Se pare ca toate mi se intampla numai mie
sambata eram in trafic a sunat telefonul am tras pe dreapta sa vorbesc, dar am atins putin un colt de bordura si a facut explozie cauciucul fata dreapta(Barum Bravuris 2 dot 2012,asa am cumparat masina),fiind pe talon care este foarte subtire nu am avut ce sa-i fac si pe moment am pus unul sh.
asa ca am transferat unul din spate cu tot cu janta pe fata,problema este ca cel de la vulcanizare a spus ca nu mai trebuie echilibrate.luni am plecat la constanta si pe drum am observat ca la franare trepideaza volanul si vajaie cauciucul sh,astazi ma duc sa-l schimb
tot in drum spre constanta mscf,am vrut sa-i dau treapta a 6-a dar cum nu am rezolvat inca problema ei si tot u inelul tras o bag a durat ceva si motorul a scazut in turatie pe la 1800rpm si a aparut erorile:
READING ERROR CODES:
1: P0704 - Clutch switch
Clutch pedal switch signal circuit malfunction
The reason for this fault is that ECU has received invalid signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.
2: P0238 - Boost pressure sensor
Boost control solenoid or boost pressure sensor faulty
The reason for this fault is that ECU has received very high signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault.
noroc ca am avut laptopul cu mine si le-am sters,ca intrase in" limp mode"
prima cred ca este switch-ul de vina,o sal-l dau jos sa vad daca cumva a oxidat ceva pe acolo.
a doua eroare sa fi aparut pentru ca motorul era subturat?pentru ca pana acum dupa ce am schimbat senzorul de pe galerie nu a mai aparut eroarea si nici dupa ce am sters-o,am schimbat a6-a la 3500rpm dar nu a mai aparut,in schimb masina a consumat in 400km 38 litri consum la pompa in conditii de mers 90-120, cu reprize 160-190 km/h si foarte aglomerat, mi se pare cam mult,acest consum il am in oras.
o alta problema: de ceva timp usa stanga se deschidea foarte greu din interior si geamul cobora si urca de cateva ori,am fost la un tinichigiu si mi-a aratat(ceea ce si eu vazusem de mult) ca portiera este prea sus pe pozitia inchis,cand o deschidea cobora.
ce se intamplase:propietarul imi spusese ca vajaie geamul pe stanga,acum eu cred ca a incercat sa ridice geamul sau portiera cumva,nu a reusit probabil asa ca ridicat cremalierul in care intra broasca usii si cand se ichidea usa cremaliera forta usa sa se ridice.
tinichigiul a lasat jos cremaliera si usa se inchidea bine dar a ramas geamul coborat cam 3-4mm,desteptul de tinichigiu a spus ca nu o sa vajaie dar nu a fost asa si 400km ma omorat.plus ca geamul nu mai cobora cand deschideam usa.
ieri am desfacut tot ce era pe portiera satoza,geam,maner,broasca si macaraua,am descoperit ca acolo mai fusese umblat:
- dopul de la manerul interior era lipit cu superglue cred
-folia de sub satoza era praf
-manerul nu era prins bine,in partea de jos avea un luft si intra praf si apa in portiera
-broasca era plina cu praf amestecat cu ce fusese inaite vaselina
-geamul era reglat in pozitia cea mai de jos
m-am apuca de treaba si am curatat broasca si manerul,am pus vaselina,am dat cu spray pentru curatat componente electronice toate mufele,un vecin ma ajutat sa reglez geamul(l-am ridicat maxim si acum intra bine in cheder.
nu stiu de unde era problema cu geamul (eu cred ca era undeva oxidata si greu mergea din cauza murdariei din broasca)dar acum totul este bine,asta se intampla cu masina cumparata sh de la persoane care nu au grija de masini
am pus si cateva foto: