It is currently 01 Dec 2024, 10:42

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 77 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next
Author Message
PostPosted: 12 Oct 2012, 17:10 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
rostafu Quote:
Nu ma poate informa nimeni cu nimic ? :(
Pe acolo trec gazele nearse. Iar "trompeta" aia din filtrul de aer de mult n-am mai instalat-o, pe motiv ca trage aerul mai bine fara ea, zic asta din experienta altora. Totusi eu nu am simtit o diferenta foarte mare.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 12 Oct 2012, 17:36 
Offline
User avatar

Joined: 10 Apr 2012, 18:12
Posts: 119
Car: 156 2.0 TS
Location: Constanta
madkat Quote:
trec pe naiba
este recircularea vaporilor de ulei - in admisie.
se poate obtura capatul dinspre clapeta de acceleratie si monta un filtru special pe iesirea din capacul culbutorilor. Cristialex80 are asa ceva pe gtv.
Pfiu, mersi mult de tot, am tras ceva panica deoarece nu stiam de ce contine ulei acel furtunas.

_________________
Spune ce vrei, spune-o cum vrei ALFA ROMEO!

ALFA ROMEO 156 2.0 Twin Spark


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2012, 22:22 
Offline
User avatar

Joined: 10 Apr 2012, 18:12
Posts: 119
Car: 156 2.0 TS
Location: Constanta
Am si eu o intrebare, vine iarna si alfa trebuie incaltata. In momentul de fata este echipata cu 205/60/r15(sunt de vara) si am gasit sa iau de la un amic 205/55/r16 de iarna, intrebarea mea este, pot folosi aceste anvelope de iarna ?

_________________
Spune ce vrei, spune-o cum vrei ALFA ROMEO!

ALFA ROMEO 156 2.0 Twin Spark


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2012, 22:29 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
rostafu Quote:
Am si eu o intrebare, vine iarna si alfa trebuie incaltata. In momentul de fata este echipata cu 205/60/r15(sunt de vara) si am gasit sa iau de la un amic 205/55/r16 de iarna, intrebarea mea este, pot folosi aceste anvelope de iarna ?
Si cum planuiesti sa pui cauciucuri de 16 pe jante de 15? :lol:

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2012, 22:31 
Offline
User avatar

Joined: 10 Apr 2012, 18:12
Posts: 119
Car: 156 2.0 TS
Location: Constanta
tomi_alfa Quote:
rostafu Quote:
Am si eu o intrebare, vine iarna si alfa trebuie incaltata. In momentul de fata este echipata cu 205/60/r15(sunt de vara) si am gasit sa iau de la un amic 205/55/r16 de iarna, intrebarea mea este, pot folosi aceste anvelope de iarna ?
Si cum planuiesti sa pui cauciucuri de 16 pe jante de 15? :lol:
Nu stiu, aia ma gandeam si eu, cap de guma asta (amicu) zicea ca se potrivesc si am ridicat nitel din spranceana neincrezator si vam intrebat pe voi ..
Alceva ianfara de 205/60/r15 si 185/65/r15 nu mere a ?

_________________
Spune ce vrei, spune-o cum vrei ALFA ROMEO!

ALFA ROMEO 156 2.0 Twin Spark


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2012, 22:34 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Cum s-ar spune, "trece" janta prin cauciuc. Cumpara un set pentru 15.
"R" e diametrul jantei. 16 janta - 16 cauciucul si tot asa

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 29 Dec 2012, 14:39 
Offline
User avatar

Joined: 10 Apr 2012, 18:12
Posts: 119
Car: 156 2.0 TS
Location: Constanta
Am si eu o problema si intrebare in aceelasi timp care ma framanta cam de cand am achizitionat masina, variatorul de faze, sunetul gros ca de diesel. Ce afecteaza si in ce masura, care sunt metodele de a se remedia deoarece ma speriat un anumit prieten de familie care este (mecanic) spunandu-mi ca variatorul nu se poate schimba doar el ci trebuie schimbat cu tot cu axa si etc, ceea ce ma pus rau pe ganduri.

_________________
Spune ce vrei, spune-o cum vrei ALFA ROMEO!

ALFA ROMEO 156 2.0 Twin Spark


Top
   
PostPosted: 29 Dec 2012, 14:52 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
rostafu Quote:
Am si eu o problema si intrebare in aceelasi timp care ma framanta cam de cand am achizitionat masina, variatorul de faze, sunetul gros ca de diesel. Ce afecteaza si in ce masura, care sunt metodele de a se remedia deoarece ma speriat un anumit prieten de familie care este (mecanic) spunandu-mi ca variatorul nu se poate schimba doar el ci trebuie schimbat cu tot cu axa si etc, ceea ce ma pus rau pe ganduri.
Te-a dezinformat bine :uhuh:
Ce afecteaza: puterea si consumul.
Cum repari? R: il schimbi cu totul (nou, cam 160 de euro cu tot cu transport de pe ebay, nu de la magazinul de piese auto ca au preturi exagerate) sau kit de reparatie. Il schimbi/repari cand faci urmatorul schimb de distributie ca sa nu platesti manopera de doua ori.

P.S. iti trebuie o cheie speciala ca sa poti desface variatorul de pe axa cu came care arata ca in fotografia de aici
( l-am schimbat pe al meu de curand cu unul nou )

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 29 Dec 2012, 15:26 
Offline
User avatar

Joined: 10 Apr 2012, 18:12
Posts: 119
Car: 156 2.0 TS
Location: Constanta
tomi_alfa Quote:
rostafu Quote:
Am si eu o problema si intrebare in aceelasi timp care ma framanta cam de cand am achizitionat masina, variatorul de faze, sunetul gros ca de diesel. Ce afecteaza si in ce masura, care sunt metodele de a se remedia deoarece ma speriat un anumit prieten de familie care este (mecanic) spunandu-mi ca variatorul nu se poate schimba doar el ci trebuie schimbat cu tot cu axa si etc, ceea ce ma pus rau pe ganduri.
Te-a dezinformat bine :uhuh:
Ce afecteaza: puterea si consumul.
Cum repari? R: il schimbi cu totul (nou, cam 160 de euro cu tot cu transport de pe ebay, nu de la magazinul de piese auto ca au preturi exagerate) sau kit de reparatie. Il schimbi/repari cand faci urmatorul schimb de distributie ca sa nu platesti manopera de doua ori.

P.S. iti trebuie o cheie speciala ca sa poti desface variatorul de pe axa cu came care arata ca in fotografia de aici
( l-am schimbat pe al meu de curand cu unul nou )
Bun, sa ma linistesc ca nu afecteaza axa cu came zici tu Tomi ? Din informatiile adunate de mine asta stiam si eu ca puterea si consumul sunt afectate, am gasit si la noi cu 700 ron variatorul de faze si chitul de reparatie (arculetul) cu 90 roni, intrebarea mea este urmatoarea cati km duc fiecare din aceste 2 variante ?

_________________
Spune ce vrei, spune-o cum vrei ALFA ROMEO!

ALFA ROMEO 156 2.0 Twin Spark


Top
   
PostPosted: 29 Dec 2012, 17:41 
Offline

Joined: 23 Dec 2010, 06:34
Posts: 47
daca am inteles bine, e vorba de o masina nou cumparata? ai facut schimbul de ulei? spun asta pentru ca eu cind am cumparat-o acum 4 ani facea variatorul la fel. am schimbat uleiul de atunci si la timp de multe ori si nu se mai aude. a, sa nu uit, nu merg sub 3000-3500 rot/min. in primavara schimb distributia, nu si variatorul. incearca.


Top
   
PostPosted: 29 Dec 2012, 20:48 
Offline
User avatar

Joined: 10 Apr 2012, 18:12
Posts: 119
Car: 156 2.0 TS
Location: Constanta
obi Quote:
daca am inteles bine, e vorba de o masina nou cumparata? ai facut schimbul de ulei? spun asta pentru ca eu cind am cumparat-o acum 4 ani facea variatorul la fel. am schimbat uleiul de atunci si la timp de multe ori si nu se mai aude. a, sa nu uit, nu merg sub 3000-3500 rot/min. in primavara schimb distributia, nu si variatorul. incearca.
Masina o am din luna mai, dar am mers impreuna 4 luni restul pauza, avem facuti aproape 10.000km, uleiul a fost schimbat acum 8.000km + filtre, distributia am so schimb dupa anul nou si am sa incerc cu un chit de reparatie pt variator, daca nu da rezultate am sa schimb variatorul, sunetul de diesel a inceput cam la 1 luna dupa achizitie si acum e din ce in ce mai gros, astept sugestiile voastre.

_________________
Spune ce vrei, spune-o cum vrei ALFA ROMEO!

ALFA ROMEO 156 2.0 Twin Spark


Top
   
PostPosted: 29 Dec 2012, 21:31 
Offline

Joined: 23 Dec 2010, 06:34
Posts: 47
eu am spus ceea ce mie mi s-a intimplat. lumea de pe aici spune ca acel kitt nu prea da rezultate. tot de aici am invatat ca trebuie sa folosesti un ulei bun, evident schimbat la timp si o turatie la ts in jur de 3000-3500 si schimbarea de viteza dupa 3500, asta pentru o ungere buna a motorului inclusiv variator. ts-ul cam papa ulei,. asa ca verific des nivelul si-l tin aproape de nivel maxim. nu mai vorbesc daca exista si o pierdere de ulei pe undeva, chiar daca e minuscula se vede in timp bine. mult succes.


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2013, 11:25 
Offline
User avatar

Joined: 10 Apr 2012, 18:12
Posts: 119
Car: 156 2.0 TS
Location: Constanta
De ceva timp nu am mai postat nimic pe aici, dar acum vin cu o problema si intrebare in aceelasi timp. Am fost la tester azi (testerul este bosh prin wireless ceva destul de actualitate zic eu) si au rezultat urmatoarele : P1172 si P1173. In descrierea erorilor imi zicea ca sonda lambda 1 si 2 nu functioneaza, au fost sterse si a ramas ca doar sonda lambda 2 nu functioneaza, baiatul care a facut diagnoza a zis ca este chestie de moment si va apare si cea cu sonda lambda 1. Acum ce ma intereseaza pe mine este ca vreau sa le schimb, dar din cate am citit eu am CF2 si am inteles ca ar exista doar 1 sonda lambda ???

Relantiul este deja insuportabil, pe loc este stabil dar in mers daca las masina pe liber joaca mereu si destul de grav urca pe la 2000 ture si uneori scade atat de mult incat te astepti sa se opreasca motorul, in curbe nu mai zic chiar si daca este in viteza face.

Astept parerile voastre inainte de a incepe ceva.

_________________
Spune ce vrei, spune-o cum vrei ALFA ROMEO!

ALFA ROMEO 156 2.0 Twin Spark


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2013, 12:20 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Uite aici. Pe mine m-au pus sa le schimb pe toate 3 pe rand pana dispare eroarea :lol: . Da, sigur :bash: Aceleasi erori le-am avut si eu si am schimbat debitmetrul. Si da, CF2 are o singura sonda lambda. Mufa ei o gasesti pe galeria de admisie in spate. Doar cu sters erorile nu merge. Sa-ti arate si sa-ti explice ca sonda intr-adevar nu functioneaza in parametri daca e ea de vina.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2013, 21:32 
Offline

Joined: 17 Apr 2012, 18:15
Posts: 222
Car: 159 1.9jtdm
Location: IASI
La donda lambda, apar doua feluri de erori. Prima eroare este legata de rezistenta de incalzire, (deci este dusa, dar functioneaza cand este motorul cald.). A doua eroare se refera la cantitatea, de oxigen aflata in evacuare. Poate fi de la problemele motorului, sau catalizator care este defect. Debitmetrul de aer este dat garantat pe tester, si nu prea are legatura la eroarea de sonda lambda.


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2013, 22:16 
Offline
User avatar

Joined: 10 Apr 2012, 18:12
Posts: 119
Car: 156 2.0 TS
Location: Constanta
Pe saptamana care vine astept cablul de diagnoza si setul de buji + fise, dupa ce am sa schimb bujiile respectiv fisele am sa revin cu niste valori de funtionare rezultate din diagnoza, poate asa ma puteti indruma mai usor, cei drept stiu ca variatorul este pe duca, dar din infourile mele nu ar trebui sa am asa mari batai de cap, si credeti-ma ca doare rau sa vezi ca merge asa :bash:

_________________
Spune ce vrei, spune-o cum vrei ALFA ROMEO!

ALFA ROMEO 156 2.0 Twin Spark


Top
   
PostPosted: 10 Mar 2013, 22:05 
Offline
User avatar

Joined: 10 Apr 2012, 18:12
Posts: 119
Car: 156 2.0 TS
Location: Constanta
Am mici nedumeriri si as vrea sa le pun la punct. Atunci cand scoteam mufa bobinei de inductie a cilindrilor 1 si 2 din dreapta spre stanga motorul nu avea nici o reactie. Am cumparat 4 fise (second) si am fost putin mirat deoarece nu era la fel cu cele de le aveam eu pe motor. Am zis fie hai sa le pun sa vedem ce iese si surpriza, mergea totul perfect si normal si plus de asta cand scoateam mufele simtea si motorul. Vreau sa stiu daca este ok ceea ce am facut.

Asta am acum
Image

Asta aveam inainte

http://imageshack.us/photo/my-images/94/dsc0280ov.jpg/ nu ma lasa sa adaug poza.

Vreau sa stiu ca este ok, motorul merge bine, nu intrerupe nici o problema, asa era si inainte numa ca nu simtea cand scoateam mufele.

_________________
Spune ce vrei, spune-o cum vrei ALFA ROMEO!

ALFA ROMEO 156 2.0 Twin Spark


Top
   
PostPosted: 28 Mar 2013, 20:36 
Offline
User avatar

Joined: 10 Apr 2012, 18:12
Posts: 119
Car: 156 2.0 TS
Location: Constanta
Astazi am pus testerul obd2 elm 327 v1.4 cu fiatecutscan2.5. Erorile gasite P1172 si P0130, valorile debitmetrului 1.43v pe liber si 2.78v turata, tot la debitmetru am masurat cantitatea de aer si ar fi: 11.2kg/h pe liber si 70kg/h in sarcina la 5000rpm.
Relantiul este foarte rau in mers la 50km/h atunci cand este scoasa pe liber turatia joaca 960-1180. De multe ori si pe loc nu ajunge la 850rpm ci la acel 960 sau 940rpm. Ma puteti ajuta cu niste valori de funtionare in parametri normali ?

Mentionez ca P0130 este permanenta, iar P1172 apare atunci cand merg cu peste 4500rpm sau la un drum lung unde depasesc 4000rpm.

_________________
Spune ce vrei, spune-o cum vrei ALFA ROMEO!

ALFA ROMEO 156 2.0 Twin Spark


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2013, 00:10 
Offline
User avatar

Joined: 10 Apr 2012, 18:12
Posts: 119
Car: 156 2.0 TS
Location: Constanta
rostafu Quote:
Astazi am pus testerul obd2 elm 327 v1.4 cu fiatecutscan2.5. Erorile gasite P1172 si P0130, valorile debitmetrului 1.43v pe liber si 2.78v turata, tot la debitmetru am masurat cantitatea de aer si ar fi: 11.2kg/h pe liber si 70kg/h in sarcina la 5000rpm.
Relantiul este foarte rau in mers la 50km/h atunci cand este scoasa pe liber turatia joaca 960-1180. De multe ori si pe loc nu ajunge la 850rpm ci la acel 960 sau 940rpm. Ma puteti ajuta cu niste valori de funtionare in parametri normali ?

Mentionez ca P0130 este permanenta, iar P1172 apare atunci cand merg cu peste 4500rpm sau la un drum lung unde depasesc 4000rpm.

Nimeni, nimic si pentru mine ?

_________________
Spune ce vrei, spune-o cum vrei ALFA ROMEO!

ALFA ROMEO 156 2.0 Twin Spark


Top
   
PostPosted: 17 Apr 2013, 21:08 
Offline
User avatar

Joined: 10 Apr 2012, 18:12
Posts: 119
Car: 156 2.0 TS
Location: Constanta
Revin cu mare disperare pentru ca am ramas in pana de ideei! Am schimbat debitmetrul, clapeta de acceleratie cu tot cu motoras, sonda lambda, problemele persista :((. Relantiul meu nu sta in mers joaca uneori intre limita minima si 2000 ture, si daca vreau sa plec de pe loc dimineata trebuie sa stau cel putin 5 minute altfel nare putere, se ineaca si daca trec de 2000 de ture da rateuri sau ce mama masi o face ca nu te mai intelegi cu ia, ajutor va rog ca nu mai rezist.

_________________
Spune ce vrei, spune-o cum vrei ALFA ROMEO!

ALFA ROMEO 156 2.0 Twin Spark


Top
   
PostPosted: 17 Apr 2013, 22:02 
Offline

Joined: 29 Jan 2013, 22:28
Posts: 87
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Ploiesti
Ma bag si eu in seama... ai incercat si bujiile sa le schimbi ?


Top
   
PostPosted: 17 Apr 2013, 22:17 
Offline
User avatar

Joined: 10 Apr 2012, 18:12
Posts: 119
Car: 156 2.0 TS
Location: Constanta
zumedia Quote:
Ma bag si eu in seama... ai incercat si bujiile sa le schimbi ?
Da si bujiile au fost shimbate+fise, dar nu as vedea rostul bujiilor in cazul meu deoarece motorul porneste la sfert, nu balbaie, nu ineaca, doar daca plec de pe loc, si asta daca nu astept sa se incalzeasca motorul undeva la minim 65 grade, dupa merge brici mai putin partea in care joaca relantiul atunci cand in mers este pe liber :(. Fiecare bobina simte atunci cand scot mufa, la fel si injectoarele.

_________________
Spune ce vrei, spune-o cum vrei ALFA ROMEO!

ALFA ROMEO 156 2.0 Twin Spark


Top
   
PostPosted: 17 Apr 2013, 22:22 
Offline

Joined: 29 Jan 2013, 22:28
Posts: 87
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Ploiesti
rostafu Quote:
zumedia Quote:
Ma bag si eu in seama... ai incercat si bujiile sa le schimbi ?
Da si bujiile au fost shimbate+fise, dar nu as vedea rostul bujiilor in cazul meu deoarece motorul porneste la sfert, nu balbaie, nu ineaca, doar daca plec de pe loc, si asta daca nu astept sa se incalzeasca motorul undeva la minim 65 grade, dupa merge brici mai putin partea in care joaca relantiul atunci cand in mers este pe liber :(. Fiecare bobina simte atunci cand scot mufa, la fel si injectoarele.
Simptomele astea le aveam si eu, doar ca au disparut cand am schimbat debitmetrul..


Top
   
PostPosted: 23 Apr 2014, 15:55 
Offline
User avatar

Joined: 10 Apr 2012, 18:12
Posts: 119
Car: 156 2.0 TS
Location: Constanta
Salutare baieti, nu am mai scris nimic de foarte mult timp din lipsa de timp sa spun asa. Multe nu prea sau intamplat in ultima perioada decat faptul ca pana azi nu am reusit gasi problema relantiului instabil in mers. Astazi in scbimb am reusit gasii aceasta problema dupa ce cred ca am scimbat toata masina inafara de motor si caroserie. Problema mea provine de la centrala ABS, mai exact sa deconectat mufa si surpriza a reinviat masina, mai multa forta siiiii relanti stabil. Acum vreau sa stiu de la voi daca oare chiar asta sa fie cauza ca ma coplesit rau costul inlocuirii :( astept niste pareri.

_________________
Spune ce vrei, spune-o cum vrei ALFA ROMEO!

ALFA ROMEO 156 2.0 Twin Spark


Top
   
PostPosted: 25 Apr 2014, 09:55 
Offline
User avatar

Joined: 12 Apr 2011, 23:26
Posts: 124
Car: Brera
Location: Arges
la 150 cam sare consumul, eu fac Pitesti Bucuresti singur in masina cu 120 constant si imi ia 9 % tot 2.0 ts 150 cp :D

_________________
*0742 503 955*[/color]


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 77 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited