It is currently 01 Dec 2024, 02:05

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 115 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next
Author Message
PostPosted: 29 Sep 2010, 19:36 
Offline
User avatar

Joined: 20 Apr 2010, 14:54
Posts: 1465
Car: Alfa Romeo Brera
Location: Bucuresti
Si cescutza mea sufera de aceeasi problema : pedala tare ! Pana sa o remapez pedala era tare si tinea sus ,dar nu patina deloc ,era in mintile lui ambreiajul din orice alt p.d.v .Dupa ce am remapat-o a inceput sa patineze .Sa inteleg ca e pe duca si daca schimb ambreiajul la fel voi avea pedala tare ? specific : 1.9jtd 8V .
Si inca o intrebare ,rulmentul de presiune este hidraulic sau nu la modelul meu ?

_________________
-Alfa Romeo Brera-
EX: Ducati Monster
EX: Alfa Romeo 159 TI 2.4 Nero'Etna
EX: Alfa Romeo 159 my09 2.0JTDm TI
EX: Renault Twingo 1.2
EX: Fiat Barchetta 1.8
EX: Alfa Romeo 159 my08 1.9JTDm
EX: Alfa Romeo 147 1.9JTD 140cp(soft Tibi)
Ex: Skoda Fabia 1.2 54cp


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2010, 04:38 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Rulment hidraulic ? Cum vine ala ?
Si nu mai pune intrebari la care poti gasi raspunsul foarte usor cautand. Nu, daca schimbi ambreiajul, iar cel ce executa operatiunea stie ce face, nu va ma fi pedala tare. Asta e gratuita, de acuma intrebarile de genul asta te costa warn 30% si nici alt raspuns nu primesti.


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2010, 05:43 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
Am schimbat ambreiajul acum doi ani iar pedala s-a întărit după aproximativ 4000 km. Tind să cred că problema este din circuitul de comandă hidraulic/timonerie.
La 1.9 jtd este rulment de presiune simplu şi piston hidraulic de comandă separat, nu este rulmentul cu partea hidraulică pe el ca la benzinare.

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2010, 10:54 
Offline
User avatar

Joined: 20 Apr 2010, 14:54
Posts: 1465
Car: Alfa Romeo Brera
Location: Bucuresti
Alexandrus Quote:
Rulment hidraulic ? Cum vine ala ?
Si nu mai pune intrebari la care poti gasi raspunsul foarte usor cautand. Nu, daca schimbi ambreiajul, iar cel ce executa operatiunea stie ce face, nu va ma fi pedala tare. Asta e gratuita, de acuma intrebarile de genul asta te costa warn 30% si nici alt raspuns nu primesti.

Am vorbit cu Dima si mi-a spus ca la 147 1.9jtd sunt doua tipuri de rulmenti,unul mecanic si unul hidraulic.Dupa ce am vorbit si cu Catalin am aflat ca modelele din 2001 au rulmentul hidraulic[adica cel foarte scump,sare de 500ron] .Iti dai seama dupa locul unde se face compresia,in cutie sau inafara acesteia.
Ambreiajul nu-l schimb,il trimit la Oradea la intarit,cum a facut ILuzoriu[b-16-try)

Salutari. :peace:

_________________
-Alfa Romeo Brera-
EX: Ducati Monster
EX: Alfa Romeo 159 TI 2.4 Nero'Etna
EX: Alfa Romeo 159 my09 2.0JTDm TI
EX: Renault Twingo 1.2
EX: Fiat Barchetta 1.8
EX: Alfa Romeo 159 my08 1.9JTDm
EX: Alfa Romeo 147 1.9JTD 140cp(soft Tibi)
Ex: Skoda Fabia 1.2 54cp


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2010, 11:07 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
MainEvent Quote:
Am schimbat ambreiajul acum doi ani iar pedala s-a întărit după aproximativ 4000 km. Tind să cred că problema este din circuitul de comandă hidraulic/timonerie.
La 1.9 jtd este rulment de presiune simplu şi piston hidraulic de comandă separat, nu este rulmentul cu partea hidraulică pe el ca la benzinare.
La masina ta, nu circuitul de comanda este problema, ci calitatea de fabricatie a placii de presiune. Daca ai cumparat un kit de ambreiaj de fabricatie proasta, nu neaparat ieftin, dupa scurt timp de la inlocuirea ambreiajului, pedala de ambreiaj devine tare.

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2010, 15:47 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
PabloBVR Quote:
Am vorbit cu Dima si mi-a spus ca la 147 1.9jtd sunt doua tipuri de rulmenti,unul mecanic si unul hidraulic.Dupa ce am vorbit si cu Catalin am aflat ca modelele din 2001 au rulmentul hidraulic[adica cel foarte scump,sare de 500ron] .Iti dai seama dupa locul unde se face compresia,in cutie sau inafara acesteia.
Ambreiajul nu-l schimb,il trimit la Oradea la intarit,cum a facut ILuzoriu[b-16-try)

Salutari. :peace:
Ahem, deci sunt un norocos ca am motorul AR371.01 montat pe 156[2001]. La mine este rulmentul simplu, actionat de o parghie cu o gheara ce este la randul ei actionata de un piston hidraulic ce se gaseste pe cutie in partea de timonerie.
Eu credeam ca au montat acelasi motor pe 156 si 147 din moment ce sunt apropiate ca varsta.
Bine ca nu m-ai crezut :roll:
Silviu Quote:
La masina ta, nu circuitul de comanda este problema, ci calitatea de fabricatie a placii de presiune. Daca ai cumparat un kit de ambreiaj de fabricatie proasta, nu neaparat ieftin, dupa scurt timp de la inlocuirea ambreiajului, pedala de ambreiaj devine tare.
Eu am pus kit Valeo, si am constatat ca masina era echipata tot cu Valeo(original), ce-i drept un Valeo produs prin 2000 probabil. Ce kit recomanzi?
Inca o intrebare, la AR371.01 1.9 jtd 8V 81KW cutia are volanta bimasica? Daca de, se poate uza, exista vreo posibilitate de rectificare sau se schimba si aia ca si kit-ul?

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 30 Aug 2011, 00:46 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2006, 12:36
Posts: 1265
Car: 156 1.9 mJTD
Location: Radauti (Bucovina) / Sibiu
Aveam si eu pedala foarte tare de ceva vreme iar astazi mi s-a intamplat o chestie ciudata rau. Ajuns cu masina in punctul X cand ma uit sub pedale gasesc o balta mare lichid de frana, aprox 500 ml. Sursa pe unde a curs e clar pompa de sub pedala de ambreiaj, intrebarea este se schimba doar garniturile cilindrului de ambreiaj sau trebuie altul? :bored:

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 mJTD (Bella) Image
Renault Megane2 1.5 DCI (BUG) Image
Renault Clio 1.5 DCI (Barca) Image
Image
ALFA ROMEO dauneaza grav permisului!


Top
   
PostPosted: 30 Aug 2011, 01:02 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7429
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
cilindrul de ambreiaj este pe cutie, nu ai treaba cu el. tu ai nevoie de pompa de frana, care nu merita sa o reconditionezi la cat de ieftina e.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 30 Aug 2011, 01:03 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2006, 12:36
Posts: 1265
Car: 156 1.9 mJTD
Location: Radauti (Bucovina) / Sibiu
Cred ca e pompa de ambreiaj totusi pana la urma. Cat de ieftina e? uimeste-ma :D

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 mJTD (Bella) Image
Renault Megane2 1.5 DCI (BUG) Image
Renault Clio 1.5 DCI (Barca) Image
Image
ALFA ROMEO dauneaza grav permisului!


Top
   
PostPosted: 30 Aug 2011, 01:10 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7429
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
depinde de unde o iei, ai pm!

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 30 Aug 2011, 10:03 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jun 2008, 13:19
Posts: 33
Car: AR SW 156
Location: Bucuresti, Romania
Salut,

@Cypy te uimesc eu :D Am schimbat eu pompa de ambreiaj si m-a costat 300 ron + 50 ron manopera. (pentru masina din semnatura)

Toate cele bune

Drive Safe

_________________
Drive Safe
AR SW 156, 2001, 1.9 JTD 8v, Grigio chiaro


Top
   
PostPosted: 30 Aug 2011, 18:24 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2006, 12:36
Posts: 1265
Car: 156 1.9 mJTD
Location: Radauti (Bucovina) / Sibiu
Am comandat astazi pompa pe ATE la fel cum vine si originala la pretul de 120 ron (cu ceva discount). Poate tu ai schimbat pompa centrala la banii aia.

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 mJTD (Bella) Image
Renault Megane2 1.5 DCI (BUG) Image
Renault Clio 1.5 DCI (Barca) Image
Image
ALFA ROMEO dauneaza grav permisului!


Last edited by Cypy on 30 Aug 2011, 18:32, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 30 Aug 2011, 18:31 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7429
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
pompa centrala o poti numi la frana. la ambreiaj ai doar pompa de la pedala si cilindrul de ambreiaj. ti-am zis ca depinde foarte mult de unde o iei.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 31 Aug 2011, 11:54 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jun 2008, 13:19
Posts: 33
Car: AR SW 156
Location: Bucuresti, Romania
Salut @Cypy,

Eu am schimbat pompa de la pedala de ambreiaj. Si nu am avut niciun discount...eram cam disperat pt ca pedala nu se mai ridica de la podea decat cu ajutorul meu...am fost la un mecanic, mi-a comandat-o si a doua zi am schimbat-o.

Toate cele bune.

Drive Safe

_________________
Drive Safe
AR SW 156, 2001, 1.9 JTD 8v, Grigio chiaro


Top
   
PostPosted: 29 Dec 2011, 14:56 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jun 2008, 13:19
Posts: 33
Car: AR SW 156
Location: Bucuresti, Romania
Salutare si Sarbatori Fericite,

Vin si eu cu problema : de vreo 2 zile gasesc o pata mare de lichid sub masina. Am verificat toate lichidele si am observat ca lichidul de frana era sub minim. Am bagat masina pe o rampa, crezand ca am vreun furtunas spart, insa am observat ca lichidul curge pe la burduful cilindrului de ambreiaj ( este crapat ). Intrebarea mea este : se poate schimba doar acel burduf sau se schimba cilindrul cu totul ?

Va multumesc anticipat.

Drive Safe.

_________________
Drive Safe
AR SW 156, 2001, 1.9 JTD 8v, Grigio chiaro


Top
   
PostPosted: 30 Dec 2011, 22:22 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
Exista kit de reparatie insa trebuie vazut daca nu este foarte uzat cilindrul caz in care se schimba cu totul , nu este nici foarte scump.

_________________
0751314197


Top
   
PostPosted: 30 Dec 2011, 22:55 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jun 2008, 13:19
Posts: 33
Car: AR SW 156
Location: Bucuresti, Romania
Multumesc @gabrieldima,
Intre timp am vb si cu un mecanic si mi-a recomandat sa il schimb cu totul dat fiind faptul ca nu este foarte scump si sa nu ma complic cu kit-uri de reparatie.

Un An Nou cat mai bun pentru toti alfistii.

Drive Safe.

_________________
Drive Safe
AR SW 156, 2001, 1.9 JTD 8v, Grigio chiaro


Top
   
PostPosted: 22 May 2012, 20:40 
Offline

Joined: 17 Dec 2011, 15:24
Posts: 1
Car: alfa romeo 156
am o nelamurire pedala de ambreiaj nu revine inapoi dupa ce o calc. ce ar trebui sa schimb pistonasul sau pompa sau ambele?? daca ma poate ajuta cineva. ms mult


Top
   
PostPosted: 30 Oct 2012, 19:26 
Offline

Joined: 28 Oct 2012, 12:13
Posts: 2
Car: 156
Location: buzau
salutare, toti alfistii. sunt nou pe aici deci......nu prea cunosc unde sa intru si ce anume sa fac :?
am cumparat o alfa anul trecut in noiembrie, am inscris-o si dupa aceea au inceput problemele.
de exemplu am ramas fara pedala de ambreaj ( atunci knd apasam ramanea jos , nu mai revenea)
mi-a spus un mecanic dupa ce mi-a facut aerisirea si a vazut k tot nu tine ca m-a lasat ambreajul.
la un alt mecanic mi-a facut o inprovizatie :
a anulat furtunul de la lichid, a pus un ventil de la o janta si mi-a bagat 1,5 atm aer.
am ajuns in italia cu ea si ink mai tine.
dar imi este frica deoarece trebuie sa ma intorc din nou in tara si nu stiu daca o sa ma tina pana acasa. :(
nu stiu la voi dar eu la 130km/h am 4000 de ture este normal???? :(
un sfat daca stiti . va multumesc !!!!


Top
   
PostPosted: 30 Oct 2012, 19:59 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
nu prea e normal , chiar daca ai 5 viteze.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 30 Oct 2012, 20:09 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2935
Location: Bucuresti
PitBull Adrian Quote:
salutare, toti alfistii. sunt nou pe aici deci......nu prea cunosc unde sa intru si ce anume sa fac :?
am cumparat o alfa anul trecut in noiembrie, am inscris-o si dupa aceea au inceput problemele.
de exemplu am ramas fara pedala de ambreaj ( atunci knd apasam ramanea jos , nu mai revenea)
mi-a spus un mecanic dupa ce mi-a facut aerisirea si a vazut k tot nu tine ca m-a lasat ambreajul.
la un alt mecanic mi-a facut o inprovizatie :
a anulat furtunul de la lichid, a pus un ventil de la o janta si mi-a bagat 1,5 atm aer.
am ajuns in italia cu ea si ink mai tine.
dar imi este frica deoarece trebuie sa ma intorc din nou in tara si nu stiu daca o sa ma tina pana acasa. :(
nu stiu la voi dar eu la 130km/h am 4000 de ture este normal???? :(
un sfat daca stiti . va multumesc !!!!
Inainte sa pleci spre tara, verifica presiunea in "instalatie"...
E o gluma!
Daca te-ai riscat sa mergi cu o astfel de improvizatie, cred ca mai inca multe grame de nebunie/inconstienta incat sa te si poti intoarce.
Cum ti-o fi norocul, noroc ca nu trebuie sa schimbi prea des. Incearca alimentarea ca la avioane si usuratul in plosca.
Gata, ca am fost off-topic!

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 30 Oct 2012, 20:24 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
mari meseriasi mai exista pe acest pamant...

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 13 Nov 2012, 22:48 
Offline
User avatar

Joined: 18 Nov 2008, 23:49
Posts: 91
Car: Alfa 156; GTV 1.8 TS
Location: Bucuresti
Pentru pedala tare la 156 , daca nu aveti probleme cu ambreajul, se foloseste o serpentina ca la GTV pentru a rezolva problema. Se instaleaza pe circuit inainte de intrarea in rulment . Am invatzat si eu asta de la un alfist ,,batran" ;)

_________________
Bobby - Alfa 156 - 1,8 TS - 140 Cp- 2001 / GTV 1,8 TS - 2000
http://www.alfa-romeo.ro


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2012, 23:02 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
sa nu vorbim de batreneti inca fiindca e posibil sa nu le mai prindem avand in vedere modul/locul/halul in care traim.

ceea ce am observat eu vis a vis de ambreiaj tare :

ceea ce determina taria unui ambreiaj adica faptul ca el se pasa din ce in ce mai tare si greu este frecarea si iata ce se poate face:

-frecarea din cilindrii de actionare ( putem schimba lichidul si sa ungem peretii cilindrilor cu vaselina speciala siliconica EPDM ),
lichidul de frana din ambreiaj , dupa inlocuire ambreiajul uneori se simte mai moale
-frecarea dintre furca si carcasa cutiei(bucsi teflon) -cu dispozitive adecvate se pot unge lagarele
-frecarea dintre furca si rulmentul de presiune - cam greu de ajuns acolo, trebuie demontata transmisia
-frecarea in axul pedalei de ambreiaj- se ajunge usor din masina
-uzura rulmentului de presiune- inlocuire

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 13 Nov 2012, 23:07 
Offline
User avatar

Joined: 18 Nov 2008, 23:49
Posts: 91
Car: Alfa 156; GTV 1.8 TS
Location: Bucuresti
Maestre , cand vorbeam de alfist ,,batran" ma refeream la unul care are experienta in alfa cat nu avem noi par in cap amandoi.
Repet, serpentina !

_________________
Bobby - Alfa 156 - 1,8 TS - 140 Cp- 2001 / GTV 1,8 TS - 2000
http://www.alfa-romeo.ro


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 115 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited