Nu ma inteleg cu tine
N-am zis ca nu s-o strica ceva pe acolo, dar la un calcul simplist lasand la o parte ce altceva mai pateste o masina ci doar dpdv recuperarea banilor din diferenta de pret pe carburant, la 150k km, presupunand ca deja acolo gata, nu mai suporti cat de mult s-a stricat motorul, ai scos undeva la 7-8000 euro economie. Nu crezi ca schimbi ceva motoare in suma asta si tot ramai cu profit ?
Eu nu fac ca n-am la ce, vorbim de principiu.
Zi-mi au altfel de ce ar face firmele de taxi aceasta schimbare, in conditiile in care ei au nevoie masina aia sa mearga daca se poate infinit de multi km sa scoata profit pe ea. Pentru ca dupa X km se merita atat de mult chiar si daca la Y km schimba motorul cu totul.
Aaa ca iei o masina deja uzata ( cum ai luat tu ) nu neaparat rupta dar cu o uzura X si daca ii pui gpl fara sa urmezi pasii aia de mai sus adica sa te asiguri ca e motorul in stare perfecta, poate ca pica la tine si tu nu ai apucat sa faci decat 10.000 km asta e altceva. In ideea in care gplul accentueaza uzura, zic.
Matematic e corect ce am scris, daca tu esti deranjat de idee, logic, poti sa platesti cat vrei, baga carrera 100, de ce nu, la un motor de pana in 250 cai oricum nu se simte. Sunt banii tai si faci ce vrei cu ei.
Alex : pentru ca reteaua nu este indeajuns de dezvoltata ca sa se vanda peste tot, plus ca multi oameni au conceptia asta invechita, + ca pierd aia 10 cai care il pune pe producatorul X sub puterea masinilor concurente. Pentru mine matematica firmelor de taxi mi se pare cea mai de baza.
Daca la aia se merita inseamna ca merita, pentru ca ei nu isi permit sa stea cu masinile pe dreapta.
Chiar zilele trecute mersesem cu un logan taxi cu aproape 300k km si vorbeam cu soferul, masina lucreaza in 2 ture, practic non stop de 1 an si ceva. evident pe GPL pus de mult.
Personal as prefera o data la 2 ani ( sau ma rog functie de cati km mergi pe an ) sa las masina in service pt 1-2 zile sa stiu ca am matele motorului noi ( presupunand ca s-a bulit ) si sa raman si cu ceva bani in buzunar.
Eu am zis cam tot ce am avut de zis, am despicat firul in 14, nu cred ca mai am ce argumente sa aduc asa ca.. asta am fost eu aici.