Eu dl nesquick, cristianmiu , 1.6 eco... iti zic asa :
1. Depinde din ce puncte de vedere privesti. Daca esti tanar, vrei ceva putin diferit si iti place sunetul unui motor pe benzina, mirosul de benzina, drumurile serpuite si reprizele intre 3000-5000rpm , este fix ce trebuie . Cu toate ca pe mine acum nu ma mai da pe spate ca in primele luni cand imi cumparasem aceasta motorizare. Stii cum e... cu cat te inveti cu masina si o ai de mai mult timp, simti nevoia de mai mult.
2. consumul - 10-13% . Acum pe computerul de bord imi arata consum mediu fix 12% . Ma rog, merg cu masina dimineata cand e bara la bara, in timpul zilei, uneori cand am treaba... si seara cand ma intorc de la birou... deci iarasi bara la bara. Consum extraurban... depinde cum mergi... atat cat mergi ~90-100km/h , consuma ~6.5% . Ai sarit de aceasta viteza magica, te poti astepta intre 7-10%
3. Inmatricularea fiind euro3 , este undeva in jur de 1000 euro. Daca gasesti una euro4, te-ai scos, taxa va fi undeva aproape de jumatate. Atentie ca, euro4 sunt doar unele modele. Sa scrie in cartea de la nemti ca este e4.
4. Mai mult de o suspensie sau doar arcuri si un set de jante pe 17 nu prea vad ce ai putea sa-i faci... Eventual un eleron GTA look si sa terminat lista.
5.are senzor de minim, dar cand o sa se aprinda becul ala, tu deja ai f putin ulei. Recomandat e sa verifici uleiul periodic. Fiind un motor de turatie, daca mergi fara apa sau racirea nu se face corect si iti sare repetat de 100 grade sau ajungi cu ea la 120 grade... odata sau maxmi de 2x, deja asteapta-te sa consume mai mult ulei. Din fabrica consuma ~500ml intre schimburi.
Alte intrebari? Vezi ca mai ai in spate multe pagini. Daca nu te ajuta, incearca as te uiti si la intrebarile despre 156 si GT. Impart acceiasi platforma. Practic este cam acceiasi masina cu sasiu diferit si motorizari ceva mai potente.