It is currently 07 Oct 2024, 16:37

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1776 posts ]  Go to page Previous 117 18 19 20 2172 Next
Author Message
PostPosted: 25 Sep 2012, 14:27 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2011, 09:50
Posts: 78
Car: Ex Chrysler 300M
NU demonta plafonuuul :P
Nu inca cel putin.
Scoti casetofonul, pui un fir de la multimetru pe cuiul mufei de radio si al doilea fir ( eventual prelungit cu orice fir ce il ai prin casa/ masina ca nu iti ajunge cel de la aparat de masurat ) pe interiorul filetului in care se insurbeaza antena, acolo pe plafon.
Nu stiu cum e la alfa dar daca ai amplificare activa pentru semnalul antenei incorporat ( la opel vectra de exemplu are si unele au sub policioara de la luneta altele undeva in spatele torpedoului ) atunci sa nu te miri daca masurand cu aparatul +sul si masa de la mufa antenei o sa vezi ca aparent sunt in scurt. Daca nu ai amplificare ar trebuii sa nu treaca curentul dintr-una in alta.

Iar daca scoti casetofonul ca sa ajungi la mufa, fa prima si prima chestie o eliminare simpla a eventualelor prolema. Ia orice fel de surubelnita si atinge cu ea curul de la mufa pt antena din casetofon ( atinge-o de cui ) . Daca ai semnal ok, atunci problemele tale pleaca de mai departe de casetofon si atunci mergi pe fir cu masuratori samd.

Nu te baza ca daca piesele stralucesc nu au calamina. Si eu am presupus ca daca o invart repetitiv in surub acolo de la frecarea in sine se duce calamina, canci, pana nu am dat cu peria de sarma si respectiv cu acul si cutitul si smirghel in ...cum se cheama.. baza antenei, piulita mama sa ii zicem asa, nu facea contact.

Vorbesc mult si prost la ora asta, pasii simplii :
1. ia batul de la antena si pune in doua locuri distincte ale surubului lui multimetru si masoara. Daca nu trece curentul fara sa apesi tare e oxidat si atunci sti ce ai de facut.
2. Aceeasi operatiune si la piulita de prindere a batului.
3. Daca nu s-a rezolvat asa, scoate casetofonul si baga-i o surubelnita in popou. Daca merge ok radio e de la fir. Trebuie sa te documentezi daca ai amplificator pt antena ca daca ai e probabil de la el si nu de la fir.
4. Indifeent de punctul 3 fa rost de orice fir de 1.5metrii si masoara din cuiul mufei de pe coaxialul din bord in piulita de pe plafon.
5. Daca ai amplificator singura sansa e sa il schimbi daca e bulit ( dupa ce afli unde e ) sau sa ii faci bypass demontand pe traseul firului si renuntand la amplificator complet bazandu-te doar pe amplificarea din HU.

Altceva n-are ce sa fie.


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 21:51 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Cei cu Blue&Me, si-a conectat cineva vreun HDD extern la USB? Am incercat azi cu unul de laptop intr-un enclosure IDE si aparent nu merge. Formatat FAT32. Din cate imi dau seama, ar putea fi o problema de alimentare, USB-ul nu e in stare sa il alimenteze suficient, HDD-ul cere 700mA. O sa mai incerc maine conectand Y-ul la un adaptor USB de bricheta, daca nici asa nu merge, renunt la idee.


Top
   
PostPosted: 28 Sep 2012, 21:57 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Emblema din bot de la 159 are acelasi diametru cu cele de 156? A mea e cam stearsa, ma gandeam sa o schimb.


Top
   
PostPosted: 28 Sep 2012, 22:04 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1342
Location: Lisbon
WLF Quote:
Emblema din bot de la 159 are acelasi diametru cu cele de 156? A mea e cam stearsa, ma gandeam sa o schimb.
Daca nu ma insel, emblema de 156 nu este compatibila in acest caz.

_________________
Alfa Romeo Giulia 2.0 RWD
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 28 Sep 2012, 22:43 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Are un alt diametru?


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2012, 17:49 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1342
Location: Lisbon
WLF Quote:
Are un alt diametru?
La 156 parca are aprox. 75mm, iar la 159 e mai mare.

_________________
Alfa Romeo Giulia 2.0 RWD
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2012, 18:16 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Am inteles. Mi se pareau relativ la fel, ma gandeam ca difera prinderea doar.


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2012, 18:24 
Offline
User avatar

Joined: 06 Jan 2012, 14:22
Posts: 207
Car: alfa romeo 159
Location: botosani
nu e la fel


Top
   
PostPosted: 07 Oct 2012, 23:57 
Offline

Joined: 12 Aug 2011, 13:31
Posts: 38
Car: 159
unde gasesc si eu flansa amortizor fata, pentru a mea, 159, 1.9 150 cp. ma ajuta si pe mine careva? multumesc


Top
   
PostPosted: 08 Oct 2012, 00:52 
Offline
User avatar

Joined: 01 Sep 2012, 22:14
Posts: 447
Car: Alfa 159
La orice magazin de piese auto...

_________________
NOW: Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 120 CP + ; Mitsubishi Lancer Sedan - 2.0 DID - 10.2009 - 140 CP/330 NM
Ex: BMW 325 - 2004 - ///M pack - 192 CP
BMW 320 - 2000 - 150 CP
Fiat Stilo Coupe - 2002 - Sport pack - 1.8 16 V - 133 CP - giallo ginestro
BMW 316 - 1996 - ///M pack - 105 CP


Top
   
PostPosted: 08 Oct 2012, 09:59 
Offline

Joined: 12 Aug 2011, 13:31
Posts: 38
Car: 159
alex159jtd Quote:
La orice magazin de piese auto...
foarte interesant raspunsul:)) nu stiam. Eu vreau azi maine, ca nu e piesa care se gaseste pe stoc peste tot iar la autoitalia comanda dureaza 8 zile.


Top
   
PostPosted: 08 Oct 2012, 10:05 
Offline
User avatar

Joined: 01 Sep 2012, 22:14
Posts: 447
Car: Alfa 159
Eu am luat toate piesele de la userul tzivi. In 24 H mi-a adus orice piesa. Incearca la el..

_________________
NOW: Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 120 CP + ; Mitsubishi Lancer Sedan - 2.0 DID - 10.2009 - 140 CP/330 NM
Ex: BMW 325 - 2004 - ///M pack - 192 CP
BMW 320 - 2000 - 150 CP
Fiat Stilo Coupe - 2002 - Sport pack - 1.8 16 V - 133 CP - giallo ginestro
BMW 316 - 1996 - ///M pack - 105 CP


Top
   
PostPosted: 08 Oct 2012, 12:12 
Offline
User avatar

Joined: 01 Sep 2012, 22:14
Posts: 447
Car: Alfa 159
Intrebare pentru alti posesori de 159. De fiecare data cand duc masina la spalatorie si dau astia cu jetul ala cu presiune, se intampla doua fenomene:

1. In jurul geamurilor, unde se unesc geamurile cu chederele se formeaza un fel de abur (practic pe buza superioara a geamurilor).
2. Cand o scot de pe rampa de la spalatorie observ ca pe geamurile din stanga-dreapta fata se mai prelinge cate o picatura inauntru.

Nu mi se pare foarte grav, (e vorba de una-doua picaturi) dar faza e ca vine iarna si nu cred ca e ok, o sa inghete instant la spalatorie.

Mai pateste cineva? Ce anume trebuie schimbat? E o problema comuna?

Thx,

_________________
NOW: Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 120 CP + ; Mitsubishi Lancer Sedan - 2.0 DID - 10.2009 - 140 CP/330 NM
Ex: BMW 325 - 2004 - ///M pack - 192 CP
BMW 320 - 2000 - 150 CP
Fiat Stilo Coupe - 2002 - Sport pack - 1.8 16 V - 133 CP - giallo ginestro
BMW 316 - 1996 - ///M pack - 105 CP


Last edited by alex159jtd on 08 Oct 2012, 12:24, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 08 Oct 2012, 12:22 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4257
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Citisem ceva pe AO despre anumite modele cu probleme la chederele usilor, poti incerca sa le inlocuiesti.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 08 Oct 2012, 12:23 
Offline
User avatar

Joined: 01 Sep 2012, 22:14
Posts: 447
Car: Alfa 159
AO?

_________________
NOW: Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 120 CP + ; Mitsubishi Lancer Sedan - 2.0 DID - 10.2009 - 140 CP/330 NM
Ex: BMW 325 - 2004 - ///M pack - 192 CP
BMW 320 - 2000 - 150 CP
Fiat Stilo Coupe - 2002 - Sport pack - 1.8 16 V - 133 CP - giallo ginestro
BMW 316 - 1996 - ///M pack - 105 CP


Top
   
PostPosted: 08 Oct 2012, 12:25 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4257
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
AlfaOwner

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 08 Oct 2012, 12:38 
Offline
User avatar

Joined: 01 Sep 2012, 22:14
Posts: 447
Car: Alfa 159
Ok, cam greu de gasit. Poate s-au intalnit cu problema asta si colegi de pe alfaclub.

Thx,

_________________
NOW: Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 120 CP + ; Mitsubishi Lancer Sedan - 2.0 DID - 10.2009 - 140 CP/330 NM
Ex: BMW 325 - 2004 - ///M pack - 192 CP
BMW 320 - 2000 - 150 CP
Fiat Stilo Coupe - 2002 - Sport pack - 1.8 16 V - 133 CP - giallo ginestro
BMW 316 - 1996 - ///M pack - 105 CP


Top
   
PostPosted: 09 Oct 2012, 20:22 
Offline

Joined: 01 Oct 2011, 15:33
Posts: 127
Car: AR 159 2.4 JTDM
Location: Voluntari Ilfov
De aproximativ o saptamana in momentul in care apas ambreiajul se aude o bataie la cutie. daca o accelerez nu se mai aude bataia respectiva. nu face decat la plecarea de pe loc, ulterior in mers nu se mai aude, probabil si datorita apasarii mai rapide a pedalei de ambreiaj. Volanta am inteles ca ar putea fi una in cauze. ce altceva ar mai putea cauza bataia respectiva? ceva preturi imi poate spune si mie cineva???


Last edited by catalinmarin84 on 09 Oct 2012, 20:39, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 09 Oct 2012, 20:30 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Poate ai noroc si e doar rulmentul. Daca ar fi volanta, ai avea si alte simptome.


Top
   
PostPosted: 09 Oct 2012, 20:37 
Offline

Joined: 01 Oct 2011, 15:33
Posts: 127
Car: AR 159 2.4 JTDM
Location: Voluntari Ilfov
am discutat in seara asta cu un mecanic de la ai, cei drept telefonic, explicandui simptomele. a zis la o prima parere ca ar fi volanta. initial la rulment m-am gandit si eu. insa atunci cand apas ambreiajul se aude initial un zgomot ca si cum ar agata ceva, exact cum sunt rotile alea dintate de la o betoniera cand scapa, dupa care continuand apasarea ambreiajului incepe bataia efectiva. o sa merg maine cu "domsoara" la un consult.


Top
   
PostPosted: 10 Oct 2012, 17:59 
Offline

Joined: 01 Oct 2011, 15:33
Posts: 127
Car: AR 159 2.4 JTDM
Location: Voluntari Ilfov
ce sa cumpar: valeo, sachs sau luk pentru volanta, kit de ambreiaj si rulmentul de presiune??


Top
   
PostPosted: 11 Oct 2012, 11:10 
Offline
User avatar

Joined: 02 Sep 2011, 18:08
Posts: 599
Car: Giulia Veloce Q4
Location: mioveni
parerea mea : SACHS


Top
   
PostPosted: 11 Oct 2012, 11:26 
Offline

Joined: 01 Oct 2011, 15:33
Posts: 127
Car: AR 159 2.4 JTDM
Location: Voluntari Ilfov
care ar fi producatorul pieselor oem (in speta volanta) pentru AR 159 2.4?? pentru ca am gasit pe piata atat valeo, sachs cat si luk, ca si piese aftermarket (pret mult mai mic pentru luk).


Top
   
PostPosted: 11 Oct 2012, 11:28 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Acelasi drac toate. Vezi care e mai ok ca pret. Parerea mea nu te apuca acum de ea sa nu ai surprize. Sau daca o faci sa o faci undeva cu diagnoza ok, nu telefonica.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 11 Oct 2012, 11:31 
Offline

Joined: 01 Oct 2011, 15:33
Posts: 127
Car: AR 159 2.4 JTDM
Location: Voluntari Ilfov
am fost cu domsoara la AI Colentina. mi-au spus ca e volanta si mi-au recomandat sa schimb si kit-ul de ambreiaj si rulmentul. Deci, Tzzivii zici ca nu e mare diferenta intre ele? pentru ca la pret ... :censored:


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1776 posts ]  Go to page Previous 117 18 19 20 2172 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited