It is currently 31 Jan 2025, 09:10

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
 Post subject: compatibilitati curele
PostPosted: 29 Jun 2013, 10:08 
Offline

Joined: 19 Jul 2009, 20:15
Posts: 175
Location: Bucuresti
Hei, este cunoscut urmatorul caz?
1.6 ts 120cp euro 3 din 2002 are cureaua de distributie de la powergrip si este intinsa bine. Cu codul de sasiu al masinii cumperi kit de la continental, si cureaua merge, dar e cam larga si nu se aseaza perfect.

eroare de impachetare?


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2013, 10:11 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
Am patit asta la o alta masina.vezi sa nu fie rola mai mica.poti sa compari cu ce ai deja pe masina, numeri dintii.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 29 Jun 2013, 10:27 
Offline

Joined: 19 Jul 2009, 20:15
Posts: 175
Location: Bucuresti
Powergrip statea bine cu rolele ei, si acum sta bine si cu rolele noi din kitul conti. cureua conti nu vroia sa stea bine pe rolele din kitul ei.


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2013, 14:24 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7432
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
nu ai cumparat ce trebuie sau ai schimbari pe la motor, fulii etc.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 01 Jul 2013, 10:09 
Offline

Joined: 19 Jul 2009, 20:15
Posts: 175
Location: Bucuresti
Rolele si pinioanele sunt la fel. Cureaua powergrip are acelasi numar de dinti ca si cureaua conti. Totusi, in conditii identice, cureaua powergrip se aseaza mai bine decat cureaua conti.
Astazi ma duc la furnizor, care spune ca a comandat kitul de distributie dupa un cod unic corespunzator seriei de sasiu data de mine.
Echivalenta a luat-o dintr-un catalog original Alfa. Vom compara cureaua din kit cu alta curea dintr-un kit identic.

Eram curios daca cineva a folosit curele din un kit de distributie Continental si s-au intins perfect intotdeauna.


Top
   
PostPosted: 01 Jul 2013, 13:42 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7099
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Men.. daca curelele sunt la fel la lungime, este ok.

Faptul ca cea conti se intinde putin mai mult decat cea gates, este perfect normal. Eu personal as fi ales gates in detrimentul conti.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 01 Jul 2013, 14:11 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2938
Location: Bucuresti
notJamesMay Quote:
Rolele si pinioanele sunt la fel. Cureaua powergrip are acelasi numar de dinti ca si cureaua conti. Totusi, in conditii identice, cureaua powergrip se aseaza mai bine decat cureaua conti.
Astazi ma duc la furnizor, care spune ca a comandat kitul de distributie dupa un cod unic corespunzator seriei de sasiu data de mine.
Echivalenta a luat-o dintr-un catalog original Alfa. Vom compara cureaua din kit cu alta curea dintr-un kit identic.

Eram curios daca cineva a folosit curele din un kit de distributie Continental si s-au intins perfect intotdeauna.
Vineri, eu personal am masurat si comparat curelele respective. Cea noua arata mai rau decat cea veche, nu ca uzura (ca doar e noua), dar ca material, ca textura, ca aspect lasa niste semne de intrebare.
Problema e insa alta, cand ai un motor in care s-a umblat, piesele pe care le comanzi dupa seria de sasiu, nu mai au valoare.
La tine acum totul depinde de norocul de a gasi niste piese care sa se pupe pe respectivele modificari, si de inspiratia lui Sorin de a reusi sa iti aduca motorul la niste parametri cat de cat ok de functionare; de altfel si asta ar fi o mare minune.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 01 Jul 2013, 15:40 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7432
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
eu personal numai conti am folosit si am fost foarte incantat. nu numai pe masina mea.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 01 Jul 2013, 16:14 
Offline

Joined: 19 Jul 2009, 20:15
Posts: 175
Location: Bucuresti
Mda, avem cat de cat o concluzie, si mi-am amintit si eu de la fostul proprietar: la motor s-a umblat, probabil pentru un pic de 'tuning'. Daca a fost inspirata lucrarea sau nu, acum nu mai conteaza. In cazul acesta piere echivalenta de coduri, sau producatorii curelelor, si ramane un compromis la care poti aduce componentele, intre setarile din fabrica si modificarile de dupa.

Nu cred ca mai are rost sa ii frec pe furnizori sa imi aduca un kit nou de la Continental si sa comparam curelele, sunt destul de sigur ca vor fi la fel, si atunci nu exista motiv sa o schimbe.

Cum cea veche are 2 ani si 16k km, cred ca mai tine o vreme buna.
Probabil pe asta noua de la Conti o sa o pun la vanzare si gata, nu prea am chef sa tin o distributie noua 2 ani in casa.


Top
   
PostPosted: 01 Jul 2013, 20:40 
Offline

Joined: 17 Apr 2012, 18:15
Posts: 222
Car: 159 1.9jtdm
Location: IASI
Ce modificari de tuning poti face la distributie, prin chimbarea configuratiei curelei?. Normal ca, cureaua noua este mai elastica, doar cauciucul este nou ci nu imbatranit. Daca are acelasi numar de dinti si acelasi profil la dinti, atunci este garantat la fel cureaua. Orice curea montata, dupa intinde trebuie sa aiba o libertate de a o rasuci la cam 45 de grade.( aceasta este o metoda "batraneasca".)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 10 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited