ALXege Quote:
Pai la 1.4 nu prea simti nici o diferenta nici daca-i pui Cola in loc de benzina, daramite GPL
Da-mi voie sa te contrazic, tocmai, la motoarele mici simti diferenta asa cum la motoarele mici ( a se citi cu putini cai ca mai sunt si alea de generatie noua, mici dar cu ceva ponei ) simti orice, pana si o roata putin desumflata, pana si un pasager extra, simti rau de tot daca dai drumu la aer si e dezastru daca pleci cu 4 oameni si bagaje vara la munte si cu aer aproape ca nu mai iesi din a II-a si asta in pante mici.
Sari de 100 cai si nu mai simti ACul, deloc, poate sus in ture unde il taie dar atat.
La un motor de 200-250 cai la 5000 ture nu vei simtii 2 oameni + AC, probata si rasprobata. La frigiderul cu care merg acum se simte si daca e aerul afara rece sau cald.
Comanr tu tot nu vrei sa intelegi ca eu vorbesc pur teoretic despre fenomen ?
Man, am avut motor de 3.5 ce consuma cand ma uitam la el 18-20% si nu l-as fi dat din cauza consumului ci din cauza impozitului ( ajunge undeva peste 50 mil / an acum ).
Aaaa, ca mi-ar fi placut sa nu consume atat, evident, dar nu puteai sa imi stergi ranjetul de pe fata chiar si constient ca de cate ori ma sui in el tre sa ii dau sa bea. Ca a trebuit cand n-am stat bine cu banii sa ma duc la mare cu Tigra ( o iesire de dim pana seara ) ca nu aveam bani pt consumul vaporului, da, am strans si din buci, dar nu, nu l-as fi dat din cauza consumului. Si nu, nu l-am trecut pe GPL desii la mom achizitiei imi permiteam lejer financiar, sa o fac.
Eu am nevoie de feeeling ( ca o mica paralela cu topicul alalalt ) : acum am loganul la scara dar prefer sa ma duc la piata care e la 1 km pe jos pt ca macar daca tot nu ma simt bine sa fac miscare. Cand aveam vaporul mergeam pana la buticul care era la 100 metrii distanta sa imi iau tigari sau ce luam, doar pentru placerea de a il mai conduce putin.