salut!
da aveti mare dreptate,cand am cumparat alfa 145 nu am verificat nimic amanuntit,o tura cu ea, motorul mergea bine,masina era adusa din italia mi sa parut ok.era in februarie frig ce am zis "o iau" si am luat-o rau.fiind frig probabil bratele nu bateau,nu se inchidea din cheie propietarul spunea ca trebuia schimbata bateria din cheie dupa cateva zile am constatat ca ii lipsea alarma am gasit doar mufele,in bord avea becul de la airbag aprins a spus ca asa sunt alfele mai dau erori,am descoperit ca avea scaunele schimbate cu unele fara airbag.ma rog plus cateva maruntisuri in scimb motorul mergea si merge foarte bine.am inceput sa schimb distributie,toate rolele,pompa apa, bielete antiruliu,tamponul superior de la motortermostat,dupa 2000 a picat ambreiajul scimbat tot khitul.eu aveam masina un audi 100 diesel 2000 in 5 pistone,care i-mi mancase zilele am schimbat 3 motoare pe care dadusem 1500 euro doua icingeau iar al 3-lea baga ulei in apa nu invers apa in ulei si l-am vandut cu 15 miloane dupa ce am cumparat alfa 145 la care motorul merge impecabil si de care m-am atasat foarte mult.cred ca am fost offtopic putin.ce vroiam sa spun datorita voua de aici am cautat alfa gt ca mi sa pus pata,am sunat am negociat si in final cred ca o alfa gt o sa ramana aici in club.am discutat cu jordinho care este membru alfaclub el nu este in tara deocamdata dar am vazut masina in fuga,are parti revopsite din cauza unor zgarieri spune el, miercuri o sa merg cu cineva(un vecin samsar)si in functie de ce gasesc la masina bineanteles si pret,hotarasc daca o cumpar sau nu.sper sa nu fac o mare prostie ca ma dau cu capul de pereti
.o sa va tin la curent.multumesc mult pentru sfaturi si scuze daca v-am plictisit.