It is currently 16 Nov 2024, 23:45

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 750 posts ]  Go to page Previous 124 25 26 27 2830 Next
Author Message
PostPosted: 08 May 2013, 20:55 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2011, 10:26
Posts: 77
Car: Alfa 156 CW Q4
Location: Arad
tzzivii Quote:
pff, e ca nou. daca il schimbi vreodata aiurea cu unul nou, sa imi zici. am client pentru unul sh in stare asa de buna cum e al tau.

spor!!
Cred ca glumesti :lol:
DA, imi dau seama pana la urma ca aici e buba. Doar acum cand am dat jos ornamentele de plastic am vazut mai bine starea radiatorului.
Asta e, iau altul.

_________________
Alfa 156 1.9 JTD 150 CP Crosswagon Q4 2005
Ex: Alfa 156 SW 1.9 JTD 116 CP an 2002 (facelift interior)


Top
   
PostPosted: 08 May 2013, 21:41 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2012, 13:22
Posts: 112
Car: Mazda MX-5
Location: Munchen
tzzivii Quote:
pff, e ca nou. daca il schimbi vreodata aiurea cu unul nou, sa imi zici. am client pentru unul sh in stare asa de buna cum e al tau.

spor!!
madkat Quote:
Daca ai citit tot topicul si tot nu vrei sa iei alt radiator, asta e, las-o asa ;)
Da voi chiar nu puteti sa-i spuneti la om frumos ca e radiatorul varza si ca trebuie schimbat? Eu chiar nu inteleg ce castigati daca va comportati ca niste "smartass" plini de sarcasm si ironii.

@ar_florin Probabil ca radiatorul tau are depuneri la greu si din cauza asta nu mai face fata, nu doar din cauza fagurelui desprins.

_________________
Mazda MX-5
My Alfa Romeo 156 2.5 v6 Sportwagon

"You cannot be a true petrolhead until you’ve owned an Alfa Romeo – it’s like having really great sex which leaves you with an embarrassing itch" by Jeremy Clarkson.

"Owning an Alfa is like being married to a stripper , everyone mocks you , bur everyone wants to be in your shoes"


Last edited by Fionut on 08 May 2013, 21:45, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 08 May 2013, 21:44 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
eh, esti si tu incepator. o sa vezi ca dupa un timp te cam saturi sa le tot zici si ei batman batman.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 08 May 2013, 21:49 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2012, 13:22
Posts: 112
Car: Mazda MX-5
Location: Munchen
Mie nu-mi place sa mistocaresc oameni pe care nu-i cunosc, poate doar daca vin cu intrebari de toata jena.

Eventual dupa ce mai dobandesc niste "experienta" sa incep si eu . :mrgreen:

_________________
Mazda MX-5
My Alfa Romeo 156 2.5 v6 Sportwagon

"You cannot be a true petrolhead until you’ve owned an Alfa Romeo – it’s like having really great sex which leaves you with an embarrassing itch" by Jeremy Clarkson.

"Owning an Alfa is like being married to a stripper , everyone mocks you , bur everyone wants to be in your shoes"


Top
   
PostPosted: 08 May 2013, 21:54 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2011, 10:26
Posts: 77
Car: Alfa 156 CW Q4
Location: Arad
Fionut multumesc pt interventie.
Daca reusesc sa schimb radiatorul pana saptamana viitoare, am drum in Munchen si dau o bere :wink:

_________________
Alfa 156 1.9 JTD 150 CP Crosswagon Q4 2005
Ex: Alfa 156 SW 1.9 JTD 116 CP an 2002 (facelift interior)


Top
   
PostPosted: 08 May 2013, 22:58 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
sa fie cu bun simt, da cand vezi ca ai radiatorul lipsa nu intrebi daca trebuie sa l schimbi, nu faci poze ,il schimbi intre 00:00 si 02:21 si gata dimineata te trezesti si vezi ca ai radiator nou, cum naiba? :D

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 09 May 2013, 00:30 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Lasand la o parte toate astea, sunt intr-o dilema. Ma tot bate gandul sa schimb termostatul cu unul nou, cu tot cu senzor. Numai ca, actualul termostat provine de la Brera (cu tot cu senzor) unde mergea perfect iar aici pe 156 face aceleasi figuri ca si cu cel dinainte. De-asta ma tot gandesc ca daca iau inul nou si sa-mi faca aceleasi figuri? Adica in mers temperatura sta sub linia de 70, in oras daca stau mult pe la semafoare si mai e si nitel cald urca la 90-92 iar in mers scade revenind iar la zona de 70. Nu mai zic daca sunt la vreo coborare, ca scade pana la 60 sau mai jos.


"The man is nothing without the machine"

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 09 May 2013, 00:33 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
pai, ori chiar e futut, ori nu ai concentratia ok. eu zic ca e futut.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 09 May 2013, 00:34 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Pai antigelul e schimbat destul de recent. Tot rosu, organic. De-asta ma mir cum sa pice doar de la o montare pe alta masina?


"The man is nothing without the machine"

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 09 May 2013, 00:42 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
pai, pe brera ai 2.4, il "incalzeste" altfel iar ceasurile functioneaza altfel.

pe scurt, e posibil ca nici pe Brera sa nu fi functionat ok. recomandare, ia un behr de 159/Brera 2.4 (e mai ieftin) si schimba-l, vine cu tot cu senzor si e echiparea OE.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 09 May 2013, 08:19 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2011, 10:26
Posts: 77
Car: Alfa 156 CW Q4
Location: Arad
comanr Quote:
sa fie cu bun simt, da cand vezi ca ai radiatorul lipsa nu intrebi daca trebuie sa l schimbi, nu faci poze ,il schimbi intre 00:00 si 02:21 si gata dimineata te trezesti si vezi ca ai radiator nou, cum naiba? :D
Daca ai fi citit ce am scris nu mai faceai afirmatia asta. Am spus ca DUPA CE AM DAT JOS ORNAMENTELE DE PLASTIC am vazut starea lui. Si le-am demontat dupa ce am postat prima data. Asadar nu aveam de unde sa stiu cum arata radiatorul. Se vedea putin printre ornamente si nu puteam sa vad exact starea lui.
Asa ca decat sa vorbim aiurea ...

_________________
Alfa 156 1.9 JTD 150 CP Crosswagon Q4 2005
Ex: Alfa 156 SW 1.9 JTD 116 CP an 2002 (facelift interior)


Top
   
PostPosted: 09 May 2013, 10:08 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2012, 13:22
Posts: 112
Car: Mazda MX-5
Location: Munchen
FREEZER Quote:
Lasand la o parte toate astea, sunt intr-o dilema. Ma tot bate gandul sa schimb termostatul cu unul nou, cu tot cu senzor. Numai ca, actualul termostat provine de la Brera (cu tot cu senzor) unde mergea perfect iar aici pe 156 face aceleasi figuri ca si cu cel dinainte. De-asta ma tot gandesc ca daca iau inul nou si sa-mi faca aceleasi figuri? Adica in mers temperatura sta sub linia de 70, in oras daca stau mult pe la semafoare si mai e si nitel cald urca la 90-92 iar in mers scade revenind iar la zona de 70. Nu mai zic daca sunt la vreo coborare, ca scade pana la 60 sau mai jos.


"The man is nothing without the machine"
Acu aproximativ doua luni si eu am schimbat termostatul cu unul nou si comportamentul a ramas exact la fel ca inainte (exact cum il descrii tu).
Sincer nu cred ca merita inlocuit.

_________________
Mazda MX-5
My Alfa Romeo 156 2.5 v6 Sportwagon

"You cannot be a true petrolhead until you’ve owned an Alfa Romeo – it’s like having really great sex which leaves you with an embarrassing itch" by Jeremy Clarkson.

"Owning an Alfa is like being married to a stripper , everyone mocks you , bur everyone wants to be in your shoes"


Top
   
PostPosted: 09 May 2013, 21:38 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2007, 10:59
Posts: 560
Car: 156
Location: Suceava
sv_kdt Quote:
alexmirica Quote:
Termostatul meu a decedat. Mai mult de 60-70 grade nu urca nici in forja maxima, nici stand pe loc.
Am montat alt termostat, Vernet, avand experienta destula cu aceasta marca, care nu mi-a facut niciodata vreo problema.
Am atasat niste foto edificatoare, o captura cu FES, sa vedeti functionarea corecta a unui termostat. Se observa ca urca apa la 88 grade, unde se deschide, temperatura scade pana la 85 grade unde se inchide, tot asa, ciclic, pana se egalizeaza temperatura apei din motor cu cea a radiatorului.
Apoi urca temperatura constant, termostatul ramanand deschis, pana la 98 grade cand se declanseaza termocontactul de la ventilator, care apoi se opreste la 87 grade si tot asa.
De asemenea atasez 2 fotografii cu ceasul indicator al temperaturii apei cand porneste ventilatorul si cand se opreste. Cam in zona aia trebuie sa oscileze acul! Cand aveti A/C ON acul va creste pana la 104-107 grade. E normal. Daca indica mai mult, pot fi probleme cu pompa de apa, curea distributie slaba sau radiator varza!
Asa trebuie sa functioneze corect ansamblul termostat-termocontact-senzor temperatura!
Inca un sfat: nu ii dati forja pana nu porneste ventilatorul. Abia atunci e safe!
De asemenea folositi antigel de calitate, amestec 50-50% cu apa demineralizata! Nu folositi apa chioara si/sau antigel no-name! Si nici doar apa, neaparat amestec cu antigel! Altfel va luati adio de la pompa de apa si termostat (si nu numai!). Antigelul nu e numai antigel, contine si lubrifianti, detergenti, anticoagulanti si alti aditivi. Si NU amestecati 2 antigeluri diferite (rosu cu albastru, etc). Culoarea e de fapt un colorant ce indica natura antigelului (glicoli, alcooli, etc...). Poate reactiona chiar nasparili si ies pagube.
Limpede?
Sunt aproape total deacord cu Alex desi temperatura care o citeste FES este de la acelasi zenzor de temperatura care la mine cred ca e decalibrat.
Din 2008 si pana acum am schimbat 2 radiatoare si un termostat.
Primul radiator l-am schimbat pentru ca asa avrut el.
Apoi a venit vremea termostatului, l-am schimbat pentru ca nu mai urca temperatura peste 60 grade in anotimp rece. Acum, dupa mai bine de 3 ani de la schimbare, a inceput sa sara temperatura peste 90 in trafic aglomerat si foarte cald afara si la viteze mari 160+. Inca e pe masina.
Acum cateva luni a plesnit iarasi radiatorul si uite asa am schimbat al doilea radiator, sperand in acelasi timp sa se faca o racire mai buna. Canci! Tot sare peste 90. Cat de curand o sa schimb senzorul de temperatura de pe termostat(am unul mai vechi) si daca tot nu se schimba nimic o sa schimb termostatul si atunci o sa revin cu noi impresii.
http://www.youtube.com/watch?v=N72rnmDl ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false; Temperatura apei aratat la bord si temperatura termostatului masurata cu un termometru.

_________________
Cand vezi o Alfa mergand incet, inseamna ca exista o problema pe scaunul din dreapta.


Top
   
PostPosted: 10 May 2013, 15:57 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2011, 10:26
Posts: 77
Car: Alfa 156 CW Q4
Location: Arad
Poate sa-mi spuna cineva daca radiatorul de apa de pe 147 1.9 JTD 16v 140CP se potriveste la 156 1.9 JTD 116 CP?

_________________
Alfa 156 1.9 JTD 150 CP Crosswagon Q4 2005
Ex: Alfa 156 SW 1.9 JTD 116 CP an 2002 (facelift interior)


Top
   
PostPosted: 10 May 2013, 16:08 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2012, 13:22
Posts: 112
Car: Mazda MX-5
Location: Munchen
Nu se potriveste din cate stiu eu.

_________________
Mazda MX-5
My Alfa Romeo 156 2.5 v6 Sportwagon

"You cannot be a true petrolhead until you’ve owned an Alfa Romeo – it’s like having really great sex which leaves you with an embarrassing itch" by Jeremy Clarkson.

"Owning an Alfa is like being married to a stripper , everyone mocks you , bur everyone wants to be in your shoes"


Top
   
PostPosted: 15 May 2013, 23:19 
Offline

Joined: 20 Sep 2012, 00:34
Posts: 6
Car: Alfa romeo 156,155cp
Location: Tulcea
Sal cam tarziu raspund la problema asta ,dar pe viitor sper sa fie de ajutor cuiva ,la alfa romeo 156 e o problema cu termostatele ,se blocheaza pe deschis ,in cazul asta in bord acul la apa va fi 90 grade ,cu exceptia ca vara se va ridica mai mult si va mai porni ventilatorul.
In cazul in care se blocheaza pe inchis ,apa va ajunge ceva mai repejor la 90 grade dupa care urca pe la 120 grade,ventilatorul va porni dar nu va reusi sa raceasca apa din motor .In acest caz de preferat sa dati drumul la aeroterma din interior la treapta 3-4 ,sa selectati pe caldura si geamuri deschise .
Am vazut ca multi cauta termostat ieftin,cel la 140 lei ...nu stiu daca va merge mai mult de 2-3 saptamani,si se va bloca iar ,problema e ca in cazul in care se blocheaza pe deschis nu bagi de seama ca nu functioneaza apa va fi 90 grade in bord ,caldura sigur ai ,si motorul merge perfect ,desigur cu un consum mai mare de carburant .
Cand cedeaza senzorul temperatura apa ,1-in bord nu va va indica temp apei ,2-nu va pleca ventilatorul de racire motor ,sau 3-ventilatorul va merge incontinuu dupa pornirea masini.Sper sa fie de folos ce am postat


Top
   
PostPosted: 16 May 2013, 12:51 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Nu va sta niciodata in mers la 90° blocat pe deschis. Poate doar la semafor in oras cu clima pornita. Alfele au o racite foarte buna iar sa atare apa cu termostatul deschis nu ca atinge 90 nici in forja. Iar cand zic ca au o racire buna o zic de cand am patit-o la Brera cand am mers cu pompa bulita iar apa nu a ajuns in zona rosie cu ventilatoarele cuplate la maxim.


"The man is nothing without the machine"

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 16 May 2013, 21:29 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
La care se mai adauga si nivelul mai scazut de oxigen. Ca doar toti am simtit ca randamentul motorului scade invers proportional cu altitudinea.


"The man is nothing without the machine"

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 16 May 2013, 21:54 
Offline

Joined: 17 Apr 2012, 18:15
Posts: 222
Car: 159 1.9jtdm
Location: IASI
Cu termostatul blocat pe deschis , nu ajunge apa sub nici o forma la 90. Pai care ar m-ai fi rolul lui?. De ce sa-l mai schimbam? . Si cu termostatul blocat pe inchis, cam greu la generatiil din 2000 in coace, la toate marcile.


Top
   
PostPosted: 16 May 2013, 22:40 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Logic ca asta ii e rolul. Ori te contrazici ori nu esti suficient de explicit. Eu am spus mai sus conditiile in care ar ajunge la 90°cu "termostatul blocat pe deschis" adica defect. Iar in acest caz numai cu senzorul defect ar putea sa iti indice 90 sau cum am mai zis, in oras cu clima pornita sau cum a zis madkat, in forja, cu toate ca la mine in forja nu prea ajunge la 90 si daca ajunge, nu sta mult timp. Ma refer la ce a zis cobratl.


"The man is nothing without the machine"

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 16 May 2013, 22:52 
Offline

Joined: 20 Sep 2012, 00:34
Posts: 6
Car: Alfa romeo 156,155cp
Location: Tulcea
Ca o completare a ce am spus mai sus ,si care am omis este si diferenta dintre alfa pe benzina si diesel ,de diferenta de anotimpuri ...Eu am explicat situatia din sezonul cald de vara ,ce se intampla.


Top
   
PostPosted: 16 May 2013, 23:09 
Offline

Joined: 20 Sep 2012, 00:34
Posts: 6
Car: Alfa romeo 156,155cp
Location: Tulcea
Garantat vara,la plimbari in oras ,sau la un mers mai sportiv ,sau un drum mai lung apa va sta la 90 sau aproape 90 grade chiar cu termostatul blocat pe deschis,sau in unele cazuri la o plimbare mai lenta pe un teren mai accidentat apa creste mai mult de 90.Singurul lucru care ne ajuta termostatul este de ajuta motorul sa ajunga intr-un timp mai scurt ,la temperatura optima de functionare ,adica 90 -98 grade.De exemplu eu am mers 1 an cu o alfa 2.4 jtd ,cu termostatul blocat pe deschis ,pot spune ca nici nu am stiut ca e defect pana acum ceva vreme cand am dezmembrat-o.Ca era vara ca era iarna nu aveam treaba cu ea ,nici cu caldura din interior.
La fel cu alfa 1.8 16v ts,aceasi treaba totul ok ,pana a inceput sa nu mai deschida termostatul si ajungeam in 5km la penibila temp. de 120 grade


Top
   
PostPosted: 16 May 2013, 23:22 
Offline

Joined: 20 Sep 2012, 00:34
Posts: 6
Car: Alfa romeo 156,155cp
Location: Tulcea
ursulet Quote:
Cu termostatul blocat pe deschis , nu ajunge apa sub nici o forma la 90. Pai care ar m-ai fi rolul lui?. De ce sa-l mai schimbam? . Si cu termostatul blocat pe inchis, cam greu la generatiil din 2000 in coace, la toate marcile.
Poate inca nu ai patit problema asta ,dar lucrez in service ,si ma-m plictisit sa muncesc de 2 ori la aceasi masina ,pentru a schimba un termostat,piesele aftermarket chiar se copiaza la subsolul blocului si se vand la preturi de nimik .Garantez ca se blocheaza pe inchis ,chiar acum 8 zile un prieten si-a cumparat un termostat la o alfa 2.0 16v ts ,la-m montat si ma suna de la galati ca ii fierbe apa in motor ,noroc ca a vazut cum la-m schimbat ,si sa pus sa -l dea jos ,ia strambat termostatul din locasul lui ,si treaba rezolvata,apa sta la 90 de grade ca la carte


Top
   
PostPosted: 17 May 2013, 22:29 
Offline

Joined: 17 Apr 2012, 18:15
Posts: 222
Car: 159 1.9jtdm
Location: IASI
Poate cele de calitate inferioara, orice e posibil la chinezariile din comert. Cu termostatul bulit, urca greu la temperatura dorita, si chiar daca ajunge cu jareala, nu sta mult acul la jumatate. Pentru o buna functionare, necesita un termostat functional. Eu am patit ca temperatura sa nu urce deloc la drum intins si in oras doar o schitare a acului, cu termostatul defect. Desigur detin un 1.9 jtd. Dupa ce l-am inlocuit urca si se sabileste intre gradatia libera si 90, si urban la 90 fix. Spun "gradatia libera" pentru ca nu stiu exact ce temperatura este atribuita. Banuiesc ca 80, dupa comportament, si cum am m-ai citit. O seara buna!


Top
   
PostPosted: 27 Dec 2013, 01:59 
Offline

Joined: 11 Oct 2010, 15:31
Posts: 2
Car: Alfa 146 Junior
Location: Cluj-Napoca
Presupun ca voi ave nevoie de un termostat nou. La drum intins acul sta la jumatatea indicatorului. Revin dupa inlocuire.

_________________
:: Alfa Romeo 146 Junior ::


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 750 posts ]  Go to page Previous 124 25 26 27 2830 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited