It is currently 30 Nov 2024, 06:27

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4747 posts ]  Go to page Previous 195 96 97 98 99190 Next
Author Message
PostPosted: 02 Jul 2013, 16:01 
Offline
User avatar

Joined: 16 May 2013, 02:07
Posts: 54
Car: Alfa 147 1.6TS 16V
Location: Timisoara
Nu am nici scurgeri, nu scoate nici fum, din cate am inteles alte uleiuri, inafara de selenia, le papa repejor, faza e, ca ce`i 2.000 de km, facuti intre completari, i`am facut cu viteza mare....peste 150, si din cate am inteles, cand deja treci de o anumita viteza, cam papa mult ulei....


Faza e ca prima data, acum 4.000 de km, nu i`am schimbat eu filtrul, si nu mai stia tipul ce ulei a pus, si e posibil si ce zici tu,....10w40 am bagat...


Top
   
PostPosted: 03 Jul 2013, 06:43 
Offline
User avatar

Joined: 05 Aug 2009, 09:43
Posts: 244
Car: Civic 5D
Location: Turda
Multumesc pentru raspunsuri baieti. Ramane sa vad cand fac mutarea ce si cum. Macar e bine ca pot ramane cu ea asa cum este acum in cazul in care trebuie platit. Poate fostul proprietar poate sa dea un sfat, pentru ca e in bransa...:))). Masina e adusa din Germania prin 2005 parca.
Spooky, la mine e mai grav, schimb judetul. In momentul de fata sint magnet de politisti cu numere de Dolj in Cluj, daramite ca urmeaza sa ma stabilesc acolo :)), imi fac astia card de fidelitate. Ma mai opresc o data, mai bifez o casuta...
Conform articolului 4 sugerat mai sus de tomi_alfa, situatia mea nu se incadreaza,deci ar trebui sa fie in regula.

Numai bine,

Dan

_________________
Honda Civic 5D 2008 Executive 1.8 i-VTEC
E90 320d tractor (masina de naveta zilnica)
Ex: V6 Q-S
Ex: Alfa 2.0 TS selespeed : Mona


Top
   
PostPosted: 03 Jul 2013, 07:55 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3174
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
AlexSel Quote:
Iar a 2`a... am filtrul de ulei schimbat de vreo 4.000 de km... acum 2.000 mi`a papat ce avusese....si a ajuns undeva pe la mijloc...poate chiar mai putin...spre minim oricum...pe joja....si am completat cu castrol....si acum vreo cateva zile... eram sub minim :D :">...si am completat...tot cu castrol...:)) asta e...nam avut bani sa schimb filtrul, si sa bag selenia...asa am primit sfat...oricum urmeaza foarte curand ca acuma am strans banii de inmatriculare.... problema ar fi ca am pus mai mult de maxim... :D :)) cam cu 1 deget... ar fi
problema? mecanicu meu a zis ca nu, ca oricum mi`l papa si in cateva zile ajung la cat trebuie...
Mecanicul tau e prost! Asa a zis valerica de pe forum!

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 03 Jul 2013, 07:59 
Offline
User avatar

Joined: 16 May 2013, 02:07
Posts: 54
Car: Alfa 147 1.6TS 16V
Location: Timisoara
O sa'i transmit :)) din partea lui valerica :))
Ce imi poate afecta?... daca uleiul este peste maxim...


Top
   
PostPosted: 03 Jul 2013, 08:40 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3174
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Uleiul peste maxim creaza presiune mai mare fortand simeringurile si garniturile pana la spargere. Daca puneai 1-2 mm peste, poate era in regula, il consuma si revenea la normal, dar un deget inseamna mai mult de 1cm ceea ce ar insemna 500ml sau mai mult. Nivelul minim-maxim pe joja este de 1l.

Incearca ... sa nu mai scrii cu... ...si...fara emoticoane, altfel vei avea probleme cu moderatorii.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 03 Jul 2013, 09:30 
Offline
User avatar

Joined: 16 May 2013, 02:07
Posts: 54
Car: Alfa 147 1.6TS 16V
Location: Timisoara
Deci pentru ..... si pentru :D mi-am luat warm :))
In sfarsit am aflat de ce am luat warm.


Pai, sper sa nu fi stricat nimic.


Top
   
PostPosted: 12 Jul 2013, 22:59 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
As avea nevoie de o informatie (nefiind in bucuresti si neavand masina la indemana ca sa pot sa aflu singur)
Vreau sa cumpar niste stickere din vynil rezistente la temperatura pentru etrieri cu scris alfa romeo si am 2 variante de lungime a scrisului:
1. 75mm fata si 55mm spate
2. 90mm fata si 75mm spate

Nu stiu care din ele se potriveste mai bine pe 147 1.9jtd 2002, poate ma ajutati voi.
Stickerele le voi comanda de pe ebay ca sa le am pana cand ma voi intoarce...nu stiu daca am voie sa pun link-uri aici..
Multumesc


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2013, 20:04 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
Am nevoie de o schema cu pinout-ul de la body computer alfa 147 1.9jtd 2002. Ma intereseaza in special pin-ul care alimenteaza becurile din usi care lumineaza pamantul in momentul deschiderii usilor.
Exista vre-un program gen elearn dar mult mai detaliat, cu scheme electrice, etc?
Multumesc.


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2013, 21:48 
Offline

Joined: 07 Jul 2013, 13:17
Posts: 182
Car: Alfa Romeo 164
Salut ! Am si eu o intrebare.Am o Alfa 164 si este destul de dificil sa alimentez cu benzina de la benzinaria Shell(care este la mine in oras).Cand desfac busonul se aude un "fasait" la fel cand deschideti o sticla cu suc acidulat.Apoi cand vreau sa alimentez vad ca pompa nu vrea sa alimenteze in sensul ca tragaciul de la pompa se opreste dupa cateva secunde.Poate ati patit si voi la fel.Pentru mine este destul de stresant.Mai merg si cu alte masini dar numai la Alfa imi face asa problema.


Top
   
 Post subject: Re:
PostPosted: 22 Jul 2013, 06:17 
Offline

Joined: 22 Jul 2013, 05:46
Posts: 2
Car: alfa romeo 156
nu intra e prea inalta


Top
   
PostPosted: 26 Jul 2013, 09:32 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 489
Car: GT Vsechs
Location: Düsseldorf
Cu etrieri de GTA prima serie si discuri de 305, mai intra janta de 16" sau e nevoie de minim 17? :scratch:

_________________
“I live my life one Lancer at a time, and for those few moments, as my front wheels spin, I know that I'm free...“ MCM


Top
   
PostPosted: 26 Jul 2013, 09:38 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
intra 16

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 26 Jul 2013, 11:52 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 489
Car: GT Vsechs
Location: Düsseldorf
:thanks:

_________________
“I live my life one Lancer at a time, and for those few moments, as my front wheels spin, I know that I'm free...“ MCM


Top
   
PostPosted: 27 Jul 2013, 17:55 
Offline

Joined: 27 Oct 2006, 23:45
Posts: 170
Location: linga Dunare km430 Oltenita
unde sau cine imi recalibreaza si mie un selespeed?pe linga Bucuresti spre Dunare :clapping:

_________________
AR 147 2.0TS selespeed
MB VITO 2.2 CDI
Ford focus c-max 1.6tdci
ex:Fiat Stilo 1.6
ex:Daewoo Espero 1.8
ex:Dacia 1304
ex:Aro 10 1.6vw 4x4


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2013, 17:02 
Offline

Joined: 17 Aug 2012, 11:41
Posts: 2
Car: ...
:) Poate sa ma indrume cineva din C-ţa spre o diagnoza corecta la pret vs bani ca sunt la C-ţa siam nevoie ca de aer de o diagnoza:am luat o AR 156 1.9 jtd 16v 103 kW deocamdata in probe si daca e ok dau banii numai ca deja se pare ca sunt probleme.Mai precis am fost cu proprietarul la o diagnoza platita de el la AR service fiindca acesta mi-a spus ca dupa 2-3 min dupa ce pleaca de pe loc la cea m ai mica denivelare se aprind VDC si ABS pe bord ,pe computer apare mesajul cu "avaria impianto VDC ABS EBD" lucru pe care l-am vazut si eu cum la o denivelare mica de tot s-a intampla si la AR service s-a stabilit ca e praf senzorul ABS dr.fata.M-am dus cu proprietarul la un mecanic si acolo a fost schimbat senzorul dr.fata;am facut cateva ture cu proprietarul si cale de50km pe drumuri nu tocmai bune senzorul nu a dat semne ca-i smecher.A doua zi am dat un "mic" avans si am plecat la C-ţa.Dupa cca.50 km m-am trezit cu "avaria impianto VDC ABS...",am taiat contactul si l-am repus si a disparut semnalizarea dr a reaparut dupa cca 2-3 minute dar in ceasul vitezometrului pe langa ABS si VDC s-a mai aprins si lampa de frana de mana si de data asta nu s-au mai stins nici dupa popasuri pe A1 ,A2.Ieri ,mergand prin C-ţa lampile si mesajele nu le-am vazut de nicio culoare.Azi in schimb nici nu am facut 1km si iar ABS VDC EBD si simbolul de frana de mana mi-au stricat concediul.Am parcat la piata si cand m-am intors lampile ,cand am pus contactul,nu s-au mai aprins pana am ajuns unde stau si cand sa opresc iar luminite de Craciun pe bord si computer.Are cineva vreo sugestie de diagnoza in C-ța si de ce anume se intampla ca altfel masinuta mi-a mers la suflet si chiar se comporta super bine in afara de neplacerile ăstea.L-am anuntat pe proprietar si m-a pus sa verific daca lucreaza ABS cu lumina lui aprinsa si din pacate nu imi dau seama dar nu se aud pacaniturile ca inainte dschimbarea senzorului.

_________________
Ex.AR 147 1,9 JTD 16v 150cp.


Top
   
PostPosted: 30 Jul 2013, 19:02 
Offline

Joined: 30 Aug 2011, 21:45
Posts: 56
Car: 147 1.9 JTD
Location: Urziceni - Buzau
Salut! Am o Alfa 147 din 2001, 1.9 jtd si de ceva vreme a inceput sa imi faca probleme cutia. Inca de cand am cumparat masina intra greu in treapta a 5-a. Acum are momente cand merge foarte greu sa misc maneta in lateral, cand este pe liber, si intra mult mai greu in a 5-a si in marsarier. Uneori merge chiar mai bine decat inainte si intra foarte usor chiar si in a 5-a. Inca nu am reusit sa imi dau seama cand merge bine si cand merge prost, pentru ca s-a intamplat sa mearga foarte bine cu motorul rece, apoi sa se ingreuneze si dupa jumatate de ora sa mearga din nou usor. Alte dati a mers greu chiar si cu motorul rece. In a 5-a cateodata intra mai usor la peste 2250 rpm si cateodata sub 2000.
De cand am eu masina am facut 30k si nu am schimbat niciodata uleiul din cutie, dar ulei are sigur pentru ca i-am rugat sa verifice la service.
Daca ma puteti ajuta cu niste pareri, as fi recunoscator :). Va multumesc anticipat!


Top
   
PostPosted: 30 Jul 2013, 21:56 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
ionut_fly Quote:
Salut! Am o Alfa 147 din 2001, 1.9 jtd si de ceva vreme a inceput sa imi faca probleme cutia. Inca de cand am cumparat masina intra greu in treapta a 5-a. Acum are momente cand merge foarte greu sa misc maneta in lateral, cand este pe liber, si intra mult mai greu in a 5-a si in marsarier. Uneori merge chiar mai bine decat inainte si intra foarte usor chiar si in a 5-a. Inca nu am reusit sa imi dau seama cand merge bine si cand merge prost, pentru ca s-a intamplat sa mearga foarte bine cu motorul rece, apoi sa se ingreuneze si dupa jumatate de ora sa mearga din nou usor. Alte dati a mers greu chiar si cu motorul rece. In a 5-a cateodata intra mai usor la peste 2250 rpm si cateodata sub 2000.
De cand am eu masina am facut 30k si nu am schimbat niciodata uleiul din cutie, dar ulei are sigur pentru ca i-am rugat sa verifice la service.
Daca ma puteti ajuta cu niste pareri, as fi recunoscator :). Va multumesc anticipat!
Face zgomot, carait de cutie cand vrei sa schimbi treapta sau doar trebuie sa fortezi schimbatorul? Pentru ca daca fortezi si pana la urma intra in treapta fara sa se auda caraitul de cutie, cel mai probabil e timoneria de vina. Sper sa nu ai probleme cu vreun sincron. Citeste aici si un link ca sa-ti faci idee cam despre ce e vorba.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 30 Jul 2013, 22:37 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
@ionut
pare confuz ce spui asa ca eu o sa ti dau 2 sfaturi simple:

1.daca se misca maneta stnaga-dreapta greu ai o bucsa(accesibila) care gripeaza pe corpul cutiei, o dai jos si cureti acolo cu smirghel.

2.daca ai bani si vrei sa faci lucru, inlocuiesti si cablurile da ti am zis verifica pasul 1.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 31 Jul 2013, 12:52 
Offline
User avatar

Joined: 27 Jul 2007, 10:43
Posts: 464
Location: Jassiorum Municipium
Pentru 2.0 JTS gasesc curele distributie in 2 variante: 168dinti si 24mm latime sau 130 dinti si 15mm latime. Explicatia?

_________________
156 2.0 JTS


Top
   
PostPosted: 31 Jul 2013, 13:40 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1987
Location: Bucuresti
168 dinti cureaua de distributie si 130 dinti cureaua de arbori balansieri.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 31 Jul 2013, 17:13 
Offline

Joined: 30 Aug 2011, 21:45
Posts: 56
Car: 147 1.9 JTD
Location: Urziceni - Buzau
@tomi_alfa. Nu face zgomot, trebuie doar sa fortez. Mi s-a parut ciudat doar faptul ca uneori merge foarte usor si alteori foarte greu. In orice caz, problema este la miscarea laterala, pentru ca trebuie sa imping foarte mult spre dreapta pentru a intra in a 5-a, dar fata-spate merge intotdeauna fara probleme. Oricum o sa merg la un mecanic, pentru ca nu ma pricep, dar e bine ca nu pare ceva foarte grav. Va multumesc tomi_alfa si comanr!


Top
   
PostPosted: 31 Jul 2013, 17:25 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1611
Se potriveste carcasa filtru aer de 2.5 si pe 3.2 ?
Stiu ca e problema cu capacul ala la debitmetru...


Top
   
PostPosted: 05 Aug 2013, 08:26 
Offline

Joined: 08 May 2013, 20:20
Posts: 55
Location: Brasov
am o interfata de conectare K-line/vagcom si cu fiat ecuscanul nu ma pot conecta decit la abs(vdc) si la airbag la motor si la climate control nu merge.masina este o alfa 156 1.9 jtd 8v 85 kw din 2003.vreo sugestie? nu este programul bun?de unde pot face rost de alfadiag?


Top
   
PostPosted: 08 Aug 2013, 01:19 
Offline
User avatar

Joined: 03 Jul 2009, 18:03
Posts: 225
Car: Alfa Romeo 156 SW
Location: Diemrich,HD,RO
Intrebare de intrebare:ce piesa trebuie schimbata la codul de eroare C1276 ...sau ce trebuie facut?Dupa 20-100-200-300 km imi apare ABS+ASR si uneori EBD pe ecran...uneori se aprinde si simbolul de frana de mana pe vitezometru dar nu intodeauna.Am gasit asta dar prefer o opinie din Romania.Grazie! :wink:

_________________
Elf:Alfa Romeo 33 - 1994-1995
Opel Vectra 1.8 16v - 2001-2004
Alegria:Alfa Romeo 156 SW 1.9JTD 16v/140 cp - 06.2009
ZAR 93200001324976


Top
   
PostPosted: 09 Aug 2013, 12:52 
Offline

Joined: 03 Nov 2010, 10:35
Posts: 5
salut am o alfa 156 2.0jts selespeed si am nevoie de cineva care se pricepe la acest tip de masina din ce am citit se pare k ar fi nevoie de o recalibrare la cutie am schimbat discul si placa si masina merge ok cat e rece cand se incalzeste cupleaza vitezele cu intarziere merge debraiat si se tureaza in gol apoi pleaca !!cineva din prahova sau dak nu din buc care stie ce are de facut !!!!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4747 posts ]  Go to page Previous 195 96 97 98 99190 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited