It is currently 25 Nov 2024, 21:57

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 78 posts ]  Go to page 1 2 3 4 Next
Author Message
 Post subject: Alfa GT - 2.0 JTS
PostPosted: 17 May 2013, 04:04 
Offline

Joined: 24 Apr 2013, 16:19
Posts: 55
Car: Alfa GT
De aprox 1 luna am intrat in clubul Alfa.
Am cumparat masina cu niste mici coduri de eroare, niste scartaieli la directie si o mica intrerupere la relanti.
Codurile de eroare le-am rezolvat cu niste banda izolatoare pe admisie, mai putin unul : eroare de cat, care nu stiu de unde vine. Sondele lambda sunt in parametrii : 2.4 - 2.5 v si 0.388v si alte erori nu am gasit. Ciudat este ca fiat ecuscan zice ca la eroarea de cat ar trebui sa am lampa aprinsa in bord si lampa nu zice nimic, desi am testato si functioneaza.
Ce ma deranjeaza cel mai tare este intreruperea de la relanti - aleator. Fac apel la cunoscatorii de JTS-uri sa imi dea un sfat ce sa mai verific.
Ce mai tre sa mentionez e ca am facut distributia, uleiul si filtrele. Bujiile sunt noi, deci nu le-am schimbat.


Top
   
 Post subject: Re: Alfa GT - 2.0 JTS
PostPosted: 17 May 2013, 08:37 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Salutare si bine ai venit!
In primul rand sa stapanesti masina sanatos si la cat mai multi km fara incidente :)

Eu zic sa verifici debitmetru si sonde lambda, deoarece este posibil sa nu functioneze in parametrii. De asemenea ia legatura cu userul 'nae' aici pe forum, deoarece se princepe destul de bine jts-uri si posibil sa te poata ajuta.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
 Post subject: Re: Alfa GT - 2.0 JTS
PostPosted: 17 May 2013, 15:34 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Sau cu dcmilitaru, daca esti din Bucuresti. Presupunand ca cel de-al doilea are ceva mai mult timp..


Sent from my Alfa Romeo

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: Alfa GT - 2.0 JTS
PostPosted: 17 May 2013, 18:10 
Offline

Joined: 24 Apr 2013, 16:19
Posts: 55
Car: Alfa GT
Bine v-am gasit si multumesc de urari.
Sondele lambda par sa dea valorile care trebuie.
Debitmetrul nu l-am testat inca, dar si ala pare in parametrii.
Mi-a picat fisa ca e posibil sa fie de la bujii - acum sunt bosch cu un singur electrod , asa ca aseara am comandat NGK Iridium sa fiu sigur de o treaba. Am sa testez azi si debitmetrul sa vad ca zice.
Sondele lambda le-am urmarit cu fiatecuscan si dau valorile mentionate mai sus. E ok testul acesta sau tre sa le verific pe alta cale?


Top
   
 Post subject: Re: Alfa GT - 2.0 JTS
PostPosted: 17 May 2013, 18:28 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
posteaza graficele

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
 Post subject: Re: Alfa GT - 2.0 JTS
PostPosted: 17 May 2013, 20:29 
Offline

Joined: 24 Apr 2013, 16:19
Posts: 55
Car: Alfa GT
am versiunea 2.5 de la fiat ecu scan si nu m-am prins inca cum scot graficele.
am verificat si debitmetrul : am scos mufa din el si masina merge la fel, dar cu eroare in bord, evident.
am sa incerc cu un printscreen zilele astea si am sa urc aici graficele. ce sa urmaresc? sondele lambda si debitmetrul?
merci inca odata!


Top
   
 Post subject: Re: Alfa GT - 2.0 JTS
PostPosted: 18 May 2013, 03:20 
Offline

Joined: 24 Apr 2013, 16:19
Posts: 55
Car: Alfa GT
Si o poza cu atelajul.


Attachments:
Photo0183_1.jpg
Photo0183_1.jpg [ 100.9 KiB | Viewed 5642 times ]
Top
   
 Post subject: Re: Alfa GT - 2.0 JTS
PostPosted: 18 May 2013, 07:52 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Dragut atelaj :) Sa te poarte cu placere !

are suspensie sau doar arcuri?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
 Post subject: Re: Alfa GT - 2.0 JTS
PostPosted: 18 May 2013, 09:30 
Offline
User avatar

Joined: 21 Feb 2008, 00:12
Posts: 408
Car: 156 2,4jtd
Location: Bucuresti
Salutare.
Sa va stapaniti sanatosi!

Daca valorile sunt bune asa cum zici, schimba bujiile.
Alte cauze caracteristice JTS cu simptomele astea ar mai fi injectoare sau bobine.
Din pacate cele doua nu apar pe diagnoza ca valori sau erori.

Bafta.


Top
   
 Post subject: Re: Alfa GT - 2.0 JTS
PostPosted: 19 May 2013, 03:04 
Offline

Joined: 24 Apr 2013, 16:19
Posts: 55
Car: Alfa GT
suspensiile sunt ce trebuie, coilovers.
m-am gandit si eu la injectoare/bobine, dar ma asteptam la erori din partea lor.
bujiile tre sa ajunga si sper sa reusesc zilele astea sa pun niste grafice, sa vad ce zice nae.
urmeaza niste distantiere sa se alinieze roatele cu pasajele de la aripi si cred ca niste toora spitate.


Top
   
 Post subject: Re: Alfa GT - 2.0 JTS
PostPosted: 20 May 2013, 03:29 
Offline

Joined: 24 Apr 2013, 16:19
Posts: 55
Car: Alfa GT
Boxa din usa soferului se pare ca vrea sa isi dea duhul. Cine a mai dat jos panoplia de la usa, am ceva cleme sau suruburi ascunse sau alte chestii particulare la care tre sa am grija?


Top
   
 Post subject: Re: Alfa GT - 2.0 JTS
PostPosted: 20 May 2013, 07:42 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Surub sub capacel maner deschidere usa, surub sub capacel maner usa, surub sub comanda geamuri, surub care prinde comanda de fata de usa (il vezi deasupra buzunarului, posibil sa nu ai), surub in puddle light.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
 Post subject: Re: Alfa GT - 2.0 JTS
PostPosted: 21 May 2013, 21:20 
Offline

Joined: 24 Apr 2013, 16:19
Posts: 55
Car: Alfa GT
multumesc de detalii. maine dimineata la RAR sa ii fac cartea si maine dupa- masa ma pun pe treaba.
alte 2 probleme ce au aparut(nu stiu daca real sau numa eu le vad) : un tacanit la motor, exact cum tacanea avansul la Dacia, la accelerari mai puternice si bruste. Si cealalta problema e - parca masina nu trage in ture : dupa 3500 se simte ca incepe sa impinga bine, iar de la 5000 la 6400 parca urca mai greu. Ideea e ca in tr5 urca pana dupa 200 kmh.


Top
   
 Post subject: Re: Alfa GT - 2.0 JTS
PostPosted: 21 May 2013, 22:28 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Cati km are masina?
Pregateste-te sa desfaci motorul si sa-l cureti. Acest motor este cunoscut pt problemele legate de depunerea de calamina.

In rest iti recomand sa verifici nivelul uleiului, sa fie ok.

Eu in locul tau as curata motorul apoi as pune selenia si ar trebuii sa fie ca nou :)

Motorul este demential cand functioneaza in parametrii. Cand accelerezi trage liniar pana la ~6000rpm. Foarte foarte misto, iar sunetul este de vis.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
 Post subject: Re: Alfa GT - 2.0 JTS
PostPosted: 21 May 2013, 22:55 
Offline

Joined: 24 Apr 2013, 16:19
Posts: 55
Car: Alfa GT
130000 are. curatare presupune curatarea chelioasei? porturile de admisie evacuare supape etc?
am mai citit si de scoaterea gazelor de carter din admisie cu un vas de colectare a uleiului sau filtru.
imi traba mai multe detalii a operatiunii de curatare si cum imi pot da seama daca e necesara?


Top
   
 Post subject: Re: Alfa GT - 2.0 JTS
PostPosted: 22 May 2013, 00:32 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Ia legatura cu dcmilitaru sau nae, ei si-au desfacut jts-urile.
Astept cu interes sa am si eu unul ca sa pot face operatiunea :lol:


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
 Post subject: Re: Alfa GT - 2.0 JTS
PostPosted: 22 May 2013, 00:38 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
cristianmiu Quote:
Astept cu interes sa am si eu unul ca sa pot face operatiunea :lol:


Sent from my iPhone using Tapatalk
tocmai cand auzisem de un 1.6 105cp dotat la bani putini..si 2009. tentant nu?

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
 Post subject: Re: Alfa GT - 2.0 JTS
PostPosted: 22 May 2013, 00:41 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2011, 13:37
Posts: 620
anndi Quote:
130000 are. curatare presupune curatarea chelioasei? porturile de admisie evacuare supape etc?
am mai citit si de scoaterea gazelor de carter din admisie cu un vas de colectare a uleiului sau filtru.
imi traba mai multe detalii a operatiunii de curatare si cum imi pot da seama daca e necesara?
Iti urez multa bafta daca nu a fost curatata deloc masina, in functie de cum s-a mers cu ea probabil ca mai ai undeva pe la 100 cai din 165 ;)


Top
   
 Post subject: Re: Alfa GT - 2.0 JTS
PostPosted: 22 May 2013, 02:04 
Offline

Joined: 24 Apr 2013, 16:19
Posts: 55
Car: Alfa GT
masina si-a trait viata in jermania si pare sa traga mai mult de 100 de cai :D
deci din ce imi spui, nu mai are compresie nimic? cat ar trebui sa ai motorul compresie? sa verific si treaba asta.
tot nu am inteles ca implica procesul de curatare... stiu ca tu ai trecut prin asta. poti sa imi dai detalii?


Top
   
 Post subject: Re: Alfa GT - 2.0 JTS
PostPosted: 22 May 2013, 02:24 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2012, 13:22
Posts: 112
Car: Mazda MX-5
Location: Munchen
anndi Quote:
curatare presupune curatarea chelioasei? porturile de admisie evacuare supape etc?
am mai citit si de scoaterea gazelor de carter din admisie cu un vas de colectare a uleiului sau filtru.
imi traba mai multe detalii a operatiunii de curatare si cum imi pot da seama daca e necesara?
Daca arata asa http://forum.alfa156.net/forum/forum_po ... ?TID=37964" onclick="window.open(this.href);return false; atunci e necesara, iar daca citesti mai departe afli cam tot ce e nevoie.
anndi Quote:
deci din ce imi spui, nu mai are compresie nimic? cat ar trebui sa ai motorul compresie?
Cauta in cartea tehnica pana nu incep sa faca colegii misto de tine. :D

_________________
Mazda MX-5
My Alfa Romeo 156 2.5 v6 Sportwagon

"You cannot be a true petrolhead until you’ve owned an Alfa Romeo – it’s like having really great sex which leaves you with an embarrassing itch" by Jeremy Clarkson.

"Owning an Alfa is like being married to a stripper , everyone mocks you , bur everyone wants to be in your shoes"


Top
   
 Post subject: Re: Alfa GT - 2.0 JTS
PostPosted: 22 May 2013, 18:12 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2011, 13:37
Posts: 620
anndi Quote:
masina si-a trait viata in jermania si pare sa traga mai mult de 100 de cai :D
deci din ce imi spui, nu mai are compresie nimic? cat ar trebui sa ai motorul compresie? sa verific si treaba asta.
tot nu am inteles ca implica procesul de curatare... stiu ca tu ai trecut prin asta. poti sa imi dai detalii?
Vezi aici: viewtopic.php?f=18&t=16984&start=75" onclick="window.open(this.href);return false; la topicul masinii mele, undeva in josul paginii o sa inceapa niste poze. Keep reading :)


Top
   
 Post subject: Re: Alfa GT - 2.0 JTS
PostPosted: 23 May 2013, 21:11 
Offline

Joined: 24 Apr 2013, 16:19
Posts: 55
Car: Alfa GT
Multumesc de hinturi. MrHollow, spre rusinea mea am citit tot topicul tau, cu 2 zile inainte sa pun intrebarile aiurea. Acum mi-am amintit. :bash:
Furtunul de pe admisie si clapeta le-am dat jos, dar nu am observat urme de depuneri deloc. Cand o sa am timp am sa dau jos admisia sa vad cum arata chelioasa.
Mai am o rugaminte, daca se poate, niste poze cu modificarile facute pentu eliminarea din admisie a gazelor recirculate si oil catch tank-ul, sa nu reinventez eu roata.

Nae, cu graficele nu am reusit, dar sondele lambda functioneaza ciudat.
La mersul in gol, cele dinainte de cat sunt la 0%. Lucreaza numai in ture. Am pus pe ele aparatul de masura si la cald au 5.7 ohmi, iar la rece 2.5, deci sunt in parametrii.

Tot sapand si incercand am descoperit ca debitmetrul indica in jur de 20kg\min aer. Am incercat cu unul nou bosch si am primit aceeasi valoare. Nu e cam mult? In mod normal un motor de 2000 cmc ar trebui sa consume in jur de 10-12 kg\min la mersul in gol.

Cu intruperea la relanti nu am reusit mare lucru, dar am eliminat aerul fals din ecuatie. Tre sa vina si bujiile sa le elimin si pe ele. Si mai raman bobinele si injectoarele. Sunt ceva solutii pentru testarea lor?

Cea mai mare bataie de cap cred ca o sa vina de la ECU. Abia acum am observat ca a fost rescris odata. Nu stiu daca reprezentanta pentru corectarea unor erori sau fostul proprietar pentru chip-tuning.

Deja am scris romane si e prea mult.
Multumesc inca odata de sfaturi!


Top
   
 Post subject: Re: Alfa GT - 2.0 JTS
PostPosted: 27 May 2013, 21:42 
Offline

Joined: 24 Apr 2013, 16:19
Posts: 55
Car: Alfa GT
Am descoperit bujia 3 putin afumata, acum cateva zile. Am schimbat 3 cu 4, si bujia si bobina, (in asteptarea NGK-urilor) si mersul e acelasi. Bujia 4 a ramas in continuare afumata, asa ca am schimbat la loc bobinele intre ele. Acelasi lucru. Dupa cum arata faptele, injectoarele le pot scoate din schema. Mizez pe bujii si astept sa ajunga NGK-urile.
Noroc cu ploaia torentiala de azi...am rezolvat si cu senzorii de parcare. Probabil a intrat apa prin mufe si au inceput iara sa faca contact, deci functioneaza perfect. Sa isi revina vremea si o sa iau pe rand toate mufele de prin bara spate sa le dau cu spray contact si sa le etansez.
Boxa din usa de la sofer functioneaza si ea. Nu are nici pe dracu, problema era mufa aia mare ce intra in usa. Putin sparay contact si e ca noua.
Mai ramane scartaitul de la bucsele bratelor de sus. Astept vremea buna.

Acum ma pot concentra umpic si pe aspect. Vreau sa scot rotile mai in afara, sa le aliniez cu aripile. Ma gandesc la distantiere, dar nu gasesc prezoane mai lungi cu piulita, numai suruburi. Aveti idee de unde as putea gasi asa ceva.
Cine a facut asa ceva sau a pus jante cu ET mai mic de 40, cat am eu acum, niste pareri \ sfaturi?


Top
   
 Post subject: Re: Alfa GT - 2.0 JTS
PostPosted: 27 May 2013, 21:53 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 489
Car: GT Vsechs
Location: Düsseldorf
Jantele pe care le ai tu nu sunt de GT, de aia au ET 40. Eu zic mai bine sa cauti ori jante de GT(la 17 ET-ul e 35, la 18 e 32) ori jante cu ET mai mic, cred ca merg si de 30,5(la mine cu ET de 32 inca mai este spatiu).

_________________
“I live my life one Lancer at a time, and for those few moments, as my front wheels spin, I know that I'm free...“ MCM


Top
   
 Post subject: Re: Alfa GT - 2.0 JTS
PostPosted: 27 May 2013, 22:04 
Offline

Joined: 24 Apr 2013, 16:19
Posts: 55
Car: Alfa GT
Stiu ca nu sunt de GT...cred ca de 147. Eu caut sa le vand\schimb cu Toora pe 17, cele spitate. Alea stiu ca au ET 35, dar nu e destul se pare, deci o sa trebuiasca distantiere.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 78 posts ]  Go to page 1 2 3 4 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited