adrian.tanasa Quote:
Se remarca aceleasi manete ca la Giulietta.
madkat Quote:
banca de organe.
Giulietta, Mito, Panda...Marchionne trebuie sa multumeasca si inima (alfistii din toata lumea) dar si si creierul (contabilii). E bine ca masina asta exista si va fi pusa in vanzare. Bluesport-ul ( daca isi mai aduce cineva mainte de el) nici macar cu interior de Lupo nu se vede pe nicaieri !
firestarter Quote:
Vor fi doar detalii diferite care vor contribui probabil la schimbarea ambientului. Ma astept sa vedem o versiune mai spartana, mai potrivita celor care vor o masina de circuit si o versiune ceva mai urbana, cu bordul imbracat in alt material si cu un sistem multimedia. Ce sper sa nu existe pe varianta de serie este butucul pentru cheie in locul caruia ar fi bine sa fie un boton. Nu cred totusi ca va fi asa.
Dupa parerea mea, referinta ar trebui sa fie totusi Cayman, si nu Elise - desi dupa unele marturii, in teste exact masina englezeasca a fost surprinsa alaturi de 4C. Doua variante de interior atat de diferite precum spui tu iarasi nu prea se justica din punct de vedere economic pentru o masina produsa intr-o cadenta de 2500 unitati anual. Apoi, cred ca e cam tarziu in programul de dezvoltare pentru a se mai putea inlocui clasica cheie cu un buton pentru start si senzorul aferent care sa-ti citeasca cardul din buzunar. Daca nu a fost exclus din start datorita costurilor si/sau a greutatii unui astfel de sistem.
adriand78 Quote:
Cred ca avem cam multe asteptari.
Sper doar ca la Geneva sa nu existe chiar asa de multe dezamagiri
Pe de o parte este normal ca asteptarile sa fie multe. Mult trambitata reintoarcere a Alfei intre numele mari... Pe de alta parte, cum spuneam si mai sus, nici un alt constructor premium nu a mai dezvoltat un asemenea proiect, ca sa nu mai vorbim de cei generlisti !