tot masina noua isi cumpara/era obligat sa isi cumpere.
madkat Quote:
Paradoxal, as avea bani de o masina noua.
Si daca nu se introducea taxa, in primele luni ale anului asta voiam sa imi iau un GTI mk6 - cat mai erau pe stoc
sau un RS. Insa la 156 am taxa aproape 1200e. Sa o dau cu 2000 maxim? Nu am inebunit...
cea mai "violenta" scadere a avut-o piata o data cu aparitia tampeniei asteia de timbru retroactiv. Nu e doar o coincidenta, indiferent ce incearca sa zica "analistii" mai mult sau mai putin politici...
piata auto a scazut (mai violent, sau mai putin violent) si in alte tari, acolo unde nu au fost introduse recent astfel de taxe.
Stii cate tari din Europa au ajuns la "minime istorice", exact asa cum se spune si despre Romania? Sunt de accord ca taxa ar putea avea o influenta negativa, dar in niciun caz nu este principalul factor care a dus la scaderea pietii auto de masini noi.
vad ca este un subiect sensibil pentru multi, eu ma retrag. Nu am arumente
de aratat si e mai bine asa...
Rusine Dinu Patriciu!