ALXege Quote:
Mai departe, nu mi-ai raspuns de ce in viziunea ta n-ar putea avea mai mult de 260cp, o faci sa sune ca si cum ar fi o limitare a tractiunii integrale..
Tupac Quote:
La multe masini puterea poate fi crescuta destul de mult prin tot felul de artificii, dar totusi, in realitate, nu vedem acest lucru din diferite ratiuni: fiabilitate, strategii marketing, pozitionare in piata/clasa, etc.
Pai au STI-ul si Evo 300CP si tu crezi ca va pune Alfa o Giulietta langa acestea 2? Nu cred. Ar putea pune o versiune de 250-260CP langa S3 si R20, asta ar suna mai bine ca si pozitionare in piata. Adica ma gandesc ca lumea poate ar cumpara o astfel de Alfa in detrimentul unui Golf, dar mai sus in liga nu stiu daca ar alege-o in detrimentul unui Evo (sau CLS, X5, sau G AMG sau ce iti mai trece tie prin cap..) ...
Inteleg deci ca inca ai nelamuriri? Sa incercam sa le risipim: care ar fi dupa tine varianta cea mai buna pentru vanzarile unei Giuliette 4x4 :
- una de 260 CP care se poate lua la tranta (teoretic) cu un S3, R 20 (cu costuri comparative)
- una de 300 CP care se poate lua la tranta (teoretic) cu un Evo, STI (cu costuri comparative)
?
Rationamentul meu este simplu: as vedea Giulietta ca avand sanse sa se vanda in fata unui Golf R20 sau S3, dar nu in fata unui Evo sau STI. Degeaba are Alfa traditie in spate pentru ca in ultimul timp aceasta lipseste cu desavarsire in aceasta liga. Iar cea a STI/Evo-ului este unanim recunoscuta si apreciata, ba mai mult, chiar imbunatatita de la an la an.
Nu m-am gandit ca S3-ul e generatie an x, m-am gandit ca anul asta s-a fabricat (nu stiu daca se mai face si acum).