MrHollow Quote:
Alexandrus Quote:
Da, ar arata dubios fara becuri, insa lasa becurile si faza lunga acolo, majoritatea masinilor cu bi-xenon oricum au si un bec dedicat pentru faza lunga folosit in special pentru flash-uri, dar raman aprinse si atunci cand faza lunga e activata pentru o perioada mai lunga.
Da, asa e cu acoperitorile, cel putin pe site la TRS mini gatling gun si mini graphite sunt cele mai mici. Cu mini graphite poti folosi led-uri sau ccfl sa lumineze shroud-ul drept pozitie. Cu actualele, le poti modifica daca vrei iluminare pozitie mai .... altfel
Nu e mare inginerie, iar la final ai faruri unice
Legat de faza lunga la xenon-ul instalat la mine...becul este H1 cu o singura faza pe lupa iar lupa are in interior o lamela actionata de un solenoid, in momentul in care selectezi faza lunga se deschide lamela si permite lumina sa treaca prin toata lupa, deci delay-ul este infim sau 0.
O sa vad cum fac cu shroudurile, o sa fie haos sa desfac din nou farurile dar o voi face doar daca gasesc ceva inteligent ca design altfel o las balta cu DRL-urile.
Serios, bec cu o singura faza ? Cum or fi alea cu doua sau mai multe faze, nu stiu. Singurele becuri ce pot avea mai multe filamente sunt cele umplute cu gaz inert, la astea cu xenon sau halogen nu functioneaza principiul ala.
Revenind, stiu foarte bine cum functioneaza bi-xenon, iar lamela aia se numeste obturator. Scoate becul de faza lunga si incearca sa dai un flash, sa vezi ce frumos astepti 2 secunde sa se aprinda becul xenon. Iar daca tu chiar folosesti flash-urile in mod curent, vei arde cu atit mai repede balastri.
Tu de ce crezi ca toti producatorii de masini pe linga bi-xenon mai folosesc inca un bec, cu sau fara lupa, pentru faza lunga ? Sa creasca costurile farului de placere ?
Daca nu folosesti flash-urile, eu unul nu prea le vad utilitatea si nu folosesc, de exemplu, poti renunta cu incredere la becul dedicat fazei lungi, insa oricum ai face, sa pui acolo un H7 sau H1, ce soclu o fi, cu LED pentru pozitii, nu doar ca ar arata urit, dar oricum ar implica sa mai desfaci odata farurile pentru a face alimentarea acelui bec din sursa becului de pozitie. Asa ca ori pui frumos alte acoperitori, gen mini graphite, iluminate de led-uri care sunt legate la pozitii, daca le vrei pe post de pozitii, fie legate direct la contact daca le vrei pe post de DRL, ori dai niste gauri intr-un fel aparte in acoperitorile actuale, iluminezi acele gauri din spate cu led-uri, ori renunti.
Uite un exemplu, din multele de pe net :
http://forums.swedespeed.com/showthread ... ost1593241" onclick="window.open(this.href);return false;
Citeste tot topicul ala, desi e dusa putin la extrem ideea de modificare pentru DRL, metoda e buna.