It is currently 26 Nov 2024, 10:14

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 185 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 8 Next
Author Message
PostPosted: 03 Oct 2012, 19:47 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 460
Uite un link http://www.officinatorelli.it/specialparts.html, dar e in italiana...

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 03 Oct 2012, 21:12 
Offline

Joined: 25 Apr 2007, 00:13
Posts: 393
Car: 156 1.9 JTDM TRY
Location: Brasov/Edinburgh
Multumesc,o sa trimit zilele astea un mail sa intreb cat costa toata distractia,imi e mai la-ndemana sa primesc colet din Italia decat din uk.
Sa auzim numai de bine!


Top
   
PostPosted: 04 Oct 2012, 09:22 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
Vis a vis de patinat,cred ca te inseli, un ambreiaj nasol tinde sa patineze pe masura ce scazi demultiplicarea, deci in treapta 1 ar trebui sa patineze cel mai putin....

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 18 Oct 2012, 20:24 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jun 2012, 01:49
Posts: 11
Car: Alfa 156 2.4jtd 20V
Location: Brasov
interesant acest "TRY " mai sta parcata in fatza la Vintage :> sa o stapanesti sanatos!


Top
   
PostPosted: 18 Mar 2013, 18:55 
Offline

Joined: 25 Apr 2007, 00:13
Posts: 393
Car: 156 1.9 JTDM TRY
Location: Brasov/Edinburgh
Am o problema care a aparut dupa ce masina a stationat 2 luni si I-am schimbat bateria. Intr-o seara cand sa plec cu masina n-a vrut sa porneasca.Mi-a ramas aprins in bord martorul VDC si cel cu lacatul care banuiesc ca este imobilizatorul.Am incercat sa pornesc motorul,electromotorul invartea bine dar motorul nu pornea.Dupa ce am pus si luat contactul de cateva ori martorii s-au stins si am reusit s-o pornesc.Azi mergand spre Targu Mures,am facut un popas in Sighisoara si cand sa plec aceeasi poveste.
La prima vedere ar fi clar bateria dar pe playerul masinii imi indica mereu 12,4 cu motorul oprit si aproximativ 14 cu motorul pornit plus ca in cei 120 km de la Brasov la Sighisoara ar fi trebuit sa se incarce bateria daca era descarcata si mai ales faptul ca electromotorul invarte normal,nu ca atunci cand e bateria slaba.In alta ordine de idei,are vreo treaba vdc-ul cu immo sau invers?Bateria e aproape noua,am tinut-o o zi pe redresor dupa ce a stat pe masina cele 2 luni in care n-am mers cu ea.Ma gandesc la faptul ca bateria nu mai e in toate mintile ei dupa ce am pus-o pe redresor dar atunci n-ar trebui sa invarta bine electromotorul si sa porneasca dupa ce se sting martorii.


Top
   
PostPosted: 19 Mar 2013, 12:10 
Offline

Joined: 01 Feb 2006, 20:54
Posts: 98
Car: 159 2,4 JTDM
Location: Cluj-Napoca
Salutare,
Acum nu stiu daca am dreptate, dar eu am patit asa cu o alta italieneasca, problema era de la cheie, nu o recunostea calumea la inceput, pe urma permanent. Verifica chipul cheii sau cheia.
Sper sa te ajute!

_________________
FURIA ALBA ARDELEANCA, 159 2,4 JTDM


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2013, 23:18 
Offline

Joined: 25 Apr 2007, 00:13
Posts: 393
Car: 156 1.9 JTDM TRY
Location: Brasov/Edinburgh
Am gasit si problema,bateria pe care am pus-o de curand(Varta) are bornele putin mai subtiri si mai scurte decat precedenta si nu pot fixa bine colierul de + care nu intra cu totul pe borna nici in lungime(datorita cutiutei de deasupra colierului care atinge bateria si nu pot impinge colierul pe borna) nici in diametru(borna e mai subtire decat colierul strans la maxim).


Top
   
PostPosted: 26 Mar 2013, 16:45 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Infasoara o tabla de aluminiu in jurul bornei, o sa intre numa bine.


Top
   
PostPosted: 13 May 2013, 15:38 
Offline

Joined: 25 Apr 2007, 00:13
Posts: 393
Car: 156 1.9 JTDM TRY
Location: Brasov/Edinburgh
Am implinit un an de cand masina este a mea,probleme n-au fost cu ea :peace: .De partea audio nu prea am avut timp sa ma ocup dar voi incepe treaba la inceputul lunii viitoare.Azi am achizitionat 5m2 de insonorizant STP http://www.be-loud.ro/produse/Accesorii ... -10_folii/" onclick="window.open(this.href);return false; cu care voi insonoriza portierele(tabla exterioara,partea pe care vine fata de usa) si tot portbagajul.Fetele de usa le voi da cu pasta insonorizanta pentru rigdizare http://www.be-loud.ro/produse/Accesorii ... on_1,5_Kg/" onclick="window.open(this.href);return false; .Gaurile din portiere le voi acoperi cu tabla zincata ptr a crea o incinta perfecta pentru difuzoare care vor fi montate pe inele din mdf.Intre fata de usa si portiera voi folosi burete cu celule inchise.Astfel fiecare portiera se va ingreuna cu aproximativ 6kg,sper sa nu am probleme cu balamalele din cauza asta.Prioritate vor avea portierele fata,daca imi va ramane material voi face ceva si in portierele spate.
Am stat mult si m-am gandit cum pot sa fac din masina asta o masina care sa scoata un scor bun pe partea de SPL(un numar cat mai mare de decibeli) dar m-am lasat pagubas,nu voi avea nici o sansa in fata hatchback-urilor sau brek-urilor asa ca voi incerca sa fac o masina de SQ(sound quality) cu toate ca e mult mai greu la categoria asta.
Sistemul va arata la inceput asa:
HU Pioneer DEH-P88RS II http://www.auto-sound.ro/deh-p88rs-ii-p ... e=price-ro" onclick="window.open(this.href);return false;
Sistem difuzoare MbQuart PVI216 http://www.be-loud.ro/produse/Difuzoare ... um_PVI216/" onclick="window.open(this.href);return false;
Difuzoare spate coaxiale Dls Classic+Tweetere In Phase
Amplificator midbasi ptr sistemul fata Jl Audio http://homeaudio.ro/Amplificator-Auto-J ... p-976.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Amplificator tweetere sistem fata MbQuart http://www.be-loud.ro/produse/Amplifica ... /PAB_2100/" onclick="window.open(this.href);return false;
Subwoofer pentru inceput JBL P1222 http://www.techstore.ro/ProductDetails. ... ctKey=2319" onclick="window.open(this.href);return false;
Amplificator subwoofer http://www.ok-shop.ro/auto_si_tuning/au ... /id/52836/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kituri cabluri amplificatoare 3X http://www.be-loud.ro/produse/Accesorii ... o/GZPK_50/" onclick="window.open(this.href);return false;
La capitolul subwoofere ma tenteaza 2 phase linear aliante(intre primele ca SQ din lume) de 25 cm in polita de sub luneta dar sa vad cum stau cu spatiul,daca-mi permite scheletul sau nu,n-am vazut cum arata tabla sub polita aia.
Mai am nevoie si de un adaptor ptr comenzile ptr volan de pe ebay si....cam atat.
Cand ma apuc de treaba voi face un tutorial despre insonorizare si cu diferentele intre o portiera insonorizata si una goala.
Sa auzim numai de bine
PS:Am vreo sansa ca la motorizarea mea alternatorul sa fie mai mare de 100 A?


Top
   
PostPosted: 13 May 2013, 16:31 
Offline

Joined: 25 Apr 2007, 00:13
Posts: 393
Car: 156 1.9 JTDM TRY
Location: Brasov/Edinburgh
Tabla cu care voi acoperi gaurile o voi decupa exact cat sa acopere fiecare gaura,o voi inveli in STP si o voi prinde in suruburi sau nituri.Daca nu reusesc cu tabla voi apela la mdf sau pal.Inelele sunt absolut necesare,voi putea face inele la comanda astfel incat sa vina peste acel inel de plastic. Cat despre policioara o sa mai studiez problema,o sa ma uit si pe AO,merci de pont :wink:


Top
   
PostPosted: 14 May 2013, 12:14 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3334
Car: Giulia Q
dupa ce o sa lipesti toate chestiile alea si o sa astupi gaurile nu o sa ai probleme cu umiditatea in portiere ?

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 28 Jun 2013, 13:39 
Offline

Joined: 25 Apr 2007, 00:13
Posts: 393
Car: 156 1.9 JTDM TRY
Location: Brasov/Edinburgh
Azi am fost respins la ITP din cauza xenonului si a anvelopelor care sunt 225/45/17 in loc de 215/45/17. Stie cineva cat costa hartia aia de la reprezentanta ca sa-mi treaca cei de la RAR 225 in civ?


Top
   
PostPosted: 28 Jun 2013, 13:57 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jan 2011, 09:48
Posts: 431
Car: Alfa Romeo 159, 1.9
Location: Bucuresti
Schimba locul unde iti faci itp-ul. Daca vrei iti dau recomandare pe pm

_________________
Ford Focus
ex: Alfa Romeo 159
ex: Opel Astra GTC
ex: Vw Lupo 3L


Top
   
PostPosted: 28 Jun 2013, 14:01 
Offline

Joined: 25 Apr 2007, 00:13
Posts: 393
Car: 156 1.9 JTDM TRY
Location: Brasov/Edinburgh
Problema este ca nu pot sa-l mai schimb acum dupa ce l-am efectuat acolo tot acolo trebuie sa merg in 30 de zile,abia dupa cele 30 de zile pot efectua itp-ul la alta statie.Mie imi expira maine.Dau acum o fuga pana la reprezentanta sa vad daca ma pot ajuta.


Top
   
PostPosted: 28 Jun 2013, 14:14 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jan 2011, 09:48
Posts: 431
Car: Alfa Romeo 159, 1.9
Location: Bucuresti
pai si cu xenonul ce faci? pui halogenele la loc?
oricum cu gumele tot o rezolvi cumva. daca nu te ajuta cei de la reprezentanta imprumuti de la cineva rotile.

_________________
Ford Focus
ex: Alfa Romeo 159
ex: Opel Astra GTC
ex: Vw Lupo 3L


Top
   
PostPosted: 28 Jun 2013, 17:44 
Offline

Joined: 25 Apr 2007, 00:13
Posts: 393
Car: 156 1.9 JTDM TRY
Location: Brasov/Edinburgh
Da, o sa pun halogene la verificare si dupa le schimb :evil:
La reprezentanta n-am rezolvat nimic, mi-au zis ca 215/45/17 sunt trecute pe carte si ca alea trebuie sa le folosesc.Eu mai am un set de jante pe 17 si am verificat azi dimensiunea anvelopelor si este ceea ce-mi trebuie. Problema este ca nu mi se potrivesc prezoanele,sunt prea scurte.Am intampinat problema asta si pe masina asta(unde acum am jante de GTA) si pe vechea masina(unde aveam jante pe 15). Jantele in cauza sunt Teleidal pe 17 cu care au fost echipate Gtv-urile CUP daca nu ma insel. Am masurat prezoanele si au un filet de 20 mm. Stiu ca prezoanele sunt M12x1,25 dar de ce lungime am nevoie?
Multam :wave:


Top
   
PostPosted: 28 Jun 2013, 18:50 
Offline
User avatar

Joined: 27 Apr 2011, 23:09
Posts: 114
Car: 156 1.8 16v TS
Location: Brasov
Un set de roti pe 15 iti pot da eu daca te ajuta cu tot cu prezoane, sau iti pot da si prezoane, mai lungi, dar tre sa descalt eu masina mea, daca e da un semn si o rezolvam cumva.


Top
   
PostPosted: 28 Jun 2013, 19:02 
Offline

Joined: 25 Apr 2007, 00:13
Posts: 393
Car: 156 1.9 JTDM TRY
Location: Brasov/Edinburgh
Multumesc de ajutor, daca nu gasesc sa cumpar prezoane voi apela la tine ptr jantele pe 15 sau voi schimba anvelopele bune pe jantele actuale :wave:


Top
   
PostPosted: 28 Jun 2013, 19:15 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Anvelopele sunt bune pe jantele actuale, jantele "nu sunt bune" pe masina ta. Teledialurile GTA au 7.5" latime, de unde si dimensiunea corecta a anvelopelor e 225.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 28 Jun 2013, 20:56 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jan 2011, 09:48
Posts: 431
Car: Alfa Romeo 159, 1.9
Location: Bucuresti
Jante pe 15? Stati asa, nu vorbim de 159?

_________________
Ford Focus
ex: Alfa Romeo 159
ex: Opel Astra GTC
ex: Vw Lupo 3L


Top
   
PostPosted: 28 Jun 2013, 21:29 
Offline

Joined: 25 Apr 2007, 00:13
Posts: 393
Car: 156 1.9 JTDM TRY
Location: Brasov/Edinburgh
Nu, este un 156.


Top
   
PostPosted: 19 Jul 2013, 06:45 
Offline

Joined: 25 Apr 2007, 00:13
Posts: 393
Car: 156 1.9 JTDM TRY
Location: Brasov/Edinburgh
Ce tip de siguranta se foloseste pe borna de plus la ABS VDC etc?Mi s-a ars si nu am gasit sa cumpar la 3 magazine in Brasov


Top
   
PostPosted: 23 Sep 2013, 21:23 
Offline

Joined: 25 Apr 2007, 00:13
Posts: 393
Car: 156 1.9 JTDM TRY
Location: Brasov/Edinburgh
De 2 zile am inceput sa pierd antigel pe la furtunasul de supraplin sau cum s-o numi.Am schimbat doua coliere dar degeaba,nu-I asta cauza.Azi am plecat in concediu pentru o saptamana si nu am cum sa ajung la un mecanic bun.In 200 de km am pierdut cam 2 litri de lichid si am completat cu apa demineralizata.Temperatura apei in bord sta in limitele normale.Cand opresc motorul dupa ce apa ajunge la 90 de grade se aude cum furtunasul pierde presiune si lichid pe langa colier.Ce s-ar fi putut intampla si ce ma sfatuiti sa verific?


Top
   
PostPosted: 23 Sep 2013, 21:50 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1987
Location: Bucuresti
Scurteaza furtunasul respectiv cu 10-15mm, astfel incat colierul sa nu mai stranga pe aceeasi portiune de furtun.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 23 Sep 2013, 22:00 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
@leone

e doar un furtun odihnit, man. trebuie doar sa il strangi (de gat)

ar fi bine sa inlocuiesti tot ce e furtun de apa avand in vedere varsta masinii, cu timpul devin casante, am vazut parca set complet pe alfisti.ro ceva siliconic. merita daca ai bani.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 185 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 8 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited