It is currently 23 Nov 2024, 11:22

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 125 posts ]  Go to page 1 2 3 4 5 Next
Author Message
PostPosted: 25 Sep 2012, 15:35 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2011, 09:50
Posts: 78
Car: Ex Chrysler 300M
Mi se pare mie sau 156 a fost cam ultima machina de la alfa ? ( nu vorbim de GTA versus Brera ci strict de 156 si 159 )
159 este clar frumoasa si totusi parca frumusetea 156 este mai.. deosebita, este mai spartana putin, mai masculina, mai .. mai fier. Cel putin personal consider ca interiorul de la 159 e mai .. matur si mai frumos dar parca daca as avea de ales as alege interiorul de la 156, e mai cum sa zic, mai visceral.
Din ce am citit multi dintre cei care au sau au avut 156 se plang la 159 de greutatea mare versus motoare grele si deci manevrabilitate mai mica, de feelingul care nu mai e acelasi. Inteleg ca e normal sa fie mai grea, deh, ca sa tina pasul cu concurenta trebuie sa fie mai antifonata, mai sigura dar chiar atat de mult a murit cum se cheama " soul and passion " ?

Intreb pentru ca e clar ca urmatoarea maxina va fi alfa si cel mai probabil 156, cand.. nu stiu, cand oi putea. Dar diferentele intre o alfa 156 ( dpdv financiar ) in stare buna si un 159 in stare estetic buna mecanic cu dubii, diferentele ziceam, nu sunt mari.

Sunt deasemenea constient ca "feelingul" de alfa il dau motoarele si cum trag, penalizare la 159, sunetul si deci in parte lipsa antifonarii de la 156, scaunele ( aici amandoua cred ca stau la fel de bine ) si suspensiile , penalizare 159 din cauza greutatii. Gresesc ?

Citeam pe alfaowner si pe aici, parca si Pisica Nebuna facea aluzii la aceasta idee ca da, mai sigure, mai frumoase poate, mai complexe electronic dar... parca nu mai e la fel de bun raportul intre toate cum e la 156.

Sau poate lupta dupa piata a adus materiale mai proaste si nu mai sunt calde. De ex la Mercedes C200 era interiorul dpdv al calitatii materialelor, 9.5 din 10. La cel dupa 2006 cu toate ca e clar mai sigur mai antifonat mai putin gurmand samd... niste plastice in interior total nedemne de Mercedes. In timp ce pielea la cel vechi, pe fata de usa, era moale si lata si puteai sprijinii cotul de ea, la cel nou, o piele tare de m-am lovit la cot si rece, plasticizata.

Asa e si la alfa ? Nu imi spuneti sa merg cu amandoua caci nu am cum sa merg indeajuns incat sa observ toate chichitele si mai ales sa imi creez o idee indeajuns de buna la amandoua intr-un test incat sa compar feelingul si nah, depinde fff mult de cum e intretinuta masina, de ce suspensii are su nu pe ea, motorizare samd.

Intreb pe cei care au mers de exemplu cu motorul X de la 156 si succesorul lui de la 159

Pareri ?


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2012, 15:49 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2011, 09:50
Posts: 78
Car: Ex Chrysler 300M
Pai si ideea asta nu se contrazice cu ce au in cap 99% din cei de pe forumuri care ii vezi cum evolueaza : 147-156-159 in timp ?
Sa fie capacitatea lor de a simti si aprecia acel feeling diminuata sau .. ? Sa fie saturatia de problemele 156lui si sa mizeze pe ideea ca 159 daca e mai nou e mai bun.. sau ?

Ca cine isi ia direct 159 n-are termen de comparatie, dar cine ia dupa 156 un 159, sa fie asa de vreajit de putin mai buna antifonare si niste electronice in plus incat sa uite de ce au cumparat alfa in primul rand, adica pentru feeling ?
( nu ii includem aici pe cei care au cumparat alfa doar ca sa se simta mieji ca nu au multi alfa pt ca de obicei ei dupa ce eu dat de probleme au fugit mancand pamantul, ii gasesti pe forumuri zicand ca au avut alfa si e misto dar e proasta si nu se merita. Da , financiar nu prea se merita fata de altele dar inseamna ca n-au prins aceel feeling care.. care se plateste tata )

Eu cand am luat 300Mul nu la-m luat ca erau rare, l-am luat ca mi-a placut intr-o zi in Bourne Supremacy parca si stiam ca il vreau fara sa ma sui in el. Cand m-am suit m-a cucerit pozitia, confortul, motoru. Mi se rupea mie de aia de privesc pe strada, eu ranjeam ca prostul de cum tragea si cum stateam in scaun. Aia numesc feeling. Si 300Cul nu are nici o treaba cu felingul ala desii e mai spatioasa, mai sigura, mai antifonata, mai hi-tech mai cum vrei tu. Dar nu are feeling. Daca n-ar fi fost impozitul probabil ca as fi avut-o pana se rupea in doua sau i-o lasam fiica-mii. Asta caut la o masina si am gasit-o la 156.. nu prea este la 159, nu ?


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2012, 16:24 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4276
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
159 este mai bun decat 156, faptul ca multa lume nu stie sa exploateze cum trebuie un motor diesel modern cu filtru de particule nu este vina masinii.
Vad ca vorbesti de feeling, din experienta iti pot spune ca 159 se simte mai mult ca o masina, mai inchegata, mai durabila, mai buna. Desi este grea, tinuta de drum este foarte buna si spiritul alfa si placerea condusului nu au fost afectate atat cat crede lumea de pe margine.
Am avut 147 si 156 benzina, in total vreo 3 ani si 60k km laolalta iar acum am trecut la 159 diesel si dupa vreo 90k km pot spune ca este ceea ce trebuie, cel putin pentru mine.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2012, 16:37 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3330
Car: Giulia Q
+1

si eu am condus un 156 de 140cv diesel facelift, in comparatie cu 159-le meu se simte mai elestic in caroserie si mai imprecis in cutia de viteze.La drum lung 159-le sta mai bine pe roti, la orice viteza si pe orice suprafata de rulare , iar ca feeling in volan ...nu mai scriu nimic.In concluzie : cu 159 as traversa Atlanticul , daca fac astia pod , asta ca si feeling despre masina mea .

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2012, 17:59 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Am avut 156 dar acum multa vreme si nu mai imi amintesc exact cat sa compar cu 159, dar era o masina placuta, aveam 2.0 JTS cu interiorul restilizat. Dar n-as putea sa o compar cu 159, mi se pare net inferioara.

Un mic offtopic, in ultima vreme am tot luat masini de prin Franta si Olanda, mai exact Pejo 308 2008, Laguna 2008 si C5 2008, toate erau foarte dotate, modelele noi care se poate spune ca sunt la concurenta cu 159 (bine, poate era mai potrivit 407 dar e un model mai vechi ca 308). Aceste 3 masini le-am avut intre 159 1.9 JTS si cea de acum 159 1.8 MPI. Nu exista grad de comparatie intre Alfa si ele, este superioara la absolut orice capitol. Sunt curios de Ford Mondeo si probabil urmatoarea care o aduc asta va fi, ca sa inchei cercul de masini comparabile cu 159. In afara de cele din clasa premium, BMW, Audi, Merc, deocamdata nu cred ca exista berlina peste 159.


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2012, 18:07 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3330
Car: Giulia Q
ca si feeling este peste A4

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 11:14 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
:idea: Dar, cumnate, de ce nu faci un drive test cu un 159? Si ti-as recomanda motorul de 2.4 jtdm.
Ca sa simti tu personal ceea ce vor sa spuna altii.
Eu unul n-as da 159 pe nici un 156 sau 147.

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 13:19 
Offline
User avatar

Joined: 30 May 2007, 14:14
Posts: 449
Location: Bucuresti
Nu poti compara 159 cu 156...159 este muuult mai stabil, pe articulatii nici nu incape indoiala despre diferenta ( net superioara )...

sincer nu vad ce ar avea 156 ...care sa te marcheze atat ... este ca si cum ai compara o dacia 1310 cu un logan :D :D :D

_________________
BMW 530XD
C klase w204



ex :Alfa Romeo 159 ( distinctiv ) - 1.9 JTDm - 175 CP
Alfa Romeo 156-1,9 JTD-148 CP
Alfa Romeo Spider 3.0 V6 12V - 192 CP
BMW 318( E90 LCI ) - 2009
BMW X5 ( E53 ) - 3.0.D - 218 CP
Audi A4 B8 - 2.0 TDI 143 CP
Alfa Romeo MiTo - 1.6 JtdM


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 13:36 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
:thumbdown:

156 este mai usor, mai stabil, mai agil ca 159.

food for tought, 156 a avut mare succes in curse, 159?!

ca un "gt", da 159 este superior, dar ca feeling, 156 il bate

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 13:41 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
va zic eu cum sta treaba ca pun mana zilnic pe 159 si 156 q4 al meu.
Nu am mers cu 159 Q4 dar 159 se simte "grea" si nu mai are sportivitatea lui 156 , vorbesc strict de motorul de 1.9 si 110kw
Cat despre tinuta de drum 156 Q4 e mai stabil si merge mai bine pe orice suprafete decat 159 1.9 jtdm 110kw

offtopic:
consumul e mai mare la 159 1.9 110kw am observat decat la 156 q4 110kw.

sant foarte curios de un 159 q4 ,banuiesc ca vine "by default" cu 2.4 .am vazut unul la fest si sincer iubesc masina aia.10+ detinatorului.

nu am condus 159 TBi sau 159 2.4 si nici 156 normale cu motor TS sau cu diesel in 8v dar banuiesc ca sant mai slabe decat orice 159

iar gta bate la fundulet orice 159

personal cred ca alfa nu a facut cu 159 o masina mai buna decat 156 doar o masina diferita .
de aici putem trage urmatoarele concluzii ,bune sau rele:
-alfa nu e in stare sa faca o masina foarte buna si fiablia .
-alfa produce modele diferite ,fiecare cu personalitatea ei .

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 14:17 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
nae Quote:
156 este mai usor, mai stabil, mai agil ca 159.
Mai usor este.
Mai agil nu neaparat: comparand motorizari echivalente (adica 2.0JTS 165cp vs 2.2JTS 185cp, 1.9jtd 140/150cp vs. 1.9jtd 150cp si 2.4jtd 20v 175cp vs 2.4jts 20v 200/210cp) tind sa spun ca-s cam pe-acolo (exceptie facand 1.9, unde nu au mai dezvoltat si motorul, deci poate comparatie corecta ar fi fost cu 2.0JTDm)
Mai stabil nu! (nu vorbim de GTA sau suspensii modificate)
nae Quote:
food for tought, 156 a avut mare succes in curse, 159?!
stii si tu ca masina de curse este foarte diferita de masina de strada.. in 159 nu s-a investit pentru a-l face viabil pentru curse, din motive independente de platforma masinii. Sunt convins ca daca si-ar fi pus mintea ar fi facut si din 159 o masina la fel de buna, atata timp cat din e90 au putut face masina de WTCC, care E90 e foarte comparabil cu 159 ca si masina de strada (la unele capitole chiar inferior). Sau, si mai mult, din Chevrolet Cruze..
nae Quote:
ca un "gt", da 159 este superior, dar ca feeling, 156 il bate
Pai hai sa fim putin rationali si sa recunoastem ca in viata de zi cu zi folosim masinile ca niste "gt"-uri :wink:
comanr Quote:
va zic eu cum sta treaba ca pun mana zilnic pe 159 si 156 q4 al meu.
Nu am mers cu 159 Q4 dar 159 se simte "grea" si nu mai are sportivitatea lui 156 , vorbesc strict de motorul de 1.9 si 110kw
Cat despre tinuta de drum 156 Q4 e mai stabil si merge mai bine pe orice suprafete decat 159 1.9 jtdm 110kw
Am scris si mai sus, dar reiau ideea: ce ai facut tu ai comparat aceeasi motorizare pe o caroserie mai grea si fara tractiune integrala. Pai ghici ce o sa-ti dea? :) Compara motorizari echivalente, compara ambele masini cu tractiune integrala etc. Spre exemplu, strict din punct de vedere al stabilitatii, 59le 2.4 Q4 iti este net superior! N-am adus discutia despre motor, unde evident ca si acolo iti este superior, dar vorbim de alta cilindree si putere. Iti recomand cu caldura o plimbare cu georgeg :wink:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 14:24 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4276
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
ALXege Quote:
Spre exemplu, strict din punct de vedere al stabilitatii, 59le 2.4 Q4 iti este net superior!
Chiar si fara TI este net superior. Pentru ca este o masina mult mai noua conceptual vorbind, daca vreti sa fim rai putem spune ca e un secol diferenta intre ele. :lol:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 14:25 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Pai n-am pomenit nici o clipa de TI :) Varianta uzuala, cu suspensie stock si jante 17" ii este net superioara.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 14:30 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
In 159 nu s-a investit pentru ca platforma nu era viabila pentru curse.

Mai usor inseamna mai bun, daca asta nu se intelege nu are rost sa discutam.

E pacat, platforma de pe 156 a fost la un set de arcuri si amortizoare departare de ceva fantastic, nici dupa mai mult de 10 ani nu inteleg alfistii asta.
Sunt curios cati cei din care se plang de trenul de rulare de pe 156/147 au avut masina de la 0km, sau au schimbat basculele etc cu piese originale...nu cu tot felu de pocnitori made in poplaka.

Da 159 este mai rezistenta, totul este..MARE sub ea, dar asta nu inseamna ca este superioara, cel putin nu pentru mine.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 14:32 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4276
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Bai nae, ori esti copil ori turc ? Zi-mi si mie, de exemplu, un m3 primul model era mai usor decat cel actual, totusi asta il face pe primul sa fie mai bun, mai rapid ?????

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 14:36 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
De la primu model de M3 incoace au trecut ceva generatii orientate spre evolutie.

pentru mine, 159 nu este o evolutie, este un moment de asigurare, hai sa ne asiguram ca nu se mai buleste asa ca facem totu de 3 ori mai mare.

Si fuck it george, stii sa conduci poate mai bine ca toti de pe forum, nu e clar ca esti mai rapid pe un drum virajat cu un 156 decat cu un 159?

sa spunem un 156 cu o suspensie decenta, nu pocnitorile stock.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 14:49 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4276
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Nae, uita-te si pe vitezometru cand spui ca esti mai rapid, senzatia transmisa nu e totuna cu realitatea. Iar ca sa-ti dai seama de asta nu e nevoie sa fii cel mai bun sau cel mai rapid sofer. :peace:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 14:54 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
nae Quote:
In 159 nu s-a investit pentru ca platforma nu era viabila pentru curse.
De unde stii tu asta? Ti-a spus tie un inginer de la Alfa Romeo?
Repet, Chevrolt Cruze e prezent in WTCC, ce vrei sa spui, ca platforma e superioara lui 159? :lol:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 14:56 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
cu acelasi propulsor nu exista nici un 159 mai bun decat 156 . decat pentru poze

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 14:59 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4276
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
comanr Quote:
cu acelasi propulsor nu exista nici un 159 mai bun decat 156 . decat pentru poze
Argumente, nu vorbe aruncate in vant, te rog !

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 15:01 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Pai singurul propulsor comun pe 156 si 159 este 1.9 JTD 16v. Daca prin mai bun te referi la mai rapid/agil, e logic ca nu are cum sa fie mai bun acelasi propulsor care trebuie sa traga o caroserie mai grea. Ca si stabilitate, stock fiind ambele, am dubii :wink:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 15:03 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Care-ti iei inima-n dinti sa te pui la start, sa taiem bucurestiul din drumul taberei pana-n pantelimon. Azi la 18:00.

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 15:09 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Poate soso, doar ca nu-i in Bucuresti :lol:
Serios acum, nu mai comparati mere cu pere!

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 15:10 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
ideea e ca majoritatea oamenilor din romania si nu numai, care cumpara 159 il cumpara cu motorul de 1.9, din motive de buget pentru achizitie si taxe ulterioare.

La 159 , 1.9 brusc observi cum ti ai cumparat o barca cu motor, asta i senzatia.

practic volumele de vanzari se fac pe cilindree mica, 2.4 e altceva, pare motorul diesel numa bun pe 159.

nu mai zic de faptul ca exista si 1.9 din ala in 8 valve pe break uri 159, au fost luate mai mult pe firma.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 26 Sep 2012, 15:12 
Offline
User avatar

Joined: 01 Sep 2012, 22:14
Posts: 447
Car: Alfa 159
Am vazut discutiile astea si pe BMWclub. Peste tot vad ca e la fel. Unele persoane raman ancorate in trecut si nu vor sa recunoasca evolutia, mai ales daca intervine factorul subiectivitate, in acest caz faptul ca sunt posesori ale unor modele mai vechi.
Pot spune ca 159 nu transmite absolut deloc feelingul de viteza, insa asta nu inseamna ca nu merge cu viteza sau nu e agila. Doar ca este mult mai rafinata, antifonata, etc. Intr-un cuvant, inbunatatita.

Si inca ceva:

Bag mana in foc ca pana si celui mai infocat fan/admirator/posesor de AR 156, daca ar veni cineva si i-ar spune ca in locul Alfei 156 ii ofera o AR 159 cu aceleasi dotari si motorizare s-ar dezice instant de 156, ar sari in sus de bucurie si ar petrece o luna.

_________________
NOW: Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 120 CP + ; Mitsubishi Lancer Sedan - 2.0 DID - 10.2009 - 140 CP/330 NM
Ex: BMW 325 - 2004 - ///M pack - 192 CP
BMW 320 - 2000 - 150 CP
Fiat Stilo Coupe - 2002 - Sport pack - 1.8 16 V - 133 CP - giallo ginestro
BMW 316 - 1996 - ///M pack - 105 CP


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 125 posts ]  Go to page 1 2 3 4 5 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited