Revin cu amanunte pentru ca in cele din urma, am vazut si eu despre ce este vorba.
L-am delegat pe tata la RAR, care nu a fost foarte atent la ce se intampla si mi-a picat fisa mai greu.
Masina avea folii doar pe geamurile din fata, dupa cum am zis, in niciun caz montate de fostul proprietar sau in Romania.
Geamurile spate + luneta, intr-adevar, sunt fumurii din fabrica. Din cauza ca au fost dezlipite foliile fata, fiind mai multa lumina in masina, am avut impresia ca s-a dezlipit ceva de peste tot. Am fost "inspirat" sa ma intorc sa vad daca e adeziv si in spate, si nu era.
Asadar, am scapat mai ieftin. Nu zic de bani, ci de timp. O ora si jumatate am frecat un geam de mi-a paralizat mana: cu spirt, pronto, clin, cif. Geamurile se lasa in jos cand deschizi portiera, neavand rama. Nu va mai spun cum mi-am .... degetele. Sunt fericit, insa, ca se deschid geamurile si ca dupa ce termin si cu celalalt geam pot aplica din nou folii.
Acum va intreb altceva: cum e cu foliile astea? M-am uitat numai dupa cele "omologate". Am gasit la 100 de lei ambele bucati, cu montaj inclus, dar si la 200 si 300 (acelasi grad de vizibilitate). Si in general aceleasi firme...adica cele 2.
PS: cei de la RAR le-au dezlipit pe buna dreptate... Unde erau precizate foliile? In mod clar pe vreun alt document din multele documente din Italia pe care nu le am.
PS2: Masina a implinit 90.000 km, acum are chiar 90.100. Ma doare sufletul s-o vad murdara, ii sta atat de bine scoasa din spalatorie.
Maine urmeaza geamul soferului, miercuri o inmatriculam, joi probabil foliile. Vineri spalatorie. Sambata poze.
(facusem poze cu interiorul dar mi s-a stricat telefonul. L-am schimbat pe garantie dar din pacate nu am apucat sa fac niciun backup)