It is currently 10 Nov 2024, 14:57

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 83 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next
Author Message
PostPosted: 06 Nov 2012, 17:46 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
Nah, nu e asa ma Guli... Jantele de care vorbesti tu sunt frumoase, au "coltii" drepti, astea ii au inspre interior, chestie care da o impresie destul de aiurea.
Stii foarte bine ca generatia actuala e singura masina pe care mi-as lua-o fara sa stau pe ganduri daca as fi asa de nebun sa dau banii aia pe ea, deci nu poti sa ma acuzi ca sunt un detractor cand vine vorba de Quattroporte, dar daca o sa te uiti si pe alte site-uri, o sa vezi ca multa lume stramba din nas.
E aiurea ca nu au reusit sa scoata o evolutie a unui model lansat acum 10 ani de zile, ci mai degraba un design paralel, adresat "maselor".


Top
   
PostPosted: 06 Nov 2012, 17:53 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4268
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Deci nu de jantele astea vorbim ?


Attachments:
jante QP.JPG
jante QP.JPG [ 66.3 KiB | Viewed 2769 times ]

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp
Top
   
PostPosted: 06 Nov 2012, 17:59 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
Ba de alea vorbim, dar tie ti se pare ca asa indoite inspre exterior si rotunjute mai aduc a ce trebuie?
Attachment:
2014-Maserati-Quattroporte-2[a].jpg
2014-Maserati-Quattroporte-2[a].jpg [ 27.52 KiB | Viewed 2764 times ]


Top
   
PostPosted: 06 Nov 2012, 18:32 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4268
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Mi se pare ca pastreaza ideea originala si se incadreaza inca in specificul tridentului. :peace:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 07 Nov 2012, 01:28 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6685
Location: Brasov... oarecum.
e ok. imi place. exceptie face fundul care parca aduce prea mult a audi. o linie mai in genul GT-ului cred ca ar fi mers mai bine,...sau mai bine zis mai pe gustul meu.
nu as putea spune ca e chiar impresionant. cel putin nu la nivelul la care a fost actuala generatie la momentul lansarii.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 07 Nov 2012, 05:51 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
Marchionne trebuie jupuit si tavalit in sare pentru ce a facut din Lancia, Alfa si Maserati. Si cocalarul ala de Elkann la fel.
Astept sa apara mai multe informatii, dar deja se pare ca e foarte mult Chrysler in QP-ul nou, inclusiv chestii de neiertat de genul elemente de interior (maneta farurilor e cel mai evident reper).
Ma intreb oare ce economie au facut cand au decis sa-i faca dezastrul asta de design "in-house" in loc sa apeleze la Pininfarina, Giugiaro sau chiar Centro Stile Fiat. Atat de rau au ajuns incat au pus capace de plastic peste unul dintre cele mai frumoase motoare...
Parca vad ca atunci cand vor aparea detalii despre partea tehnica vor veni insotite de o explicatie de genul "aaaa, pai a trebuit sa renuntam la DW din motive de cost, dar am gasit o platforma MacPherson/multilink la Chrysler care s-a potrivit perfect, si oricum clientii de QP nu dadeau doi bani pe arihitectura suspensiei..."
Mi-a placut un comentariu de pe un forum de afara, dar e defapt e foarte trist: "That is NOT a quattroporte, that is a quattroparaluce (four barndoors)"


Top
   
PostPosted: 07 Nov 2012, 09:58 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
toshy Quote:
in loc sa apeleze la Pininfarina, Giugiaro sau chiar Centro Stile Fiat.
Eh, la Giugiaro era mai greu sa apeleze in momentul de fata... :wink:
Altfel, si eu cred ca va trebui sa asteptam sa-l vedem (si) pe viu.
(daca imi aduc bine aminte, A5 si GranTurismo au fost lansate la aceeasi editie a Salonului Auto de la Geneva, dar da, pentru un varf de gama puteau sa-si dea mai mult silinta cu design-ul partii posterioare)

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 07 Nov 2012, 11:53 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3794
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Mie mi se pare interesant faptul ca desi e o masina mare, care a mai si crescut fata de generatia anterioara, nimanui nu i se pare masiva, greoaie, lenta, ceea ce e un lucru foarte bun. Cu siguranta va fi o masina cu prestanta, nu va trece neobservata in trafic, fie numai si datorita dimensiunilor, dar faptul ca design-ul o face agila si pentru multi ea pare un competitor pentru CLS, doar din poze si imagini, e un lucru foarte bun pentru Maserati. Sigur ca nu are personalitatea modelului pe care il inlocuieste, numai ca personalitatea asta e o sabie cu doua taisuri si chiar nu e momentul in care sa-ti asumi riscuri prea mari, mai ales in segmentul din care face parte. Potentialii clienti au o anumita varsta, maturitate, sunt ceva mai conservatori, Maserati oricum vine cu un exclusivism greu de egalat de concurenta, plus un motor superb, de ce sa-ti asumi riscuri inutile ? Geniala ideea geamurilor laterale fara rama.
De cate ori imi doresc ca o masina de top de la Fiat sa vina cu un design mai indraznet, ma gandesc la Alfa 166, o masina superba pentru cineva subiectiv, ca mine, dar o realizare odioasa pentru marea majoritate si un esec comercial usturator datorat in mare parte design-ului.
Nu stiu, cred ca ar trebui sa ne bucuram pentru orice model nou lansat, pentru ca asa cel putin se moare luptand, spre deosebire de vesnica amanare a lansarilor care oricum e moarte sigura, dar mai e si un non-combat. Inteleg ca acum se acorda mult mai multa atentie dezvoltarii modelelor, nu se mai hazardeaza nimeni sa arunce pe piata un produs de care sa nu fie sigur, atat cat poti fi de sigur pe piata auto, eu unul am incredere in succesul comercial, singurul care poate sustine si garanta si celalalte tipuri de succes, interesante pentru noi !
Inteleg ca masina e desenata de Centro Stile, sub comanda lui Lorenzo Ramaciotti (Enzo, F430, Quattroporte, Gran Turismo, Alfa 4C), senior designer Pininfarina timp de 32 de ani si va fi construita la Torino, in fabrica Bertone.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 07 Nov 2012, 12:33 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15256
Car: 115/960
Location: Bucuresti
:goodpost:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2012, 01:14 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
Motoare noi dezvoltate de Ferrari si o veste nu tocmai buna....400+ cai pe puntea fata :O

http://www.automarket.ro/stiri/maserati ... 48376.html" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2012, 01:20 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jun 2009, 21:02
Posts: 994
Location: Brasov
Au tradus gresit saracii :lol:

_________________

166 V6 TB Zender
147 1.6 TS ECO

GT 2.0 jts
156 SW 1.9 8v
147 FL 1.9 8v
GTV 2.0 ts
146 1.4 ts


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2012, 01:23 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
Tag Quote:
Au tradus gresit saracii :lol:
Acum am vazut si eu :)

Insa totusi nu puteau sa faca din altceva si nu otel ....1900 de kg e destul de grea

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2012, 12:32 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4268
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Ce vi se pare asa de mult 1900 kg la o limuzina de 5,2 metri ? Sau faptul ca va avea 400 cp pe o singura punte motoare, respectiv spate nu fata cu scrie in link ? Pentru cine doreste si plateste va exista versiune de tractiune integrala cu transmitere chiar 100% catre puntea spate in conditii de aderenta buna.
Ca si mentiune legata de greutate, de exemplu, S-Klasse-le actual are cu peste 100 kg mai mult.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2012, 16:42 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
1900 Kg pe masina asta - chiar nu mi se pare nimic exagerat.
Altfel, mi se pare ok masina, poate interiorul un pic ciudatel.. Si da, si mie imi pare ca seamana cu A8-ul din spate/lateral spate.


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2012, 18:33 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
georgeg Quote:
Ca si mentiune legata de greutate, de exemplu, S-Klasse-le actual are cu peste 100 kg mai mult.
Ba chiar cu mai mult de 200kg pentru ca noul QP are dimensiunile LWB-urilor.


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2012, 18:45 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4268
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
toshy Quote:
georgeg Quote:
Ca si mentiune legata de greutate, de exemplu, S-Klasse-le actual are cu peste 100 kg mai mult.
Ba chiar cu mai mult de 200kg pentru ca noul QP are dimensiunile LWB-urilor.
:goodpost:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2013, 23:40 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
Maserati Quattroporte vs Jaguar XJ - autocar.co.uk

:blink: :scratch:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2013, 12:49 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6685
Location: Brasov... oarecum.
Nu ma surprinde concluzia. La Jaguar s-a intamplat ce ar fi trebuit sa se intample inca din era Ford: nea' Tata a pompat banii si englezii au facut ce stiau mai bine sa faca. Si a iesit un lucru foarte, foarte bun. Ma astept la lucruri asemanatoare si in gama XK, unde momentan inca mai mostenesc treburi de la Ford. Iar la capitolul Range Rover astept testele comparative cu noul model unde am impresia ca o sa cam faca in sange concurenta la multe capitole.
In alta ordine de idei, din concluzia pe care o trage baiatul ala inteleg ca a iesit treaba buna si la Maserati, doar ca masina nu este topul clasei. Ceea ce pe de alta parte nu e musai ca sa poti face vanzari mai mult decat satisfacatoare.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2013, 16:04 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Pai concluzia nu stiu daca e cea buna: limuzina nu este tocmai ...limuzina. Chiar daca sa o conduci este minunat, inteleg ca scopul principal (teoretic...) nu este atins, adica in spate nu te simti asa cum ar trebui. Mie nu imi suna a chestie buna acest lucru. Bine, ca la noi unde fiecare isi ia limuzina (A8, S, 7-ar, etc) tocmai pentru a o conduce el, s-ar putea sa vanda foarte bine :)


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2013, 17:05 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6685
Location: Brasov... oarecum.
Eu am inteles ceea ce am zis si mai sus: rezultatul este OK insa nu atat de ok incat sa detroneze liderul segmentului.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 04 Mar 2013, 20:05 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Clasicul blumarin Maserati :
Attachment:
Maserati Quattroporte 2013 003 (Custom).jpg
Maserati Quattroporte 2013 003 (Custom).jpg [ 75.37 KiB | Viewed 2354 times ]
Dar nici pe bordo nu este de lepadat :
Attachment:
Maserati Quattroporte 2013 002 (Custom).jpg
Maserati Quattroporte 2013 002 (Custom).jpg [ 71.93 KiB | Viewed 2354 times ]

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2013, 21:09 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Video Maserati Quattroporte Q4.
In drum spre casa am trecut si eu pe unde au filmat clipul. :mrgreen:

Si in cel mai bun spirit carry-over, daca Alfa nu mai are Q4, sa-l foloseasca Maserati !


Attachments:
M QP Q4.jpg
M QP Q4.jpg [ 106.25 KiB | Viewed 2323 times ]

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm
Top
   
PostPosted: 19 Mar 2013, 17:22 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
Q4 :P

oare de la ce vine Q4? de la numarul tevilor de evacuare? :twisted:


Attachments:
QP Q4.jpg
QP Q4.jpg [ 176.13 KiB | Viewed 2282 times ]

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.
Top
   
PostPosted: 20 Apr 2013, 17:44 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Mda, sa speram ca au luat doar cu imprumut titulatura.
In alta ordine de idei, o poza de la Salonul de la Shanghai. Pe diverse forumuri am citit pareri cum ca noul QP a devenit vulgar, si ca de fapt Ghibli indeplinesti rolul QP-ului, sau ca sunt prea asemanatoare modelele iar clientii vor fi ametiti...Dupa parerea mea nu exista riscul de a se canibaliza. Trasaturile de familie sunt acolo, dar masinile sunt foarte diferite.


Attachments:
ghibli-quattroporte (Custom).jpg
ghibli-quattroporte (Custom).jpg [ 76.71 KiB | Viewed 2214 times ]

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm
Top
   
PostPosted: 23 Apr 2013, 16:16 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
S-a incheiat un acord de colaborare cu firma de creatie vestimentara Ermenegildo Zegna, iar primul rezultat al acestei colaborari va fi o editie limitata de 100 de exemplare ale Quattroporte-lui, cu materiale si textile din colectiile semnate Ermenegildo Zegna. Primele exemplare ale acestei editii limitate vor fi disponibile cu ocazia aniversarii centenarului Maserati, in 2014.
Dupa aceea, incepand cu 2015, casa de design va fi prezenta in calitate de partener oficial in showrom-urile Maserati printr-un catalog de accesorii, iar incepand cu 2016 va fi disponibil un program de personalizare individuala a tutor modelelor Maserati.

Image

articol in italiana.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 83 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited