ade13 Quote:
salutare.azi am fost si-am schimbat acumulatorul.operatiune efectiva 30 de min.cost 55 de ron.bun am plecat pe un drum mai putin circulat sa fac probe.am mers in total pana la drumul respectiv crca 15 km si fix pe acest drum mai liber 3,5km cu aproximatie.mersul s-a desfasurat in felul urmator plecat de pe loc(numai in modul automat) a intaia,a doua schimbat singura,frana schimabt a inataia singura,accelerat,schimbat a doua,frana,a intaia si tot asa.....toata treaba a durat cam 30 de min. si repet cam 3,5 km...dupa care mi s-a aprins din nou becul.
oricum mi se pare o performanta pentru mine sa merg in modul asta 3,5 km(deci acumulator -schimbare-treaba buna).nu-mi ramane decat sa-mi reconditionezi si pompa(as fi facut-o azi ,dar am ceva treaba si nu pot sa las masina acolo).acum intrebare:cam la ce interval in medie ar trebui sa plece pompa?la mine pleaca cand deschid usa o singura data,dupa care n-o mai aud deloc,luminile in bord nu-mi scad.daca ma opresc pe loc deschid,inchid iar deschid,inchid si tot asa nu se mai aude.trebuie lasata asa un interval de timp si abea atunci cand redeschid usa pleaca iara.vreo idee?functioneaza?e normal?multumesc.
Exact de asta, zic din nou, AlfaDiag, pentru ca trebuie sa verifici, in momentul in care iti da eroarea, ce presiune ai in sistem. Tot pe softul asta mai ai un senzor care iti indica cand pompa este cuplata sau nu. Dupa ochi si ureche nu ajungem mai nicaieri.
Gandeste-te la scenariul descris de tine: Auzi pompa, cand deschizi portiera, pleci de pe loc, nu stii cand mai cupleaza pompa, nu stii ce presiune ai in sistem - cam multe necunoscute. Trebuie sa fii sigur de stare pompa, presiune sistem, stare releu comanda pompa. Pana nu stii clar astea, scuze dar esti cam in ceata. Plus calibrare cutie...
Revino cu mai multe informatii...
Pentru celalalt coleg, 3 secunde cu motorul pornit e asa si asa. Ganditi-va ca selespeed-ul nu numai ca schimba vitezele, dar cu motorul pornit, tine si ambreiajul la distanta necesara, decuplat, pana la apasarea acceleratiei, deci presiunea din sistem este folosita in continuu de la pornirea motorului