Faza scurta nu are senzor deci nu ai nevoie de "anulator de eroare", eu unul ti-as recomanda sa nu-ti montezi "xenoane", toate farurile "de fabrica" xenon au incorporat sistem de auto-leveling si calitatea este diferita. Atentie ca absolut nici un producator (Hella, Bosch, Philips etc.) nu produc kituri aftermarket, deci tot ce vezi pe piata sunt chinezarii. Daca vrei ceva "cool" monteaza-ti 2 becuri halogen Phillips Blue-Vision, arata destul de bine. Ah ... toate kiturile xenon after montate sunt "ilegale" ... ca regula generala la aproape orice piesa ce o montezi pe masina aceasta trebuie sa aiba autorizatie RAR ... just saying. Nu vreau sa intru in polemica cu nimeni legat de "xenoane" ... e optiunea fiecaruia.
Un alt aspect misto la faruri este look-ul GTA in care se vopseste o rama din plastic din interiorul farului cu negru mat.
http://www.scribd.com/doc/48734186/Alfa ... sion-Guide
Cat despre toba finala, incearca sa cauti un atelier specializat pe evacuari, fiecare oras trebuia sa aiba asa ceva. Ei au aparate de sudat MIG, ce trebuie adaptat la evacuarea aftermarket e sistemul de prindere, nu e foarte complicat. Incearca sa nu pui o toba zgomotoasa, admisia motorul suna destul de bine in ture
. Ce am observat la evacuari ca un "tip" oval care e la nivel cu bara spate si "drept" pe masina arata cel mai bine.
Si de restul banilor ... mai bine fa un schimb de ulei, filtre, daca trebuie distributie (la fiecare ~55.000km), un polish. Si tine toate facturile intr-un dosar, plic, punga, o masina bine intretinute si cu istoric se vinde mai bine decat o masina "tunata" si plina de jucarii
.
Sa aveti grija unul de altul si fara accidente
Sa nu uit, ca sfat la fiecare nou posesor de Alfa 147 TwinSpark .... ATENTIE MARE LA ULEI!!! Masina nu are senzor de minim de ulei si are un obicei sa manance ulei, e normal sa manance si 1l la 5000km, verifica odata la maxim 2 saptamani si inainte de un drum lung. (
http://www.alfaworkshop.co.uk/Check_your_oil.shtml)