It is currently 16 Nov 2024, 13:08

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 70 posts ]  Go to page Previous 1 2 3
Author Message
PostPosted: 19 Sep 2012, 14:28 
Offline

Joined: 08 Aug 2012, 15:09
Posts: 61
Car: 156 SW Selespeed 2.0
Location: Bucuresti
La mine se aude pompa doar cand deschid usa prima oara. Daca o pornesc si apoi deschid usa nu se mai aude si mi se pare normal. Cand e pornita pompa trebuie sa plece automat ca sa mentina presiunea intre 40-60 bari. Si la mine e mai mult ca sigur acumulatorul pentru ca am ascultat atent aseara si imi pleaca pompa din 3 in 3 secunde si ma gandesc ca e prea des. In schimb masina merge foarte bine, schimba bine. La tine probabil e si pompa dusa pentru ca ar fi trebuit sa o auzi cand ai capota deschisa. Poate sa ne spuna cineva care este intervalul de timp corect in care pompa trebuie sa suplimenteze presiunea , in cazul unui selespeed fara probleme?
Vezi ca pe fiat club explica cineva cum a reconditionat o pompa. De fapt, doar a fost nevoie sa schimbe carbunii.
Ne auzim. Succes

_________________
Now: BMW 323i
Ex: Alfa Romeo 156 SW Selespeed 2.0 TS
Ex: BMW E36 325i
Ex: Opel Astra GSi


Top
   
PostPosted: 19 Sep 2012, 16:55 
Offline
User avatar

Joined: 05 Aug 2009, 09:43
Posts: 244
Car: Civic 5D
Location: Turda
ade13 Quote:
salutare.azi am fost si-am schimbat acumulatorul.operatiune efectiva 30 de min.cost 55 de ron.bun am plecat pe un drum mai putin circulat sa fac probe.am mers in total pana la drumul respectiv crca 15 km si fix pe acest drum mai liber 3,5km cu aproximatie.mersul s-a desfasurat in felul urmator plecat de pe loc(numai in modul automat) a intaia,a doua schimbat singura,frana schimabt a inataia singura,accelerat,schimbat a doua,frana,a intaia si tot asa.....toata treaba a durat cam 30 de min. si repet cam 3,5 km...dupa care mi s-a aprins din nou becul.
oricum mi se pare o performanta pentru mine sa merg in modul asta 3,5 km(deci acumulator -schimbare-treaba buna).nu-mi ramane decat sa-mi reconditionezi si pompa(as fi facut-o azi ,dar am ceva treaba si nu pot sa las masina acolo).acum intrebare:cam la ce interval in medie ar trebui sa plece pompa?la mine pleaca cand deschid usa o singura data,dupa care n-o mai aud deloc,luminile in bord nu-mi scad.daca ma opresc pe loc deschid,inchid iar deschid,inchid si tot asa nu se mai aude.trebuie lasata asa un interval de timp si abea atunci cand redeschid usa pleaca iara.vreo idee?functioneaza?e normal?multumesc.

Exact de asta, zic din nou, AlfaDiag, pentru ca trebuie sa verifici, in momentul in care iti da eroarea, ce presiune ai in sistem. Tot pe softul asta mai ai un senzor care iti indica cand pompa este cuplata sau nu. Dupa ochi si ureche nu ajungem mai nicaieri.

Gandeste-te la scenariul descris de tine: Auzi pompa, cand deschizi portiera, pleci de pe loc, nu stii cand mai cupleaza pompa, nu stii ce presiune ai in sistem - cam multe necunoscute. Trebuie sa fii sigur de stare pompa, presiune sistem, stare releu comanda pompa. Pana nu stii clar astea, scuze dar esti cam in ceata. Plus calibrare cutie...

Revino cu mai multe informatii...

Pentru celalalt coleg, 3 secunde cu motorul pornit e asa si asa. Ganditi-va ca selespeed-ul nu numai ca schimba vitezele, dar cu motorul pornit, tine si ambreiajul la distanta necesara, decuplat, pana la apasarea acceleratiei, deci presiunea din sistem este folosita in continuu de la pornirea motorului

_________________
Honda Civic 5D 2008 Executive 1.8 i-VTEC
E90 320d tractor (masina de naveta zilnica)
Ex: V6 Q-S
Ex: Alfa 2.0 TS selespeed : Mona


Top
   
PostPosted: 19 Sep 2012, 20:39 
Offline

Joined: 16 Aug 2012, 10:37
Posts: 23
Car: selespeed
momentan nu am un notebook,laptop si mufa obd2,ca sa verfic cu alfadiag cele mentionate de tine iar la reprezentanta au fiat ecu scan.cand am ramas in pana cu testeru la noi presiunea era pe minus (nu mai stiu cat minus ..parca -57 ceva de genu)dupa ce a plecat din nou a dus-o pe la58...parca.oricum cum am mai zis o sa reconditionez si pompa(da intradevar este vorba de carbuni).sper ca asa sa se rezolve.asa ca idee a incercat cineva o experienta de genu: antaia, a doaua,frana,a nataia si tot asa pe o distanta mai mare(azi i-am mai dat inca un test de genuu si m-a dus 4,7 km apoi m-a lasat iara....am stat 10 min dupa ceas si a plecat iara pompa).la mine mai mult ca sigur nu era dus acumulatoru,dar cum am mai zis vreu sa fac o treaba buna pana la capat.va multumresc si ne auzim.


Top
   
PostPosted: 20 Sep 2012, 09:18 
Offline

Joined: 08 Aug 2012, 15:09
Posts: 61
Car: 156 SW Selespeed 2.0
Location: Bucuresti
ade13 Quote:
momentan nu am un notebook,laptop si mufa obd2,ca sa verfic cu alfadiag cele mentionate de tine iar la reprezentanta au fiat ecu scan.cand am ramas in pana cu testeru la noi presiunea era pe minus (nu mai stiu cat minus ..parca -57 ceva de genu)dupa ce a plecat din nou a dus-o pe la58...parca.oricum cum am mai zis o sa reconditionez si pompa(da intradevar este vorba de carbuni).sper ca asa sa se rezolve.asa ca idee a incercat cineva o experienta de genu: antaia, a doaua,frana,a nataia si tot asa pe o distanta mai mare(azi i-am mai dat inca un test de genuu si m-a dus 4,7 km apoi m-a lasat iara....am stat 10 min dupa ceas si a plecat iara pompa).la mine mai mult ca sigur nu era dus acumulatoru,dar cum am mai zis vreu sa fac o treaba buna pana la capat.va multumresc si ne auzim.
Apropo, merge sa ma conectez direct cu mufa obd2 fara nici o modificare. Are cineva alfa diag crackuit?

P.S : Sa-mi zici si mie pe unde arunci acumulatorul vechi :)))

_________________
Now: BMW 323i
Ex: Alfa Romeo 156 SW Selespeed 2.0 TS
Ex: BMW E36 325i
Ex: Opel Astra GSi


Top
   
PostPosted: 20 Sep 2012, 10:06 
Offline

Joined: 16 Aug 2012, 10:37
Posts: 23
Car: selespeed
r1s3 Quote:
ade13 Quote:
momentan nu am un notebook,laptop si mufa obd2,ca sa verfic cu alfadiag cele mentionate de tine iar la reprezentanta au fiat ecu scan.cand am ramas in pana cu testeru la noi presiunea era pe minus (nu mai stiu cat minus ..parca -57 ceva de genu)dupa ce a plecat din nou a dus-o pe la58...parca.oricum cum am mai zis o sa reconditionez si pompa(da intradevar este vorba de carbuni).sper ca asa sa se rezolve.asa ca idee a incercat cineva o experienta de genu: antaia, a doaua,frana,a nataia si tot asa pe o distanta mai mare(azi i-am mai dat inca un test de genuu si m-a dus 4,7 km apoi m-a lasat iara....am stat 10 min dupa ceas si a plecat iara pompa).la mine mai mult ca sigur nu era dus acumulatoru,dar cum am mai zis vreu sa fac o treaba buna pana la capat.va multumresc si ne auzim.
Apropo, merge sa ma conectez direct cu mufa obd2 fara nici o modificare. Are cineva alfa diag crackuit?

P.S : Sa-mi zici si mie pe unde arunci acumulatorul vechi :)))
eu am un tester obd2(e bun doar pentru motor) ma conectez fara nicio modificare.Acumulatorul l-am arucat in portbagaj deocamdata daca te intere....zi o vorba.


Top
   
PostPosted: 20 Sep 2012, 10:27 
Offline

Joined: 08 Aug 2012, 15:09
Posts: 61
Car: 156 SW Selespeed 2.0
Location: Bucuresti
Quote:
eu am un tester obd2(e bun doar pentru motor) ma conectez fara nicio modificare.Acumulatorul l-am arucat in portbagaj deocamdata daca te intere....zi o vorba
Ai P.M

_________________
Now: BMW 323i
Ex: Alfa Romeo 156 SW Selespeed 2.0 TS
Ex: BMW E36 325i
Ex: Opel Astra GSi


Top
   
PostPosted: 22 Sep 2012, 17:41 
Offline

Joined: 16 Aug 2012, 10:37
Posts: 23
Car: selespeed
problema rezolvata!!! :D azi i-am schimbat pompa si nu mai face figuri.am supus-o la stress maxim fuctioneaza fara probleme.asadar multumesc tuturor pentru ajutor.in alta ordine de idei am un acumulator (bun)de vanzare si o pompa (pentru reconditionare,eventual vanzare,dar aici ...ma mai gandesc,poate asa in scopul intrajutorari cuiva cu problema similare).multumesc inca o data.0721621789.


Top
   
PostPosted: 22 Sep 2012, 18:01 
Offline
User avatar

Joined: 05 Aug 2009, 09:43
Posts: 244
Car: Civic 5D
Location: Turda
Bun asa, bine ca s-a rezolvat. Enjoy it :naughty:

_________________
Honda Civic 5D 2008 Executive 1.8 i-VTEC
E90 320d tractor (masina de naveta zilnica)
Ex: V6 Q-S
Ex: Alfa 2.0 TS selespeed : Mona


Top
   
PostPosted: 22 Sep 2012, 18:19 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
ade13 Quote:
azi i-am schimbat pompa si nu mai face figuri (...) asadar multumesc tuturor pentru ajutor.(...)
Sa te faci mare, berea o dai altadata... :lol:
Vezi ca acumulatorul ii trebuie colegului Marius, ai vorbit cu el in PM si acum cred ca ai invatat si cum e cu serviciile de curierat.

:wave:

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 22 Sep 2012, 20:37 
Offline

Joined: 16 Aug 2012, 10:37
Posts: 23
Car: selespeed
BZ-76-DIA Quote:
ade13 Quote:
azi i-am schimbat pompa si nu mai face figuri (...) asadar multumesc tuturor pentru ajutor.(...)
Sa te faci mare, berea o dai altadata... :lol:
Vezi ca acumulatorul ii trebuie colegului Marius, ai vorbit cu el in PM si acum cred ca ai invatat si cum e cu serviciile de curierat.

:wave:
da baiatu si mai multe no prblem :clapping:


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 10:27 
Offline

Joined: 08 Aug 2012, 15:09
Posts: 61
Car: 156 SW Selespeed 2.0
Location: Bucuresti
ade13 Quote:
problema rezolvata!!! :D azi i-am schimbat pompa si nu mai face figuri.am supus-o la stress maxim fuctioneaza fara probleme.asadar multumesc tuturor pentru ajutor.in alta ordine de idei am un acumulator (bun)de vanzare si o pompa (pentru reconditionare,eventual vanzare,dar aici ...ma mai gandesc,poate asa in scopul intrajutorari cuiva cu problema similare).multumesc inca o data.0721621789.
Acumulatorul a ajuns la mine. Maine cel mai probabil o sa il montez. Multumes mult !

_________________
Now: BMW 323i
Ex: Alfa Romeo 156 SW Selespeed 2.0 TS
Ex: BMW E36 325i
Ex: Opel Astra GSi


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 19:37 
Offline

Joined: 16 Aug 2012, 10:37
Posts: 23
Car: selespeed
r1s3 Quote:
ade13 Quote:
problema rezolvata!!! :D azi i-am schimbat pompa si nu mai face figuri.am supus-o la stress maxim fuctioneaza fara probleme.asadar multumesc tuturor pentru ajutor.in alta ordine de idei am un acumulator (bun)de vanzare si o pompa (pentru reconditionare,eventual vanzare,dar aici ...ma mai gandesc,poate asa in scopul intrajutorari cuiva cu problema similare).multumesc inca o data.0721621789.
Acumulatorul a ajuns la mine. Maine cel mai probabil o sa il montez. Multumes mult !
ma bucur si astept sa ne spui ca s-a rezolvat.bafta!


Top
   
PostPosted: 27 Sep 2012, 16:15 
Offline

Joined: 08 Aug 2012, 15:09
Posts: 61
Car: 156 SW Selespeed 2.0
Location: Bucuresti
Quote:
ma bucur si astept sa ne spui ca s-a rezolvat.bafta!
Am terminat treaba acum 10 min. Schimba perfect, pompa pleaca muult mai rar. NU am stat sa cronometrez, dar oricum inainte pleca din 2 in 2 sec. Cand o acceleram pana la 6000 de ture si ii dadeam a doua, mi-o scotea pe N, acum shimba perfect si scartaie in a doua. Sunt foarte multumit acum. Mai trebuie sa reglez ambreiajul la 28.3 mm si sa fac o recalibrare. Nu am avut posibilitatea sa fac asta pentru ca nu am interfata pt tester dar urmeaza zilele astea. Multumesc mult ade13 pt acumulator. Va salut

_________________
Now: BMW 323i
Ex: Alfa Romeo 156 SW Selespeed 2.0 TS
Ex: BMW E36 325i
Ex: Opel Astra GSi


Top
   
PostPosted: 27 Sep 2012, 16:33 
Offline
User avatar

Joined: 05 Aug 2009, 09:43
Posts: 244
Car: Civic 5D
Location: Turda
Deci, 2 selespeed-uri revitalizate, bun asa.

Numai bine baieti

_________________
Honda Civic 5D 2008 Executive 1.8 i-VTEC
E90 320d tractor (masina de naveta zilnica)
Ex: V6 Q-S
Ex: Alfa 2.0 TS selespeed : Mona


Top
   
PostPosted: 27 Sep 2012, 19:29 
Offline

Joined: 08 Aug 2012, 15:09
Posts: 61
Car: 156 SW Selespeed 2.0
Location: Bucuresti
danutmesther Quote:
Deci, 2 selespeed-uri revitalizate, bun asa.

Numai bine baieti
Maine vreau sa-mi cumpar o interfata pentru diagnoza si nu stiu de care.. Ma intereseaza in principiu sa ma pot conecta la selespeed ca sa reglez ambreiajul si sa fac recalibrare si bineinteles la motor ca sa vad erori, parametrii de functionare etc.
In concluzie care e mai buna, ELM 327 sau KKL? Ast. un raspuns. Multumesc.

_________________
Now: BMW 323i
Ex: Alfa Romeo 156 SW Selespeed 2.0 TS
Ex: BMW E36 325i
Ex: Opel Astra GSi


Top
   
PostPosted: 27 Sep 2012, 19:38 
Offline
User avatar

Joined: 05 Aug 2009, 09:43
Posts: 244
Car: Civic 5D
Location: Turda
Eu am OBD II KKL, nu sunt sigur care este numele conectorului, cred ca KKL.

_________________
Honda Civic 5D 2008 Executive 1.8 i-VTEC
E90 320d tractor (masina de naveta zilnica)
Ex: V6 Q-S
Ex: Alfa 2.0 TS selespeed : Mona


Top
   
PostPosted: 27 Sep 2012, 20:59 
Offline

Joined: 16 Aug 2012, 10:37
Posts: 23
Car: selespeed
r1s3 Quote:
Quote:
ma bucur si astept sa ne spui ca s-a rezolvat.bafta!
Am terminat treaba acum 10 min. Schimba perfect, pompa pleaca muult mai rar. NU am stat sa cronometrez, dar oricum inainte pleca din 2 in 2 sec. Cand o acceleram pana la 6000 de ture si ii dadeam a doua, mi-o scotea pe N, acum shimba perfect si scartaie in a doua. Sunt foarte multumit acum. Mai trebuie sa reglez ambreiajul la 28.3 mm si sa fac o recalibrare. Nu am avut posibilitatea sa fac asta pentru ca nu am interfata pt tester dar urmeaza zilele astea. Multumesc mult ade13 pt acumulator. Va salut
cu placere si ma bucur ca s-a rezolvat.oricum cred ca fara sprijinul lor ori deveneau manuale(cutiile)ori renuntam la ele:) asa ca sa le multumim inca o data "lor".


Last edited by ade13 on 27 Sep 2012, 21:09, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 27 Sep 2012, 21:05 
Offline

Joined: 16 Aug 2012, 10:37
Posts: 23
Car: selespeed
despre mufa chiar azi mi-a ajuns comanda,am luat o mufa speciala pentru fiat.inca n-am probat-o,azi mi-a ajuns si leptop-ul,deci nu pot sa-ti spun decat cateva informatii:vagkkl+fiatecuscan,mufa cu switch,kkl/engine,aibag,abs,si cutie cred....oricum switch-ul are patru pozitii.iti las in pm un link cu sursa.bafta.


Top
   
PostPosted: 26 Aug 2014, 08:38 
Offline

Joined: 02 Mar 2012, 09:40
Posts: 25
Car: alfa romeo 156 TS
Location: Ardeal
Salutare, revin cu o noua idila marca selespeed:)))
Problema: draga mea Alfita refuza sa porneasca in treapta intai, respectiv in revers dupa ce motorul este incins, porneste foarte greu de pe loc si numai turata usor sau la cca. 3000 rot, manifestandu-se in acest fel doar la temperaturi mari ale motorului, daca aerul e rece merge perfect....o mare dilema!!!!
Interventii facute timp de 3 saptamani: ulei CS tutela anume pentru acest sistem inlocuit, demontat/curatat sistem selespeed, inlocuit acumulator de presiune selespeed si un senzor rotatie/turatie (degeaba) selespeed pozitionat pe cutia de viteze, recalibrare atat cutie cat si ambreiaj, inlocuit ceva mai devreme ambreiajul, problema fiind prezenta incontinuare. Ideea este ca nu da nici o eroare, singura eroare care a aparut m-a facut sa cheltui 400 lei pe acel senzor rotatie selespeed:(((.
Concluzia: orice idee e bine venita,,, pompa functioneaza normal conform valorilor date de tester, va multumesc anticipat!!!!!!

_________________
A.R. 156 TI, 2.0 TS Selespeed


Top
   
PostPosted: 21 Nov 2015, 11:35 
Offline

Joined: 06 Dec 2014, 21:54
Posts: 21
Car: Alfa Romeo 147 Seles
Location: Brasov
Va salut. Ma confrunt cu vechea problema...mecanicii nu vor sa auda de alfa. Alfa mea m-a lasat la 450 km de casa intr-un judet unde nu cunosteam pe nimeni. S-a blocat in mers on viteza a 5-a si nu a vrut sa mai iasa neam. Am tras pe dreapta, am verificat sigurante...tot ceea ce puteam face eu la momentul rrspectiv. Am ridicat capota, mirosea putin a ars intre baterie si motor, in zona unor mufe mari cu multe fire. Am dus-o pe platforma pana la in cel mai apropiat oras unde dupa mai multe diagnoze cu mai multe testere eroarea a fost scurtcircuit maneta comutare viteza sau ceva de genul. Voi atasa poza exact cu eroarea. Nefiind din acel oras am mers din service in service, dar problema era...Alfa?...la asa ceva nu ne bagam
Telefoane peste telefoane...nimeni. Am trimis masina in brasov cu platforma...am ramas fara bani de concediu...iar eu la gara cu trenul
Atasez poza cu eroarea poate imi dati un sfat sau pe cineva din brasov care se pricepe si nu ii este teama de sigla de pe capota


Attachments:
20151120_145443.jpg
20151120_145443.jpg [ 122.31 KiB | Viewed 3726 times ]
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 70 posts ]  Go to page Previous 1 2 3

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited