ALXege Quote:
In mod oficial, s-o stapanesti sanatos! Odata cu roadtrip-ul din care tocmai m-am intors, am vazut foarte multe Giuliette pe drum, la care efectiv am balit. Vazuta pe strada, este intr-adevar o aparitie, o aparitie de o eleganta rara! (si te-as contrazice in privinta non-culorilor, desi am vazut nenumarate QVuri, cea care mi-a atras cel mai tare atentia a fost una nonQV, neagra!)
In privinta motorului, chiar discutam cu George pe drum.. mi-e sa nu fie doar o impresie data de faptul ca Giulietta este considerabil mai usoara decat 159le. Pe reprize scurte la viteze mici, probabil pare/este mai rapida, insa la viteze de peste 100kmh, cred ca cilindrul in plus face diferenta! Just my 0.02$, probabil ca dupa ce o sa o conduci mai mult o sa poti sa confirmi sau sa infirmi banuielile mele..
Ege, acum m-am intors de la primul drum mai lung: Buc-Brasov si retur. Masina merge bestial si are o tinuta de drum care m-a impresionat. Ai dreptate: la turatii peste 3000 rpm, Furia Alba tragea mai bine, avea mai multa rezerva de putere. Nu e o chestie foarte sesizabila, dar mi-am putut da seama. In schimb, la turatii mai mici si in trepte mai mici, Giulietta e violenta uneori, daca iti lasi piciorul mai greu pe acceleratie. 159-le pornea mai batraneste si se ducea mai mult tragand continuu.
In rest, lucruri obisnuite: lumea intoarce capul dupa ea pe strada, masinile se dau la o parte pe sosea, eu, dupa ce ies din masina, ma uit inca de vreo trei ori peste umar, facanadu-ma ca examinez modul cum am parcat-o (sanchi), in toate discutiile despre masini de la birou, Alfa ocupa cca 75% din timp, orice discutie cu prietenii la telefon, dupa "salut" continua inevitabil: "si eu cand ma plimb cu Giulietta?", nah, stii si tu...