It is currently 29 Nov 2024, 06:43

All times are UTC+03:00




Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 271 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 511 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 07 Mar 2007, 00:25 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Eu nu ma bag ca sunt habarnist rau :D , dar Tantza nu cred ca are presiunea in turbina marita :), la fel cum nici eu nu am


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 07 Mar 2007, 00:57 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Ce de off-topic pe aici...
In primul rand tin sa va multumesc fiecaruia in parte pt opiniile voastre pline de intelepciune... deodata topicul meu s-a transformat in compendiu de filtre aer.
Iata dovada ceruta de catre alex_alfa privitoare la acel dyno-sheet enuntat de catre meme:
Image
Daca nu ma insel, in poza se specifica si tipul dyno-ului, sper sa imi umpleti iarasi topicul cu dubii asupra veridicitatii acestuia. Luati-o ca atare...
Indrazniti va rog sa afirmati ca acea companie americana isi permite sa posteze pe situl oficial date eronate referitor la castigul de putere. In noi fie vorba, am sa-i cred pe dansii decat pe dumneavoastra stimabilior.
In teorie sunt buni cu totii, iarasi netul este plin de date pentru cei cu mult timp liber. Va invit pe strazi. Orice motor alfa aflat in debaraua fiecaruia
.
.
.
.
.
.
.
.
.
punct
Conluzia: mi-am montat filtrul de aer, personal sunt multumit de rezultatul finit, nu ma intereseaza de "puterea" obtinuta ( unde esti tu Clarkson Doamne?), ci numai de felul in care simt masina sub cur.
Azi m-am intalnit cu un grup de colegi forumisti cu care am dat o scurta tura. Ii rog pe ei sa comenteze...
Astazi, mi-am montat bara de rigidizare si o mica modificare la traseul de evacuare (aka mi-am schimbat teava cu una mai groasa Borla de la racordul flexibil pana in toba Novitec... de asemenea mi-am scos catalizatorul).
O seara buna va doresc

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 07 Mar 2007, 01:18 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Pai spun eu: trage grav masina :D


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 07 Mar 2007, 01:31 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Alexx, stai sa ma intorc din Germania si ne jucam ;)

PS. Ca fapt divers, BMC e companie italiana, nu americana. Era pacat sa ai in masina aia ceva facut de americani.


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 07 Mar 2007, 01:34 
Alex_Alfa Quote:
Alex ai dreptate. Aerul rece e mai dens => mai mult oxigen => amestec debelea. Dar pt asta la turbo-uri exista intercooler. CAI e frectie
CAI=CDA ? in fine ! Ideea e ca Tantza trage ! ( si mai bine ) ! Iar pentru cine vroia sa vada dyno - sa viziteze site-ul bmc !


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 07 Mar 2007, 01:36 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
CAI = Cold Air Intake ;)

PS. Is it just me sau pe graficul ala au facut cumva sa duca un TDI la 6000+ RPM ? Evident, nu ca nu i-as crede, unde poti afla o parere mai obiectiva decit pe site-ul producatorului :)


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 07 Mar 2007, 01:55 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Alexandrus Quote:
CAI = Cold Air Intake ;)

PS. Is it just me sau pe graficul ala au facut cumva sa duca un TDI la 6000+ RPM ? Evident, nu ca nu i-as crede, unde poti afla o parere mai obiectiva decit pe site-ul producatorului :)
Merci pt definita CAI-ului, desi ai avut grija sa ma lamuresti despre abreviere si pe postul 138 de pe pagina 2 a topicului.
Mea culpa pt greseala referitoare la prvenienta filtrului
Iar despre observatia asupra dyno-sheetului....... sper ca glumesti, cauta pe net :wink:

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 07 Mar 2007, 01:59 
intrebare ramane ! CAI=CDA ?
in rest ... no comment !


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 07 Mar 2007, 02:30 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Belea rau CDA-u asta. Facator de minuni nu altceva :? Inseamna ca mie ar trebui sa imi dea pe putin 30 de cai
Stimabile Alexx imi pare f rau ca ii crezi pe "dansii", dar fiecare are dreptul la opinia sa. O sa vezi multe firme producatoare de filtre de aer (chiar si Pipercross - ca sa nu se spuna ca fac diferentieri) ca vor pune si la dizeluri niste cresteri uluitoare ca doar deh.. asa se fac vanzarile.
Si ca sa vezi ca totusi nu e chiar asa de roza viata te/va sfatuiesc sa aruncati o privire aici mai exact la punctul 5. A se citi cu atentie numele site-ului! Am extras o fraza f interesanta: Comments: Performance gains are fairly small at best ... some would argue that they are non-existent.

Inca ceva: TDI-urile lucreaza cu un amestec bogat in aer, avand acelasi filtru stock ca si VR6 sau 1.8T. Deci daca face fatza acolo, nu cred ca un filtru sport mai permisiv aduce ceva in plus. Uite in ca o dovada ca nu e chiar asa cum zic americanii.
Una peste alta, no offence dar nu prea dau 2 bani pe liniutele alea curbate si colorate puse de baietii de la BMC. Dinastea pot sa fac si eu si sa zic ca dau 50 de cai la un SDI. Colorez liniutele in ce culoare vreti. Si fac si poze cu masina ;)


Stiu ca suntem offtopic si de aceea imi cer scuze inca o data fata de Alexx. Se poate da split si muta la Tuning ca si asa am vazut ca este deschis deja un topic despre filtre

@meme BMC CDA e un cold air intake. Fibra de carbon si kevlar-ul sunt folosite pt termoizolatie nu pentru design sportiv :roll:

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 07 Mar 2007, 02:36 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Rog un moderator sa stearga/mute aceste ineptii in alta parte. Altfel consider inutil acest topic, urmand ca in cursul zilei de maine sa sufere o modificare.

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 07 Mar 2007, 04:16 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Alexx, eu cred ca ai inteles gresit si ai luat drept ofensa ce spun anumite persoane pe aici.
Sincer, eu am spus ca acel CDA nu iti aduce cele mai bune rezultate doar in ideea de a te ajuta, de aia e forum, sa ne dam cu parerea, sa ne indrumam, etc. Tu ai luat-o ca si cum ti-ar fi zis cineva "haha, fraere, ti-ai luat d'ala si nu e bun", nici pe departe asa ceva. Nu e nevoie sa iei o atitudine din asta pentru ca pur si simplu e cam puerila, seamana prea mult cu atitudinea unei persoane ranite in orgoliu, si chiar nu ai de ce sa te simti asa, nu ai fost jignit in nici un fel din cite am observat eu.
Nu a zis nimeni ca un CDA e o prostie, no way, si eu vreau CDA(sau ceva asemanator, am vazut pe la japonezi, dar e scump in draci) cind o sa-mi iau masina, dar e aspirat motorul. Daca as avea turbo as alege probabil un Novitec MaxxAir sau ceva similar.

PS. Definirea CAI am postat-o inca o data pentru meme, ca el intreba(insistent se pare).


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 07 Mar 2007, 10:47 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Oameni buni, eu repet: sunt harnist, recunosc :D.
Aseara a avut loc o intalnire ca intre prieteni :hug: : Eu, Alexx, Meme (MM cum imi place mie sa scriu :) ), Alex (domn Mirica) si o surpriza foarte placuta - ALX ;) + inca vreo 2 prieteni de-ai lui MM si Alexx.
Mai fratilor..nu stiu ce/cat da BMC-ul ala teoretic/real, si mai putin conteaza. Oameni buni...e grav, va zic. Tantza oricum tragea si inainte de rupea, dar parca acum e si mai plina de draci :twisted: .
Alexx, nu pune man la inima, chair nu are rost si nici ei nu cred ca au vrut sa fie rautaciosi cu tine. E parerea lor, asta e. Tu mai bine trage-i langa tine la start :twisted:
Aseara a mai avut loc o premiera: Tantza vs Mustarica :oops:
Rezultatul il banuiti cred :lol: , dar zic eu ca m-am descurcat onorabil... :?


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 07 Mar 2007, 11:39 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Nu a fost cine stie ce chestie programata. Eu am fost la Mirica sa imi fac revizia si au trecut pe acolo Alexx si MM. Apoi EGE era prin zona si a vazut Alfe pe Chei si s-a oprit si el juma de ora :)


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 07 Mar 2007, 12:45 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Da, aseara a fost o intalnire ad-hoc la o bere fara alcool :wink: .
Alexandrus, nu am luat-o in nume de rau, dar nu te mai contrazice cu toata lumea fara motiv. Oricum sunt in ceata totala cu turbina aia, de unde isi ia aerul, daca are compresor, daca e bun sau nu cda-ul, etc. Tre sa bem o bere impreuna candva. Duminica eventual.
Afon in mecanica sunt si eu, dar sfaturile le cer unor oameni cu adevarat buni in ceea ce fac, oameni cu o anumita specializare, in masura sa-mi spuna si sa-mi explice ce se preteaza si ce nu pe masina mea.
Cat despre liniile colorate in paint............. :first:
Una peste alta, eu sunt multumit de felul in care se comporta masina acum.
Trecem peste va rog.
.
.
.
Desi am unele reticente sa mai postez urmatorii pasi pe care am sa-i fac, am initiat acest topic sa-mi impartasesc drumul pe care l-am pornit in decembrie. Bunele si relele, in ideea ca cineva va gasi aici anumite idei bune pentru diesel tuning, care nu se rezuma numai la chip. Alta mancare de peste.
Totusi, in putin timp urmeaza sa ma interesez de dif Q2, cat costa si in cat timp poate ajunge. Asta daca nu-mi pica ambreajul care deja imi face figuri (in acest caz va fi schimbat cu unul Saks). Timpul va decide.
Tubulatura de silicon este pusa pe stand-by deocamdata.
Haideti sa nu ne batem joc de acest topic si sa continuam discutia civilizat.
Va rog, ar fi pacat.

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 07 Mar 2007, 13:17 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
@Alexandrus: man nu am omis nici o idee. Eu doar am vrut sa lamuresc treaba cu "turbina comprima aerul" si "turbina incalzeste aerul" care sunt cam pe langa. Nu am vrut sa incep nicio o disputa cu nimeni aici pentru ca sincer nu am nimic de demonstrat.
In speranta ca eventualele neclaritati sa fie lamurite cititi cele doua articole de mai jos.

Image

http://auto.howstuffworks.com/supercharger.htm
http://auto.howstuffworks.com/turbo.htm

Mai simplu de atat nu cred ca se poate.
@Alexx sorry man ca a luat-o pe aratura discutia. Astept la vara sa imi arati modificarile.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Last edited by Dany on 07 Mar 2007, 14:55, edited 1 time in total.

Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 07 Mar 2007, 14:05 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Allex din partea mea cel putin toata stima!
Asta este si rolul thread-urilor de prezentare a masinii proprii,pana la urma avem cu totii de castigat de urma experientei tale.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 12 Mar 2007, 03:35 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Boon. Am apucat azi sa fac cateva poze motorului, mai exact barii de rigidizare si CDA-ului. Am avut timp zilelele astea si mai ales azi sa testez noile calitati dinamice ale masinii, rezultatul fiind unul imbucurator :oops: . Bara de rigidizare intradevar fuctioneaza, pot sa abordez viraje mult mai strans fara sa apara caracterul subvirator al puntii fata ( traiasca rondul Alba-Iulia luat cu 1xx km'h :lol: ), iarasi filtrul de aer chiar functioneaza. Bine chiar :P

Image

Image
Poze cu evacuarea nu am inca, trebuie sa le iau de la un prieten.


Maine am sa sun sa aflu exact ce si cum cu diferentialul Q2, pret, termen de livrare, etc. Multumiri multe lui Silviu si Gabi :wink: . Am tot citit pe alfaowner despre destul de multe astfel de conversii incununate cu succes. spre exemplu in Grecia Q2-ul costa 250 E la reprezentanta. Diferentialul este mai mult sau mai putin bolt-on, modificarile suplimentare fiind minore. Augsburg nu livreaza inca.Chipintaci

Inca ceva. De vanzare: filtru aer plasa Novitec ! Se preteaza pe 1.9 8V si 1.9 16V. Pret 50 euro ferm. Poze in curand. trebuie spalat!

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 12 Mar 2007, 11:27 
Offline
User avatar

Joined: 24 Nov 2006, 19:04
Posts: 98
Care ar fi diferenta dintre o bara stabilizatoare cumparata( ca a ta presupun) si una, sa zicem asa, home made? Din ce material este facuta?

ps. Super tare ce faci tu cu Tantza.

_________________
Music matters!!!
Image


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 12 Mar 2007, 11:50 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Pai diferentele stau in abilitatea mesterului care ti-o face (prinderi centrare, materialul folosit, puncte de torsiune, sageata, etc). A mea este din otel spre exemplu. Aluminiul este recomandat pentru ca este mai usor, iar prin natura materialului el lucreaza putin o data cu masina.

Vesti bune pe frontul de sud-est Romania. Am sunat la firma X, unde am fost indrumat. Baietii extrem de amabili, mi-au comunicat urmatoarele: diferential Q2, pret 1000ron fara TVA, timp de livrare o sapt si un pic. So, azi ma duc sa le fac o comanda ferma si sa depun un mic avans.
Tineti-mi pumnii stransi.!

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 12 Mar 2007, 12:09 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
Succes !!!!

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 12 Mar 2007, 13:16 
Offline
User avatar

Joined: 24 Nov 2006, 19:04
Posts: 98
Succes si din partea mea!
Si dc se poate un link unde sa vad si eu ce face mai exact diferentialul asta Q2, ar fi excelent. Banuiesc eu ceva, dar nu sunt sigur. :D

_________________
Music matters!!!
Image


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 12 Mar 2007, 13:34 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
detalii q2

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 12 Mar 2007, 14:31 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Felicitari, Alexx! Si bafta cu diferentialul!
Doar de curiozitate.. Q2 merge si pe 156? Ca poate ii scriu la Moshu' 2007 :?

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 12 Mar 2007, 16:03 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Alex_Alfa Quote:
Felicitari, Alexx! Si bafta cu diferentialul!
Doar de curiozitate.. Q2 merge si pe 156? Ca poate ii scriu la Moshu' 2007 :?
Alex, no offence mate, dar nu vad ce ai face tu cu LSD.. la 120cp ai tai eu zic ca tractiunea face fata cu brio, mai bine mai dopeaz-o la motor de banii investiti intr-un Q2.
madkat Quote:
apropos Alexx - pentru ce tipuri de cutii Alfa este? tu ai comandat specific pt a ta?
As far as i know, Q2 este in prezent disponibil doar pt 147/GT, motoarele 1.9jtd 16v (evolutia motorului lui alexx, cel de 150cp)

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 12 Mar 2007, 16:14 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Poi de-aia am zis "moshu" :D first things first
Scuze de offtopic

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 271 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 511 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited