It is currently 17 Nov 2024, 09:43

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 05 Jul 2013, 01:58 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jul 2013, 01:39
Posts: 14
Car: Alfa Romeo 159
Location: Bucuresti
Va salut si sper din tot sufletul sa ma puteti ajuta. Sunt proprietar de Alfa 195 de aproximativ 2 luni si deja incep sa regret,desi imi pare rau sa spun asta. Are momente in care porneste din prima si momente in care este nevoie de mai multe incercari..Mi s-a intamplat sa faca un zgomot puternic in timp ce incercam sa o pornesc (masina sau motoru incepea sa tremure si un zgomot urat...nu stiu cum sa descriu). Pe langa acestea, am observat chiar in seara asta ca evacuarea ..sau mai exact toba era foarte incinsa ( foarte ) si un miros de plastic ars (am mai auzit ca poate fi de la placutele de frana). Am mers pana acasa cu frica sa nu iau foc..VA ROG FRUMOS SA MA AJUTATI, ORICE SFAT E BINE PRIMIT,astept raspunsuri. MULTUMESC! :(


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2013, 03:10 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
Dar de ce nu te duci tu la un service?

Dupa mesajul tau de mai sus, eu cred ca nu te pricepi la mecanica prea tare (nici macar ce motor pe masina nu ai spus) si orice alt sfat ai primi aici pe forum o sa-ti fie inutil.


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2013, 08:52 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
probabil e legat de filtrul de particule, incerca sa isi faca regenerare si tu l ai oprit.scoate o la drum intins putin.
ai ceva martori aprinsi pe bord?

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 05 Jul 2013, 11:27 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jul 2013, 01:39
Posts: 14
Car: Alfa Romeo 159
Location: Bucuresti
Am motorul de 1.9,16v. In bord nu esti nimic aprins..Si da, nu ma pricep la mecanica dar nu sunt din Bucuresti si nu stiu cat de bine mecanicii de aici or sa-mi rezolve problema...


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2013, 11:40 
Offline
User avatar

Joined: 20 Apr 2010, 14:54
Posts: 1465
Car: Alfa Romeo Brera
Location: Bucuresti
Ni cred ca este nevoie de niciun mecanic, masina a intrat in regenerare si probabil nu ai mers cum trebuia(peste 2500rpm) si de aceea s-a incins. Alfa146 a patit la fel.
Cauta si tu pe forum despre regenerare :)

La partea cu pornitul nu am idee, probabil admisia...

_________________
-Alfa Romeo Brera-
EX: Ducati Monster
EX: Alfa Romeo 159 TI 2.4 Nero'Etna
EX: Alfa Romeo 159 my09 2.0JTDm TI
EX: Renault Twingo 1.2
EX: Fiat Barchetta 1.8
EX: Alfa Romeo 159 my08 1.9JTDm
EX: Alfa Romeo 147 1.9JTD 140cp(soft Tibi)
Ex: Skoda Fabia 1.2 54cp


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2013, 13:04 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
Regenerarea DPF-ului nu miroase a plastic ars, iar daca miroase, e nevoie de un mecanic.


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2013, 14:01 
Offline

Joined: 05 Jun 2012, 23:42
Posts: 265
Car: 159 Bella
Mirosul gazelor arse de la dpf poate sa fie asemanator cu cel de plastic ars.Eu zic ca e ceva in neregula cu dpf-ul.Trebuie pus un tester pe ea si vazut exact


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2013, 14:09 
Offline

Joined: 30 Dec 2008, 20:14
Posts: 21
scuze imi dau si eu cu parerea.daca ai oprit motorul de mai multe ori pe timpul regenerarii e cam nasol.dupa cum spui tu cu pornirea grea si zgomotul acela puternic nu e de bine.nu are treaba placutele de frana.sunt destui mecanici foarte buni in bucuresti chiar si aici pe forum.mergi la orice service pina la urma sa faci un tester o constatare si daca nu esti multumit poti merge la altul nu costa chiar asa mult.din doua constatari si citeva parari de pe aici gasesti sigur raspunsul.


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2013, 15:21 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jul 2013, 01:39
Posts: 14
Car: Alfa Romeo 159
Location: Bucuresti
Si daca ar fi vorba de DPF..nu ar fi normal sa se aprinda ceva in bord..? cand am luat masina am pus-o pe tester la Afla si nu arata nimic de genu asta..nu este foarte mult timp de atunci... Astazi am mers 30 de minute la drum intins si am cam pus-o la "treaba". Mirosul nu este tot timpul si vine cam din dreptul rotilor din fata. Ramane treaba cu pornirea..azi a pornit din prima de fiecare daca cand am incercat...cand te astepti mai putin nu porneste...


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2013, 16:25 
Offline

Joined: 05 Jun 2012, 23:42
Posts: 265
Car: 159 Bella
Din pacate la alfa nu apare nimic cand se regenereaza filtru de particule.Cred ca apare doar cand e colmatat si atunci trebuie sa-i fac regenerarea fortata.
Referitor la mirosul de plastic uita-te sa nu frece contra-aripa de roata, eu am patit asa la a mea din cauza la un surub care s-a desprins si roata mi-a frecat in plastic si la distrus


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2013, 16:38 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jul 2013, 01:39
Posts: 14
Car: Alfa Romeo 159
Location: Bucuresti
ok. multumesc..chiar acum ma duc sa verific.


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2013, 18:02 
Offline
User avatar

Joined: 20 Apr 2010, 14:54
Posts: 1465
Car: Alfa Romeo Brera
Location: Bucuresti
cand incepe regenerarea:
- motorul are un al sunet si trage putin haotic
- acul ceasului turbinei, atunci cand sta la relanti, sta putin ridicat fata de cum sta normal, jos.
- consumul instant indica haotic valori foarte mari.

:)

_________________
-Alfa Romeo Brera-
EX: Ducati Monster
EX: Alfa Romeo 159 TI 2.4 Nero'Etna
EX: Alfa Romeo 159 my09 2.0JTDm TI
EX: Renault Twingo 1.2
EX: Fiat Barchetta 1.8
EX: Alfa Romeo 159 my08 1.9JTDm
EX: Alfa Romeo 147 1.9JTD 140cp(soft Tibi)
Ex: Skoda Fabia 1.2 54cp


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2013, 19:38 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
Si inca o data m-am intors ca sa dau peste acelasi gen de prostie si informatii haotice... Cand intra in regenerare, acul sta jos; cand merge normal, acul se ridica putin.


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2013, 19:56 
Offline
User avatar

Joined: 20 Apr 2010, 14:54
Posts: 1465
Car: Alfa Romeo Brera
Location: Bucuresti
toshy Quote:
Si inca o data m-am intors ca sa dau peste acelasi gen de prostie si informatii haotice... Cand intra in regenerare, acul sta jos; cand merge normal, acul se ridica putin.

poate ca alfa ta are o problema sau poate mai citesti o data ce ai scris.

_________________
-Alfa Romeo Brera-
EX: Ducati Monster
EX: Alfa Romeo 159 TI 2.4 Nero'Etna
EX: Alfa Romeo 159 my09 2.0JTDm TI
EX: Renault Twingo 1.2
EX: Fiat Barchetta 1.8
EX: Alfa Romeo 159 my08 1.9JTDm
EX: Alfa Romeo 147 1.9JTD 140cp(soft Tibi)
Ex: Skoda Fabia 1.2 54cp


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2013, 21:38 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 14:45
Posts: 2189
Car: Vauxhall Frontera
Location: Haibach-DE
PabloBVR Quote:
Ni cred ca este nevoie de niciun mecanic, masina a intrat in regenerare si probabil nu ai mers cum trebuia(peste 2500rpm) si de aceea s-a incins. Alfa146 a patit la fel.
Cauta si tu pe forum despre regenerare :)

La partea cu pornitul nu am idee, probabil admisia...
Da , intradevar am patit si eu . Am oprit motorul exact in momentul cind a inceput regenerarea. Timp de aproximativ 5 minute, a scos un fum foarte inecacios. Ceva in genul izolatiei din usa frigiderului ( cind e aprinsa) . Poti sa-i faci regenerare din tester. Am facut si eu de 2 ori pina acum.Acelasi motor are si masina mea . Treaba cu pornirea , nu stiu sa-ti spun mai mult. Poate are legatura si cu filtrul de particule daca e total imbicsit.Sper sa rezolvi cu masinuta si sa nu mai spui ca-ti pare rau ca ai Alfa Romeo . :bash:

p.s.daca as avea acest drept, fiecare user care spune ca ii pare rau ca a cumparat Alfa , ar fi banat pe veci ! :popa: :lol:

_________________
“Nothing can keep me away from the love of God”-Ayrton Senna Da Silva

Alfa 159 SW 2,4 JTDm 210 PS - neagra
Alfa 146 1,7 16v Boxer 129 ps[/b]
Ex. Alfa 159 SW 1,9 Jtdm 16v Ti
Ex.Alfa 159 SW 1;9 JTDM 16v 150+ ps rosie :cry:
Ex. Alfa 156 SW 1,9 JTD 8v 140 ps


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2013, 21:50 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jul 2013, 01:39
Posts: 14
Car: Alfa Romeo 159
Location: Bucuresti
Am vorbit cu un mecanic si pare sa fie de la electromotor..bendix parca a zis..luni o duc la el la service..ramane de vazut daca asta este cauza pornirii grele.


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2013, 21:57 
Offline

Joined: 01 Feb 2006, 20:54
Posts: 98
Car: 159 2,4 JTDM
Location: Cluj-Napoca
Offtopic: Alfa este ca o femeie pe care o vezi "buna rau", dar este dificila. Inveti sa "comunici" si nu iti pare rau ;)
@toshy in momentul in care se regenereaza DPF, la relanti acul turbinei nu este la 0 ci un pic mai sus(destul de sesizabil).
Eu la Alfa, necunoscand-o destul de bine nu mi-am dat seama dupa sunetul motorului ci dupa acul turbinei(lucru care l-am invata pe forum), dar mai am fiat-uri cu dpf, pe care le stiu demult si imi dau seama dupa cum merge si suna motorul.
Apropo de pornirea grea, si eu patesc cateodata, dar se intampla la prima cheie, dupa care porneste si merge ok.

_________________
FURIA ALBA ARDELEANCA, 159 2,4 JTDM


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2013, 21:59 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1669
Car: GTV
Poate trebuie sa cureti admisia daca porneste greu. La mine aia e cauza.

_________________
Alfa Romeo GTV 3.0 V6
Alfa Romeo 156 2.5 V6
Alfa Romeo GTV 2.0 TS
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2013, 22:13 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
156gta Quote:
@toshy in momentul in care se regenereaza DPF, la relanti acul turbinei nu este la 0 ci un pic mai sus(destul de sesizabil).
La mine nu e asa, si mai stiu cateva masini la care e la fel.


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2013, 22:48 
Offline

Joined: 30 Dec 2008, 20:14
Posts: 21
nu e relevant ca sta pe zero sau doi milimetri mai sus (cred ca aici se face confuzia) ideea e ca motorul scoate un sunet putin diferit,masina o simti fara putere,consum instant foarte mare pe bord si cel mai important zic eu....atunci cind o ridici in ture pe treapta mica (necesar sa-si faca regenerarea) acul turbinei ramine tot jos.ar fi foarte solicitata turbina sa o tii in 3500 de ture pe treapta mica citeva minute bune pina isi face regenerarea de aici si "anularea" ei pe timpul regenerarii.respect tutror.doar o parere.


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2013, 23:39 
Offline

Joined: 01 Feb 2006, 20:54
Posts: 98
Car: 159 2,4 JTDM
Location: Cluj-Napoca
Da, motorul suna ca si cum ar fi putin turat, chiar daca este la relanti

_________________
FURIA ALBA ARDELEANCA, 159 2,4 JTDM


Top
   
PostPosted: 11 Jul 2013, 19:49 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jul 2013, 01:39
Posts: 14
Car: Alfa Romeo 159
Location: Bucuresti
Problema cu pornirea a fost rezolvata. Motivul se pare ca a fost, dupa cum banuiam, bendixul de la electromotor. Va salut si multumesc pentru raspunsuri !!!


Top
   
PostPosted: 12 Jul 2013, 10:47 
Offline
User avatar

Joined: 11 Apr 2008, 13:43
Posts: 368
Car: 159 2,4/Giulietta TB
Location: Timisoara/Trier DE
alfa146 Quote:
...... Ceva in genul izolatiei din usa frigiderului ( cind e aprinsa)....
Scuze de offtopic dar experienta cu usa frigiderului aprinsa mi se pare foarte interesanta :lol:
Detalii ? :lol:


Top
   
PostPosted: 12 Jul 2013, 21:21 
Offline

Joined: 05 Jun 2012, 23:42
Posts: 265
Car: 159 Bella
Eu am schimbat admisia cu totul si tot porneste greu :disgust1:


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2013, 20:02 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jul 2013, 01:39
Posts: 14
Car: Alfa Romeo 159
Location: Bucuresti
NicuVlad Quote:
Eu am schimbat admisia cu totul si tot porneste greu :disgust1:
Probabil nu asta era cauza ...poate ai aceeasi problema pe care am avut-o si eu...


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited