It is currently 30 Nov 2024, 10:38

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
PostPosted: 25 Oct 2009, 11:07 
Offline

Joined: 25 Oct 2009, 10:05
Posts: 4
Salut
Am o Alfa 147 facelift 1.9 JTDM 120 cp (dec 2006) si am avut 2 probleme:
1. Semnalul de bujie incandescenta aparea la fiecare pornire a motorului, nu si cand se atingea temperatura prestabilita. Semnalul nu ramanea pe display mai mult de 15 sec de la pornire. Cei de la Autoitalia mi-au spus ca vinovat era un releu.
2. Apare Martorul de motor + semnalul Motor Control System Failure. Tot cei de la Autoitalia mi-au spus ca nivelul uleiului e crescut si tb sa schimbe filtrul de ulei si uleiul. Asta au si facut dar a doua zi si martorul si semnalul au reaparut. Cand pornesc motorul martorul dispare pt 2 secunde, se aude un ticait sub capota, ca si cum ceva nu cupleaza si apoi reapare martorul. Masina merge infranata.
Aveti idee ce inseamna asta?
Multumesc


Top
   
PostPosted: 25 Oct 2009, 12:57 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
te duci la un tester, vii aici si postezi codurile de eroare citite la diagnoza si apoi ne dam si noi cu parerea.
....ca altfel vei avea pareri gresite si daca te iei dupa ele schimbi jumatate de motor.

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 25 Oct 2009, 17:02 
Offline

Joined: 25 Oct 2009, 10:05
Posts: 4
Asta voi face maine. Multumesc


Top
   
PostPosted: 25 Oct 2009, 21:06 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
1. nu are nici o legatura cu nici un releu, este comportamentul normal atunci cand una sau mai multe din bujiile incandescente nu-si mai fac treaba cum trebuie. Ca efect, vei avea ceva probleme la pornirile la rece, ca remediu se schimba bujiile.
2. din cunostintele mele, uleiul doar se consuma, nu se regenereaza! Mi se pare absurda explicatia celor de la AI, in plus, martorul motor nu este in nici un fel declansat de nivelul de ulei (care are mesaje de eroare specifice). Faptul ca masina merge infranata poate fi din faptul ca a intrat in modul de protectie (limp mode), care iti opreste functionarea turbinei (ceea ce face sa se tureze greu si sa nu mai treaca de o anumita turatie..). Aici din pacate nu te putem ajuta fara un tester, vezi ce eroare ai inregistrata.
Succes!

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2009, 23:52 
Offline

Joined: 25 Oct 2009, 10:05
Posts: 4
am aflat codul de eroare
P1206 - filtru particule
L-au regenerat si acum tb sa parcurg in jur de 100 de km pentru ca apoi sa vad daca mai apare eroarea.


Top
   
PostPosted: 20 Oct 2012, 10:44 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2012, 08:33
Posts: 8
Car: Alfa 156
Location: Pitesti
Ma puteti ajuta si pe mine va rog cu ceva sfaturi si idei , am o alfa 156, motor 1.9 diesel

Problema este ca uneori se aprinde acest bec martor (motor control system control failure / martor motor) in mers , sau imediat dupa ce pornesc motorul ramane aprins circa 2 pana la 5 minunte, in acest timp cred ca imi taie turbo , pt ca nu trage la fel masina.

Va rog spuneti-mi ca nu-i grav si / sau nu-i scumpa investitia, ca doar ce am adus-o din Italia si m-am indragostit de ea (dupa ce am avut diverse masine made in Germany care nu m-au satiffacut la fel de mult ca asta).

Precizez ca un amic mecanic de masini nemtesti mi-a sugerat sa-i bag Dura Lube pt injectoare , ca el crede ca pot fi injectoarele infundate si sa-i dau turatie pe asa-zisa autostrada.

Va rog daca se poate un raspuns urgent !


Top
   
PostPosted: 20 Oct 2012, 10:47 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2009, 21:18
Posts: 880
Car: KamiKaze 147
Location: Bucuresti
Nu sunt mecanic insa daca as fi in locul tau as verifica prima data MAP-ul. Senzorul care citeste presiune data de turbina. Din ce spui tu, iti intra in "Limp Mode" si cand face asta nici n-ar trebui sa te lase s-o turezi prea mult. Poate mai raspund ceva colegi mai avizati. Bafta!

_________________
(O=v=O) - 147 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 20 Oct 2012, 15:15 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Salutare, si bun venit pe forum!

Prima data iti recomand sa-i faci o diagnoza... nu te apuca sa pui fel si fel de chestii in ea dupa ureche, o poti strica mai rau.

Nu sunt eu mare priceput al diesel-urilor, insa posibil sa fie de la vreun senzor ceva cum a spus si colegul mai sus.
Mergi prima data la o diagnoza, eventual arunca un ochi pe topicul intalnirilor din pitesti si poate vorbesti cu cineva sa te ajute...

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 21 Oct 2012, 10:04 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2012, 08:33
Posts: 8
Car: Alfa 156
Location: Pitesti
Revin cu o informatie de ultim moment, m-am suparat foarte tare si am luat toate mufele la control, in sensul ca le-am curatat cu un spray pt echipamente elctronice si ghiciti ce s-a intamplat : DONE , acum nu mai am beculetu' cu pricina aprins .

Sper sa ramana asa pt cat mai mult timp ! la fel sper si pt Alfele voastre . ;)


Top
   
PostPosted: 13 Jan 2013, 18:21 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
Si 147-le sotiei avea aceeasi buba in ultimul timp: se aprindea martorul de motor si aparea Engine Control System Failure, apoi, dupa cateva zile, disparea, timp in care masina nu se manifesta intr-un mod deosebit. Se pare ca era o cauza simpla: pinii senzorului de temperatura nu faceau corect contactul. Dar a fost nevoie de doua vizite la service ca sa depisteze aceasta cauza.

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 12 Feb 2013, 10:22 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
Revin la postul de mai sus.
La 147, martorul respectiv s-a aprins la loc. Dupa o mega-verificare la AI Colentina, nimeni nu stie care e cauza. Pana la urma, mi-au spus ca e de vina calculatorul, care, la un moment dat, va trebui schimbat.
As vrea sa mai fac o incercare de a depista cauza aprinderii martorului mentionat. Unde (si cum) ma sfatuiti sa o fac?

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited