It is currently 11 Jan 2025, 14:54

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 22 posts ] 
Author Message
 Post subject: Alfa Romeo 156 istoria
PostPosted: 22 Feb 2010, 13:59 
Offline
User avatar

Joined: 10 Jul 2008, 16:37
Posts: 599
Location: Frascati Italy
Alfa Romeo 156

Image
Alfa Romeo 156 este o berlina medie-mare,produsa de casa automobilistica italiana Alfa Romeo,comercializata incepand din anul 1997 si pana in anul 2005,an in care este inlocuita cu Alfa Romeo 159 (versiunea Crosswagon este comercializata pina in anul 2007).

Nasterea
Pentru pasionati marci,in primi ani "90 Alfa 155 avea intr-un oarecare mod mimat al casei del biscione pentru ceea ce trebuia sa fie aspectul dinamic a unei masini de la Arese.Versiuni Alfa 155 ii era reprosat ,in mod particular,de a fi abandonat complet regulile stilistice si sportive ale marci,pentru imbratisarea unei condividere stransa cu Fiat Tempra si Lancia Dedra (de la care deriva).Grupul Fiat a incercat atunci sa realizeze o inlocuitoare a 155-lui care sa regaseasca acele caracteristici dinamice care erau cerute de alfisti.Fara a se reantoarce la tractiunea spate,dar o masina care sa se bazeze pe un sasiu total nou,care sa ramana in timp o exclusiva Alfa Romeo si care sa fie ea insasi ca surorile ei Alfa 147 si Alfa GT.O platforma dotata cu suspensi inedite pe patru roti independente.Acesta a fost compromisul gasit de Grupul Fiat,in speranta de a se putea reantoarce pentru a sadisface exigentele pieti,acelea care din tot deauna au fost introduse de masinile Alfa Romeo.
Sub aceasta idee la Salonul din Frankfurt din anul 1997 este prezentata noua berlina din segmentul D a celor din Arese,care a obtinut repede un numar mare de comenzi si de aprecieri,din partea pasionatilor marci cat si din partea revistelor de specialitate.Acest lucru se poate demonstra cu numerele de vanzari care sint cu mult mai mari fata asteptari (90 de mii comandate in numai 4 luni de comercializare) si obtinerea titlului de Masina anului 1998. Din aceasta cauza doar in anul 2000 se va lansa versiunea station wagon 156, numita Sportwagon.

156 Sportwagon Image
"Alfa Romeo 156 a fost utilizata ca fiind gazzella dall'Arma dei Carabinieri,inlocuita acum de Alfa Romeo 159,dar se stie bine ca inca multe exemplare sint inca in serviciu."
Prima serie
Alfa Romeo 156 este o masina caracterizata de o linie particulara armonioasa care in acelas timp este si agresiva,ce poarta semnatura lui Walter De Silva.Masina a abandonat complect stilul ascutit de cuneo a versiuni 155,in favoarea unor linii mai dulci compuse din linii intinse si racorduri cu raza mare.O caracteristica particulara este data de locul manerelor usilor spate,o pozitie integrata cu geamurile laterale,greu de individuat la prima vedere.
Si interiorul poarta aceeias zestre a evolutiei sale stilistice exterioare:o linie moale ce caracterizeaza intreaga plancia(panoul de bord),cele doua elemente circulare(vitezometrul si turometrul) constituiesc bordul din fata pilotului.Trei mici instrumente circulare sant prezente pe plansa centrala a bordului urmarind traditia casei.Volanul inedit,incorporeaza airbag-ul(pina in acel moment rezervat luxoasei 164) si optional se poate avea coroana volanlui in lemn.

Upgrade in 2002 Image
Modelul Year 2002 (Restyling) propune numerase noutati la nivel estetic,echipamente si motorizari.In cea ce priveste interiorul,Alfa Romeo incearca sa descopere cererile clientilor,care au avertizat un nivel calitativ inferior fata de autovehicul.Vine atunci modificata profund partea cetrala a planciei,care deasupra se imbogateste cu compiuterul multifunction de bord. Este largita oferta de culori si pentru prima data se propune posibilitatea de obtinere o colorare in doua tonuri.Vin adougate numeroase optiuni:noi servici de infotainment(numite Connect si Connect Nav),implantul stereo BOSE si un nou sistem clima automatica bi-zona.Mai vine adoptat si noul volan prevazut cu taste pentru controlul implantului stereo,la care pentru versiunile dotate cu cutie de viteze Selespeed, inlocuiesc tastele de pe razele volanului cu manete (cunoscute si ca paddles).
Partea externa este caracterizata de noile bari de protectie fata /spate complect in ton cu caroseria si oglinzile retrovizoare.Sint disponibile si noile faruri xenon.

A doua serie Image
La sfirsitul luni Iunie 2003 intra in scena a doua serie a modelului 156,la care se introduc ulterioare inovati si actualizari.In acest caz,linia externa sufera un restyling,opera lui Giorgetto Giugiaro,care a anticipat intr-o oarecare forma acela ce va fi design-ul viitoarei 159(incredintata aceluias designer).
Dinamica
Manevrabilitatea,cum este o traditie pentru Alfa Romeo de prima ordine,multumita unei rezistente torsionale si a unei inteligente scheme de suspensi,cu o solutie quadrilatera (derivata de la cele de curse) pe fata si MacPherson evoluate pe spate .Berlina a fost oferita pe piata cu un singur tip de tractiune si anume tractiune fata si motorul transversal.Din 2003 in acelas timp cu restyling-ul lui Giugiaro,au fost introduse doua versiuni ale versiuni Sportwagon cu tractiune integrala "Q4"cuplata la un motor "Multijet" de 150 cavalli,una cu caracteristici stradale,iar o alta numita"Crosswagon",cu o vocatia unei masini de teren,multumita garzi la sol ridicate , a protectilor de sub caroserie si a barilor de protectie.Aceste masini se bazau pe schema de teactiune integrala cu 3 diferentiale,dintre care cel central de tip"Torsen C".Cuplul motric vine transmis in proportie de 58% axului spate in conditi de aderenta normala.Se poate spune ca versiunile Q4 ale masini 156,au fost introduse si in scopul studieri noului sistem de tractiune integrala,pentru perfectionarea ei din timp pentru viitoarea inlocuitoare 159.

156 Crosswagon Image
Asamblarea
Pentru o particulara relevanta si uz,pentru prima data pe un model de mare serie,componentele de asamblare sint din magneziu.De fapt sint realizate din acest lejer material traversa suportului planciei,componentele servo directiei si cadrul scaunelor fata.Calitatea complexa a asamblari masini produsa in fabrica Pomigliano d'Arco (Provincia Napoli), nu a sadisfacut tot timpul cererile cumparatorilor din cauza schimbarilor evidente si a schimbarilor excesive dintre partile interne cit si externe.
Alfa 156 a fost asamblata si in Thailandia intre Martie 2002 si 2004. Mai putin de o suta exemplare au fost produse si de General Motors.
Gama de motoare
De subliniat principala inovatie la 156,pentru care va intra in istoria automobilului:introducerea pentru prima data in lume si in acelas timp cu Mercedes-Benz (brevetul de la Common Rail apartinea lui Fiat si a fost pus la punct in colaborare cu Politehnica din Bari,dar vandut lui Bosch)Classe C,a motorului turbodiesel inijectie directa Common rail,in anul 1997.
Istoria common rail este o istorie italiana,"tatal"acestui sistem este considerat inginerul Mario Ricco(in acea epoca director la Centro Ricerche Alimentazione Motori Elasis).In schimb partea electronica a fost dezvoltata de Centro Ricerche Fiat di Orbassano si de centrele Magneti Marelli din Torino si Bologna,injectorul,pompa si regulatorul de presiune (in practica "inima"sistemului common rail)au fost dezvoltate de insusi Centro Ricerche Alimentazione Motori Elasis din Bari (centrul de cercetare al Grupului Fiat).Si acum in ziua de azi la Bari in zona industriala,in sectile lui Bosch se produc pompe de inalta presiune pentru toata piata europeana.
In anul 2003,Alfa 156 a introdus motorizari diesel ce utilizau tehnologia Multijet (asociata la o distributie in patru valvole pe cilindru)care permite injectia de motorina multipla pe fiecare combustie,imbunatatind prestatile si consumul.Pe versantul motoarelor pe benzina,in 2002 Alfa Romeo inlocuieste clasicul 2.0 Twin Spark(care fata de vechiul 2.0 Twin Spark 16V de la 155 avea adaptat un sistem de colectori in lungime variabila ajungind la 155 cavali)cu noul 2.0 JTS (Jet Thrust Stoichiometric) injectie directa,in stare de furnizare 165 cavalli si un cuplu maxim de 210 N•m,obtinind o neta economie a consumului fata de precedentul motor.Pentru cea ce priveste topul de gama inovatile lasa locul la traditie.Se gasesc doua versiuni ale propulsorului V6 Busso care sint montate pe 156,in schimb pe Alfa Romeo 147 au implinit 30 de ani de onorata cariera:un 2.5 de 192 cavalli si 3.2 montat pe 156 GTA de 250 cavalli.

Alfa Romeo 156 GTA Image
Motoare benzina
Motoarele pe benzina de pe clasicele Alfa Romeo sint adoptate si in ultimi ani chiar si de Alfa 155:propulsoarele asamblate de 'FMA di Pratola Serra in 4 cilindri si 2.5 V6 Busso sint topul gamei.Ambele respectind noua norma de poluare E2.Absenta de la debut motorizarea turbo V6 de 2,0 litri.Motoarele asamblate de FMA sint caracterizate de o distributie in patru valvole pe cilindru comandate de un dublu ax cu came in cap.Fiecare cilindru avind 2 buji pentru aprindere (in engleza Twin Spark,nume folosit si de Alfa Romeo).V6 Busso dublu ax cu came in 24 de valvole este in primul moment oferta unica a versiuni d 2,5 litri cilindrata,in schimb in 2002 este oferita si noua versiune de 3,2 litri impreuna cu istorica sigla GTA.In 2000 toate benzinarele sufera un upgrade pentru a respecta noua norma de poluare Euro 3.In luna Februarie 2002 in paralel cu un lejer restyling,este introdusa renovata gama 2,0 litri JTS injectie directa benzina,omologata Euro 4 impreuna cu cutia de viteze manuala in 6 trepte cit si robotizata Selespeed.
Gama de motoare benzina:
1.6 TS 16V 120 - din 1997 pana in 2000, 4 cilindri in linie, Benzina 1.598 Cm³ -200 km/h
1.6 TS 16V 122 - din 2000 pana in 2005, 4 cilindri in linie, Benzina 1.598 Cm³ -200 km/h
1.8 TS 16V 144 - din 1997 pana in 2000, 4 cilindri in linie, Benzina 1.747 Cm³ -210 km/h
1.8 TS 16V 140 - din 2000 pana in 2005, 4 cilindri in linie, Benzina 1.747 Cm³ -208 km/h
2.0 TS 16V 154 - din 1997 pana in 2000, 4 cilindri in linie, Benzina 1.970 Cm³ -216 km/h
2.0 TS 16V 150 - din 2000 pana in 2002, 4 cilindri in linie, Benzina 1.970 Cm³-214 km/h
2.0 TS 16V 150 - Selespeed din 2000 pana in 2002, 4 cilindri in linie, Benzina 1.970 Cm³ -214 km/h
2.0 JTS 16V 166 - din 2002 pana in 2005, 4 cilindri in linie, Benzina 1.970 Cm³ -220 km/h
2.0 JTS 16V 166 - Selespeed din 2002 pana in 2005, 4 cilindri in linie, Benzina 1.970 Cm³ -220 km/h
2.5i V6 24V 190 - din 1997 pana in 2000, 6 cilindri in V, Benzina 2.492 Cm³ -230 km/h
2.5i V6 24V 190 - Selespeed din 1997 pana in 2000, 6 cilindri in V, Benzina 2.492 Cm³ -230 km/h
2.5i V6 24V 192 - din 2000 pina in 2005, 6 cilindri in V, Benzina 2.492 Cm³ -230 km/h
2.5i V6 24V 192 - Q-System dal 2000 pana in 2005, 6 cilindri in V, Benzina 2.492 Cm³- 227 km/h
3.2i V6 24V GTA (250 cv) - din 2002 pana in 2005, 6 cilindri in V, Benzina 3.179 Cm³ -250 km/h
3.2i V6 24V GTA (250 cv)- Selespeed din 2002 pana in 2005, 6 cilindri in V, Benzina 3.179 Cm³-250 km/h
Gama de motoare diesel:
1.9 JTD 8V 105, din 1997 pana in 2000, 4 cilindri in linie, Diesel 1.910 Cm³ 77 kW (105 CV) - 188 km/h
1.9 JTD 8V 110,din 2000 pana in 2001, 4 cilindri in linie, Diesel 1.910 Cm³ 81 kW (110 CV) - 191 km/h
1.9 JTD 8V 115, din 2001 pana in 2005, 4 cilindri in linie, Diesel 1.910 Cm³ 85 kW (116 CV) - 191 km/h
1.9 JTDm 16V 140, din 2002 pana in 2004, 4 cilindri in linie, Diesel 1.910 Cm³ 103 kW (140 CV) - 209 km/h
1.9 JTDm 16V 150, din 2004 pana in 2006, 4 cilindri in linie, Diesel 1.910 Cm³ 110 kW (150 CV) - 212 km/h
1.9 JTDm 16V 150,Crosswagon Q4, din 2004 -2007,4 cilindri in linie,Diesel 1.910 Cm³ 110 kW(150 CV)-192 km/h
2.4 JTD 10V 136, din 1997 pana in 2000, 5 cilindri in linie, Diesel 2.387 Cm³ 100 kW (136 CV) - 203 km/h
2.4 JTD 10V 140, din 2000 pana in 2002, 5 cilindri in linie, Diesel 2.387 Cm³ 103 kW (140 CV) - 205 km/h
2.4 JTD 10V 150, din 2002 pana in 2003, 5 cilindri in linie, Diesel 2.387 Cm³ 110 kW (150 CV) - 212 km/h
2.4 JTDm 20V 175, din 2003 pana in 2006, 5 cilindri in linie, Diesel 2.387 Cm³ 125 kW (175 CV) - 225 km/h

Alfa 156 in competitii

Image

La fel cum a fost pentru Alfa 155 asa a fost si pentru Alfa Romeo 156 care a fost rapid angajata in numeroase campionate sportive.In mod particular in Campionatul European Turisme (ETCC),unde obtine mari succese,printre care 4 titluri europene consecutive:din 2000 pana in 2002 pilotata de Fabrizio Giovanardi si Gabriele Tarquini in 2003.In 2004 in ciuda necastigari titlului piloti sau a constructorilor, Autodelta Squadra Corse este scuderia cu cel mai mare numar de puncte.Anul urmator,in 2005 Alfa ia parte din nou la WTCC - Campionatul Mondial Turisme,tot cu Alfa 156 si reuseste sa castige a doua pozitie in campionatul constructori cu o masina deja cu mai bine de 8 ani in spate.Din pacate la sfarsitul campionatului,in loc sa puncteze pe dotarile unei noi masini care sa poata continua sa adune succesele de la 156,Alfa Romeo decide sa se retraga din campionat cu team-ul oficial.Pentru 2006 si 2007 ramin inca masinile Alfa 156 pregatite de Autodelta Squadra Corse, dar cu o competivitate care natural nu va reusi in confruntarile cu adversarele mai noi si moderne BMW, Seat si Chevrolet.Alfa 156 care a concurat in ETCC si in WTCC,corespunde numelor 156 GTA si 156 156 Super 2000 si care aveau o putere de 275 cavalli cu un regim maxim de giri de 8.500 rpm,,tractiune fata,cutie de viteze sequenziale in 6 trepte cu introduceri Hewland si o mare dieta de greutate pe baza de carbon.Intr-un cuvint,a ramas una dintre cele mai de temut masini din campionat.Alfa 156 a luat parte cu numeroase succese si in Campionatul Italian Superturisme.
Versiuni
Model.................................An...............Cilindrata ...........Putere
Alfa Romeo 156 D2..............1998 - 2001...........1.997 Cm³.......310 CV @ 8.200 RPM
Alfa Romeo 156 GTA Super.....2000 2002............1.998 Cm³ .......260 CV @ 8.450 RPM
Alfa Romeo 156 Super ..........2000 2003 - 2007....1.998 Cm³........275 CV @ 8.450 RPM
Palmares
1998
Campionatul Italian Superturism (Fabrizio Giovanardi)
1999
Campionato Italian Superturism (Fabrizio Giovanardi)
2000
ETCC - Campionat European Turism (Fabrizio Giovanardi)
2001
ETCC - Campionat European Turism (Fabrizio Giovanardi)
2002
ETCC - Campionat European Turism (Fabrizio Giovanardi)
2003
ETCC - Campionato European Turism (Gabriele Tarquini)
sursa:wikipedia

Image
Image
Image
Image
Image
Image

_________________
Image
"Ho scelto di guidare italiano...Una scelta che mi ha cambiato la vita
C'è qualcosa che lega ogni pilota alla sua Alfa Romeo
Noi lo chiamiamo:Cuore Sportivo"...


Top
   
PostPosted: 22 Feb 2010, 15:19 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1377
Location: Lisbon
5* topic. :wink:

_________________
Alfa Romeo Giulia 2.0 RWD
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 22 Feb 2010, 16:00 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
@coyote Daca tot e copy-paste de pe Wikipedia via Google, nu e mai bine sa il pui tot pe Wikipedia in romana? Asa au acces la informatie nu numai cei inregistrati pe forumul asta. Am vazut ca ai o gramada de info legat de Alfa in general si timp sa le pui pe aici pe forum, asa ca vroiam sa iti sugerez sa le pui direct pe wiki intr-o maniera mai sistematica.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 22 Feb 2010, 16:11 
Offline

Joined: 18 Jun 2009, 03:04
Posts: 25
Sistemul BOSE doar la modelele de dupa 2002 la modelul 156?


Top
   
PostPosted: 22 Feb 2010, 17:55 
Offline

Joined: 11 May 2009, 12:42
Posts: 1731
Location: Bucuresti
Nu o lua in nume de rau, dar asa ceva "se imbogateste cu compiuterul multifunction de bord." e prea mult.

_________________
Giulia Veloce TI
Ex: Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex: 159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP MUSTERICA


Top
   
PostPosted: 22 Feb 2010, 18:21 
Offline
User avatar

Joined: 10 Jul 2008, 16:37
Posts: 599
Location: Frascati Italy
cristih Quote:
Nu o lua in nume de rau, dar asa ceva "se imbogateste cu compiuterul multifunction de bord." e prea mult.
Adica???te referi la cum am scris cuvantul "Computer "?...daca da atunci este = cu O apropo eu la DVD ii spun DY -WU-DY :wink: Tu?

_________________
Image
"Ho scelto di guidare italiano...Una scelta che mi ha cambiato la vita
C'è qualcosa che lega ogni pilota alla sua Alfa Romeo
Noi lo chiamiamo:Cuore Sportivo"...


Top
   
PostPosted: 22 Feb 2010, 19:58 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Niciunul din moderatori nu are timpul sau disponibilitatea pentru a face chiar si copy@paste, dar poate ne vom gasi timpul pentru a mai corecta (din umbra si fara rosu) pe ici si colo. :wink:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 22 Feb 2010, 20:35 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Eu unul nu vad utilitatea reproducerii bazei de date a wikipedia pe forum, nici la modul idealistic, nici la modul practic.


Top
   
PostPosted: 22 Feb 2010, 23:02 
Offline

Joined: 18 May 2009, 08:52
Posts: 64
Location: Constanta
Bravo pentru idee! Copy&paste sau sau nu, cu greseli de traducere sau nu, ideea e ca cineva si`a ocupat macar 5 min din timpul lui pentru a aduce aceste "completari", sau in cazul meu, "introduceri". Bravo pentru efort ! 5* si de la mine!!!

_________________
" Alfa Romeo " what else?!? = Mandru "posedat" de Alfa Romeo 156 2.0 TS.


Top
   
PostPosted: 22 Feb 2010, 23:16 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Alexandrul e un fel de BizzaroAlexandrus (pentru fanii Seinfeld) :lol: :lol: :lol:

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 10 Mar 2010, 00:22 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jul 2009, 18:28
Posts: 12
Location: Bucuresti
Eu zica sa punem mana sa adaptam textul ca lumea in limba romana si pe urma sa-l repostam. Hai sa nu fim romani de-aia care doar comenteaza si critica.
Fac eu prima parte si il repun pe forum. Cum vine unul cu initiativa, il punem la pamant. Dar, s-a gandit cineva inaintea lui sa faca treaba asta? Nuuuuuu.

Adaptam si repostam, daca sunt de acord si moderatorii, bineinteles.

Toate cele bune baieti.

_________________
Stefan

AR 156 2.4JTD SW


Top
   
PostPosted: 10 Mar 2010, 20:18 
Offline

Joined: 08 Aug 2008, 20:52
Posts: 135
Location: bucuresti
laudabila initiativa ta coyote 5* de la mine pentru asta! dar cu toate astea ar fi mult mai bine daca aceste informatii ar fi prelucrate, nu numai de tine ci de toti cei care sant fani AR si care bineinteles au si timp. Opinia mea ( este doar o opinie)este ca ar fi frumos ca fiecarui model sa i se faca un topic despre istoria lui , fiindca fiecare model de AR in parte este special in felul lui si are cu adevarat o istorie frumoasa. .
IN CONCLUZIE FA CE ZICE POPA NU CE FACE POPA!!!!!!!!

_________________
Alfa Romeo 156 1.8 ts "01 (TS Power)


Top
   
PostPosted: 10 Mar 2010, 22:11 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2006, 14:04
Posts: 1432
Car: Gtv V6 tb
Location: Zalau
Tocmai doream sa postez aici si sa spun ca 156 e masina care m-a cucerit pentru intotdeauna, dupa parerea mea fiind cea mai reprezentativa pentru marca AR.
Insa, citind ceea ce s-a postat, am revenit la normal. Suntem mai subtiri decat am crezut ca suntem.
:clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping:

_________________
Alfa Romeo Gtv 2.0 tb rosso miro

ex: Alfa Romeo 159 1.9 jtd grigio vesuvio
ex: Alfa Romeo 166 Super 2.0 tb grigio chiaro metallizzato
ex: Alfa Romeo 156 1.8 ts rosso proteo


Top
   
PostPosted: 10 Mar 2010, 22:15 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Pentru prima oara m-am apucat sa tai mesaje unul dupa altul.
Haideti sa discutam aici despre istoria modelului 156, si pentru ca asa e in tenis, cui nu-i place n-are decat sa nu participe.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 10 Mar 2010, 22:32 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2006, 14:04
Posts: 1432
Car: Gtv V6 tb
Location: Zalau
In opinia mea, pozele cele mai tari cu 156:


Attachments:
Alfa-Romeo-156-GTA-0081.JPG
Alfa-Romeo-156-GTA-0081.JPG [ 68.36 KiB | Viewed 3475 times ]
gst1.jpg
gst1.jpg [ 21.68 KiB | Viewed 3475 times ]

_________________
Alfa Romeo Gtv 2.0 tb rosso miro

ex: Alfa Romeo 159 1.9 jtd grigio vesuvio
ex: Alfa Romeo 166 Super 2.0 tb grigio chiaro metallizzato
ex: Alfa Romeo 156 1.8 ts rosso proteo
Top
   
PostPosted: 18 Mar 2010, 00:36 
Offline

Joined: 18 Jun 2009, 03:04
Posts: 25
Din cate auzisem BMW avea probleme din cauza lui Alfa Romeo,se vede in pozele din competitii de ce.


Top
   
PostPosted: 19 Mar 2010, 23:20 
Offline
User avatar

Joined: 10 Jul 2008, 16:37
Posts: 599
Location: Frascati Italy
Ca tot veni vorba de Alfa 156 in curse... :wink:
Alfa 156 Valencia 2007 FIA WTCC
Alfa Romeo 156
La signora in Rosso

_________________
Image
"Ho scelto di guidare italiano...Una scelta che mi ha cambiato la vita
C'è qualcosa che lega ogni pilota alla sua Alfa Romeo
Noi lo chiamiamo:Cuore Sportivo"...


Top
   
PostPosted: 09 Nov 2012, 15:29 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7930
Car: Vespa
Location: Bucuresti
mai aproape de zilele noastre http://www.youtube.com/watch?v=MyCXJaxT ... watch-vrec" onclick="window.open(this.href);return false;
cat de frumos poate sa mearga omul asta . nu e usor sa fii peste Seat , 3-ar si Cruze si sa para asa floare la ureche ... ce masina era 56 . pacat ca nu mai vedem asa ceva acum .
comentatorii sunt fascinati , normal ...


Top
   
PostPosted: 09 Nov 2012, 16:23 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3174
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
:clapping: Bun, @mugurel!
Dar si aici un clip fantastic cu 155.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 09 Nov 2012, 16:39 
Offline

Joined: 11 May 2009, 12:42
Posts: 1731
Location: Bucuresti
Mugurel, foarte frumoasa cursa. Pe rand, pe rand a folosit aceeasi tactica pentru 3-ari. :D Pacat ca nu e nici o secventa din interiorul masinii.


Attachments:
156.jpg
156.jpg [ 41.83 KiB | Viewed 2340 times ]
156.jpg
156.jpg [ 46.79 KiB | Viewed 2340 times ]

_________________
Giulia Veloce TI
Ex: Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex: 159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP MUSTERICA
Top
   
PostPosted: 09 Nov 2012, 16:45 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7930
Car: Vespa
Location: Bucuresti
asta ma gandeam si eu ... in linie dreapta trecea fluierand . cam kamikaze in curbe dar masina statea ca pe sine , sa mor io ...


Top
   
PostPosted: 27 Apr 2013, 20:47 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
ALXege Quote:
Si un alt "rumor" interesant: "there is also a roumor (have to confirm it) that Alfa 156 was not styled by De Silva but by Giugiaro"
Omul care a lansat zvonul asta probabil a confundat facelift-ul din 2003 cu modelul original. Zilele trecute, cu ocazia prezentarii berlinei compacte A3, Walter da Silva si-a reiterat pasiunea pe care o are pentru acest tip de automobil spunand :
Quote:
Questa tipologia di vetture mi sono sempre state nel cuore, sin dai tempi dell'Alfa Romeo quando diedi vita alla 156".

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 22 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited