It is currently 17 Nov 2024, 01:47

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 750 posts ]  Go to page Previous 123 24 25 26 2730 Next
Author Message
PostPosted: 17 Sep 2012, 18:34 
Offline

Joined: 14 Nov 2008, 11:38
Posts: 122
Car: 156 2.0 jts
cand ajunge la un nivel, adica undeva sub minim, nu imi mai scapa antigel... daca vreau sa completez la nivelul normal, scapa si ajunge iar la nivelul respectiv, de acolo incolo nemaipierzand... probabil ca am un por pe undeva care se deschide la o anumita presiune... sau temperatura... totusi pierdeam si cu motorul nepornit de doua zile.... daca ar pierde pe la pompa de apa, s-ar prelinge antigel pe la radiatorul si filtrul de ulei? furtunele alea care intra in radiatorul de ulei par ok si uscate...
va trebui s-o urc pe un elevator cand o sa am timp...
oricum, pana acum am constatat ca poate fi: pompa, radiatorul de ulei (mi-e cam teama de varianta asta), furtunele alea doua care intra-n radiatorul de ulei, sau... mai este o parte a circuitului care e atasata in fatza motorului si e din metal sau ceva... din care pleaca furtune la vasul de expansiune, la radiatorul de ulei si la gura de jos a radiatorului de apa.
sper sa fie un furtun...


Top
   
PostPosted: 17 Sep 2012, 19:07 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4322
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Daca se prelinge pe la pompa, pai se duce direct in jos. Nu vad cum si de ce ar trebui sa ajunga tocmai la termoflot. Si sa nu crezi ca daca te uiti pe deasupra la furtunele alea doua par in regula. Asa m-am uitat si eu si am zis ca e alta buba, ca nici nu aveam urme, dar cand m-am uitat de jos in sus, am descoperit fisura. Verifica si colierele, poate scapi ieftin si usor.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 18 Sep 2012, 15:25 
Offline

Joined: 14 Nov 2008, 11:38
Posts: 122
Car: 156 2.0 jts
[quote="tomi_alfa"]Daca se prelinge pe la pompa, pai se duce direct in jos. Nu vad cum si de ce ar trebui sa ajunga tocmai la termoflot. Si sa nu crezi ca daca te uiti pe deasupra la furtunele alea doua par in regula. Asa m-am uitat si eu si am zis ca e alta buba, ca nici nu aveam urme, dar cand m-am uitat de jos in sus, am descoperit fisura. Verifica si colierele, poate scapi ieftin si usor.[/quote]

am ajuns la o concluzie ciudata - masina mea scapa antigel nu in mers sau la cald, ci tocmai, dupa ce a stat cel putin doua zile nepornita... deci la rece si pustiu... asta nu explica in schimb cum de se poate imprastia asa antigelul in zona aia, daca nu e presiune - adica nu e ca un firicel, ci vad o zona mai extinsa umeda...


Top
   
PostPosted: 21 Sep 2012, 12:47 
Offline

Joined: 02 Mar 2012, 09:40
Posts: 25
Car: alfa romeo 156 TS
Location: Ardeal
buna ziua dragi alfisti, am o nelamurire, senzorul de temperatura a apei la AR 156, 2.0. TS, an 2000, cati pini are, 2 sau 4???, si ce marca ma sfatuiti sa achizitionez, eu am gasit FEbi si Facet, va multumesc anticipat.

_________________
A.R. 156 TI, 2.0 TS Selespeed


Top
   
PostPosted: 21 Sep 2012, 13:08 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4322
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
mihaiselespeed156 Quote:
buna ziua dragi alfisti, am o nelamurire, senzorul de temperatura a apei la AR 156, 2.0. TS, an 2000, cati pini are, 2 sau 4???, si ce marca ma sfatuiti sa achizitionez, eu am gasit FEbi si Facet, va multumesc anticipat.
Sunt cu 2, cu 3 si cu 4. Scoate mufa si uita-te la el si pe mufa ca sa poti lua exact ceea ce-ti trebuie. Eu am gasit destul de greu pe cel cu 3 pini (o saptamana). Senzorul care-l am acum este Facet. Codul pentru Facet cu 3 pini este 7.3277. Daca nu merge codul ala, incearca-le pe astea: 46474712, 46474713 si 60814402. Ar trebui sa-l gaseasca orice magazin de piese care aduce si pentru grupul Fiat-Alfa. Costa 50-70 de lei.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2012, 23:53 
Offline

Joined: 22 Oct 2007, 00:11
Posts: 19
Location: Galati/Bucuresti
Salut,

am si eu o problema cu o Alfa 156 1.9 JTD. Mai tot timpul imi arata temperatura de 50 grade. Foarte rar, vara, urca pana la 90. Am schimbat termostatul acum 2 zile cu unul nou, Facet, dar nu s-a schimbat nimic. Doar putin mi se pare ca urca peste 50 de grade.
Un sfat mi-ar fi de mare ajutor.

Multumesc.


Top
   
PostPosted: 13 Dec 2012, 15:25 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Nici la mine nu urca la 90. Decat vara, in oras, bara la bara. Dar in afara orasului sta pe la vreo 70. Daca sunt in coborare, scade intre 50-60. Mentionez ca am schimbat termostatul cu cel de la Brera(pe care mergea bine) insa fara rezultat. Ramane sa verific temperatura de pe ceas cu cea de pe diagnoza. Ma gandeac sanu fie cumva de la antigel...

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 13 Dec 2012, 16:14 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2011, 10:41
Posts: 1293
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
Parerea mea este ca trebuie verificata temperatura si pe diagnoza, inainte de a schimba termostatul.

_________________
Alfa Romeo 156 JTDm


Top
   
PostPosted: 13 Dec 2012, 17:03 
Offline

Joined: 22 Oct 2007, 00:11
Posts: 19
Location: Galati/Bucuresti
Multumesc mult pentru raspunsuri. Investighez in continuare problema.


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2013, 19:16 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Azi in oras. Inseamna ca senzorul functioneaza bine. Iar daca scade in mers, teoretic e termostatul. Dar pe masina, am termostatul de la Brera, care pe Brera mergea excelent.
Attachment:
ImageUploadedByTapatalk1357921056.340593.jpg
ImageUploadedByTapatalk1357921056.340593.jpg [ 192.84 KiB | Viewed 2205 times ]

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2013, 16:11 
Offline
User avatar

Joined: 25 May 2010, 19:52
Posts: 46
Car: alfa 156 2.0 T.Spark
Location: constanta
salut,am si eu cam aceeasi problema ca toti baietii de pe aici. La mine in afara localitatii nu baga deloc caldura si declanseaza ventilatorul dupa 20 de km mersi in afara. Apa nu se ridica deloc iar in bord imi aprinde becul acela cu injectorul.
Si in oras cateodata nu se ridica apa dar nu imi aprinde beculetul cu injectorul.

are cineva idee de la ce ar putea fi si de ce se aprinde injectorul acela numai in afara localitatii?

va multumesc


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2013, 16:20 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2013, 18:25
Posts: 10
Car: 156 TS
Location: Focsani, Vrancea
Iarna asta m-am confruntat si eu cu acceasi problema. La mine baga caldura dupa vreo 2-3 kilometri parcursi si vreo 5 minute de stat la relanti. Temperatura nu se ridica mai mult de 7/80 grade in oras si extern la 60 grade. Astazi ca s-au facut afara 6 grade, a avut putin tendinta sa ajunga la 90 grade. Vara lucreaza termostatul perfect. Sta indicatorul la 90 fix, cateodata prin oras se ridica la 100/110 grade dar intra aeroterma si isi face treaba. Deci cred ca e o chestie generala.

_________________
*****************************
AR 156 TS
Ex: Lancia Delta 2 - HF (2000cmc 16v)


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2013, 16:29 
Offline
User avatar

Joined: 25 May 2010, 19:52
Posts: 46
Car: alfa 156 2.0 T.Spark
Location: constanta
si o explicatie la ceea ce am scris eu crezi ca ar exista ? mersi


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2013, 17:51 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2013, 18:25
Posts: 10
Car: 156 TS
Location: Focsani, Vrancea
bambymother Quote:
si o explicatie la ceea ce am scris eu crezi ca ar exista ? mersi
Dupa parerea mea cred ca termostatul este de vina la tine. Nu mai lucreaza la parametri normali. Cu becul de la injector nu stiu ce sa spun. Nu am avut niciodata problema asta. In schimb la fosta dragoste (lancia delta) mi se aprindea becul de la injector cateodata. Se intampla din cauza benzinei proaste (cu cifra octanica mica). Mergeam cam la 10.000 km si faceam o curatare de injectoare.

_________________
*****************************
AR 156 TS
Ex: Lancia Delta 2 - HF (2000cmc 16v)


Top
   
PostPosted: 17 Jan 2013, 19:22 
Offline
User avatar

Joined: 25 May 2010, 19:52
Posts: 46
Car: alfa 156 2.0 T.Spark
Location: constanta
nu are nimeni un raspuns la ce am scris eu? ma ingrijoreaza becul acela cu injectorul,de ce mi se aprinde numai in afara localitatii si ventilatorul care porneste cand apa este sub 50.
scuze pentru insistenta:)


Top
   
PostPosted: 17 Jan 2013, 19:26 
Offline
User avatar

Joined: 05 Aug 2009, 09:43
Posts: 244
Car: Civic 5D
Location: Turda
Semnul cu injectorul se aprinde si de la senzor pozitie volanta defect, poate se aprinde pe un interval de turatie, cand te dai la ea. Nu e neaparat eroare de injector...

Numai bine

_________________
Honda Civic 5D 2008 Executive 1.8 i-VTEC
E90 320d tractor (masina de naveta zilnica)
Ex: V6 Q-S
Ex: Alfa 2.0 TS selespeed : Mona


Top
   
PostPosted: 17 Jan 2013, 21:34 
Offline
User avatar

Joined: 10 Apr 2012, 18:12
Posts: 119
Car: 156 2.0 TS
Location: Constanta
bambymother Quote:
nu are nimeni un raspuns la ce am scris eu? ma ingrijoreaza becul acela cu injectorul,de ce mi se aprinde numai in afara localitatii si ventilatorul care porneste cand apa este sub 50.
scuze pentru insistenta:)

Acel injector este martorul motor, la mine se aprinde atunci cand merg peste 5000 ture sau la un drum lung, testerul este prima ta varianta, vezi ce eroare iti indica si spune codul aici poate te ajuta cineva.

_________________
Spune ce vrei, spune-o cum vrei ALFA ROMEO!

ALFA ROMEO 156 2.0 Twin Spark


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2013, 00:44 
Offline

Joined: 06 Jan 2012, 11:16
Posts: 83
Car: Alfa 166 2.4JTD
Location: Timisoara
rostafu are dreptate. Pot fi multe baiuri, se recomanda cu caldura diagnoza, si totodata la diagnoza, verifica daca valorile indicate in bord la temperatura sunt si cele indicate de laptop in timpul diagnozei, de aceea ar fi bine sa incepi diagnoza la rece, sa vezi daca acul urca odata cu valoarea din calculator.

Am vazut ca se cam agita lumea cu termostatele defecte, de aceea propun ca solutie ieftina urmatoarea:

termostat de dacie, foarte foarte foarte ieftin, il bagi pur si simplu in furtun ca intra cu putina indemanare, si ai rezolvat.
Fratele meu pe 156 a facut asa, si intradevar de vreo 4-5 ani de cand are masina cu termostatul original defect, a inlocuit cel de dacie de vreo 2 ori, fiind calitatea mai proasta, dar si sa dai 5-10 RON pe un termostat.... parca merita.

Nu vreau sa incurajez pe nimeni sa nu puna piese originale, dar am vrut sa ofer o solutie ieftina si care se poate aplica pe marginea drumului :lol:

_________________
Alfa Romeo 166 (2001) 2.4JTD TM-86-***

ALFA Romeo - Always Looking For A Ride


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2013, 09:48 
Offline
User avatar

Joined: 30 Dec 2011, 17:39
Posts: 36
Car: 156 1.8 t spark
Location: iasi
si la mine era becul aprins si nu se ridica apa peste 60 si mai mergea si rau! Cum am schimbat termostatul toate problemele au disparut, adica becul nu s-a mai aprins ,temperatura apei a revenit la normal si masina mergea bine! iti recomand cu caldura sa schimbi termostatul ca de la el e buba!


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2013, 09:49 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
De notat solutia dar eu nu o recomand deoarece datorita constructiei termostatul de alfa nu se blocheaza pe inchis . Cel de dacie cand se strica tinde sa se blocheze pe inchis si poti sa fierbi motorul.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 18 Jan 2013, 12:24 
Offline
User avatar

Joined: 25 May 2010, 19:52
Posts: 46
Car: alfa 156 2.0 T.Spark
Location: constanta
multumesc mult pentru raspuns,o sa schimb termostatul si o sa revin cu un comment


Top
   
PostPosted: 08 May 2013, 15:44 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2011, 10:26
Posts: 77
Car: Alfa 156 CW Q4
Location: Arad
Si eu am o problema cu temperatura la alfa 156 1.9 85 Kw. Iarna nu imi urca mai sus de 70 nici in oras si nici in afara, nici chiar dupa un drum de 1.000 km (Arad - Munchen). Caldura baga bine, deci cred ca nu e blocat pe deschis pt ca dupa ce ajunge pe la 70 ramane acolo acul, nu mai scade.
Acum de cand a venit caldura, problema este invers, adica daca o tin constant peste 110 km/h imi urca destul de mult temperatura pana la prima linie dupa 90. Am avut un drum in zona cu dealuri si era ceva de urcat iar temperatura chiar a depasit bine prima linie dupa 90 apropiindu-se destul de mult de 130. Daca nu depasesc 100 km/h acul sta cuminte pe la 90 sau foarte putin peste. E foarte ciudat comportamentul. A mai patit cineva asta?
Mentionez ca am observat la radiatorul de apa ca sunt cazute aripioarele acelea dintre conductele orizontale parele. Pe partea din mijloc, sunt cazute de pe 4 randuri pe o lungime de ~10 cm. Sa fie asta un motiv? Nu mai face racirea cum trebuie? Ventilatorul porneste si pe prima treapta si pe a 2-a. Nu as vrea sa dau banii pe un alt radiator si sa nu fie asta problema.

_________________
Alfa 156 1.9 JTD 150 CP Crosswagon Q4 2005
Ex: Alfa 156 SW 1.9 JTD 116 CP an 2002 (facelift interior)


Top
   
PostPosted: 08 May 2013, 17:53 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2011, 10:26
Posts: 77
Car: Alfa 156 CW Q4
Location: Arad
madkat Quote:
Daca ai citit tot topicul si tot nu vrei sa iei alt radiator, asta e, las-o asa ;)
Sincer nu sunt 100% lamurit pt ca 2 opinii/pareri/cauze sunt prezente in topic: termostat sau radiator. De aia ziceam daca la comportamentul masinii mele cauza este acea lipsa a ~10 cm2 de aripioare sau o fi termostatul care e posibil sa nu se mai deschida complet si atunci circulatia lichidului de racire nu mai este cum ar trebui? nu as vrea sa dau vreo 400 lei pe radiator si sa persiste problemele. Daca ar fi termostatul, scap mai ieftin (140-180 lei). Schimb pt ca vreau sa rezolv problema, dar sa stiu exact ce sa schimb. La asta ma refeream, nu ca nu vreau eu sa iau alt radiator.

_________________
Alfa 156 1.9 JTD 150 CP Crosswagon Q4 2005
Ex: Alfa 156 SW 1.9 JTD 116 CP an 2002 (facelift interior)


Top
   
PostPosted: 08 May 2013, 20:45 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2011, 10:26
Posts: 77
Car: Alfa 156 CW Q4
Location: Arad
Revin cu cateva poze cu radiatoarele.
Aici se vede zona de unde au cazut aripioarele
Attachment:
IMG_20130508_201228.jpg
IMG_20130508_201228.jpg [ 225.88 KiB | Viewed 1995 times ]
si aici la fel
Attachment:
IMG_20130508_201248.jpg
IMG_20130508_201248.jpg [ 198.52 KiB | Viewed 1995 times ]
Aici am facut poza si la coltul radiatorului de clima pe care a cazut ulei sau altceva si s-a lipit praf si alte impuritati
Attachment:
IMG_20130508_201301.jpg
IMG_20130508_201301.jpg [ 170.81 KiB | Viewed 1995 times ]
Sper ca aceste imagini sa ajute la gasirea problemei mele

_________________
Alfa 156 1.9 JTD 150 CP Crosswagon Q4 2005
Ex: Alfa 156 SW 1.9 JTD 116 CP an 2002 (facelift interior)


Top
   
PostPosted: 08 May 2013, 20:49 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
pff, e ca nou. daca il schimbi vreodata aiurea cu unul nou, sa imi zici. am client pentru unul sh in stare asa de buna cum e al tau.

spor!!

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 750 posts ]  Go to page Previous 123 24 25 26 2730 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited