L-am schimbat pana la urma . Mi-a luat ceva vreme, dar a iesit zic eu f bine. Imi e dor de zilele in care in sub 5 mins imi schimbam filtrul de aer (adica la 147 benzinar). Am facut pasii din DTE, si am facut un mic tutorial in Word dupa el, pe care o sa-l pun maine aici pe forum, poate-i mai ajuta si pe altii. Am intampinat totusi doua probleme:
1. Nu am putut desprinde cutia de relee de baterie. Am desfacut o piulita care solidariza cutia de relee cu un plastic ce urca in sus de la capacul filtrului si suportul acumulatorului dar nici vorba sa iasa cutia cu relee. In DTE se vorbea doar de piulita asta. La o inspectie mai atenta am mai gasit doua piulite mascate de doua capace de plastic cu filet, dar spatiul nu imi permitea sub nici o forma sa ajung la ele.
2. Nu am reusit sa scot firele din debitmetru. Am incercat sa apas in toate felurile posibile cu surubelnita pe siguranta din lateralul mufei dar nu a vrut si nu a vrut.
Problema 1 s-a rezolvat facand uz de multa forta musculara
, evident si de emotii sa nu cumva sa aud ceva plastic crapand pe acolo. Am mai tras si de ceva furtun de apa mai gros si flexibil, si pana la urma am scos capacul, si filtrul . Operatiunea inversa a decurs mai usor.
P.S. Oare cum au reusit sa inventeze colierele alea? Or fi organizat oare vreun concurs la care sa castige cea mai nepractica idee? Eu inteleg ca alea protejeaza de taierea furtunelor prin suprastrangere, dar totusi