marian1,8 Quote:
sincer cred ca la tine este o problema destul de mare . chiuloasa o ai rectificata din cate se vede ca ai 2 tipuri de bujii . se vede clar ca tu ai 2 bujii pe pas m14 din ultima poza si 2 pe un pas mai mare cred ca este un 16 din poza penultima (au starans bujiile ca ciobanii de au rupt bujia sau filetul si a trebuit pasuita ) .
De ce duceti lumea in eroare? De unde ai scos tu ideile astea cu chiuloasa rectificata? Sunt 4 bujii de un fel si 4 de altfel, nu sunt toate 8 la fel!
ursulet Quote:
In autodata gadsesti cum se face reviziile,implicit si inlocuirea bujiilor la benzinare. Si sonda lambda are o viata de160.000 de km. La ts nu stiu exact durata de viata, dar media este de 20.000
Eu te mai intreb odata: de unde ai scos-o pe asta cu 20.000 km? Daca nu stii, nu mai vorbi!
zumedia Quote:
am scos cele 2 bujii mai groase [in filetul din blocul motor] BOSCH SUPER PLUS si urmatoarele 2 au fost bujii mai mici [in filetul din blocul motor] BOSCH SUPER.
Pune bujii de care trebuie, adica NGK, pe care sa nu ti le termine in 10000km si nu vei mai avea bujii umede, arse, topite, fara electrozi, sau alte deficiente la motor!
marian1,8 Quote:
scuze acum am vazut si am inteles despre ce este vorba exact . tu ai scozbujile cu bobina de inductie care este de 10 mm filetu asa este normal deci bobina 1 si 2 sunt cu bujii de 10 mm iar bujiile cu bobinele 3 si 4 tot de 10 ar fi trebuit sa fie dar la tine sunt pe 14 . deci in primul rand la tine sa facut rectificare de chiuloasa pe pistonul 3 si 4 . sfatul meu este ca e un coleg care vinde o chiuloasa cu 250 ron . treci la treaba si dami un pm sa te pun in legatura cu el
Daca mai postezi, scrie coerent, indiferent daca esti bine intentionat si vrei sa ajuti pe cineva. In primul rand ajuta-ne pe noi, ca sa intelegem ce vrei sa exprimi!
In prima poza de mai jos e ordinea bujiilor si modelul lor.
In cea de a doua, e un tabel cu operatiuni de verificare si inlocuire pentru modelele TS 16v.
Daca tot aveti acces la informatii, studiati manualele masinilor, si nu mai desfaceti capacele motoarelor in fata curcilor si nu va mai dati cu presupusul! Sa nu va mai apucati sa faceti si vreo distributie!
Pentru motoarele TS 16v se recomanda: bujii NGK, ulei Selenia, debitmetru original BOSCH, distributie complet schimbata si fara a se depasi numarul de km sau durata recomandata si facuta de cine trebuie, cum trebuie, o exploatare a motorului cat mai atenta (fara utilizari la extreme a unui motor care abia isi face ungerea), filtru de aer schimbat la timp, o benzina buna, si o verificare periodica a senzorilor ( aici ma refer mai ales la sonda lambda), curatarea periodica a clapetei, si de ce nu o resetare ECU din cand in cand!