It is currently 29 Nov 2024, 18:50

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1192 posts ]  Go to page Previous 110 11 12 13 1448 Next
Author Message
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 13 Sep 2013, 10:42 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 489
Car: GT Vsechs
Location: Düsseldorf
Asa am si eu alarma cu armare din cheie e de la metasystem dar era deja pe masina, merge bine, uneori se armeaza cand deschid doar haionul :lol: dar nu e nimic grav :D .

_________________
“I live my life one Lancer at a time, and for those few moments, as my front wheels spin, I know that I'm free...“ MCM


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 16 Sep 2013, 00:01 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
sper sa nu am probleme dupa ce o montez,viper-ul cred ca a fost montat la autoitalia de cineva care nu avea nimic cu alarmele dupa cum a legat si pozitionat firele.vreau sa o schimb si din motivul asta imi este frica sa nu iau foc la ce buleala este.
o sa pun foto cand o schimb.
in rest masina merge bine nu a mai dat erori,am scapat de vibratiile la motor care ma disperau.initial am schimbat doar fulia la electromotor care era blocata si rola intinzatoare dupa care am cumparat curea,rola de ghidare noi si fulia vibrochen(sh)care era varza nu cred ca mai tinea 1000km.
ce chestie cu fulia vibrochen,am sunat la mai multe dezmembrari si preturile erau de la 100 E pana la 150 lei.
cum sa ceri 100euro cand una noua pleaca de la 350 lei,cred ca 150 este un pret corect,atat am dat pe una cu transport inclus de pe un punto 1.9 jtd.

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 17 Sep 2013, 20:59 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
bine v-am regasit,

astazi in 4 ore am demontat alarma veche,nu era viper ci pithon 660xp(am pus-o la vanzare in bazar) si am montat 90%din cea noua,a mai ramas 4 fire.cine a montat alarma ori si-a batut joc,ori nu avea nimic cu montat alarme :uhuh:
cabluri taiate si inadite fara a cositori sau folosi papuci,oricand puteam lua foc.din ce vad pe telecomanda are sigla si telefonul autoitalia,deci este posibil sa fie cumparata si montata acolo.

sfat: stati langa meserias si nu acceptati lucru facut de mantuiala


Attachments:
2013-09-17_11-22-27_914.jpg
2013-09-17_11-22-27_914.jpg [ 169.43 KiB | Viewed 1541 times ]
2013-09-17_19-15-57_573.jpg
2013-09-17_19-15-57_573.jpg [ 107.8 KiB | Viewed 1541 times ]

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Last edited by bluecar on 17 Sep 2013, 21:05, edited 3 times in total.
Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 17 Sep 2013, 21:01 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
ti am vazut 145 ul prin galati, foarte frumoasa.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 17 Sep 2013, 21:08 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
comanr Quote:
ti am vazut 145 ul prin galati, foarte frumoasa.

nu-mi aminti ca si acum ma doare sufletul :(

mama ei de saracie!

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 17 Sep 2013, 21:21 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
man, stiu cum e cand vinzi un lucru bun, eu mereu vand numai lucruri bune dar gandeste te la bucuria celui care o conduce. uneori un gand bun ajuta mai mult decat niste carne in frigider.

daca iti iei femeie trebuie sa cumperi iar o masina :D

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 17 Sep 2013, 21:33 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
comanr Quote:
man, stiu cum e cand vinzi un lucru bun, eu mereu vand numai lucruri bune dar gandeste te la bucuria celui care o conduce. uneori un gand bun ajuta mai mult decat niste carne in frigider.

daca iti iei femeie trebuie sa cumperi iar o masina :D

asta asa este,ma impac cu gandul ca nu am vandut o masina cu probleme.
cat despre femeie...nu prea arat a playboy,ca acum asa vor femeile barbatii.plus ca cea mica(fiica-mea face 10 ani in decembrie)imi ocupa tot timpul si este foarte geloasa daca ma vede ca vorbesc cu o tipa incepe sa planga ca nu o sa mai tin la ea.

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 17 Sep 2013, 21:36 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
stii proverbu' "orice cui isi are gaura" , e bine ca ai fetita, nu te plictisesti.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 18 Sep 2013, 22:19 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
ce spuneti de admisia asta?


Attachments:
kit-tuburi-inox-intercooler-pentru-alfa-gt-147-156-f6791166d8418ad374-650-500-1-95-1.jpg
kit-tuburi-inox-intercooler-pentru-alfa-gt-147-156-f6791166d8418ad374-650-500-1-95-1.jpg [ 68.46 KiB | Viewed 1501 times ]

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit
Top
   
 Post subject: Alfa Romeo GT
PostPosted: 19 Sep 2013, 00:10 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
bluecar Quote:
ce spuneti de admisia asta?
Cred ca e ok. Adica par a fi identice cu ale mele. Doar ca eu am capetele siliconoce de culoare rosie. Verifica sa aibe margine (ca un fel de inel mai mare) la terminarea tuburilor. Asta pentru a tine siliconul fix, sa nu-i dea voie sa scape la presiune.


Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
Alfa Brera 2,4 JTDM 200+ (by ILuzoriu)

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 19 Sep 2013, 19:40 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
salut,

astazi am montat noua admisie de inox a fost usor,a disparut cam 30% din lag


Attachments:
2013-09-19_18-11-28_436.jpg
2013-09-19_18-11-28_436.jpg [ 147.24 KiB | Viewed 1456 times ]
2013-09-19_18-14-21_976.jpg
2013-09-19_18-14-21_976.jpg [ 180.4 KiB | Viewed 1456 times ]

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit
Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 19 Sep 2013, 22:09 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
mie nu imi place foarte mult solutia asta din cauza innaditurilor multiple adica seamana mai mult cu o improvizatie.
sant sigur ca e mai buna decat niste furtunuri vechi ofilite.

revenind la problema cu lag ul , masina scoate fum mult la accelerare puternica? adica inventezi fumul daca o bruschezi?

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 Post subject: Alfa Romeo GT
PostPosted: 19 Sep 2013, 22:21 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Arata bine, la prima vedere. Doar 30% a scazut lagul? Mi se pare cam putin dar depinde cum percepe fiecare. Intai verifica parametrii de presiune si cantitate de aer (cu FES). Mai exact, presiunea in instalatie fata de presiunea dorita. Sau mai bine, incearca cu o resoftare (garantat reduce lagul). Mai bine vorbeste cu Tibi si da-i lui toate detaliile. Cel mai bine ar fi sa mearga cineva cu tine in dreapta, pentru a masura acesti parametrii si bineinteles in forja (in treapta 2,3 si 4).


Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
 Post subject: Alfa Romeo GT
PostPosted: 19 Sep 2013, 22:27 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Daca totul e etans, dupa resoftare iti garantez ca la cea mai mica piscare de acceleratie o vei simti cum te impinge in scaun. Vezi furtunasele de vacuum sa fie in regula, fara fisuri si crapaturi.


Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 19 Sep 2013, 22:57 
Offline
User avatar

Joined: 08 Oct 2010, 20:59
Posts: 1089
Car: No Alfa :(
Location: Bucuresti
este pe bune faza cu lag-ul? din ce vad scurteaza foarte putin traseul dupa intercooler. deci chiar sa afecteze asa mult? 30% cat zici tu nu e de neglijat.

Eu venind dupa o aspirata benzinara, a fost cel mai mare soc sa vad cat lag are gt-ul.

_________________
din 08.2024 - 2020 Kia E-Niro 64kwh 204CP - New Red
Ex: 06.2021 - 09.2024 - 2018 Nissan Leaf Accenta 40kwh 150CP - Alba
Ex: 11.2019 - 07.2024 - 2016 Seat Leon ST 2.0tdi 150CP DSG - Negru
Ex: 05.2020 - 06.2021 - 2013 Alfa MiTo 1.3mJTD 85CP - Nero Etna
Ex: 09.2019 - 11.2019 - 2015 Renault Clio Estate 1.5 dCi 90CP - Alba
Ex: 03.2016 - 09.2019 - 2011 Alfa Romeo Giulietta 1.4MAir 170CP - Rosso Competizione
Ex: 10.2012 - 04.2016 - 2006 Alfa Romeo GT 1.9mJTD 150CP - Grigio Lipari
Ex: 11.2009 - 05.2013 - 2002 Fiat Stilo Coupe 1.8Mpi 133CP - Rosso Tiziano


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 19 Sep 2013, 23:10 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
Godzzi Quote:
este pe bune faza cu lag-ul? din ce vad scurteaza foarte putin traseul dupa intercooler. deci chiar sa afecteze asa mult? 30% cat zici tu nu e de neglijat.

Eu venind dupa o aspirata benzinara, a fost cel mai mare soc sa vad cat lag are gt-ul.
nu lungimea influenteaza lag-ul (poate prea putin)ci ca se umfla furtunele si pierde din presiunea pe admisie.daca gresesc sa ma corectati

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 19 Sep 2013, 23:10 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
toate masinile cu turbina au lag. lag ul este dat de timpul necesar gazelor pentru a se deplasa, de rotorul turbinii pentru a intra in turatie precum si alti parametri cum ar fi preincarcarea turbinii(software).

sa nu uitam ca producatorul a facut o masina care in momentul iesii din fabrica raspundea prompt la acceleratie, deci inainte sa ne decidem catre upgrade soft ar fi bine sa ne asiguram de performatele stock ale atelajului.

de aceea (ca o paranteza) spun ca marind traseele aerului(intercooler marit, furtunuri marite), punand un turbocompresor "mai mare" se mareste inevitabil raspunsul(lag ul).

@bluecar
probleme legate de etanseitatea EGR pot mari lag ul . primu lucru care imi da in cap e sa blindezi vana EGR temporar sa vezi daca se imbunatateste raspunsul motorului.

nu uita ca motoarele astea au nevoie de turatie.nu sant SDI uri

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 19 Sep 2013, 23:25 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
poate sa fie mai mult de 30% eu asta am dedus din o tura in jurul blocului,in cateva zile o sa-mi dau seama ce si cum.
@comanr da da ceva fum daca o bruschez sa zicem pe la 2000 rpm asta am observat intro seara la luminile farurilor unuia din spate care se grabea.
pe egr am pus blinduri cu gauri.

resoftare o sa-i fac la vara dupa ce o sa curat si galeria de admisie care cred ca este foarte murdara.


Attachments:
2013-05-21_21-07-36_929.jpg
2013-05-21_21-07-36_929.jpg [ 89.87 KiB | Viewed 1638 times ]

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit
Top
   
 Post subject: Alfa Romeo GT
PostPosted: 19 Sep 2013, 23:59 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Doar o tura in jurul blocului este insesizabil iar aia nu e blindare corecta a egr-ului. Ori il astupi de tot ori deloc. Cat despre fumul tau la 2000 cred ca are de-a face cu egr-ul. Cum am mai spus: lag-ul il testezi in accelerari puternice. Adica, ai schimbat a 2-a si pedala la fund si tot asa in 3 si 4. Asa vezi si fumul cum sta dupa tine. Iar toate astea sa fie monitorizate cu testerul ca sa te convingi ca nu ai ceva bube pe la motor.
Cat despre diametrul tuburilor este mai mic decat furtunul stock (mai exact cat grosimea furtunului).
Teoretic, daca un motor merge bine, cu totul stock, simti turbina de pe la 1800 rpm. Cu tuburile ar trebui sa o simti undeva la 1500-1600 iar cu remap, nitel mai jos, undeva la 1300-1400. Intrebarea este: la ce turatie incepi sa simti cuplul?
Cat despre admisie, ai verificat senzorul MAP pentru a vedea daca si cat e de imbacsit? Sunt de acord ca este o operatiune benefica dar si migaloasa, la capitolul demontare/montare.


Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 20 Sep 2013, 00:11 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Apropo, te-ai gandit si la varianta ca poate pierzi presiunea in egr? Posibil sa nu-ti inchida cum trebuie. De-asta ar trebui sa faci o proba, exact cum a spus comanr.


Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 20 Sep 2013, 11:14 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Daca blindezi EGR-ul, blindeaza-l de tot, cu toate ca nu stiu cum se comporta fara a fi anulat si din soft.
O alta posibila cauza pentru lag si fum este geometria variabila a turbinei. N-ar fi rau sa o cureti macar.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Alfa Romeo GT
PostPosted: 20 Sep 2013, 13:13 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
ALXege Quote:
O alta posibila cauza pentru lag si fum este geometria variabila a turbinei. N-ar fi rau sa o cureti macar.
Nu stiu daca neaparat e nevoie, dar pana acolo sa verifice furtunasele de vacuum. Am patit-o la 156, cand mi s-a fisurat furtunasul ce intra in conducta de aluminiu (chiar la imbinarea cu conducta) iar simptomele erau urmatoarele: masina devenise extrem de puturoasa, nu se mai auzea "fluieratul" turbinei iar la oprire aveam o trepidatie ciudata.
Iar cu egr-ul blindat, nu se intampla nimic, doar ca ii arata eroare-n bord, cum ca intra mai mult aer decat necesar.

Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 20 Sep 2013, 14:14 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Nu am zis ca se exclud una pe alta.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 20 Sep 2013, 15:14 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
cei de la audi :oops: au gasit o metoda pentru reducerea lag ului motoarelor diesel cu un compresor electric.

http://blog.caranddriver.com/hands-on-w ... auto-show/" onclick="window.open(this.href);return false;


Attachments:
Audi-3.0-liter-V-6-diesel-engine-with-electric-turbocharger-201.jpg
Audi-3.0-liter-V-6-diesel-engine-with-electric-turbocharger-201.jpg [ 102.26 KiB | Viewed 1559 times ]

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!

Top
   
 Post subject: Alfa Romeo GT
PostPosted: 20 Sep 2013, 18:37 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Offtopic: n-am citit articolul dar presupun ca permanent e o presiune in instalatie (creata de compresor) iar cand intra turbina, electrovalva (bypass) detectand presiune mai mare, deschide circuitul dinspre turbina? E o ipoteza la rece. Oricum e iinteresanta chestia asta.


Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1192 posts ]  Go to page Previous 110 11 12 13 1448 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited