spinner Quote:
Sa traduca cineva ce a scris omu
micul necrofil
Ai bagat detartrant in radiator si motor, in loc de antigel, ca aveai piatra?
la rinichi, poate
Presupun ca ai si pornit masina?
Verifica pompa de apa, poate mai e intreaga, apoi si termostatul, verifica tot ce inseamna furtun pe traseu, si daca nu gasesti nimic defect, te poti apuca de dezmembrat masina, bucata cu bucata.
LoL e doar parerea ta LOOOL , detartrantul nu are nici o treaba cu cauciucurile mai citeste, mananca doar piatra. Apropo..nu sunt necrofil. Necrofila e micata aia care a avut ideea sa te aduca pe lume...Spre socul tau am bagat 2 litri de detartrant si restul apa si am mers 3 zile cu detartrantul. Apoi am dat drumu jos la apa cu detartrant de mai multe ori, l-am spalat bine pana nu a mai facut spume, am mai umblat vreo doua zile si intr-o seara iar mi-a fiert apa si am zis ca mai am putin pana ajung acasa si mai aveam vreo 500 m si mi-a ars garnitura, a piscat-o putin. Am reconditionat chiuloasa, plan plus supape, am pus garnitura noua, cand m-am uitat la radiator, celulele alea de racire erau sarite afara, am schimbat radiatoru cu unul nou si termostatul l-am pus tot nou, pompa de apa e in perfecta stare arata ca si noua, am schimbat-o acum un an.Deci nimic nu e adevarat din ce zici tu acolo sus...probabil ai visat...ai fi avut ceva cosmaruri cu detartrant. Problema e cam aceeasi...nu mai ajunge apa la temperatura de 130 dar ajunge la 100 sau mai rar la 110 si se tureaza motorul putin la relatiu cum face el de obicei cand se incalzeste...ca si cand nu e aerisit. dar eu zic ca e aerisit pentru ca am bagat apa de mai multe ori si acum e putin peste maxim de vreo 5 zile, aer nu se mai acumuleaza in bidonul de expansiune...radiatorul e alt model, are conductele mai groase si rotunde...stie careva daca s-ar putea sa nu raceasca el cum ar trebui? e si nou