It is currently 28 Nov 2024, 01:29

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 49 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
 Post subject: Regenerari dese DPF
PostPosted: 28 Feb 2013, 12:35 
Offline

Joined: 25 Jun 2012, 02:09
Posts: 46
Car: alfa romeo 159
Regenerari dese DPF, posibila legatura cu continutul de biodiesel din motorina?
........................................................................................................
Actualmente locuiesc in Atena si, in ultimele 8 luni, majoritatea kilometrilor efectuati cu masina mea au fost facuti in regim urban de trafic intens. Am sesizat o problema: In ultimii 2-3000 km facuti, DPF-ul a intrat de 3 ori in regenerare (poate ca a mai intrat si inainte tot atat de des insa posibil sa nu fi sesizat eu). M-am gandit ca poate e de vina faptul ca circul in aceste conditii de trafic intens aici...am mai aruncat vina si pe faptul ca poate motorina de aici este de vina(pe care o gaseam doar intr-un singur sortiment/calitate peste tot,) fiind de cea mai joasa calitate, deoarece aduceau doar o singura calitate, fiind folosita intr-o majoritate clara doar de camioane si taxiuri (pana mai anul trecut in cele doua mari orase ale Greciei ce au o populatie de cca 60% din totalul populatiei tarii, era interzisa achizitionarea de automobile diesel)...
Aseara am facut plinul la o statie Shell la care alimentez de obicei. Am oprit in fata pompei la care stiam eu ca este si motorina, a venit un baiat de acolo care m-a avertizat ca la pompa respectia au doar "diesel V-Power" ce este mai scumpa cu vreo 8 centi decat aia simpla; daca vreau simpla sa merg doar la pompa pentru camioane. Ok, zic eu, baga v-power. Il intreb insa: care e diferenta dintre diesel v-power si dieselul simplu? (stiam doar despre respectiva diferenta (adica denumita astfel) pentru benzina, adica aditivata cu ceva kerozina, etc). Imi raspunde ca, de fapt, pentru prima data in ultimii ani, ei, Shell adica, vand motorina de o calitate mai buna, motorina care de fapt nu este altceva decat motorina curata... Cealalta motorina simpla (pe care o gasesc aici peste tot inclusiv la ei) fiind o motorina ce are in componenta pana la cca 10% biodiesel (directiva europeana cica).
Si acum a aparut intrebarea mea. Sa aiba oare vreo legatura procentele alea de biodiesel din componenta dieselului simplu cu regenerarile dese DPF?
Oricum, eu sunt decis de acum inainte sa alimentez doar cu d-aia curata, sa vad cum se va comporta.


Top
   
 Post subject: Re: Regenerari dese DPF
PostPosted: 28 Feb 2013, 12:44 
Offline
User avatar

Joined: 01 Sep 2012, 22:14
Posts: 447
Car: Alfa 159
Regenerarile DPF, 3 la numar in 3000 KM sunt "dese"???? In trafic urban intens??? Tind sa cred ca faci misto...
A mea in trafic urban intens face cate o regenerare la ~350 KM. Deci aproape de 10 ori mai des.
Pe alfaowner am citit ca este normal ca in trafic COMBINAT urban/extraurban sa se faca regenerarea undeva la fiecare ~500 KM.

Ai niste probleme inchipuite!

Bafta!

_________________
NOW: Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 120 CP + ; Mitsubishi Lancer Sedan - 2.0 DID - 10.2009 - 140 CP/330 NM
Ex: BMW 325 - 2004 - ///M pack - 192 CP
BMW 320 - 2000 - 150 CP
Fiat Stilo Coupe - 2002 - Sport pack - 1.8 16 V - 133 CP - giallo ginestro
BMW 316 - 1996 - ///M pack - 105 CP


Top
   
 Post subject: Re: Regenerari dese DPF
PostPosted: 28 Feb 2013, 12:48 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
Scuza-ma, ai spus 3 regenerari in 2000-3000 km?? :blink:
La mine intervalul intre regenerari, in Bucuresti, e de 250-300 km. Si e normal! Cu cat orasul e mai poluat si prafos, cu atat regenerarea are loc mai des. Nu cred ca are legatura cu biodieselul.

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
 Post subject: Re: Regenerari dese DPF
PostPosted: 28 Feb 2013, 12:51 
Offline

Joined: 25 Jun 2012, 02:09
Posts: 46
Car: alfa romeo 159
lucianm Quote:
...
alex159jtd Quote:
...
Nu stiam ca asa e normal. Cineva, tot pe acest forum, in alt topic, unde mentionasem ca observasem o regenerare la un numar foarte mic de km, mi-a zis ca nu pare normal.
Am uitat sa mentionez insa ca, e posibil sa fi avut mai multe regenerari in perioada respectiva fara sa le fi sesizat insa. Totusi, pot spune in mod sigur ca, intervalul dintre ultimele doua regenerari a fost de cca 500 km si, abia atunci incepusem sa ma nelinistesc.

Probabil ca voi cunoasteti mai bine despre acest lucru si, deci, sa nu-mi mai fac probleme in acest sens. Mersi pt raspunsuri.


Top
   
 Post subject: Re: Regenerari dese DPF
PostPosted: 28 Feb 2013, 14:41 
Offline

Joined: 05 Jun 2012, 23:42
Posts: 265
Car: 159 Bella
Mie pe ecuscan imi arata ca ultima data a facut regenerarea acum ~800km...dar eu i-am dus dpf-ul la curatat anul trecut.
Pentru cei interesati asta e solutia pe care am folosit-o http://www.wurth.co.uk/product/dpfcleaner" onclick="window.open(this.href);return false; .Se baga solutia in DPF dupa care se face o regenerare fortata... ce a iesit din masina e greu de descris.Dupa tratament merge mult mai bine(parca i-am facut o alta remapare) si a scazut consumul cam cu 1l.


Top
   
 Post subject: Re: Regenerari dese DPF
PostPosted: 28 Feb 2013, 15:29 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1611
Interesanta idea, Nicu.
Vad ca sunteti atenti cu DPF-ul, eu nu l-am mai bagat in seama de ceva vreme.
Probabil la cat de des fac ruta Buc-BV se curata corespunzator, chiar astazi o sa ii fac o curatare :naughty:


Top
   
 Post subject: Re: Regenerari dese DPF
PostPosted: 28 Feb 2013, 16:20 
Offline

Joined: 05 Jun 2012, 23:42
Posts: 265
Car: 159 Bella
La fel am crezut si eu ca dupa ce isi face regenerarea e ca nou, insa raman multe depuneri intarite care nu se duc.Dupa ce i-am bagat solutia aia am adunat mizeria dupa ea cu farasu :lol:


Top
   
 Post subject: Re: Regenerari dese DPF
PostPosted: 28 Feb 2013, 18:16 
Offline
User avatar

Joined: 01 Sep 2012, 22:14
Posts: 447
Car: Alfa 159
De departe cea mai buna solutie este DPF off. Insa nu am avut timp sa ajung unde trebuie. Nu are rost sa te complici cu nu stiu ce solutii. Eliminare fizia+soft si gata.

_________________
NOW: Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 120 CP + ; Mitsubishi Lancer Sedan - 2.0 DID - 10.2009 - 140 CP/330 NM
Ex: BMW 325 - 2004 - ///M pack - 192 CP
BMW 320 - 2000 - 150 CP
Fiat Stilo Coupe - 2002 - Sport pack - 1.8 16 V - 133 CP - giallo ginestro
BMW 316 - 1996 - ///M pack - 105 CP


Top
   
 Post subject: Re: Regenerari dese DPF
PostPosted: 28 Feb 2013, 18:21 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4279
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
alex159jtd Quote:
De departe cea mai buna solutie este DPF off. Insa nu am avut timp sa ajung unde trebuie. Nu are rost sa te complici cu nu stiu ce solutii. Eliminare fizia+soft si gata.
Este bine pentru motor si pentru consum, in rest, vei scoate fum ca un utilaj agricol. :peace:

L.E. Orice interval de regenerare peste 500 km este super, cine umbla in romania si mai ales in oras nu vede asa ceva, si eu am undeva la 350-400 km media intre regenerari.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
 Post subject: Re: Regenerari dese DPF
PostPosted: 28 Feb 2013, 18:50 
Offline
User avatar

Joined: 01 Sep 2012, 22:14
Posts: 447
Car: Alfa 159
Mi se pare o super exagerare ceea ce spui tu cu fumul. Nu vorbim de un golf 3 diesel, vorbim de un motor diesel modern, cu tehnologie common rail si turbina cu geometrie variabila.
Va scoate putin fum, ca orice diesel modern fara DPF.

De exemplu, la Lancer pe care l-am achizitionat de la M Car Distribution nou, nu am DPF (asa a venit masina din Japonia, fara DPF).
Nu scoate mai deloc fum... e o mica diferenta fata de Alfa, in sensul ca mai scoate putin frum la 4.000 RPM, sau la retrogradari si accelerari bruste, in rest, no problems.

Deci asta cu utilajul agricol si fumul mi se pare o aberatie...

_________________
NOW: Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 120 CP + ; Mitsubishi Lancer Sedan - 2.0 DID - 10.2009 - 140 CP/330 NM
Ex: BMW 325 - 2004 - ///M pack - 192 CP
BMW 320 - 2000 - 150 CP
Fiat Stilo Coupe - 2002 - Sport pack - 1.8 16 V - 133 CP - giallo ginestro
BMW 316 - 1996 - ///M pack - 105 CP


Top
   
 Post subject: Re: Regenerari dese DPF
PostPosted: 28 Feb 2013, 18:59 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4279
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Mi se pare este o formulare pur subiectiva...ce ti se pare tie si ce se intampla in realitate nu prea se pupa. Iar asta e un fapt.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
 Post subject: Re: Regenerari dese DPF
PostPosted: 28 Feb 2013, 19:07 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Lancerul tau nu este remapat ;) eu n-am vazut diesel remapat fara DPF care sa nu scoata fum, oricat de modern ar fi motorul. Cantitatea de fum este direct proportionala cu cat de tare vrei sa fuga masina (presupunand ca restul parametrilor sunt constanti, adica starea motorului foarte buna, fara depuneri sau uzuri mari). Cum tu vei vrea ca masina sa-ti traga macar cat una de 16v, vei da suficient de mult fum cat cei din spatele tau sa aiba dificultati in a gasi soseaua..


Sent from my Alfa Romeo

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: Regenerari dese DPF
PostPosted: 28 Feb 2013, 19:15 
Offline
User avatar

Joined: 01 Sep 2012, 22:14
Posts: 447
Car: Alfa 159
Ok, am inteles. Sigur daca scot dpf-ul la Alfa va scoate fum ca un utilaj agricol iar cei din spatele meu nu vor mai vedea strada din cauza cazanului pe care il am, iar Lancerul la fel - scoate fum ca un tractor fiind fara dpf din fabrica, doar ca nu-l percep eu.

As mai adauga ca cei cu dieseluri mai vechi din anii 90 si inceputurile anilor 2000, mergand pe rationamentul de mai sus, sunt niste comete... au o coada de fum de zeci de km in spate...

Va multumesc! :)

Ps: mi-aduc aminte de vorba aia cu Lapusneanu si Motoc! :)

_________________
NOW: Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 120 CP + ; Mitsubishi Lancer Sedan - 2.0 DID - 10.2009 - 140 CP/330 NM
Ex: BMW 325 - 2004 - ///M pack - 192 CP
BMW 320 - 2000 - 150 CP
Fiat Stilo Coupe - 2002 - Sport pack - 1.8 16 V - 133 CP - giallo ginestro
BMW 316 - 1996 - ///M pack - 105 CP


Top
   
 Post subject: Re: Regenerari dese DPF
PostPosted: 28 Feb 2013, 19:34 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
CCCCC Combobreaker....
3 regen la 3000km e excelent, probabil e traficul mai fluent, motorina mai buna si sa nu ignoram si soferul....
O masina care functioneaza in mintile ei, nu scoate fum prea vizibil. Daca scoti fum mult, negru ai probleme pe undeva (fara remap).


Top
   
 Post subject: Re: Regenerari dese DPF
PostPosted: 28 Feb 2013, 19:37 
Offline
User avatar

Joined: 01 Sep 2012, 22:14
Posts: 447
Car: Alfa 159
Am scris in semnatura. Este 2.0 DID. Este motorul 2.0 TDI pe care Mitsubishi l-a cumparat de la grupul VAG, cu turbina Mitsu.

_________________
NOW: Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 120 CP + ; Mitsubishi Lancer Sedan - 2.0 DID - 10.2009 - 140 CP/330 NM
Ex: BMW 325 - 2004 - ///M pack - 192 CP
BMW 320 - 2000 - 150 CP
Fiat Stilo Coupe - 2002 - Sport pack - 1.8 16 V - 133 CP - giallo ginestro
BMW 316 - 1996 - ///M pack - 105 CP


Top
   
 Post subject: Re: Regenerari dese DPF
PostPosted: 28 Feb 2013, 19:46 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
@alex

dpf ul sta in calea cailor pe care tu vad ca i ai bagat cu remap , asta i sigur, daca il dai jos masina o sa mearga mai tare dar o sa ai doua furnale in curte .

e mare diferenta intre dpf si non dpf in materie de ce iese pe teava, se observa cum masinile cu dpf au teava alba si la interior iar la cele fara e afumata ca un bageac.

daca nu variezi sarcina pe motor foarte brusc , reusesti sa nu scoti fum vizibil si cu non dpf , procedand asa vei avea regenerari mai rare si la cele cu dpf.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 Post subject: Re: Regenerari dese DPF
PostPosted: 28 Feb 2013, 19:50 
Offline
User avatar

Joined: 01 Sep 2012, 22:14
Posts: 447
Car: Alfa 159
Foarte pertinent post, ca de obicei - Insa eu cred ca Tibi a facut o resoftare exceptionala, pentru ca daca ar fi fost ca masina sa genereze mult mai mult fum dupa remap, atunci ar fi facut regenerari mai dese. Dar eu de cand a resoftat-o Tibi, nu am resimtit asta; regenerarile au loc fix ca inainte - 350-400 Km in Buc.

_________________
NOW: Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 120 CP + ; Mitsubishi Lancer Sedan - 2.0 DID - 10.2009 - 140 CP/330 NM
Ex: BMW 325 - 2004 - ///M pack - 192 CP
BMW 320 - 2000 - 150 CP
Fiat Stilo Coupe - 2002 - Sport pack - 1.8 16 V - 133 CP - giallo ginestro
BMW 316 - 1996 - ///M pack - 105 CP


Top
   
 Post subject: Re: Regenerari dese DPF
PostPosted: 28 Feb 2013, 19:56 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
cred ca remap ul e bun , dar mai sigur o sa vezi in timp ce si cum.

vezi ca tu la a ta nu ai racitor de ulei suplimentar , ar fi bine talpa sa fie limitata doar la momentele in care ai cu adevarat nevoie de putere, deasemenea ar fi bine sa lasi motorul mai mult sa mearga sa protejezi turbina cand ajungi acasa.

daca poti sa schimbi racordurile flexibile ale intercoolerului ,originale cu unele nedeformabile sau siliconice ar fi un avantaj.
deasemnea e bine ca sa prinzi suplimentar capacele intercoolerului cu o brida gen colier ,sa stea presate o sa ti zic de ce.

remapul mareste valoarea de varf a presiunii din admisie si temperaturile din admisie si afecteaza furtunele si slabeste capacele intercoolerelor.

la un remap foarte agresiv , la limita mentinerii presiunii in rampa ,apare fum si din cauza pulverizarii proaste a injectoarelor din cauza presiunii care scade odata cu debitul marit

cat despre dpf off, atata timp cat nu e dus si isi face treaba de ce sa il dai jos?

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Last edited by comanr on 28 Feb 2013, 20:01, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject: Re: Regenerari dese DPF
PostPosted: 28 Feb 2013, 20:01 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Alex, tu ai citit pe diagonala ce-am scris eu? Ca nu pot sa-mi explic altfel concluzia la care ai ajuns..


Sent from my Alfa Romeo

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: Regenerari dese DPF
PostPosted: 28 Feb 2013, 20:15 
Offline
User avatar

Joined: 01 Sep 2012, 22:14
Posts: 447
Car: Alfa 159
@Comanr - As vrea sa-l scot desi functioneaza perfect/in parametrii, intrucat am citit foarte mult despre fenomen (DPF/regenerare) si am concluzionat faptul ca pentru a intruni o norma de poluare EU, eu cheltui mai multi bani pe motorina, iar motorul masinii mele este mai...stresat. Plus ca daca nu sunt cu ochii pe ceasul turbo/consum si opresc masina in regen. ma trezesc cu motorina in ulei, plus ca uleiul tine mai putin, la fiecare regen sunt 700-900 sunt garde pe evacuare, turbina este stresata suplimentar in momentele de demaraj puternic cand DPF-ul este infundat si ma aflu in perioada premergatoare declansarii regenerarii, etc! Numai neajunsuri pentru masina... si pentru ce???

@Alex - sorry, dar am interp. tendentios posturile de mai sus.

_________________
NOW: Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 120 CP + ; Mitsubishi Lancer Sedan - 2.0 DID - 10.2009 - 140 CP/330 NM
Ex: BMW 325 - 2004 - ///M pack - 192 CP
BMW 320 - 2000 - 150 CP
Fiat Stilo Coupe - 2002 - Sport pack - 1.8 16 V - 133 CP - giallo ginestro
BMW 316 - 1996 - ///M pack - 105 CP


Top
   
 Post subject: Re: Regenerari dese DPF
PostPosted: 28 Feb 2013, 20:25 
Offline
User avatar

Joined: 16 Aug 2011, 15:07
Posts: 526
Car: Stelvio
Location: constanta
Intrebari de novice:
Cum imi dau seama ca si-a facut regenerare ?
Am inteles ca regenerarea filtrului consta in mers pe o distanta de 50-60km cu masina la aprox 4.000 ture sau chiar mai sus. Sau vorbesc prostii ?

_________________
Alfa Romeo Stelvio 2.0 T Q4 280 HP
Ex: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20v 210 HP


Top
   
 Post subject: Re: Regenerari dese DPF
PostPosted: 28 Feb 2013, 20:32 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
dpf ul adauga ceva stres sistemului asta e clar ,dar de obicei fabricantul ia in calcul toate aceste lucruri .

cel putin asa era odata:

-water/oil cooled turbo
-after run water pump
-after run injector cooler

acum e posibil ca din cauza ca durata medie de utilizare a scazut foarte mult , sa i doara undeva ca la 400k iti pica tot la masina, care teoretic si a mancat traiul si malaiul.

but hey, that's evolution, if you didn't notice :D

@a159: DA :D

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 Post subject: Re: Regenerari dese DPF
PostPosted: 28 Feb 2013, 20:40 
Offline

Joined: 25 Jun 2012, 02:09
Posts: 46
Car: alfa romeo 159
A159 Quote:
Intrebari de novice:
Cum imi dau seama ca si-a facut regenerare ?
Eu am doua semnalmente pt a observa cand intra in regenerare:
1-Daca setezi sa vezi tot timpul pe ecran consumul instant (exista setare in care vezi tot timpul si consumul instant dar si pe cel mediu), in momentul cand DPF intra in regenerare, consumul instant o ia razna (adica vei vedea peste 20-25-30%);
2-Daca a intrat in regenerare si esti oprit la semafor de exemplu, vei vedea pe ceasul turbinei ca acul nu a cazut la zero, ci sta un picutz mai sus.
A159 Quote:
Am inteles ca regenerarea filtrului consta in mers pe o distanta de 50-60km cu masina la aprox 4.000 ture sau chiar mai sus. Sau vorbesc prostii ?
Nici eu nu stiam prea multe dar, aici pe forum, am invatat.
-Daca observi ca a intrat in regenerare, si daca ai posibilitatea, ar fi bine sa alegi un traseu relativ mai usor unde sa poti merge relativ liniar cu o turatie mai mare de 2k chiar si 3k pana cand observi ca se termina regenerarea (adica vezi consumul instant revenit in parametrii normali; regenerarea dureaza cateva minute.
-Daca esti in trafic, nu-ti bate capul, asta e...
-Evita sa opresti motorul atat timp cat dpf-ul este in regenerare.


Top
   
 Post subject: Re: Regenerari dese DPF
PostPosted: 28 Feb 2013, 20:58 
Offline

Joined: 05 Jun 2012, 23:42
Posts: 265
Car: 159 Bella
Eu mult timp am stat stresat din cauza masinii...Consum foarte mare 12-13% in oras in afara 8-9%, nu prea avea vlaga,relantiu instabil,etc
Primul pas: resoftare la Tibi + anulat EGR
Pasul 2: schimbat admisia(clapete swirl varza)+ senzor MAF(sau ceva de genu nu mai stiu denumirea exacta)
Pasul 3: Am trimis injectoarele la curatat
Pasul 4: Am curatat DPF-ul
De abia la pasul 4 am observat o imbunatatire reala la masina, porneste instant, nu mai da fum absolut deloc(evacuarea nu mai e murdara deloc), nu mai fluctueaza turatia la relantiu iar consumul imi arata 8% in oras si cam 6-7 afara.Probabil masina avea cate umpic din toate, dar DPF-ul a fost o imbunatatire majora.


Top
   
 Post subject: Re: Regenerari dese DPF
PostPosted: 28 Feb 2013, 21:05 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
@nicuvlad

da , odata ce ai scapat situatia de sub control si a inceput colmatarea admisiei,egr , totul este pierdut .asta e adevarul si motoarele astea chiar au nevoie de un sofer bun si de personal priceput in materie de service pentru a fi "as new"

de aceea o masina care a fost intretinuta de noua ca la carte si isi pastreaza performantele e foarte valoroasa, nu conteaza cati km a facut , important e pe mana cui.

e ca la doctor cand ajungi tarziu uneori zice sa tai de colo tai de colo poate mai tii animalu in viata.ce ti mai trebuie fiere, da o afara, masele? ia o placa , asta nu inseamna ca faci progrese :D vis a vis de scos dpf

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 49 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited