It is currently 25 Nov 2024, 21:34

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1192 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 548 Next
Author Message
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 15 Jan 2013, 07:44 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
comanr Quote:
e treaba de o ora maxim,pe elevator dar cred ca merge si pe o groapa competenta. gandeste te ca la mine a trebuit sa dau si cardanul jos .
dai evacuarea partial , dai scutul termic si ajungi acolo .faza e ca trebuie ca cineva sa stea in masina sa tina contra.
da sincer nu cred ca are a face cu problema ta sa iti spun si de ce. cand fuge putin timoneria stanga dreapta fuge cu ambele cabluri. daca ai nevoie ca maneta sa se duca mai mult in drepta (sa presupunem) vezi ca ai un reglaj cu dinti marunti pe cablul de stanga-dreapta spre cutie. toate timoneriile capata jocul ala si merg asa.
eu le am strans cu ocazia schimbarii ambelor cabluri de comanda din cauza griparii unuia, altfel o lasam asa ca intrau toate vitezele.
deci,tot ansamblul este compus din doua piese de plastic:
una mare este prinsa de caroserie.
iar a doua care este suportul schimbatorului ceva mai mic care se prinde de piesa mare in cateva suruburi,aceste suruburi sunt slabe si cand imping dreapta de maneta se misca cu tot cu plastic 2-3mm pina tija de pe maneta atinge opritorul pentru mers inapoi.
de aceea nu mai intra in a 6-a si nimeresc undeva intre treptele 4si 6 sau numai 4,daca nu s-ar mai misca 2-3mm ar intra (zic eu).
dar o sa ma uit si la reglajele cablurilor.

o zi buna!

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 15 Jan 2013, 10:06 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
Distantele intre viteze nu sant asa mici.fa un test.
zi ne ce viteza ai cu a 5 a la 2000rpm si la 3000rpm ca sa te scapam de chin.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 15 Jan 2013, 10:36 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
comanr Quote:
Distantele intre viteze nu sant asa mici.fa un test.
zi ne ce viteza ai cu a 5 a la 2000rpm si la 3000rpm ca sa te scapam de chin.
tu te gandesti ca nu o are pe a 6-a?
sigur ca distantele nu sunt mici,intre 3 si 5 este destul de mare,intre 4 si 6 e putin mai mica ca are si mersul inapoi.
eu cred ca daca strang suruburile cei 2-3 mm sunt deajuns sa o ia pe a 6-a.
poate ma insel,o sa vad ce zice mecanicul si o sa fac un test la 2000 si 3000 rpm.

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 15 Jan 2013, 10:52 
Offline

Joined: 11 May 2009, 12:42
Posts: 1731
Location: Bucuresti
Nu poti intreba fostul proprietar daca a schimbat sau nu cutia? Daca a avut probleme cu treapta a 6-a? Odata ce a vandut masina, de ce nu ar spune ce problema a avut ...

_________________
Giulia Veloce TI
Ex: Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex: 159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP MUSTERICA


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 15 Jan 2013, 10:55 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
Are 5 trepte ca popa da sa vedem vitezele.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 15 Jan 2013, 15:53 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Eu cred ca e treaba din furca, cum a 6-a este langa marche arriere....

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 15 Jan 2013, 20:14 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
maine o sa merg la mecanic,astazi am scimbat furtunul dintre turbo si debitmetru era 70% ruptmplus ca debitmetrul era plin de ulei si praf,am curatat si senzorul de pe galerie si ala era plin de funingine.
dupa am facut o mica proba si la peste 3500 rpm sa aprins MCSF am pus testerul si asta este eroarea (mai aparea si inainte si dupa o zi doua disparea)

1: P0235 - Boost pressure sensor
Boost control solenoid or boost pressure sensor faulty
Motivul pentru aceasta eroare este ca ECU masinii a primit semnal foarte mare de la senzor. Eroarea nu este detectata acum, dar este stocata în memoria de erori. Sterge-ti codurile de eroare si verificati reaparitia erorii. Becul de avertizare in ceasurile de bord a fost activat de aceasta eroare.

am sterso dar sigur mai apare, nu intotdeauna chiar daca trec de 3500 rpm

acum care din ele este?

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 15 Jan 2013, 20:23 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
iti agata cumva geometria .
fa asa:

-curata valva aia de pe radiator cu wd40 , vezi ca are si un burete/filtru sa il cureti tot cu wd40
-unge tija care intra in actuatorul de la turbina cu niste vaselina termorezistenta si misc-o cu mana minim/maxim.

pana la urma ai facut test cu a 5 a?

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 15 Jan 2013, 20:59 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
comanr Quote:
iti agata cumva geometria .
fa asa:

-curata valva aia de pe radiator cu wd40 , vezi ca are si un burete/filtru sa il cureti tot cu wd40
-unge tija care intra in actuatorul de la turbina cu niste vaselina termorezistenta si misc-o cu mana minim/maxim.

pana la urma ai facut test cu a 5 a?
la mine valva este sub debitmetru si am dat cu spray doar pe mufa si buretele avea putin ulei si l-am presat cu o carpa.
am o alta valva de ford cred si o sa iau buretele de la ea.se desface aceasta valva mai mult decat partea cu buretele?

vaselina pentru temperatura unde gasesc?eu am ceva pe baza de cupru si speciala pentru rulmenti cu litiu.

nu am avut timp de test pt a 5-a ca ma apucat ora doua cu furtunul, a venit fetita de la scoala si nu am mai putut face nimic,(sunt divortat de 6 ani si fosta in octombrie mi-a plasato si a plecat in italia si sunt si mama si tata asa ca nu prea am timp)

dimineata o sa merg la mecanic poate se uita fara programare

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 15 Jan 2013, 21:00 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
e buna aia cu cupru.
se desface valva aia da las-o in pace ,baga i spray prin toate gaurile.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 16 Jan 2013, 13:18 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
asa arata debitmetrul si furtunul (furtunul era rupt cam 65-70%):

pentru treapa a 6-a miine dimineata ma programat mecanicul.


Attachments:
2013-01-15_11-02-07_188.jpg
2013-01-15_11-02-07_188.jpg [ 239.18 KiB | Viewed 2341 times ]

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit
Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 16 Jan 2013, 13:33 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
La cum arata debitmetrul, zici ca n-ar fi fost schimbat niciodata filtrul de aer.

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 16 Jan 2013, 13:54 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
madkat Quote:
Tie nu ti s-a fisurat furtunul de turbo. Chiar ma miram ca de la ala sa fie consum mare

Asta e cel de joasa presiune - si consumul mare era datorat aerului fals tras pe langa debitmetru. Jegul in parte e tot de acolo.
Debitmetrul ala saracu' mai e in parametri?
l-am spalat cu spray crc pentru componente electonice deocamdata debitmetrul cred ca functioneza trage mai bine nu scoate fum, se simte diferenta.
asa arata pe diagnoza dupa ce am schimbatfurtunul:



READING PARAMETERS:
Odometer: 0,0 km
Engine overrevs: 11
Max. engine speed time: 3610 ms
Max engine speed: 5840 rpm
Odometer at last programming: 0,0 km
Engine speed: 2102 rpm
Engine temperature: 88,2 °C
Fuel pressure regulator duty cycle: 23,38 %
High pressure regulator current: 988 mA
Desired intake air quantity: 399,1 mg/i
Intake air quantity: 399,1 mg/i
EGR duty cycle: 40,98 %
Baro pressure: 1025 mBar
Air temperature: 30,4 °C
Vehicle speed: 0,00 km/h
Battery voltage: 14,05645 V
Fuel temperature: 24,2 °C
Boost control solenoid valve opening: 63,34 %
Water temperature signal: 1,227 V
Inj. correction Cyl. 3: 0,15 mm³/i
Air temperature (Boost/Manifold): 54,1 °C
Inj. correction Cyl. 4: 0,27 mm³/i
Gas pedal position: 9,7478 %
Gas pedal position signal (Track 1): 1,276 V
Gas pedal position signal (Track 2): 0,640 V
Total fuel quantity: 5,80 mm³/i
Inj. correction Cyl. 1: -0,34 mm³/i
Inj. correction Cyl. 5: mm³/i
Inlet circ. throttle solenoid valve: 1,00 %
Desired fuel pressure: 566,6 bar
Fuel pressure: 564,8 bar
Desired boost pressure: 1044 mBar
Boost pressure: 1301 mBar
Boost pressure signal: 2,072 V
Inj. correction Cyl. 2: -0,05 mm³/i
Cooling fan PWM control: 0,00 %
A/C pressure: bar
Baro pressure signal: 4,052 V
Air temperature signal: 2,151 V
Air temperature signal (Boost/Manifold): 1,887 V
Air quantity signal: 2,737 V
Fuel temperature signal: 3,167 V
Injection time: 0,426 ms
Injection timing: 2,67 grade
Air control inhibition: Air control ON
A/C System: Yes
Boost pressure command/control: No
Cruise control resume button (RCL): Released
Cruise control dec. (-): Released
Cruise control incr. (+): Released
Cruise control status: Cruise control
Water in fuel filter: No
Synchronization status: Synchronized engine
Quadrinary: OFF
Trinary: OFF
Universal code: Not enabled
Fuel filter heater: OFF
Cruise control: Pressure on pipe
Engine start permission: Allowed
Glow plug heater module: OFF
A/C Request: OFF
Oil pressure: OK
Brake light switch: OFF
A/C compressor relay: OFF
Clutch pedal switch: OFF
Brake pedal switch: OFF
Fuel pump relay: ON
A/C unit fan: OFF
Cruise control switch: OFF
Gas pedal signal status:
Injector code Cyl. 1: A8IIFGAAA
Injector code Cyl. 2: A1IIFYAAA
Injector code Cyl. 3: AR1EAYAAA
Injector code Cyl. 4: 8HHID3AAA
Injector code Cyl. 5:


numai ca nu stiu sa-i interpretez

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 16 Jan 2013, 14:27 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Ca sa nu fac offtopic pe topicul cu sfaturi de achizitie, am citit bine? iti consuma 15-17l/100 in oras ?! Daca da, fii sigur ca nu-i de la furtun (decat daca cumva mergi fara el).

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 16 Jan 2013, 15:09 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
17l/100?! Doar daca scuipa motorina pe teava.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 16 Jan 2013, 18:09 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
am facut consumul din plin in plin la 100 km,prima data au fost 15 l si a doua 17 l,dar am mai lasat sa mearga motorul in gol sa se incalzeasca ca trepida rau la relanti,sa zic cam doua ore in total.deci cam media in jur de 15.
acum dupa ce am curatat debitmetrul si schimbat furtunul mersul motorului sa imbunatatit mult,mai are un mic tremurat dar mecanicul spune ca din cauza filtrului de motorina.
trebuia sa pun UFI si eu am pus CLEAN,am unul UFI acum dar ca merge mai bine nu-l mai schimb.
in mers cand schimbam vitezele mai ales treptele 1si 2 cand luam ridicam piciorul de pe acceleratie venea in nas, adica revenea brusc trepidatul motorului.
acum este bine.

o seara placuta!

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 16 Jan 2013, 18:24 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
FREEZER Quote:
La cum arata debitmetrul, zici ca n-ar fi fost schimbat niciodata filtrul de aer.

era foarte murdar,nu am vazut la nici o masina asa filtru murdar.la toate masinile pe care le-am avut nu am sarit de 7k cu filtrul de aer si motorina,la cat praf si calitatea motorinei (poate de la rafinarie pleaca ok dar la pompa nu stii ce pui.
prima mea masina a fost OLCIT IN 95 si un sofer batran mi-a spus : daca vrei sa nu ai probleme cu motorul ai grija sa schimbi cat mai des uleiul si filtrele.
asa am facut si dupa 100k olcitul mergea ca la 20k,unii la 40-50k schimbau axele cu came eu nu m-am atins de ele si l-am vandut la 110k.
in nord nu este praful de la noi,fiind marinar am fost in majoritatea tarilor din nord,10-15k in nord este echivalentul a 6-7k la noi.

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 17 Jan 2013, 01:55 
Offline

Joined: 28 Apr 2009, 16:26
Posts: 122
Car: Alfa 156 v6 Busso
Location: Bucuresti
salut, problema cu termostat cred ca apare si la mine, si nu sare de 70-80 grade....dar nu se apropie nici moart acul ala de 90, incep sa-mi fac griji ca am mers cu masina vreo ora ... si nu a sarit de 70-80 grade si chiar am mers tare ... din cate stiu eu termostatul a fost schimbat anul trecut dar nu stiu ce sa mai cred...vreun sfat ?

_________________
Alfa Romeo 147 coupe 1,9jtd 8v - 2002
ex: Alfa Romeo 147 1,9jtd 8v - 2002
ex: BMW e36 328sedan (M54B22) dublu vanos
ex: VW PoLo SDi
ex: Alfa Romeo 156 facelift 1,9jtd 8v - 2004
ex: SAAB 9-5 Aero
ex: Nissan Almera 1.5
ex: BMW e46 320ci
ex: Alfa Romeo 156 SW 1,9jtd 8v - 2001


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 17 Jan 2013, 02:08 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
catvisimo Quote:
salut, problema cu termostat cred ca apare si la mine, si nu sare de 70-80 grade....dar nu se apropie nici moart acul ala de 90, incep sa-mi fac griji ca am mers cu masina vreo ora ... si nu a sarit de 70-80 grade si chiar am mers tare ... din cate stiu eu termostatul a fost schimbat anul trecut dar nu stiu ce sa mai cred...vreun sfat ?

normal termostatul deschide la 88 grade,la 60-70 pune mana pe radiator si daca este cald inseamna ca termostatul deschide mai devreme sau poate senzorul de temperatura nu citeste corect.
la mine si acum daca dau caldura in masina la 27 grade si ventilatia la maxim nu ajunge la 90

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 17 Jan 2013, 12:34 
Offline

Joined: 28 Apr 2009, 16:26
Posts: 122
Car: Alfa 156 v6 Busso
Location: Bucuresti
ok, multumesc de sfat, o sa pun mana pe radiator sa vad, poate-i senzorul defect...oare imi apare pe tester ?

_________________
Alfa Romeo 147 coupe 1,9jtd 8v - 2002
ex: Alfa Romeo 147 1,9jtd 8v - 2002
ex: BMW e36 328sedan (M54B22) dublu vanos
ex: VW PoLo SDi
ex: Alfa Romeo 156 facelift 1,9jtd 8v - 2004
ex: SAAB 9-5 Aero
ex: Nissan Almera 1.5
ex: BMW e46 320ci
ex: Alfa Romeo 156 SW 1,9jtd 8v - 2001


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 17 Jan 2013, 17:36 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
catvisimo Quote:
ok, multumesc de sfat, o sa pun mana pe radiator sa vad, poate-i senzorul defect...oare imi apare pe tester ?

ar fi bine sa fie numai sonda ca este ieftina 30-40 lei in functie de producator.
nu cred ca da eroare pe tester (poate daca citeste 120 grade),doar da temperatura citita.

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 21 Jan 2013, 19:10 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
salut,

noutati:
-dupa schimbarea furtunului si curatarea debitmetrului consumul a scazut la 9-10 l/100,in conditiile in care la fiecare 50m este trecere de pietoni,gropi sau semafoare.
-am strans suruburile de la maneta de viteze,nici o schimbare cu treapta a 6-a nu o ia,mecanicul nu a vrut sa se bage la reglat (ce naiba se intampla cu mecanicii?ca un vecin mi-a recomandat un mecanic bun, zice el,l-am sunat si m-a intrebat ce masina am cand a auzit de alfa a spus :aaaa..alfa si mercedes nu repar )
-intra a 6-a doar cu inelul de pe schimbator ridicat si impins putin in dreapta.o sa las asa pana la vara si o sa merg la reprezentanta ca acum bugetul este aproape " 0"
-referitor la eroarea Side airbag (passenger)
The ECU detected a short to Ground or Battery + in the Side Airbag Squib circuit(s) as indicated by the cod, se refera la cel din bord?
sau si la cel din scaun si lateral(cortina)?

o seara placuta!

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 21 Jan 2013, 23:46 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
in treapa 5 la 3000 rpm in jur de 140 km/h
in mers am probat a 6-a,schimbatorul trebuie impins dreapta cativa mm cu inelul ridicat,dupa ce intra in viteza si las jos inelul baza lui ramane in stanga opritorului nu trece in partea marche-arriere-rului.
eu cred ca putin joc al schimbatorului si ceva dereglari la cabluri poate duce la dereglarea schimbatorului.
era sa uit cand am dat bateria jos sa schimb furtunul dintre debitmetru si turbo am vazut la cablul care se prinde deasupra cutiei (cred ca furca se numeste)pe portiunea de reglare piulita care se strange contra era desfacuta cam 10 filete,am stans-o putin fara sa ating alceva.
nu stiu daca asta este cauza ca parea desfacuta de mult timp.
pe moment nu o sa folosesc a 6-a pana nu o sa o duc la meserias.

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 22 Jan 2013, 11:41 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
madkat Quote:
pai 3000rpm la 140 are jtd-ul in cazul cutiei cu 5 trepte in a 5-a.

deci tu ai dat "a-6-a" in mers?
da sigur ca in mers, dar cu atentie ca daca imping prea mult ating marche-arriere-rul si caraie sau treapta 4,dupa ce intra in a 6-a turatia scade cu 800-1000 rpm.

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
 Post subject: Re: Alfa Romeo GT
PostPosted: 23 Jan 2013, 23:41 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
salut,
ieri cred ca am rezolvat (nu stiu pentru cat timp)cu airbagul,am schimbat tampoanele de la toba si ca tot era frumos afara am miscat de toate mufele de la airbag si cand am pus contactul eroarea a disparut,o sa pun laptop-ul sa o sterg si din memorie.
am incerca sa-i mai dau treapta 6 dar am nimerit a 4-a si normal sa aprins MCSF vechea eroare:Boost control solenoid or boost pressure sensor faulty.dupa ce am curatat electrovalva pierburg nu sa mai aprins pana ieri.
am observa ca dupa ce se aprinde eroarea nu ma mai lasa sa o accelerez mult parca este moarta.
astazi sa stins de la sine masina zboara,cand am nimerit a 4-a turatia a crescut la 4000rpm si sa aprins MCSF,daca schimb la 4200 nu se aprinde.altadata daca schimbam din treapta 2 in 3 la 2800 se aprindea.sunt zile in care la acelasi sil de condus nu se aprine.
nu stiu ce sa-i mai fac la vara o sa schimb si valva pierburg si ce o mai trebui :(

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1192 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 548 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited