It is currently 26 Nov 2024, 01:30

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 279 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 812 Next
Author Message
 Post subject: Re: Al meu 156 V6 - WFA
PostPosted: 02 Oct 2012, 22:51 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1358
Location: Lisbon
madkat Quote:
In rest benzina si ulei :D
Care este consumul de ulei la al tau V6? :)

Am vazut ultimele poze.
Eu as adauga la Alfa ta:
- faruri gta look
- bare laterale sportpack
- spacers

Pastrezi oarecum look-ul oem si ar arata mult mai bine. :wink:

_________________
Alfa Romeo Giulia 2.0 RWD
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
 Post subject: Re: Al meu 156 V6 - WFA
PostPosted: 03 Oct 2012, 00:57 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
De distantiere ma rog si eu de el :lol:
Si nici cu farurile nu zici rau, macar un polish ar merita, zic eu :)
In rest, talpa si benzina :)

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: Al meu 156 V6 - WFA
PostPosted: 09 Oct 2012, 10:15 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3334
Car: Giulia Q
asa da, oh.

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
 Post subject: Re: Al meu 156 V6 - WFA
PostPosted: 11 Oct 2012, 15:40 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
Cu proiectoarele lui Hollow iesi de 2 ori mai scump insa faci treaba adevarata. unde mai pui ca o sa ai si bixenon. Apoi e becul care e h1 in morimotouri iar in alea chinezesti e ceva bec ciudat din cate am inteles care nu cred case gaseste asa usor in caz ca se arde vreunul din lupa. Apoi e vorba de output care nu sufera comparatie. Daca esti dispus sa scoti bani din buzunar atunci alegerea e clara:)

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
 Post subject: Re: Al meu 156 V6 - WFA
PostPosted: 11 Oct 2012, 20:43 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Despre ce vorbesti tu aici ?


Top
   
 Post subject: Re: Al meu 156 V6 - WFA
PostPosted: 12 Oct 2012, 05:09 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
Morimotouri gasesti D2S(xenon cum vine din fabrica) sau H1 bec care il gasesti la orice taraba. In schimb becul din chinezisme e unul foarte ciudat si o sa gasesti mai greu(probabil pe ebay...ca acolo se gaseste orice:))

Edit: am uitat sa adaug faptul ca kit-ul H1 e plug and play pe cand cel cel D2S ai ceva de decupat in oglinda farului. Bafta in caz ca te hotarasti pe Morimotouri (oricare soclu ar fi)

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
 Post subject: Re: Al meu 156 V6 - WFA
PostPosted: 12 Oct 2012, 05:27 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Prostii. Toate implica ceva modificari, iar alea Mini H1 nu au nicio legatura cu soclul H1, adica nu poti pune becuri H1 in locul celor ce vin in kit, ceea ce inseamna ca esti limitat la oferta Morimoto, care contine....2 becuri in cate 3-4 variante de temperatura de culoare. La D2s insa ai toate optiunile de pe piata, unele excelente chiar.

PS. Uite aici dimensiuni, in caz ca vei avea nevoie vreodata.
http://www.fz6-forum.com/forum/fz6-mods ... rofit.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 Post subject: Re: Al meu 156 V6 - WFA
PostPosted: 13 Oct 2012, 04:30 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
Alexandrus Quote:
Prostii. Toate implica ceva modificari, iar alea Mini H1 nu au nicio legatura cu soclul H1, adica nu poti pune becuri H1 in locul celor ce vin in kit, ceea ce inseamna ca esti limitat la oferta Morimoto, care contine....2 becuri in cate 3-4 variante de temperatura de culoare. La D2s insa ai toate optiunile de pe piata, unele excelente chiar.

PS. Uite aici dimensiuni, in caz ca vei avea nevoie vreodata.
http://www.fz6-forum.com/forum/fz6-mods ... rofit.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei cum iti place tie intotdeauna sa ai ultimul cuvant. Dupa cum am zis pe celalalt thread TRS a fost biblie pt mine pe cand aveam eu in plan sa montez asa ceva in far.

Dupa cum ziceam Morimoto H1 sau H7 sunt foarte plug and play si singura modificare pe care trebuie sa o faci e sa tai jos ciuperca sau palaria(cum vrei tu sa ii zici) aia de la becul stock, prinderea proiectorului fiind in spatele acestuia unde are un filet exact cat soclul H1 sau H7 care iasa putin din far in spate cat sa pui o saiba ca sa faci prinderea. E floare la ureche. La acelasi kit insa D2S "filetul" din spate fiind mai mare nu mai intra prin soclul stock, hence trebuia decupat din oglinda. Asta e 1 la mana.

A 2 chestie e ca kit-ul chiar are legatura cu ce zice si anume poti pune orice bec
H1 in proiectoarele alea, la ei pe site avand posibilitatea de a cumpara doar proiectoarele goale sau poti cumpara direct bundle proiectoare + kit xenon H1 (care teoretic e tot chinezesc insa acuma l-au refacut ei). Ca si fapt divers, la inceput cand mi s-a pus pata chiar vroiam sa comand de la ei doar proiectoarele si sa iau de aici kit xenon H1 ca ieseam mai ieftin insa ulterior si-au imbogatit oferta si au introdus balasturi si becuri refacute de ei de o calitate foarte buna(cel putin in cazul balasturilor se laudau ca sunt aproape ca cele stock, carcasa fiind la fel). Am zis ca daca tot fac o treaba buna sa o fac pana la capat insa pana la urma nu a fost sa fie si chiar imi pare rau pt ca output-ul de lumina si pattern-ul se apropie de un kit xenon de fabrica (in unele cazuri chiar il depaseste). Bafta

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
 Post subject: Re: Al meu 156 V6 - WFA
PostPosted: 14 Oct 2012, 05:39 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Nu e vorba ca imi place sa am ultimul cuvant, imi place ca sfaturile sa nu fie date in necunostiinta de cauza, cu argumente semidocte. Tu cand folosesti termeni precum "output de lumina" e clar cat ai inteles din "biblia" TRS, sau cat de tehnic, stiintific e explicat acolo.
Becurile alea H1 de la Morimoto sau de la cine vrei tu nu au intensitatea luminoasa precum D2s comune, care se invart in jurul a 3000-3100 lm, asta la 4100-4300K, dar sunt becuri ce au 3400lm la 4300K sau chiar 3200lm la 5000K. Daca stai sa iti bati capul poti face retrofit chiar la sisteme ce folosesc becuri D4s, iar alea au o intensitate luminoasa de ~3800lm pentru becurile comune, chiar mai mult versiunile "speciale".
Pe cand cea mai buna oferta H1 este XB35, ce folosesc capsule Philips (sau ce tiganie o fi aia, ca nu am inteles nimic de pe TRS, scrie pe ele Philips Lightsource dar nu sunt Philips, insa nu specifica altceva, in fine) si sunt date ca avand intensitatea luminoasa de 3000lm dar costa dublu cat Morimoto H1 3five (oare de ce ?). De chinezarii nu mai pomenesc, nu are rost.
Cu alte cuvinte, NU, NU ai optiuni mai bune cu H1, indiferent de unde le iei si ce le faci. Singura optiune de a avea intensitate luminoasa precum un sistem HID de fabrica este sa scoti dintr-un soclu D2s, D1s, etc, filamentul cu tot cu caracasa din sticla si sa il introduci intr-un soclu H1, cu lipiturile la cald de rigoare, dar iti asumi riscurile si costurile aferente.
In plus, pentru D2s ai optiuni cate in luna si in stele, pentru H1 nu ai decat putine, majoritatea chinezarii.
Evident, nu toti sunt pretentiosi sau perfectionisti, altfel nu ar fi existat atitea optiuni, dar ti-am explicat dpdv tehnic de ce sunt de preferat D2s in defavoarea H1.

Daca singurul scop pentru care instalezi proiectoare este acela de a avea proiectoare, dar vrei sa pastrezi becuri clasice, cu halogen, atunci da, mini H1 e clar optiunea cea mai buna, simpla. Chiar si asa, contactele pentru alimentare vor fi o mica problema, pentru ca becurile de la Morimoto au fire legate, nu contacte precum H1 clasic, iar firele au ca terminatie o mufa pentru balastru chinezesc clasic.
In cazul in care vrei totusi HID, mini H1 e optiunea simpla dar departe de a fi cea mai buna. O parte din motive le ai mai sus, se refera la becuri. Alta parte ar fi costurile, poti oricand cumpara faruri stricate din dezmembrari, ebay, etc, sau doar proiectoarele si adaptezi, cu o idee mai multa munca si rabdare reduci la jumatate costurile.
Daca nu primeaza costurile, atunci Morimoto D2s sau orice alt proiector de calitate, nou, balastri noi, etc.
De fapt lucrurile sunt destul de clar segmentate de TRS pe site, la sectiunea Easy Install ai Morimoto mini H1 si Morimoto D2s, la sectiunea Advanced Install ai toate restul, iar toate restul sunt sensibil mai scumpe decat Morimoto (oare de ce ?).


Top
   
 Post subject: Re: Al meu 156 V6 - WFA
PostPosted: 24 Oct 2012, 19:21 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Nu cred ca ai nevoie de termoizolare, cred ca ti-au scapat conductele care duc in spate....asa era la mine, le-am lipit in pozitie, cam greu, tre data jos consola.

http://imageshack.us/photo/my-images/19 ... 08hxw.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;

Aia din mijloc era scapata.


Top
   
 Post subject: Re: Al meu 156 V6 - WFA
PostPosted: 24 Oct 2012, 22:26 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7902
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Heloooo ...
Compari o masina pe care ai luat-o cu 4 ani vechime cu una de 13 ?
Nu mai zic ca dieselul era model mai nou ...
Din 2006 pana cand ai luat-o tu anul asta la consola s-a umblat o singura data , in 2007 , cand am inlocuit becurile arse de la comezile de clima .
Chiar mi se pare aiurea ca de cand ai luat masina te tot vaicaresti si improsti cu noroi in dreapta si stanga ... Daca consideri ca te-am pacalit cu ceva te rog sa spui odata si sa te opresti . Cred ca am fost mai mult decat ok cu tine in ce priveste vanzarea asta si tu stii cel mai bine .
E singurul post cu care mai intervin pe topicul asta pentru ca nu vreau sa ti-l stric . In fond masina asta merita mai mult de atat ... imi pare rau ca nu am putut eu sa ii ofer in continuare tot ce merita .
Numai bine


Top
   
 Post subject: Re: Al meu 156 V6 - WFA
PostPosted: 24 Oct 2012, 23:22 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Cam are dreptate mugurel, te vaieti ceva de speriat, parca esti fata mare care se plange ca a fost violata.

Referitor la tweetere, am eu o pereche de pre-facelift originale, daca postai pe undeva ca esti in cautare ti le donam. De fapt daca le vrei ti le donez si acum.
Fa-ti o lista cu piese sau ce ceea ce ai nevoie, poate am eu macar o parte si imi ocupa spatiu degeaba.

PS. Ai nevoie de ochelari, apropos, si de putin studiu in ceea ce priveste Plastidip si Alcantara, ca scapi niste porumbei grasi rau ;)


Top
   
 Post subject: Re: Al meu 156 V6 - WFA
PostPosted: 25 Oct 2012, 13:24 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7902
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Dupa cum iti ziceam mai mult te plangi decat faci .
Ai lipit 3 fire , ai schimbat niste boxe si ai frecangit niste faruri .WOW ... esti un erou .Pentru mine a fost mai important sa fie tehnic ok decat sa ii lipesc niste fire si sa ii frec farurile . Cam la asta se rezuma posturile tale de vaicareala adanca .
Sistemul de sunet slab zici ? Permite-mi sa nu te cred cred ca niste difuzoare de carton care vin stock pe 56 se aud mai bine ca niste Kenwood-uri ( 6 buc plus tweetere ) cu statie , magazie si HU Kenwood care la vremea aia a fost cel mai bengos pe care l-am gasit . Ca nu a fost lucrat bine , ca firele au fost taiate , asta chiar nu stiu . Poate ai un HU mai bun , asta pot crede dar cartoanele alea plus tweetere luate de pe un Megane nu au cum sa fie mai bune .
Zici ca ai dat mai mult decat face iar eu iti zic ca probabil niciodata nu ai fi luat masina asta daca nu eram constrans sa o dau si mai ales ca stiai ca bagasem in reparatii recente exact cati bani ai dat tu pe ea deci clar nu am facut vreo afacere ... si in plus am ramas si cu rotile pe care le cumparasem de la tine si pe care nu le-ai mai vrut .
In plus ai mai scos niste bani vanzand ce era pe masina asa ca nu vad de ce te tot plangi ? Imi pare rau ca nu ti-am vandut un 59 tbi nou cu 200 eur sa fii si tu multumit . Dar si ala probabil avea ceva defecte ...

L.e ... ca fapt divers , V6-le asa varza cum era cand l-ai luat tu , arata si mergea infinit mai bine decat mocanita ta cu toti bradutii si tapiseria curata .


Top
   
 Post subject: Re: Al meu 156 V6 - WFA
PostPosted: 25 Oct 2012, 14:11 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7902
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Fie ca tine . M-as bucura sa fie end of story dar cred ca nu te va tine mult pana sa te plangi iar .
M-am bucurat ca te ocupi de ea sa o pui la punct dar poti face asta si fara sa arunci cu noroi ...
Multi va luati de Scociu ca nu zice cum si ce face si nu se preteaza la barfa ieftina dar jur ca e mult mai fair asa decat ce faci tu .
Ma rog , imi doresc sa intretii masina cat mai bine .

Cam atat am avut de zis . Poti sterge ce vrei . Ar fi si pacat sa nu profiti . Altii nu reusesc sa isi tina topicul curat ...


Top
   
 Post subject: Re: Al meu 156 V6 - WFA
PostPosted: 25 Oct 2012, 14:39 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Florine, no offense, dar ai cumparat o masina second, cu 13 ani vechime si 150k km. Nu retin cat ai dat pe ea, dar sunt sigur ca nu mai mult de 3000.. In conditiile astea, tu te asteptai sa fie ca noua?

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: Al meu 156 V6 - WFA
PostPosted: 25 Oct 2012, 14:46 
Offline
User avatar

Joined: 20 Apr 2010, 14:54
Posts: 1465
Car: Alfa Romeo Brera
Location: Bucuresti
Pai si de ce ai cumparat-o ?

_________________
-Alfa Romeo Brera-
EX: Ducati Monster
EX: Alfa Romeo 159 TI 2.4 Nero'Etna
EX: Alfa Romeo 159 my09 2.0JTDm TI
EX: Renault Twingo 1.2
EX: Fiat Barchetta 1.8
EX: Alfa Romeo 159 my08 1.9JTDm
EX: Alfa Romeo 147 1.9JTD 140cp(soft Tibi)
Ex: Skoda Fabia 1.2 54cp


Top
   
 Post subject: Re: Al meu 156 V6 - WFA
PostPosted: 25 Oct 2012, 14:48 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4279
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Pai si de ce te superi acum ca masina cumparata nu a fost la fel ca cea vanduta ? Omul asta vindea la momentul respectiv, tu ai ales sa o cumperi, nu cred ca a fost ceva cu rea intentie sau dorinta de a ascunde ceva.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
 Post subject: Re: Al meu 156 V6 - WFA
PostPosted: 25 Oct 2012, 15:07 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Si cat consuma Bucuresti/extern , de curiozitate? In conditii de mers fara menajari.

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
 Post subject: Re: Al meu 156 V6 - WFA
PostPosted: 25 Oct 2012, 16:31 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7902
Car: Vespa
Location: Bucuresti
bmw4ever ... Jet inapoi pe 4tuning sau alte coclauri d'adstea . Aici se discuta chestii de oameni mari si clar esti in plus .

Nimic nu a fost ascuns , am fost cat se poate de corect la vanzare . Trapa fusese reglata de Cip pentru ca inainte suiera ca naiba la viteza . Apa nu am vazut dupa ce am desfundat conductele de la trapa .
Adica oricum nu m-as fi facut de caca pe aici mai ales ca nu am castigat nimic ci doar am recuperat banii bagati in ea cu putina vreme in urma . A primit ce e mai bun si se poate vedea asta in topic .
Aaa, mi-am adus aminte ca zicea Florin de usi ... poate ar fi fost frumos sa spuna si ca i-am dat doua usi complete ( cu geam si macara el.) livrate la el la Campina .
Doar o stripteusa nu i-am dat in banii astia :)

Georgecristian ... in Buc 16-18 si afara 10-11 . Mers infipt .


Top
   
 Post subject: Re: Al meu 156 V6 - WFA
PostPosted: 25 Oct 2012, 16:53 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7902
Car: Vespa
Location: Bucuresti
madkat Quote:

Usile... daca stiam ca e o problema sa mi le dai, renuntam la ele, dar mai negociam la pret :twisted:
da , vroiam sa le pun la GT sau la casa . sa am si io geam electric cand trece cineva pe scara sa deschid zzzzzzzzzzzzzzz si sa il intreb de sanatate .


Top
   
 Post subject: Re: Al meu 156 V6 - WFA
PostPosted: 25 Oct 2012, 20:05 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Gumele de pe pedale nu le am, ca la mine nu exista. Poti incerca niste pedale Novitec sau orice altceva dedicat pentru 156, rezista mai mult decat gumele simple si arata mai bine, ba chiar posibil sa coste mai putin per set :)


Top
   
 Post subject: Re: Al meu 156 V6 - WFA
PostPosted: 25 Oct 2012, 21:25 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
E de apreciat munca lui madkat vis a vis de v6 le achizitionat .
Din ce imi dau seama omul are niste standarde la care tine si e o mare bucurie sa vezi ca masinuta devine ceea ce a fost odata.
Sant absolut sigur ca daca fostul proprietar o mai tinea , rezolva si el anumite probleme de ordin estetic, cele de ordin tehnic/tren de rulare/motor am inteles ca fusesera rezolvate.

Fiecare dintre noi doreste sa ia un lucru cat mai bun si spera ca masina achizitionata sa fie cat mai "virgina" , indiferent cati bani da.

Acum ca si concluzie ,masina a fost pe mani bune, a ajuns pe alte maini cel putin la fel de bune si se pare ca se tine bine.

Ceea ce incerc sa spun este ca doar omul conteaza si priceperea in a mentine la niste standarde o masina care nu mai e noua demult.
asa ca 10+ madkat.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 Post subject: Re: Al meu 156 V6 - WFA
PostPosted: 26 Oct 2012, 13:06 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
da pragurile erau "no no"
si eu am aruncat o pereche de praguri de aluminiu de la hover absolut oribile si am aflat ulterior ca altii le vroiau, cu bani chiar.
spor la munca si la plimbare!

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 Post subject: Re: Al meu 156 V6 - WFA
PostPosted: 29 Oct 2012, 16:41 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
La drum intins fara lumini aprinse la mine sta 14.4 . Ori bateria ori periile colectoare...

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 Post subject: Re: Al meu 156 V6 - WFA
PostPosted: 29 Oct 2012, 17:30 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7902
Car: Vespa
Location: Bucuresti
alternatorul e reconditionat de max. 3 ani deci are vreo 10-15 mii km . poate nu e de la el , zic sa verifici inainte sa il dai jos .
bateria avea cateva luni cand ai luat masina si e Varta deci nu ar trebui sa faca probleme ( sper ) . vezi sa nu fure curent pe undeva ca tot ai umblat pe la toate electricele .

cu discurile ... parca aveau toate 4 cuie d`alea de ghidaj . asa tin minte cel putin .


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 279 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 812 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited