It is currently 24 Nov 2024, 13:31

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1029 posts ]  Go to page Previous 125 26 27 28 2942 Next
Author Message
PostPosted: 06 Jan 2013, 23:36 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2013, 02:44
Posts: 34
Location: Timisoara
Flor1n Quote:
La care se adauga 300lei manopera, 800-900lei variatorul daca necesita schimbat sau 100lei reconditionat. Dar nu te speria, daca masina este in mintile ei, cam asta este tot ce ii trebuie si vei sta linistit mult timp dupa. Fereste-te de chilipiruri si cumpara-ti o masina care stii sigur ca a fost ingrijita, chiar daca pretul pare mare, poate fi pretul corect. Bafta
Ms :).
In legatura cu variatorul, are vreun punct stabilit cand trebuie schimbat? (ca si distributia de ex, la 40000 km sau 2 ani)
Sau cand cedeaza, cum imi dau seama ca a cedat, din cate a mai citit, ceva simptome ar fi la putere scazuta si consum umpic marit...


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2013, 23:37 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
in carte scrie ca se schimba odata cu distributia, dar costul unui variator este destul de mare si de regula nu cedeaza asa repede. Deci poti merge cam 80k cu un variator nou ;)

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2013, 23:45 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2013, 02:44
Posts: 34
Location: Timisoara
Am inteles, si mai era ceva cu o pompa de apa, si aia necesita schimbata odata cu distributia?


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2013, 23:48 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
la fel, depinde ce pompa pui... de preferat sa o schimbi odata cu distributia. Daca pui pompa de apa hepu posibil sa fie mai durabila. De preferat sa verifici cand schimbi distrubtia si pompa de apa daca are joc and stuff.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2013, 23:54 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2013, 02:44
Posts: 34
Location: Timisoara
Mersi de raspunsuri :) Daca mai dau peste ceva obstacole mai intreb, intre timp sa aveti o seara buna!


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2013, 09:48 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6691
Location: Brasov... oarecum.
Eu recomand schimbul pompei de apa odata cu distributia. Eu am folosit pana acum piese de origine Alfa Romeo pentru aceste operatiuni. Nici o problema inca.
Din punctul meu de vedere pompa de apa este o piesa esentiala in bunul mers si siguranta masinii si de aceea consider ca trebuie schimbata.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2013, 09:54 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
De acord cu tine! Si eu la fel am facut de fiecare data. Insa, eu nu prea l-am inteles pe om... vrea o alfa, de dragul ca poate scrie alfa pe ea... si incearca sa faca fel si fel de compromisuri... gen sa schimbe cureaua mai tarziu, sa schimbe role mai tarziu etc.

Ca si idee... un 1.8 sau 2.0 ts consuma 14-15% in bucuresti si 7-9% extraurban. Adica macar sa stie la ce se baga :)

Pe scurt, pretul pieselor pentru buna functionare a motorului mi se pare destul de mic in comparatie cu cat combustibil bagi in decursul a doi ani sau 40k km.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2013, 13:41 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2013, 02:44
Posts: 34
Location: Timisoara
M-am tot uitat pe diferite site-uri de vanzari piese auto ( ma uit orientativ sa stiu la ce sa ma astept cand voi avea masina), si nu prea inteleg ce contin acele seturi de distributie. Am inteles ca, cureaua Contitech e cea mai recomandata, despre role si pompa de apa nu prea stiu. Deci, scria set distributie Contitech (~550 RON), la ce sa ma astept sa contina ? Sau e mai recomandat sa le iau pe bucati si fiecare cu firma pe care mi-o recomandati?
Ms!


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2013, 13:46 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
- rola fixa
- rola intinzatoare
- curea de distributie

Ca si curea, eu recomand gates powergrip :) dupa 15k km, cureaua se prezenta ca noua.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2013, 13:49 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2013, 02:44
Posts: 34
Location: Timisoara
Rola fixa este rola de ghidare/conducere?
Si pompa de apa ce firma ar fi decenta?


Top
   
PostPosted: 09 Jan 2013, 14:30 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2013, 02:44
Posts: 34
Location: Timisoara
Ace Quote:
Rola fixa este rola de ghidare/conducere?
Si pompa de apa ce firma ar fi decenta?
Am gasit raspunsurile, pt prima da iar a 2-a am inteles ca Hepu ar fi destul de ok.
Inca studiez partea cu bratele la cat ar ajunge sa coste daca trebuie schimbate, dar nu prea am gasit ceva concret, sau cel putin nu am fost in stare sa-mi dau eu seama :?.


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2013, 15:41 
Offline
User avatar

Joined: 05 Aug 2009, 09:43
Posts: 244
Car: Civic 5D
Location: Turda
Ace Quote:
Am gasit raspunsurile, pt prima da iar a 2-a am inteles ca Hepu ar fi destul de ok.
Inca studiez partea cu bratele la cat ar ajunge sa coste daca trebuie schimbate, dar nu prea am gasit ceva concret, sau cel putin nu am fost in stare sa-mi dau eu seama :?.
Brate, marca buna, pe undeva la 470-500 de RON bucata, brat inferior si 250-280 RON pentru brat superior. La superioare nu prea pica pivotul deci poti scapa mai ieftin inlocuind bucsile, marca buna pe undeva la 50 de RON bucata, 2 bucati pe brat. Asta numai in cazul in care pivotul e in regula. Si la inferioare exista kit de bucsi si persoane care refac pivoti, dar eu unul nu as recomanda. Nu prea imi plac improvizatiile. A picat, inlocuit cu piesa noua si gata. La mine bratele TRW, nici nu scartaiau dupa 40 000 de km. Acum depinde si cum te comporti cu masina, sau pe ce drumuri circuli.

Numai bine

_________________
Honda Civic 5D 2008 Executive 1.8 i-VTEC
E90 320d tractor (masina de naveta zilnica)
Ex: V6 Q-S
Ex: Alfa 2.0 TS selespeed : Mona


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2013, 16:16 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6691
Location: Brasov... oarecum.
Pai tocmai, ca pivotii cad si atunci degeaba schimbi bucsa.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 14 Jan 2013, 22:30 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2013, 02:44
Posts: 34
Location: Timisoara
danutmesther Quote:
Ace Quote:
Am gasit raspunsurile, pt prima da iar a 2-a am inteles ca Hepu ar fi destul de ok.
Inca studiez partea cu bratele la cat ar ajunge sa coste daca trebuie schimbate, dar nu prea am gasit ceva concret, sau cel putin nu am fost in stare sa-mi dau eu seama :?.
Brate, marca buna, pe undeva la 470-500 de RON bucata, brat inferior si 250-280 RON pentru brat superior. La superioare nu prea pica pivotul deci poti scapa mai ieftin inlocuind bucsile, marca buna pe undeva la 50 de RON bucata, 2 bucati pe brat. Asta numai in cazul in care pivotul e in regula. Si la inferioare exista kit de bucsi si persoane care refac pivoti, dar eu unul nu as recomanda. Nu prea imi plac improvizatiile. A picat, inlocuit cu piesa noua si gata. La mine bratele TRW, nici nu scartaiau dupa 40 000 de km. Acum depinde si cum te comporti cu masina, sau pe ce drumuri circuli.

Numai bine
Deci in concluzie o reconstructie a bratelor m-ar ajunge in jur de 1500 ron fara manopera? Imi cer scuze daca vorbesc aberati, sunt initiat in chestia asta.


Top
   
PostPosted: 15 Jan 2013, 17:49 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6691
Location: Brasov... oarecum.
Daca prin reconstructie intelegi inlocuire, da, cam pe acolo ajunge pretul. Mai ieftin sau mai scump in functie de marca aleasa.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 21 Jan 2013, 15:23 
Offline

Joined: 04 Mar 2012, 20:21
Posts: 5
Car: Ford Mondeo 2.0 tdci
Salutare! Sunt de mai mult timp membru pe acest forum. Am intentionat de mai multe ori sa-mi iau o Alfa Romeo 156, dar am ezitat de fiecare data din cauza vorbelor care se spun despre fiabilitatea acestei masini, desi am 2 colegi la munca unul cu 1.9 JTD de 105cp si unul 2.0TS de 155 cp si la ce probleme au avut cu ele, tind sa-i contrazica pe carcotasi. :)
Avand la activ pana acum un nr. de 9 masini detinute, diverse marci ( dacia 1310, renault symbol 1.4,nissan primera p12 1.6, fiat stilo 1.6,volvo v40 1.6, nissan almera 1.5, rover 45 2.0 v6 150cp, ford mondeo 2.0 tdci 131cp si in prezent rover 75 1.8 120cp) pot spune ca toate's fiare si la fiecare exista diverse probleme, unele mai costisitoare iar altele mai putin costisitoare.
In concluzie, din punctul meu de vedere, orice persoana cand isi achizitioneaza o masina trebuie sa aleaga ceva ce-i place, in care sa se simta bine cand o conduce, s-o aleaga din pasiune. Defectiunile toate se remediaza in timp, iar costurile de reparatii se uita atunci cand conduci de placere.
Asa ca acum m-am pus si eu pe cautat o Alfa Romeo 156 de preferabil un 2.0 benzina TS sau JTS , eventual si cu SELESPEED (asta din comoditate :) ). Tind spre JTS ca se pare ca are facelift-ul la interior care-mi place destul de mult.
Nu spun ca Rover-ul 75 cel detin momentan nu-mi este pe plac, doar ca-i lipsesc ceva caluti. Daca era motorul de 2.0 V6 150CP era altceva ( alta nunta cu alti muzicanti sub capota).
Scuzati-mi pledoaria poate plictisitoare, dar asa gandesc eu.
A mai zis cineva pe-aici: Masina o alegi cu inima, cu sufletul, restul e CAN-CAN.


Top
   
PostPosted: 21 Jan 2013, 15:28 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4322
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Sunt doua foarte frumoase la sectiunea publicitate :D

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 21 Jan 2013, 16:26 
Offline

Joined: 04 Mar 2012, 20:21
Posts: 5
Car: Ford Mondeo 2.0 tdci
tomi_alfa Quote:
Sunt doua foarte frumoase la sectiunea publicitate :D
Le-am vazut, dar eu am gasit-o p-asta: http://mercador.ro/oferta/alfa-romeo-15 ... d0b95;r:;s" onclick="window.open(this.href);return false;:

Sincer caut sa combin roverul. Cash nu prea am. :)


Top
   
PostPosted: 21 Jan 2013, 16:36 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4322
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
bacy Quote:
Le-am vazut, dar eu am gasit-o p-asta: http://mercador.ro/oferta/alfa-romeo-15 ... d0b95;r:;s" onclick="window.open(this.href);return false;:

Sincer caut sa combin roverul. Cash nu prea am. :)
Ca parere, nu ti-as sugera sa iei selespeed. N-ai batai de cap cu calibrari/decalibrari, nu mai vrea sa intre intr-o anumita viteza etc., dar oricum, hotararea iti apartine.
Ca idee, uite doua topic-uri viewtopic.php?f=21&t=13543&p=223489&hil ... ed#p223489" onclick="window.open(this.href);return false; , viewtopic.php?f=17&t=19313&hilit=selespeed" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 21 Jan 2013, 17:13 
Offline

Joined: 04 Mar 2012, 20:21
Posts: 5
Car: Ford Mondeo 2.0 tdci
tomi_alfa Quote:
bacy Quote:
Le-am vazut, dar eu am gasit-o p-asta: http://mercador.ro/oferta/alfa-romeo-15 ... d0b95;r:;s" onclick="window.open(this.href);return false;:

Sincer caut sa combin roverul. Cash nu prea am. :)
Ca parere, nu ti-as sugera sa iei selespeed. N-ai batai de cap cu calibrari/decalibrari, nu mai vrea sa intre intr-o anumita viteza etc., dar oricum, hotararea iti apartine.
Ca idee, uite doua topic-uri viewtopic.php?f=21&t=13543&p=223489&hil ... ed#p223489" onclick="window.open(this.href);return false; , viewtopic.php?f=17&t=19313&hilit=selespeed" onclick="window.open(this.href);return false;
Am mai citit despre SELESPEED pe forum, dar m-am gandit ca astea sunt probleme specifice la TS si ma gandeam ca la JTS au fost rezolvate deja. Daca e la fel se pare ca intr-adevar nu e o idee buna sa-mi caut SELESPEED. :(
Si daca mai pun in balanta si parerile baietilor de aici despre TS si JTS, cred ca TS e mai solid ca motor.
O intrebare am: facelift-ul interior se gaseste si pe echiparea de AR 156TS, sau a aparut odata cu JTS-ul?


Top
   
PostPosted: 21 Jan 2013, 17:13 
Offline

Joined: 04 Mar 2012, 20:21
Posts: 5
Car: Ford Mondeo 2.0 tdci
tomi_alfa Quote:
bacy Quote:
Le-am vazut, dar eu am gasit-o p-asta: http://mercador.ro/oferta/alfa-romeo-15 ... d0b95;r:;s" onclick="window.open(this.href);return false;:

Sincer caut sa combin roverul. Cash nu prea am. :)
Ca parere, nu ti-as sugera sa iei selespeed. N-ai batai de cap cu calibrari/decalibrari, nu mai vrea sa intre intr-o anumita viteza etc., dar oricum, hotararea iti apartine.
Ca idee, uite doua topic-uri viewtopic.php?f=21&t=13543&p=223489&hil ... ed#p223489" onclick="window.open(this.href);return false; , viewtopic.php?f=17&t=19313&hilit=selespeed" onclick="window.open(this.href);return false;
Am mai citit despre SELESPEED pe forum, dar m-am gandit ca astea sunt probleme specifice la TS si ma gandeam ca la JTS au fost rezolvate deja. Daca e la fel se pare ca intr-adevar nu e o idee buna sa-mi caut SELESPEED. :(
Si daca mai pun in balanta si parerile baietilor de aici despre TS si JTS, cred ca TS e mai solid ca motor, sau mai bine zis ajuns la maturitate.


Top
   
PostPosted: 21 Mar 2013, 16:14 
Offline

Joined: 18 May 2011, 15:36
Posts: 2
Car: SLK 200 Kompressor
Salutare baieti!

Sunt nou pe forum, dar as vrea o Alfa Romeo. Problema e ca nu am bani sa dau pe ea ci doar la schimb, asa ca am gasit urmatoarea masina: http://www.autovit.ro/alfa-romeo-156-C28418643.html" onclick="window.open(this.href);return false; si
am vorbit cu proprietarul (dealer sau cum vreti voi sa-i spuneti) si accepta masina mea aveo 1.4 la schimb. Daca cumva stiti pe cineva care ar face schimb aveo cu alfa sunt intersat ;) In fine, detalii despre alfa: nu se stie taman precis ce e cu ea, nici daca e 2.0 JTS sau 2.0 TS (eu as vrea 2.0 JTS), nici istoricul nu e clar, doar ca la 115.000 km a fost adusa din germania si plimbata de un singur proprietar care a adus-o la ei. Actualul detinator, sa-i spunem vanzator, spune ca masina e in stare foarte buna, dar eu vad in poze ca bara din spate nu e la locul ei adica pare lovita si facuta din bucati. As vrea, daca nu va e cu suparare sa ma ajutati in aceasta privinta sa ma pot lamuri ce si cum e cu masina, n-as vrea sa fac schimbul si sa ma trezesc ca nu o pot folosi. Am observat ca va feriti de cutiile automate, faza e ca mie chiar asta imi place si as vrea sa stiu ce sa verific, atat cat se poate, la o astfel de cutie. Apropos, daca cer VIN-ul ajuta la ceva? Putem face o decodificare a lui? Aflam ceva detalii sau ma obosesc degeaba?
Evident, orice detaliu in plus ajuta, deocamdata va cer voua sfatul si apoi merg mai departe asa ca va rog sa ma ajutati in a alege cat mai in cunostinta de cauza.

Va multumesc,
morpheus


Top
   
PostPosted: 21 Mar 2013, 23:31 
Offline
User avatar

Joined: 16 Mar 2009, 13:53
Posts: 1203
Car: Spider 916
Location: Valcea/Bucuresti
Salut, motorul e 2.0 JTS.
Are 165 CP nu 180 cum scrie in anunt, e Euro 3 nu 4, si acel cd-player nu citeste mp3.


Top
   
PostPosted: 22 Mar 2013, 10:10 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1987
Location: Bucuresti
Daca-i JTS e euro 4.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 22 Mar 2013, 10:17 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7902
Car: Vespa
Location: Bucuresti
dcmilitaru Quote:
Daca-i JTS e euro 4.
Si viceversa


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1029 posts ]  Go to page Previous 125 26 27 28 2942 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited