It is currently 30 Nov 2024, 04:49

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4747 posts ]  Go to page Previous 196 97 98 99 100190 Next
Author Message
PostPosted: 09 Aug 2013, 22:23 
Offline

Joined: 16 Jul 2013, 16:16
Posts: 4
Car: Alfa Romeo 156 SW
Location: Sibiu
Help!!!!
Schimb potentiometrul de deasupra acceleratiei (sau incerc) si nu reusesc sa scot mufa cu cablurile.
Cum scot mufa de pe senzorul de acceleratie (potentiometru) ?
Am bagat surubelnita si am inceput sa incerc "voiniceste" dar nimic. Trebuie sa tai si sa inadesc firele?

_________________
NU este nevoie de herghelie mare pentru ca adrenalina sa apara.


Top
   
PostPosted: 09 Aug 2013, 22:42 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1987
Location: Bucuresti
Conectorul are o siguranta.
Odata apasata siguranta, iese foarte usor.
Altfel degeaba incerci "voiniceste"
Desfa suruburile pedalei, si apoi ve fi mai usor sa vezi siguranta conectorului.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 09 Aug 2013, 23:13 
Offline

Joined: 16 Jul 2013, 16:16
Posts: 4
Car: Alfa Romeo 156 SW
Location: Sibiu
Am impins cu surubelnita in toate partile, doar doar se va deschide. tot nimic
Atasez poza


Attachments:
09082013138.jpg
09082013138.jpg [ 199.11 KiB | Viewed 1450 times ]

_________________
NU este nevoie de herghelie mare pentru ca adrenalina sa apara.
Top
   
PostPosted: 09 Aug 2013, 23:15 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1987
Location: Bucuresti
Hopa, e primul model...
Nu se potriveste sfatul meu.
Sorry...

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 11 Aug 2013, 12:06 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Cum se reglează duzele de stropit parbrizul la 159?

_________________
Giulia 2,2 Diesel, AT8, Nero Vulcano

Ex:
156 mk 2, 2.0 JTS, gri metalizat, DB 18 LEK
159 JTDm, vișiniu, DB 19 LEK


Top
   
PostPosted: 11 Aug 2013, 13:22 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7429
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
din capota, o deformezi usor in functie de ce ai nevoie. da, stiu, pare stupid dar e cam singura solutie daca nu e reglata ok capota.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 11 Aug 2013, 16:14 
Offline
User avatar

Joined: 03 Jul 2009, 18:03
Posts: 225
Car: Alfa Romeo 156 SW
Location: Diemrich,HD,RO
Era sa schimb termostatul fiindca rar-rar se ridica acul peste 50 C dar mi-am facut o diagnoza cu soft Delphi si in urma ei am schimbat sonda de temperatura(scoasa si masurata avea rezistenta la fel si-n apa fiarta si rece).Am pornit masina si am turat-o pana a urcat acul putin sub 90C(au pornit apoi ventilatoarele)...am lasat motorul mergand la relanti cca 20 minute iar acul a oscilat usor in jurul pozitiei corespunzatoare la 80 si ceva de grade functie de cum cuplau ventilatorele sau nu...ei! cand am plecat de pe loc si am mers cca 3 km s-a dus acul putin peste 50C...am masurat temperatura prin soft Delphi si culmea ,aveam 77C...am bagat termometrul cu mercur (!) in vasul de expansiune si apa avea 78C...Trebuie sa schimb termometrul din bord ,presupun...sau am "super-racire" :headscratch: in mers?Pe autostrazi la 140 km/h acul statea intre 50 si aproape 70 dar daca opream la vreo statie de servicii si lasam masina sa mearga urgent se ducea sub 90C si acolo ramanea .Cam ce concluzie sa trag, mai ales ca acum n-am erori pe partea de motor?

_________________
Elf:Alfa Romeo 33 - 1994-1995
Opel Vectra 1.8 16v - 2001-2004
Alegria:Alfa Romeo 156 SW 1.9JTD 16v/140 cp - 06.2009
ZAR 93200001324976


Top
   
PostPosted: 14 Aug 2013, 11:40 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Cum se reseteaza modulul de alarma la 156? O am deconectata de cateva luni deoarece nu e sincronizata cu cheia (la inchiderea din telecomanda se armeaza dupa vreo 2 minute iar la deschiderea dupa deschiderea usilor porneste alarma si nu se opreste pana nu pun contactul. Astfel am dezactivat difuzorul si avariile)

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 17 Aug 2013, 10:17 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1670
Car: GTV
Care e greutatea decenta a unei jante pe 19" ? Fara cauciucul montat.

_________________
Alfa Romeo GTV 3.0 V6
Alfa Romeo 156 2.5 V6
Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 21 Aug 2013, 12:05 
Offline
User avatar

Joined: 02 Oct 2009, 15:47
Posts: 280
Location: Bucuresti
Inainte sa ajung la niste "mesteri" care ma pun sa schimb jumatate de masina doar ca sa am factura mare, am o intrebare. Temperatura motorului urca foarte greu la 90 de grade, chiar si pe caldura de afara. In acelasi timp mi-a disparut brusc aproape tot antigelul din rezervor, se mai vede foarte putin pe fundul rezervorului. Ar putea un termostat blocat pe deschis sa determine ambele probleme?


Top
   
PostPosted: 21 Aug 2013, 12:10 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Vezi si daca ai pierderi. Daca ai fluctuatii de temperatura atunci cred ca ar trebui schimbat termostatul. Inainte sa-l schimb (la 156) rar urca acul la 90°(doar in oras) in rest era sub 70° iar daca eram in coborare, scadea acul spre 50°. Si mie imi scade nivelul la Brera dar inca nu am vazut pe unde se pierde.

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Last edited by FREEZER on 21 Aug 2013, 12:12, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 21 Aug 2013, 12:12 
Offline
User avatar

Joined: 11 Apr 2008, 13:43
Posts: 368
Car: 159 2,4/Giulietta TB
Location: Timisoara/Trier DE
mariusdmx Quote:
Inainte sa ajung la niste "mesteri" care ma pun sa schimb jumatate de masina doar ca sa am factura mare, am o intrebare. Temperatura motorului urca foarte greu la 90 de grade, chiar si pe caldura de afara. In acelasi timp mi-a disparut brusc aproape tot antigelul din rezervor, se mai vede foarte putin pe fundul rezervorului. Ar putea un termostat blocat pe deschis sa determine ambele probleme?
Termostatul poate fi problema pentru temperatura insa daca nu mai ai deloc lichid, e putin probabil sa fie doar el.
Intr-adevar, daca termostatul este deschis nivelul lichidului din vasul de expansiune scade, dar nu atat de mult cat spui tu.
Verifica daca nu ai pierderi pe circuitul de racire.


Top
   
PostPosted: 22 Aug 2013, 20:46 
Offline
User avatar

Joined: 03 Jul 2009, 18:03
Posts: 225
Car: Alfa Romeo 156 SW
Location: Diemrich,HD,RO
Pragurile false(din fibra) de 156 berlina se potrivesc si la 156 SW ,ma refer ca si lungime....intreb ca sa nu umblu prin oras dupa vreo 156 berlina(nu prea-s multe ,p-aici :naughty: ) ,cu ruleta-n mana sa ma ia politia ca vreu sa fac te miri ce :bash:

_________________
Elf:Alfa Romeo 33 - 1994-1995
Opel Vectra 1.8 16v - 2001-2004
Alegria:Alfa Romeo 156 SW 1.9JTD 16v/140 cp - 06.2009
ZAR 93200001324976


Top
   
PostPosted: 22 Aug 2013, 20:58 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7429
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
da, se potrivesc. sunt plastic.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 23 Aug 2013, 09:24 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Oameni buni, la ce interval se schimba bujiile la TS ?

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 23 Aug 2013, 11:13 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3797
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
La 100k de km.

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 23 Aug 2013, 11:13 
Offline
User avatar

Joined: 03 Jul 2009, 18:03
Posts: 225
Car: Alfa Romeo 156 SW
Location: Diemrich,HD,RO
Vis a vis de postul cu eroarea C1276.......recidivez in lipsa unei solutii:ce verificari trebuie sa fac pentru descoperi originea acelui C1276 ,ca deja ma dispera.Pe alfaowner.co.uk cineva sugera ca siguranta galbena de 70 A de ABS are prostul obicei de a face figuri ....Vreo sugestie ,ceva?Trebuie masurat ceva?...Ca am multimetru ptr.masura.

_________________
Elf:Alfa Romeo 33 - 1994-1995
Opel Vectra 1.8 16v - 2001-2004
Alegria:Alfa Romeo 156 SW 1.9JTD 16v/140 cp - 06.2009
ZAR 93200001324976


Top
   
PostPosted: 27 Aug 2013, 10:05 
Offline

Joined: 10 Dec 2010, 13:51
Posts: 70
Car: GT 1.9 JTD
Location: Cluj-Napoca
Salut,

Am o problema cu una dintre mufele ce merg la injectoare, si anume s-a rupt clema si nu mai face bine contact (ma referc la acel manunchi de 4 mufe).

Imi puteti spune cum se numeste "piesa" sau unde pot gasi asa ceva? Vreau sa vad un pret orientativ inainte sa ma duc la mecanic.

Multumesc

_________________
Alfa Romeo GT 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2013, 20:04 
Offline

Joined: 22 Jun 2010, 12:11
Posts: 61
Va salut.
Detin AR 156 2002 1.9jtd
De ceva timp imi murea motorul cand ii dadeam "talpa" de obicei in viteza 3 ( cand are de unde:). M-am gandit ca poate fi de la combustibil insuficient asa ca repede am schimbat filtrul de motorina. Pentru moment s-a terminat calvarul de a ramane mort in mijlocul drumului.
Recent a inceput sa tremure foarte tare la pornire. Invarte si exact cand ar trebui sa porneasca incepe sa tremure toate ca si cum ar porni in 2-3 pistoane. Este cand porneste la prima cheie, dar este cand sunt necesare 3-4 chei pana sa porneasca. Dupa tremurici este cand porneste sau cand pur si simplu moare motorul.
Azi am ajuns la un test si supriza am presiune insuficienta. mai exact eroarea P 0191.
Rog pe cei care se pricep mai bine ca mine daca aveti niste idei cam ce ar putea sa fie, sunt un pic ingrijorat pentru ca tin mult la masina si nu dispun de un buget consistent pentru reparati majore.
Mecanicul mi-a zis sa o duc la el sa ii faca niste verificari de presiune si sa verifice regulatorul de presiune.

Astept cu mare interes sfaturile voastre
Toata stima


Top
   
PostPosted: 05 Sep 2013, 14:40 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
de cateva zile stau si ma intreb daca galbenul ala nu e cumva prea mult. :? :blink:

Va intreb si pe voi, cum vi se pare? e "tziganation"? da sau nu?


Attachments:
covoras.jpg
covoras.jpg [ 101.6 KiB | Viewed 1402 times ]

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.
Top
   
PostPosted: 05 Sep 2013, 14:46 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7906
Car: Vespa
Location: Bucuresti
pune si tu o poza cu tot preshul . am o vaga banuiala ca trebuie schimbat tot , nu doar galbenul ala .


Top
   
PostPosted: 05 Sep 2013, 14:51 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
diseara.

Restul e impecabil. Nu e ros, nu e scamosat, n-are nimic - zici ca e nou. Era un pic ros in dreptul piciorului drept si, fiind intr-o stare generala destul de buna, am zis ca fac o treaba - dar nu prea sunt multumit. :oops:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 05 Sep 2013, 15:40 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
mugurel Quote:
pune si tu o poza cu tot preshul . am o vaga banuiala ca trebuie schimbat tot , nu doar galbenul ala .
mi-a fost prea lene sa scot covorasul si sa-i fac o poza ca lumea... :mrgreen: Cert este ca nu prea e ce trebuie. Se da jos! :P


Attachments:
IMAG0928__rs.jpg
IMAG0928__rs.jpg [ 108.01 KiB | Viewed 1386 times ]

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.
Top
   
PostPosted: 05 Sep 2013, 16:01 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7906
Car: Vespa
Location: Bucuresti
si nu te dor ochii de la atata albastreala ? :lol:
alea originale cum erau ? banuiesc ca negre sau gri


Top
   
PostPosted: 05 Sep 2013, 16:14 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
:lol: :lol:
pai gri sunt, fir-ar mama lor, dar asa le scoate HTCu. Si sunt covorase originale - sunt gri la fel ca si mocheta masinii. Trebuie sa le scot din masina si sa le pun undeva la lumina sa iasa poza OK.

in fine...

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4747 posts ]  Go to page Previous 196 97 98 99 100190 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited