It is currently 02 Dec 2024, 00:12

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 47 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
 Post subject: Re: Faruri Xenon Alfa GT
PostPosted: 06 Oct 2012, 02:39 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2011, 13:37
Posts: 620
Alexandrus Quote:
In sfarsit, o treaba facuta cu cap. Congrats.
Nu as recomanda sa folosesti becurile de faza lunga pe post de pozitii, in afara de faptul ca ar arata absolut oribil, pierzi optiunea de flash, pina se aprinde bixenon-ul dureaza ceva.
Pentru pozitii mai bine iei acoperitori (shrouds) diferite sau le modici pe ale tale, nu trebuie sa fie angel eyes, de fapt ar fi de prefera sa nu fie. Ai o multime de optiuni ca si acoperitori si sunt foarte ieftine, iar daca modifici acoperitoarile ce ti-au venit in pachet atunci chiar poti face aproape cum vrei tu.
Cheltuiala nu ar fi mare, LED-urile sunt ieftine, PCB-urile la fel, rezistente idem, in rest munca si rabdare. La final poti chiar vopsi acoperitorile ca sa iti acoperi urmele ;)

PS. Daca alegeai Morimoto D2S in loc de Mini H1 aveai o multime de optiuni pentru becuri mult mai bune si puteai folosi piese OEM (balastri OEM cu autoajustare nivel si toti senzorii, gaseai prin dezmembrari).
Multam.

Nu stiam ca D2S-urile "sunt compatibile" din punctul asta de vedere asa ca consider faptul consumat, dar este bine de stiut pentru alte persoane care au de gand sa isi monteze astfel de lupe in faruri.
Legat de becurile de faza lunga in principiu iti dau dreptate, dar arata cam dubios farurile fara spatiul din interiorul fazei lungi folosit cu vreun scop.

Shroud-urile instalate acum sunt Mini Gatling Gun si sper sa nu gresesc, dar sunt cele mai mici din cele de la retrofitsource. O sa ma gandesc ce alta modalitate as mai avea sa instalez DRL-uri si sa arate cat mai ok d.p.d.v. al design-ului.


Top
   
 Post subject: Re: Faruri Xenon Alfa GT
PostPosted: 06 Oct 2012, 05:15 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Da, ar arata dubios fara becuri, insa lasa becurile si faza lunga acolo, majoritatea masinilor cu bi-xenon oricum au si un bec dedicat pentru faza lunga folosit in special pentru flash-uri, dar raman aprinse si atunci cand faza lunga e activata pentru o perioada mai lunga.

Da, asa e cu acoperitorile, cel putin pe site la TRS mini gatling gun si mini graphite sunt cele mai mici. Cu mini graphite poti folosi led-uri sau ccfl sa lumineze shroud-ul drept pozitie. Cu actualele, le poti modifica daca vrei iluminare pozitie mai .... altfel ;) Nu e mare inginerie, iar la final ai faruri unice ;)


Top
   
 Post subject: Re: Faruri Xenon Alfa GT
PostPosted: 07 Oct 2012, 22:27 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2011, 13:37
Posts: 620
Alexandrus Quote:
Da, ar arata dubios fara becuri, insa lasa becurile si faza lunga acolo, majoritatea masinilor cu bi-xenon oricum au si un bec dedicat pentru faza lunga folosit in special pentru flash-uri, dar raman aprinse si atunci cand faza lunga e activata pentru o perioada mai lunga.

Da, asa e cu acoperitorile, cel putin pe site la TRS mini gatling gun si mini graphite sunt cele mai mici. Cu mini graphite poti folosi led-uri sau ccfl sa lumineze shroud-ul drept pozitie. Cu actualele, le poti modifica daca vrei iluminare pozitie mai .... altfel ;) Nu e mare inginerie, iar la final ai faruri unice ;)
Legat de faza lunga la xenon-ul instalat la mine...becul este H1 cu o singura faza pe lupa iar lupa are in interior o lamela actionata de un solenoid, in momentul in care selectezi faza lunga se deschide lamela si permite lumina sa treaca prin toata lupa, deci delay-ul este infim sau 0.

O sa vad cum fac cu shroudurile, o sa fie haos sa desfac din nou farurile dar o voi face doar daca gasesc ceva inteligent ca design altfel o las balta cu DRL-urile.


Top
   
 Post subject: Re: Faruri Xenon Alfa GT
PostPosted: 08 Oct 2012, 00:03 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
MrHollow Quote:
becul este H1 cu o singura faza pe lupa iar lupa are in interior o lamela actionata de un solenoid, in momentul in care selectezi faza lunga se deschide lamela si permite lumina sa treaca prin toata lupa, deci delay-ul este infim sau 0.
Daca ai faza scurta aprinsa, da. Daca nu, nu :)

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: Faruri Xenon Alfa GT
PostPosted: 08 Oct 2012, 05:43 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
MrHollow Quote:
Alexandrus Quote:
Da, ar arata dubios fara becuri, insa lasa becurile si faza lunga acolo, majoritatea masinilor cu bi-xenon oricum au si un bec dedicat pentru faza lunga folosit in special pentru flash-uri, dar raman aprinse si atunci cand faza lunga e activata pentru o perioada mai lunga.

Da, asa e cu acoperitorile, cel putin pe site la TRS mini gatling gun si mini graphite sunt cele mai mici. Cu mini graphite poti folosi led-uri sau ccfl sa lumineze shroud-ul drept pozitie. Cu actualele, le poti modifica daca vrei iluminare pozitie mai .... altfel ;) Nu e mare inginerie, iar la final ai faruri unice ;)
Legat de faza lunga la xenon-ul instalat la mine...becul este H1 cu o singura faza pe lupa iar lupa are in interior o lamela actionata de un solenoid, in momentul in care selectezi faza lunga se deschide lamela si permite lumina sa treaca prin toata lupa, deci delay-ul este infim sau 0.

O sa vad cum fac cu shroudurile, o sa fie haos sa desfac din nou farurile dar o voi face doar daca gasesc ceva inteligent ca design altfel o las balta cu DRL-urile.
Serios, bec cu o singura faza ? Cum or fi alea cu doua sau mai multe faze, nu stiu. Singurele becuri ce pot avea mai multe filamente sunt cele umplute cu gaz inert, la astea cu xenon sau halogen nu functioneaza principiul ala.
Revenind, stiu foarte bine cum functioneaza bi-xenon, iar lamela aia se numeste obturator. Scoate becul de faza lunga si incearca sa dai un flash, sa vezi ce frumos astepti 2 secunde sa se aprinda becul xenon. Iar daca tu chiar folosesti flash-urile in mod curent, vei arde cu atit mai repede balastri.
Tu de ce crezi ca toti producatorii de masini pe linga bi-xenon mai folosesc inca un bec, cu sau fara lupa, pentru faza lunga ? Sa creasca costurile farului de placere ?
Daca nu folosesti flash-urile, eu unul nu prea le vad utilitatea si nu folosesc, de exemplu, poti renunta cu incredere la becul dedicat fazei lungi, insa oricum ai face, sa pui acolo un H7 sau H1, ce soclu o fi, cu LED pentru pozitii, nu doar ca ar arata urit, dar oricum ar implica sa mai desfaci odata farurile pentru a face alimentarea acelui bec din sursa becului de pozitie. Asa ca ori pui frumos alte acoperitori, gen mini graphite, iluminate de led-uri care sunt legate la pozitii, daca le vrei pe post de pozitii, fie legate direct la contact daca le vrei pe post de DRL, ori dai niste gauri intr-un fel aparte in acoperitorile actuale, iluminezi acele gauri din spate cu led-uri, ori renunti.
Uite un exemplu, din multele de pe net : http://forums.swedespeed.com/showthread ... ost1593241" onclick="window.open(this.href);return false;
Citeste tot topicul ala, desi e dusa putin la extrem ideea de modificare pentru DRL, metoda e buna.


Top
   
 Post subject: Re: Faruri Xenon Alfa GT
PostPosted: 08 Oct 2012, 12:25 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2011, 13:37
Posts: 620
@Alexandrus m-am exprimat prost referitor la bec.
Momentan am legat faza scurta la xenon si obturatorul la faza lunga (fara bec) si nu am nici un delay.

Interesant proiectul cu shroudurile.

EDIT: Screw it. O sa iau 2 becuri Phillips H7 Diamond Vision pentru faza lunga si 2 becuri SMD LED BAX9S de 5000K pentru pozitii.


Top
   
 Post subject: Re: Faruri Xenon Alfa GT
PostPosted: 08 Oct 2012, 17:35 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Dap, e cea mai simpla solutie asa :)
Momentan cand folosesti faza lunga, in afara de obturator, se aprinde si becul dedicat fazei lungi ? Ca daca nu, tot va trebui sa defaci farul pentru a bifurca firele de alimentare pentru faza lunga.


Top
   
 Post subject: Re: Faruri Xenon Alfa GT
PostPosted: 08 Oct 2012, 17:49 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2011, 13:37
Posts: 620
Alexandrus Quote:
Dap, e cea mai simpla solutie asa :)
Momentan cand folosesti faza lunga, in afara de obturator, se aprinde si becul dedicat fazei lungi ? Ca daca nu, tot va trebui sa defaci farul pentru a bifurca firele de alimentare pentru faza lunga.
Acum am doar papuceii de la obturator infipti in faza lunga deci fara becul de halogen. Sper sa gasesc o metoda mai usoara de a monta cablurile fara sa scot farurile.

O chestie care mi s-a parut ciudata: in momentul in care am comandat kitul de xenon am luat si anulatoare de eroare pentru ca ma asteptam sa ma trezesc cu erori in bord, dar spre uimirea mea nu am avut, iar balasturile nu sunt cu compatibilitate de canbus. Weird.


Top
   
 Post subject: Re: Faruri Xenon Alfa GT
PostPosted: 08 Oct 2012, 20:33 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Pai GTul nu da eroare decat, culmea, pentru becurile de pozitie :)

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: Faruri Xenon Alfa GT
PostPosted: 08 Oct 2012, 22:33 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Balastri sunt niste componente electronice pasive, nu fac nimic, sunt surse in comutatie, nu au de ce sa nu fie compatibile CAN.
Chinul naiba sa bifurci firele alea fara sa desfaci farul, trebuie sa fii ginecolog electronist cu pielea imprenetrabila.

PS. O intrebare : poti regla din masina inclinarea farului, nivelul, cum naiba se numeste ? Adica acuma, dupa ce ai montat proiectoarele, mai are vreun efect, misca ceva ?


Top
   
 Post subject: Re: Faruri Xenon Alfa GT
PostPosted: 09 Oct 2012, 01:12 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2011, 13:37
Posts: 620
Alexandrus Quote:
Balastri sunt niste componente electronice pasive, nu fac nimic, sunt surse in comutatie, nu au de ce sa nu fie compatibile CAN.
Chinul naiba sa bifurci firele alea fara sa desfaci farul, trebuie sa fii ginecolog electronist cu pielea imprenetrabila.

PS. O intrebare : poti regla din masina inclinarea farului, nivelul, cum naiba se numeste ? Adica acuma, dupa ce ai montat proiectoarele, mai are vreun efect, misca ceva ?
Dap se misca perfect fara nici un fel de probleme. Le-am reglat din "suruburile" de pe far ca sa fie la acelasi nivel cat mai sus si din interiorul masinii se regleaza ca pana acum pe verticala.

Presupun ca autolevelul de pe xenoanele de fabrica fac fix acelasi lucru fara sa mai le ajustez eu din butonul interior nu?


Top
   
 Post subject: Re: Faruri Xenon Alfa GT
PostPosted: 09 Oct 2012, 10:09 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Oarecum, pentru ca din cate stiu la xenon-ul original se misca obturatoarele lupelor, si nu intreg interiorul farului. Nu-ti bate capul cu autoleveling..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: Faruri Xenon Alfa GT
PostPosted: 09 Oct 2012, 17:35 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Daca ar putea misca obturatorul ar fi direct bi-xenon, dar nu e, asa ca se misca proiectorul cu tot cu lupa din spatele farului.
E logic si de bun simt, de altfel, ca atunci cand pornesti masina cu farurile aprinse poti vedea cu ochiul liber cum se misca proiectorul in far.

Da, autoleveling asta face, in functie de un punct de referinta, o setare de fapt, considerata 0, ajusteaza inclinatia proiectorului.


Top
   
 Post subject: Re: Faruri Xenon Alfa GT
PostPosted: 22 Nov 2012, 02:22 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2011, 13:37
Posts: 620
http://www.theretrofitsource.com/blackfriday/" onclick="window.open(this.href);return false;

In caz ca este cineva pasionat... now's the time :)


Top
   
 Post subject: Re: Faruri Xenon Alfa GT
PostPosted: 01 Dec 2012, 19:28 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
As vrea si eu sa instalez un kit Morimoto mini bixenon H7 (vad doar H1 si D2S), dar pe 156 mk1. Cu toate ca le zice mini, mie mi se par destul de mari. Intra in far de 156?

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
 Post subject: Re: Faruri Xenon Alfa GT
PostPosted: 02 Dec 2012, 03:07 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Specificatiile sumare ale Mini H1 sunt clar scrise pe site la TRS, ca si dimensiunile de altfel. Altfel spus, Mini H1 se monteaza fix in soclu H7, iar farul sunt sigur ca poti sa il masori.
Ti se par destul de mari ?
http://img.photobucket.com/albums/v86/G ... 200952.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i237.photobucket.com/albums/ff25 ... do/2-2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img141.imageshack.us/img141/6052/img0003fa.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 Post subject: Re: Faruri Xenon Alfa GT
PostPosted: 02 Dec 2012, 04:03 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Intreb pentru ca mufa de H7 are 2 fire, iar cea de H1 are una si soclul difera, ca doar sunt becuri diferite. Daca iau un kit, nu vreau sa am surpriza sa nu-l pot monta. Si da, as fi masurat farul daca nu ar fi nevoie sa dau bara jos ca sa scot unul, sa-l pot masura, mai ales pe interior, ca sa am o idee cat de cat, daca e posibil ca lupa sa atinga asa zisa "sticla". Am vazut dimensiunile de pe site, dar nu am cum sa le compar cu cele ale farului.
Mi se par mari doar ca lungime (136mm). Multumesc pentru fotografiile comparative.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
 Post subject: Re: Faruri Xenon Alfa GT
PostPosted: 02 Dec 2012, 13:09 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2011, 13:37
Posts: 620
tomi_alfa Quote:
Intreb pentru ca mufa de H7 are 2 fire, iar cea de H1 are una si soclul difera, ca doar sunt becuri diferite. Daca iau un kit, nu vreau sa am surpriza sa nu-l pot monta. Si da, as fi masurat farul daca nu ar fi nevoie sa dau bara jos ca sa scot unul, sa-l pot masura, mai ales pe interior, ca sa am o idee cat de cat, daca e posibil ca lupa sa atinga asa zisa "sticla". Am vazut dimensiunile de pe site, dar nu am cum sa le compar cu cele ale farului.
Mi se par mari doar ca lungime (136mm). Multumesc pentru fotografiile comparative.
In momentul in care achizitionezi kitul de conversie il vei lua pentru H7 (far GT/147, presupun ca tot H7 este si la 156 sper sa nu vb prostii) lupa va fi montata in far si in functie de ce ai ales "Morimoto Mini H1 sau D2S" balastul + BEC va fi de H1 sau de D2S si nu H7...
Ai si aici niste dimensiuni: Image


Top
   
 Post subject: Re: Faruri Xenon Alfa GT
PostPosted: 02 Dec 2012, 16:45 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
tomi_alfa Quote:
Intreb pentru ca mufa de H7 are 2 fire, iar cea de H1 are una si soclul difera, ca doar sunt becuri diferite. Daca iau un kit, nu vreau sa am surpriza sa nu-l pot monta. Si da, as fi masurat farul daca nu ar fi nevoie sa dau bara jos ca sa scot unul, sa-l pot masura, mai ales pe interior, ca sa am o idee cat de cat, daca e posibil ca lupa sa atinga asa zisa "sticla". Am vazut dimensiunile de pe site, dar nu am cum sa le compar cu cele ale farului.
Mi se par mari doar ca lungime (136mm). Multumesc pentru fotografiile comparative.
Iti spun eu ca incape. Incap alte proiectoare si mai mari, dat fiind ca proiectorul de fabrica, in cazul in care masina vine dotata cu xenon, este o idee mai mare decat Mini H1.
Ca optiuni ai multiple, nu doar Morimoto, insa restul necesita mai multa munca pentru montare. Pentru o montare simpla, Mini H1 e optiunea perfecta. Nici ca iluminare nu sta deloc rau, ba chiar sta mai bine decat Mini D2S. Singura problema e ca nu prea ai optiuni pentru becuri, trebuie sa iei tot Morimoto. Altfel spus, ori iei Mini H1 ca e mai bun ca proiector dar nu poti folosi decat becuri H1, ori iei Mini D2S care ilumineaza ceva mai slab dar ai multiple optiuni de becuri.
Daca alegi Mini H1, incearca sa iei ultima versiune, anume 5.0, sau sa citesti despre respectivul proiector, in versiunile mai vechi are ceva mici hibe usor rectificabile.


Top
   
 Post subject: Re: Faruri Xenon Alfa GT
PostPosted: 15 Aug 2014, 19:29 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2006, 12:36
Posts: 1265
Car: 156 1.9 mJTD
Location: Radauti (Bucovina) / Sibiu
De kitul asta stie stie cineva ceva? Ma intereseaza daca sa-l montez pe faruri de 156 facelift.
http://www.led24.ro/cumpara/kit-de-proi ... =shopmania" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 mJTD (Bella) Image
Renault Megane2 1.5 DCI (BUG) Image
Renault Clio 1.5 DCI (Barca) Image
Image
ALFA ROMEO dauneaza grav permisului!


Top
   
 Post subject: Re: Faruri Xenon Alfa GT
PostPosted: 16 Aug 2014, 00:45 
Offline
User avatar

Joined: 08 Oct 2010, 20:59
Posts: 1089
Car: No Alfa :(
Location: Bucuresti
par sa fie cele cu angeleyes si din cate a inteles nu sunt asa bune. Ia unele clasice normale de 2.5inch.

_________________
din 08.2024 - 2020 Kia E-Niro 64kwh 204CP - New Red
Ex: 06.2021 - 09.2024 - 2018 Nissan Leaf Accenta 40kwh 150CP - Alba
Ex: 11.2019 - 07.2024 - 2016 Seat Leon ST 2.0tdi 150CP DSG - Negru
Ex: 05.2020 - 06.2021 - 2013 Alfa MiTo 1.3mJTD 85CP - Nero Etna
Ex: 09.2019 - 11.2019 - 2015 Renault Clio Estate 1.5 dCi 90CP - Alba
Ex: 03.2016 - 09.2019 - 2011 Alfa Romeo Giulietta 1.4MAir 170CP - Rosso Competizione
Ex: 10.2012 - 04.2016 - 2006 Alfa Romeo GT 1.9mJTD 150CP - Grigio Lipari
Ex: 11.2009 - 05.2013 - 2002 Fiat Stilo Coupe 1.8Mpi 133CP - Rosso Tiziano


Top
   
 Post subject: Re: Faruri Xenon Alfa GT
PostPosted: 23 Dec 2015, 20:04 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Pai da bara jos, desfa si surubururile mascate de aceasta si se destepenesc si farurile.

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 47 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited