Dupa cateva luni de frunzarit forumul si cateva posturi in sectiunile "Offtopic" si "Sfaturi achizitie Alfa Romeo 147", a venit si bucuria topicului de prezentare.
Pentru ca fiecare achizitie de Alfa e o poveste in sine, o sa prezint, pe scurt povestea noastra:
In toamna lui 2012 a aparut primul carnet de sofer in familie si aruncatul cu privirea in stanga si in dreapta dupa o masina. Frunzarind Autovit-ul ne-am oprit la Alfa 147. Ne-a vrajit pe loc. Nu glumesc, a fost ceva de genul: "Asta e!". Inutil sa spun cate pareri de genu' "Alfa e proasta, nu luati" am auzit. I-am lasat in pace cu Golfurile lor si am mers inainte.
In cautarea de informatii dupa model, am ajuns pe AlfaClub. Dupa ce am citit aproape toate topicurile de prezentare, ideea s-a fixat atat de tare in creierele noastre, incat nu ne-au descurajat nici cele 8 masini Alfa 147 pe care le-am vazut pana sa facem achizitia. In alta ordine de idei, e o adevarata aventura sa cumperi o masina in Romania.
Multumesc inca o data pe aceasta cale lui dcmilitaru pentru ajutorul oferit.
Le multumesc si celor care mi-au raspuns in topicul cu sfaturi.
Dupa ce am stabilit un buget, ne-am pus pe cautari. Aici cred ca pot sa scriu un roman: de la masini busite si lipite cu superglue (asta era a unui politist), la motoare schimbate si alte asemenea. Din sectiunea anunturi de aici, cel mai mult mi-a parut rau de masina userului theodanila: timbrul de mediu ne-a omorat pe amandoi.
Intr-un final, am gasit-o, asa ca sa trecem la treaba:
Alfa 147, an fabricatie 2003, inmatriculata prima data in ianuarie 2004, 152.000 km. Masina a fost adusa in Romania anul trecut in februarie, din Germania.
Dotari (in afara de geamuri electrice si alte nimicuri):
ABS,ESP,ASR
Volan imbracat in piele si reglabil
Computer de bord
Pilot automat
Climatronic cu 2 zone
Trapa
Dupa doua saptamani si 750 de km de cand e la noi, masina ne incanta de fiecare data cand ne urcam in ea. Trapa e senzationala. Urmeaza o perioada in care o sa incercam s-o aducem pe linia de plutire. Avand in vedere anisorii ei si pretul platit, bineinteles ca sunt cateva mici chestii de rezovat: bucsaraie, brate superioare, freon etc. Pana acum a fost doar schimbul de ulei. I-am pus ce trebuie: Selenia 10w40. Promitem solemn ca va fi o masina iubita
A, am uitat. Masina va circula majoritar prin Bucuresti.
Cam atat! Cu scuzele de rigoare pentru calitatea lor, cateva poze: